hi hi, lola; en hebben ze verdere stappen ondernomen, tgg lekker is dat als ze suggereren dat het jullie fout is... al wat van de sollicitatie gehoord? vales; hee wat leuk en fijn om te horen dat het zo goed is gegaan bij je ouders met wessel zeg. volgens mij is orlando de enige die nog geen logeerpartijtje heeft gehad nu klopt dat? eve; ik doe de ketting onder zijn shirtje en boven zijn romper zo kan hij hem niet af doen en ook nergens aan blijven haken lijkt me lijkt me leuk om naar de dierentuin te gaan en denk wel dat je je zowieso erg kunt vermaken afhankelijk of fynn evt slaapt in de wagen... debbie; ik heb hem via www.tagcompagny.nl besteld bianca; lekker hoor dat het iig geregeld is zo met het uvw. enne dat is idd ook een optie maar heb al een vrij grote tas, denk dat ik voor een nieuwe tas(rugzakje/zo'n roltasje) ga voor orlando. he getver het zit je niet mee he. hopelijk is het een zenuw die bekneld is en teruggeplaatst kan worden dmv massage ofzo en geen hernia noralien; heee wat supergoed joh, goede cijfers en dan zo'n compliment .....van de directeur dat doet een mens deugd he?! noura; heeft hij mss iets gegeten wat hij nog niet opheeft? of iets wat sneller allergische reakties kan geven? vervelend hoor otje; ja hoor hier is dit ook zo gegaan, lekker hoor hoop ook dat het mooie weer iig eind volgende week gaat komen duckie; ik kan tot nog toe volgens mij alle data en het maakt mij niet uit wat we gaan doen wil wel weten of het een mama meeting is of een gezamelijke meeting met kindjes dus janette; je bent nu toch aangenomen bij de ah? toch nog verder solliciteren? lies/janette; over de zwembandjes, ik heb deze dus ook maar heb ze een keer omgedaan bij orlando maar ik vind hem er nog te klein voor en als je hem los zou laten dan zakt hij toch onder water of naar voren maw koppie onder dit vind ik dus nog even niks duckie; ik vind het zoooo schattig om te zien hoe onze kleintjes zo mee willen helpen hoop dat ze dit volhouden mmmm klinkt niet als een gerust idee dat je haar dan weer hebt of heb ik het mis? eve; heee super zeg dat hij bedankt zij en ook nu lekker zelf gaat spelen goed hoor. over je bril met de verz weet ik niet helaas vales; aaahhhhhhhh lianne; ahhhh nog zo'n schatje wat lieffffff wat hebben we toch lieve en zoete kindjes zoals ik het ff hoor vind dit echt leuk otje; veel plezier morgen en ik wens je alvast een heeel fijne vakantie toe voor het geval ik je niet meer spreek lola; getver wat een gedoe allemaal zeg omtrent het behang en ben wel benieuwd naar het vervolg van de sollicitatie. hihi politieagente ja dat herken ik hier ook af en toe ik vind het een goed idee vwb mama meeting en dan wat vroeger is ook lekker, en vwb oktober mama kind meeting moet ik even kijken hoe ik dan zit zeg maar noura; he balen zeg dat het pakje rond enen nog niet was bezorgd hoelaat zijn ze nu gekomen? lijkt me gezellig als je er bij kunt zijn otje; leuk die foto's zeg lies; ik hoop dat je mijn reaktie op de bandjes nog leest voor je ze aanschaft 8) eve; mmmmmm tapas daar ben ik ook echt wel voor in, moet zeggen hier beginnen de meeste tapa bar's vanaf 6 uur pas dusss... ....slijm slijm .....van het kdv zo ik ben weer bij, morgen diploma zwemmen 8) en na zijn middagslaapje wss ff naar de ikea. maar dat hangt van de lengte van zijn slaapje af. gr saskia
@Gnessy: Dat klinkt heftig zeg! Ik hoop dat er niks uit het onderzoek naar voren komt! @Otje: O jee, was ff vergeten dat je morgenochtend al vertrekt Heel fijne vakantie en ga lekker genieten met z'n viertjes! En als jullie terugkomen dan wil ik wel horen dat jullie de hele tijd achter Koen aan moesten rennen @Saskia: Heb inmiddels bericht van Koterkado dat zij ook breekkettinkjes hebben dus ik ga em daar bestellen. Succes morgen met diploma-zwemmen! En met de zwemvleugels moet je er idd wel bij blijven. Fynn kan er ook alleen maar mee lopen. Maar zakt dan iig niet snel onder water. In een zwemband gaat hij zich snel vervelen. Maar Orlando doet de zwemles toch niet in een zwemband?
