Gesprek ging prima...."moet" alleen als het kan een dag verschuiven van de oppas...als dat niet lukt gaat hij schuiven in het schema maar ze zochten iemand voor doordeweek dus dat was ook prima nu gaat hij het oevrleggen met de raionmanager of hij me mag aannemen want Dolcis wil eigenlijk alleen maar jong personeel terwijl deze bedrijfsleider "oud" personeel wil.....maar hij denkt dat dat wel goed zit en laat het uitelijk einde van de week weten. Las op de site van de wok dat als je met een groep kom vanaf 10 pers. dat ze een speciale prijs maken Lola lekker dta het opgelost is maar heel jammer dta alles weer opnieuw moet... ik ga lekker slapen..morgen willen we de buitenboel schuren en mss ook al schilderen...nou ja we...Wijnand, zwager en me schoonvader komt ook nog ff langs...ik doe de catering wel oja Eve bedankt voor je sms-jes heel lief
ik haak af voor de meeting, want wij zijn dan met vakantie. Moet nog wel geboekt worden, maar dat is echt de planning! helaas want het lijkt me wel echt supergezellig om te gaan wokken. Duckie: ik heb echt ideale vrienden fijn dat Demi vandaag weer was opgeknapt! enne voor degenen die dachten dat Nick echt telt tot drie: Nick telt niet woordelijk mee, maar wij laten altijd onze vingers zien als we tot drie tellen als hij iets niet mag voor we het afbreken en van de week ging hij dus met zijn vingers ons nadoen met een big smile op zijn gezicht.... Noralien: ik ben nog niet bij het CB geweest. Had 19 juni gemoeten maar toen lag ik plat. In juli doen ze geen peuterbureau dus nu wordt het ergens eind augustus of zo....Ik wacht wel af. heb ook niet echt haast zelf. Janette: succes met de verdere sollicitaties. klinkt in elk geval al vast goed dat van de dolcis. Succes met schilderen, geloof dat het hier niet zou lukken met al die regen die hier valt.... Saar leuk je banner en avatar! Ik heb mijn avatar ook geupdate.... Lola: pff gamma soap ten einde dus. Maar kun je nu ook ander leuk behang vinden? en een blusdeken: goed hoor! nu nog in de keuken ophangen he! Zo vandaag hebben we eindelijk de zandbak geleverd gekregen van ons speeltoestel. Nu nog de laatste montage doen en dan kan ons manneke zich vuil gaan maken met zand. Ik heb vandaag ook maar eens gebeld naar de GGZ waar ik een sollicitatie heb lopen. 9 juni was de sluitingsdatum en ik heb mijn sollicitatie nog in het ziekenhuis geschreven toen. Vandaag hoorde ik dus dat er nog niets is gedaan in die procedure en dat de 2 leidinggevenden die erover gaan beiden met vakantie zijn. Ik zou van de man van PZ wel zo snel mogelijk uitsluitsel krijgen. Nu heeft het voor mij geen haast omdat ik toch pas vanaf december kan en hoe langer zij over de procedure doen....hoe gunstiger voor mij denk ik dan maar. Heb wel gezegd dat als ik binnen 2 weken niets hoor, ik hem wel weer bel. Nou dan moest ik toch zeker iets gehoord hebben....Ik wacht af.
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 apr/17mnd3wkn....................9830 gr.......79.0cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........06 mrt /15 mnd...........................9890 gr.......76.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 mnd.........................8480 gr........75 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 17 juni/ 18 mnd..........................10210 gr........78.9 cm Teun...........08/12/06 (3390 gr, 51 cm..........05 feb./ 14 mnd.........................10540 gr.......77 cm Nick............13/12/06 (3285 gr, 50 cm).........14 feb/14 mnd...........................10615 gr.......75 cm Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm........09 juni 18 mnd..........................13100gr........82 cm Thijs...........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........06 mrt/14.5 mnd, dag...............10080 gr.......80 cm Fynn...........19/12/06 (4010 gr, 54 cm).........18 juni/18 mnd...........................14190 gr.......85,5 cm Demi...........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).........24 juni/ 18 mnd.........................9800 gr.........78,6 cm Safouane....21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........23 juni / 18 mnd ..........................11000 gr.......82 cm Rick.............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........04 oktober/9mnd+12dgn..........11115 gr.......74 cm Thijmen.......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........19 februari /13 mnd + 29 dgn....11575 gr.......83 cm Ruth............22/12/06 (2630 gr,46cm)..........11 juni / 17 mnd + 2 wkn, ........9300 gr.........76 cm Jasmijn........23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........12 juni/17,5 mnd....................11800 gr......78 cm Wessel........25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........17 maart/17 mnd+30dagen.......9990 gr.........80 cm Koen...........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........11 juni/ 17,5 maanden.............11300 gr.......81 cm Jikke............29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm
Heel raar zei het CB tegen mij dat Wessel niks is aangekomen kijk ik net in zijn CB boekje zie ik dat hij wel was aangekomen niet veel maar 50 gram maarja toch wat aangekomen. Dus even de lijst opgezocht en aangepast. Morgen gaan we naar de Beverwijkse markt en ik heb er erg veel zin in. @Lola fijn dat het toch is opgelost en dat ze alles vergoeden. @Janette bij ons in Leiden zit ook een Nelson en ik koop daar bijna altijd mijn schoenen Johan ook en voor Wessel heb ik daar zijn sandalen gekocht,erg leuke winkel. @Duckie gelukkig gaat het wat beter met spugen. En lijkt me idd niet echt fijn water in je tent. @Noura doe maar lekker rustig aan en je bent alweer bijna 37 weken gaat echt snel. Hoe gaat het met de voorweeén..nog last gehad? @Saskia gefeliciteerd met Orlando's 2de diploma Ik heb net ook Babyboom gekeken van donderdag en wat vreselijk zeg voor de ouders van Dylan Ik ga me bed in moet morgen vroeg op. Fijn weekend allemaal!