Lianne: dat hoefde geen vertaling! geweldig als je dat van je kleine meisje mag horen.... Eve: Nick wil hem gewoon niet afdoen 's avonds en het drama is groter om hem af te doen dan om de ketting om te laten. en het kan dus geen kwaad om hem om te houden. Overigens doe ik zelf mijnketting ook nooit uit... dus wellicht ook gewoon gemakzucht van deze mama. en wat eten betreft. Nick eet de ene avond heel goed, de andere avond is het drama. ik laat het ook gewoon gebeuren, hoewel hij in elk geval 1 hap moet proberen van mij. Maar als hij dat niet wil werkt hij die zo zijn mond weer uit. Hier heeft het niet met het KDV te maken, maar volgens mij wel met meer/minder moe zijn en het tijdstip van eten. Ook als wij soep vooraf eten wil hij de rest vaak niet meer. Een toetje gaat er echter altijd in. O ja en hem de hoofdmaaltijd geven en zelf wel soep eten werkt ook niet....Maar hij heeft spek genoeg dus kan hij wel een keer wat minder eten en vaak eet hij overdag wel heel goed, dus ik laat het maar zo. Lola: ze proberen wel aan alle kanten onder de verantwoording uit te komen die Gamma. Hoop dat het snel opgelost is. en dat politieagent spelen is hier ook aan de orde van de dag hoor. Nick zit weliswaar niet echt aan onze spullen maar is wel voortdurend bezig met uitdagen door auto's op tafel zte zetten, wat dus niet mag.... Gisteren was hij ook telkens zijn voeten boven tafel aan het gooien in de kinderstoel wat wij ook niet willen. Nu tellen we dan tot 3 en normaal stopt hij dan zijn voeten netjes terug onder tafel om ze vervolgens even snel weer boven tafel te toveren met een big smile. Gisteren dus niet, hij begon zelf met zijn vingers mee te tellen....grrr....ik lag krom van het lachen maar dat was niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Lies: hier vandaag ook veel stortbuien. wat lekker dat je dan zo dicht bij Artis zit! Wij zijn het ontvlucht door naar het zwembad te gaan. Frank en Nick zijn lekker in het water geweest en ik heb net als Otje aan de kant zitten kijken, met Chris op de arm. Nick had reuze veel lol in het water en Frank dus ook. Ik vind het ook wel erg leuk dat hij nu zag wat Nick allemaal al kon in het water, op de kant klimmen, er zelf in springen etc. Dus hier ook een 'binnending' gedaan. Mmm maandag mag Frnak weer gaan werken....zal wel weer even wennen zijn. Vind het stiekem wel gezellig zo, even niks moeten en lekker samen dingen met de kids doen en genieten van elkaar. Overigens vind Nick de vleugels in het zwembad een verschrikking. Hij zwemt dus nog 'naakt' ofwel wij houden hem goed vast. Helaas mag dat niet overal, dus dat wil nog wel eens vervelend zijn. Maar met vleugels begint hij echt te krijsen, evenals in een zwemband terwijl hij anders echt reuze lol heeft in het zwembad. pff Genssy: klinkt heftig dat onderzoek Otje: fijne vakantie!
MEETINGNIEUWS Ik begrijp dat de animo voor een mamameeting het grootst is en dat we gaan wokken . Goed idee. Ik vind het wel gezellig om dan zo eind van de middag af te spreken, en dan is iedereen toch nog op een redelijk normale tijd thuis, toch? Die link van Bianca ziet er goed uit en ligt lekker centraal. Ik weet alleen niet of het restaurant dicht bij een station ligt, maar ik kom zoiezo met de auto en kan evt. wel iemand van het station afhalen als dat nodig is. En dan de datum: Ik heb lang niet van iedereen reactie gekregen, maar op 23-8 kunnen er 3 mensen niet, op 30-8 kunnen er 2 mensen niet, en op 13-9 kan tot nu toe iedereen. Alleen deze datum is natuurlijk wel heel onzeker voor Lola. Maar aangezien de andere dagen nog moeilijker zijn stel ik voor om het toch maar op de 13e te houden. Lola, misschien dat jij dan een nieuwe voorzet kan doen voor de kids-meeting, zodat je er dan in ieder geval wel bij kan zijn?
Ik ga voor Demi voorlopig nog niet zo'n naamplaatje aanschaffen hoor. Maar als ze wat ouder is en sneller wordt is het denk ik wel handig. @EVe: Wat een goed opgevoede zoon heb jij, nu al dankjewel zeggen De bril kun je niet opgeven aan je verzekeringsmaatschappij. Helaas pindakaas. Er wordt wel heel veel gefraudeerd met dit soort dingen, door bv. te zeggen dat het de bril van je moeder was, want dan is het wel gedekt op je aansprakelijkheidsverzekering. Die mini allstars zijn echt leuk. @Duikster: Wat handig dat je een duowagen hebt kunnen lenen, ik heb helaas nog geen vrienden die al wat oudere kindjes hebben @Lianne: Ik smelt helemaal, wat lief dat Dimphy dat zei. Volgens mij zouden de tranen spontaan over m'n wangen rollen. @Otje: Ik wens je een superrrrrrr vakantie! Leuke foto's van het zwemmen, vooral die waarbij Steef en Koen elkaar aankijken. @Lola: Wat een gedoe zeg met gamma. Als je er niet uitkomt dan moet je gewoon een schadeclaim bij ze indienen hoor. Zijn ze nog langsgeweest. En wel spannend hoor van je sollicitatie! Ik had niet begrepen dat dat bij een bedrijf was waar je al eerder op gesprek was geweest. @Vales: LEuk dat Wessel ook met karretje door de supermarkt heeft gelopen @Gnessy: Fijn dat het ziekenhuisbezoek weer achter de rug is. Duurt wel lang zeg, voor je de uitslag krijgt. @Lies: Hier regent het ook veel. En vanavond regent het echt superhard. Ik ben naar mijn zus geweest en de autorit terug naar huis was echt niet leuk. Je zag gewoon niks door de harde regen. @Duikster: hahaha, dat meetellen met de vingers klinkt echt super bekend. Dat doet demi dus ook. De 1 en 2 spreekt ze niet uit, maar bij vingertje nummer drie zegt ze dan heel wijs "DRRRRIEEE". Demi is niet lekker. Haar billen zijn vuurrood en ik heb haar vanavond dus maar even in haar blote billen laten lopen. En ze huilt af en toe ineens flink en had ook wat verhoging. Twijfel inmiddels of het wel echt alleen haar tandjes zijn en vraag me af of ik toch haar urine niet even moet laten controleren op blaasontsteking, maar om nou met een plaszakje in de weer te gaan terwijl alles al zo rood is vind ik ook zo zielig. Als ze morgen fit is gaan we naar een speelboerderij hier in de buurt. Ben benieuwd.
Hoi hoi, Over de meeting, wokken lijkt me idd een goede optie. En ik wil ook wel iemand van het station halen hoor. Wij hebben twee goede kinderstoelen, dus dat is ok geen probleem. Wat een spookjes bij elkaar hé. Veel is wel herkenbaar. Jikke kan me ook heel uitdagend aankijken als ze iets doet wat ze niet mag, helemaal als ik zeg dat ze dat niet mag. Lianne, oooohhhh wat liefffff! Daar is idd geen ondertiteling voor nodig. Lijkt me zoooo leuk als je kindje dat tegen je zegt en dan ook nog een kusje wil geven. Lola, laat je niet afwimpelen hé. Je zou zo'n vertegenwoordiger toch achter het behang plakken... Jikke had op vakantie vleugeltjes om. De zwemband wilde ze niet. Een paar maanden terug waren vleugeltjes ook een ramp, maar dat ging nu echt heel goed. We hadden ook problemen met de (verplichte) badmuts verwacht aangezien Jikke echt niets meer op haar hoofd dult, zelfs geen speldje. Maar dat ging ook goed. Zo schattig, Jikke met een blauw met felroze badmuts met gele badeendjes erop afgebeeld 8) Maar de zwemvleugeltjes, Jikke kon er idd nét nog koppie mee onder omdat ze nog niet genoeg armkracht heeft en zich helemaal laat hangen. Duckie, bedankt voor de tip. Jikke had vandaag een eigen karretje en vond het hélemaal geweldig. Toen we het karretje wegzetten, kroop ze ook nog ff in zo'n autokarretje. Dat dus de volgende keer. Otje, Leuke foto's van Koen. Wat wordt ie ook al groot zeg. Fijne vakantie! Zitten jullie in parc sandur? Gnessie, heftig weer, zo'n onderzoeken. Veel succes ermee. Eve, dus Fynn is vandaag weer "goedgekeurd" door het kdv Ff een vraag. Is iedereen al naar het CB geweest/ Ik heb nog steeds geen oproep gehad bedacht ik me vandaag. Maar eens bellen.
@Noralien ik mag 22-7 naar het Cb had een oproep gekregen voor in onze vakantie tegaan dus maar verzet..maar zou ff bellen. enne het wokken is zonder kids hoor dus de stoelen kunnen thuis blijven @Duckie ik heb de 13-9 ook in de agenda gezet...moet alleen tegen die tijd kijken of ik niet moet werken... en ja dan zijn jullie nieuwsgierig waarom ik vandaag evengoed nog een sol.gesprek heb omdat ik al een nieuwe baan heb bij AH..... Nadat ik maandag had meegelopen op de deli/kaas afdeling had ik al zo iets van dit is niet echt wat ik zoek en na gister met de brood meegelopen te hebben heb ik dat gevoel helemaal...ik wil dus meer echt de winkel in echt kontakt met klanten hebben en het echte verkopen zeg maar. Dus dan kunnen jullie wel begrijpen dat ik dan het aanbod van Dolcis om daar te komen op gesprek heb aangenomen..... mocht dat niets worden dan ga ik gewoon per 01-08 bij AH beginnen en kijk heel goed rond.. zo dan zijn jullie weer op de hoogte Teun en Wijnand zijn net de deur uit en ik duik nog ff terug het bedje in... dag dag
Behang-update: De producent van de lijm en de producent van het behang geven elkaar de schuld en de Gamma 'weet niet meer wat ze moet ' en komt nu met een schadevergoeding van 50% van de drie rollen behang. Daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan en heb ook aangegeven dat ik vanuit het verleden een betere service van de Gamma gewend was (is ook écht zo en niet bedoeld als hielenlikkerij... ). Er is overigens niemand gisteren komen kijken... Vanmiddag zal ik worden terug gebeld met het nieuws of er een beter aanbod gedaan kan worden... Gisteren laat in de middag kreeg ik een telefoontje van het accountantskantoor. Degene die mij in februari gesproken had, kon zich het gesprek nog goed (en op een positieve manier ) herinneren. Het 'probleem' is alleen dat er na het gesprek met mij vorige week ( de vacature was toen pas 3 dagen oud...) er nog brieven binnen zijn gekomen van kandidaten, waarvan er een paar ook niet kunnen meedingen naar de 'spoedeisende' functie, maar voor die van december. Concurrentie dus... ! Er zijn nu in totaal vijf kandidaten voor 2 vacatures. Met die 4 mensen moeten nog gesprekken plaatsvinden en dat gebeurt de komende twee weken. Nog even geduld dus...
@Noura: Mijn lontje is ook wat korter dan normaal en mijn adem ook. Ik heb het al een paar dagen flink benauwd, niet fijn... @Gnessy: Bloedprikken bij een klein kind lijkt mij een ware martelgang! Gelukkig heeft Jordy dat gedeelte nu achter de rug. Ben benieuwd wat uit de uitslag blijkt... @Otje: Héérlijk, die zwemfoto's! Ik baalde woendag als een stekker toen ik drolletjes in het water van het peuterbadje zag drijven. Ik heb Jasmijn (die al een flinke slok water binnen had... ) meteen opgepakt en ben met haar in het diepe gaan zwemmen. Dan maar geen les die keer... Ze hebben me al zeker 5 keer gevraagd waarom ik Jasmijn toch een steeds een zwemluier blijf aantrekken? Nou... daarom dus! Je leest dit niet meer, maar ik wil jullie een heel fijne, droge en zonnige vakantie toewensen! @Eve: Ik had Jasmijn jouw stukje over Fynn's 'dankjewè' laten lezen en prompt zegt ze gisteravond 'dankewel' tegen Roy. (Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik het zelf niet heb gehoord, maar volgens Roy klonk het toch écht als 'dankjewel'...) Dit topic is dus niet alleen gezellig, maar ook leerzaam... @Duikster: Zóóóó... kan Nick al tot 3 tellen? Da's knap! Enne... weet je wat ik gisteren heb gekocht? Een blusdeken... goed hè? @Duckie: Jij hebt ook al zo'n rekenwonder... En wat die meeting betreft: Daarom had ik zelf al eens een voorzet gegeven. Ik dacht: degene die het organiseert, heeft het geluk om de datum zo te plannen dat ze zelf altijd kan... Is Demi weer beter? Je brengt me op een héél goed idee... @Janette: Succes met de sollicitatie bij Dolcis...
Zo ben me bedje weer uit..had de wekker maar gezet en heb nog ff 2 uur heerlijk geslapen. saartje wat wil je testen? de lieve foto van liene...die zien we hoor en Tisse ook... Lola dat is echt om grrrrr op de gamma te worden....maar je hebt gelijk voet bij stuk houden. Teun heeft ook geen zwemluier aan...maar heeft tot nu toe nog niets gedaan...geen 1 kindje eigenlijk ja een plasje....ze hoeven het ook niet van de zwemschool omdat ze dan beter in het waterhangen...enne de poep van Teun die gaat wel via de pijpjes naar buiten van de luier want ja die is nog steeds dun....dus het drolletje kan niet van hem zijn sterkte met het afwachten op de baan...en bedankt voor vanmiddag al heb ik net via internet alweer gesoliciteerd bij een schoenwinkel die in september een heel nieuw filiaal gaat openen... Nelson heet het. Gnessy heel veel sterkte en hopenlijk kan Jordy de martelgang achter zich laten. oke ff een update wat Teun allemaal kan zeggen/doen...ik ben niet scheutig met die info ik weet het dus nu alles maar ff dan.... teun kan aan/uit zeggen... papa/ mama/ opa en oma en als je zegt opa en... dan vult hij het aan met oma zelfde met papa en.... tot 3 tellen en duidelijk ook....dankjewel zeggen...doei en dag zeggen..aan 1 hand stappen... zelf de trap oplopen weet waar zijn voeten zitten en als je vraagt buikvol dan wrijft hij over zijn buikje...weet wat hij niet mag maar doet het lekker toch...kan eten zeggen als de borden of iets van eten te voorschijn komt en zegt koken als ik de pannen pak. zo weer genoeg opgeschept over mijn ventje ga ff een kop thee nemen en dan straks de bus naar Alkmaar..daarna door naar me schoonouders daar is Teun nu en daar eten.... tot later meiden
hi hi, nou orlando heeft zijn 2e diploma binnen hoor eve; nee hij zwemt zowieso zonder bandjes ed, zwemt ook lekkerder maar heeft wel een nijntje bandje met zitting erin voor erbij zeg maar ik hoor wel als de datum concreet is, tot nu toe dus de 13e van september? duckie; ik hoop dat demi een beetje opgeknapt is, en als je twijfelt zou ik idd ook even urine afnemen janette; ahaaaa nou ik hoop dan voor je dat dit wat word hoor saar; hij is leuk die foto en banner! lola; he wat een gedoe bij de gamma zeg, op zijn minst vind ik dat ze het behang en lijm gewoon volledig moeten vergoeden is ook beter voor hun naam denk ik zo, jullie moeten er ook driedubbel tijd insteken nu duss spannend nog zeg die 2 weken wachten hier draaien de duimen voor je janette; wat goed van teun zeg, enne we zijn allemaal trotse mama's dus weten we hoe je je voelt en dat is toch juist het leuke om dit te delen zo ik ga ff babyboom kijken van gister, mss nog ff ouders van nu lezen en dan zal orlando wel wakker worden, dan gaan we eten en dan naar de ikea gr saskia
dat meen je niet lola, de helft vergoeden. zijn ze zo kinderachtig, het zou van goede service betonen dat ze je de 3 rollen behang incl. lijm en een cadeaubon evt. geven. en zelf verder uitzoeken hoe en wat. het is niet te geloven dat ze om een paar rollen behang zo moeilijk doen. mischien eens dreigen met kassa of radar? heb ik iets gemist want ik heb hier nooit wat gelezen van datums van de meeting? of het is mijn vergeetachtigheid... in ieder geval denk ik hoe verder van mijn uitg.datum hoe geschikter. ik ben zo moe vandaag, met opstaan begon het al. ik kom later wel weer even voorbij
ja daar valt tegenwoordig veel op af te schuiven. hihi mijn agenda is nog vrij leeg, maar heb geen idee wat voor onverwachte zaken er nog aan komen. en verder ga ik er vanuit dat ik dan helemaal weer op de been ben pff wil safouane net uit bed halen en die slaapt nog. hij ging zich wel uitrekken, maar heeft altijd wat tijd nodig om wakker te worden anders krijgt die een ochtendhumeur
Laatste deel van de 'behangsoap': De Gamma belde vanmiddag met de prettige mededeling dat ik drie rollen behang krijg vergoed, inclusief de lijm en de huurkosten voor het stoomapparaat. Ik krijg gewoon het geld in handen en dat is prettig, want mijn moeder 'durft' hetzelfde behang eigenlijk niet meer aan. Now we're talking business! Ga eens langzaam opruimen en naar huis, het was weer een erg rustig dagje... Iedereen alvast een heel prettig weekend gewenst!
Speciaal voor Noura Ik stel voor om het op 13 september te houden. Ondanks dat er misschien mensen niet kunnen zul je dat denk ik altijd houden met een grotere groep. Ben geloof ik ook niet zo goed in het regelen van dit soort dingen omdat ik altijd graag iedereen tevreden wil stellen.
@janette: Hoe ging je gesprek? @lola: Jammer dat er nog vier mensen op gesprek komen, maar je maakt vast een goede kans als je zo'n goede indruk hebt achter gelaten . Fijn dat je klacht bij Gamma naar tevredenheid is opgelost. Aan Demi was vandaag niets meer te merken, dus wrs toch de tandjes die af en toe dwars zitten. We zijn dus lekker naar de speelboerderij geweest en ze heeft lekker gespeeld. Ze heeft wel veel meer speelmogelijkheden nu ze kan lopen moet ik zeggen. Daarna daar nog even een broodje gegeten en toen moest ik in de auto alle moeite doen haar wakker te houden, want ze was doodop. Vervolgens heeft ze thuis ruim drie uur geslapen. Vanavond zijn we nog even naar een campingzaak hier in de buurt geweest voor wat laatste vakantiespullen. Ik wilde zo'n grondzeil met opblaasbare rand omdat we al twee keer water in de tent gehad hebben en daar word je niet blij van met zo'n (toen nog rondkruipende) dreumes. Met m'n misselijkheid gaat het stukken beter. Ik spuug nog iedere ochtend maar daarna kan ik me redelijk redden.