Vales als je ff verder rijd zit je bij ons op de koffie...hihihihi Helaas geen schuren vandaag het regent hier met bakken......dan morgen maar enanders mag me zwager het volgende week alleen doen als wij een weekend weg zijn met z'n 2tjes ff een vraagje trekken jullie je kindjes nu ook nog een romper aan onder de kleertjes of iets anders? en slapen ze nog in een slaapzak? Merk aan TEun dat hij de laatste dgn geen slaapzak meer aan wil...oke dan nu pyamabroek aan en hij blijft wil maar ja straks in de herfst/ winter is het toch echt te koud om bloot te liggen hoe lossen jullie dit op?
hier rompertje {spagettiebandjes}, pyama en een zomerslaapzak.... tenzij het heel warm is, dan alleen luier in slaapzak...
@Janette: Fynn heeft een mouwloze romper aan. Mochten straks de mussen van het dak vallen dan doe ik alleen een boxershortje aan. In bed een romper met lange mouw en zomerslaapzak en bij heel warm weer een romper zonder mouw met slaapzak. Wel vreemd dat Teun geen slaapzak meer wil. Hoe laat hij dat merken dan? Nog ff een vraagje voor degenen met een id-plaatje. Hebben jullie er ook een silencer (zo'n rubberen ring) bij? Vraag me nml af of dat echt nuttig is.
eve hij laat het merken door te huilen en telkens aan de slaapzak te plukken en uit zeggen....en als je hem dan uit doe dan is het een zucht bij hem...... en gaat hij lekker liggen.....en slaapt verder maar dan geen pyama maar alleen ene romper dus.....
Janette, Lynn heeft altijd een romper (spaghettibandjes) aan onder haar kleertjes. Bij warm weer slaapt ze alleen in een romper zonder slaapzak en bij minder warm weer in een romper, pyjamajasje en zomerslaapzak. Ik durf haar niet in haar luier te laten slapen, want ze heeft heel goed door hoe ze haar luier uit weet te krijgen . Vandaag komen eindelijk de kinderen weer thuis...omdat ik niet kan/kon tillen, zijn ze de afgelopen dagen bij mijn ouders en schoonouders geweest. Michel is nu nog aan 't werk en na 't middagslaapje brengen mijn schoonouders Lynn en Gijs. Ik hoop dat 't me gaat lukken om weer voor ze te zorgen, want mijn ouders vertrekken morgen op vakantie en mijn schoonouders hebben volgende week een aantal afspraken staan. Michel kan geen vrij nemen en de andere mensen die ik achter de hand heb, zijn (toevallig) allemaal op vakantie...dus 't moet gewoon beter gaan met m'n nek...al heb ik dat gevoel nu nog niet helaas . Probleem is dat m'n nek links vastzit en daarbij ook m'n linkerschouder, arm én pink...en ik ben linkshandig ... Eve, hier (nog) geen ID-plaatje...zit net te denken, kunnen ze kinderen niet chippen...zou een stuk gemakkelijker zijn .
hi hi, moest vanochtend echt lachen.....mijn hondje tikus, helpt altijd mee met boodschappen opuimen door een aantal produkten naar binnen te dragen en deze dan aan mij aan te geven. nu wilde orlando natuurlijk ook helpen wat hij ook regelmatig doet, maar nu deed hij dus hetzelfde als tikus, hij hield bv een blikje ook vast met zijn mond en handen dan natuurlijk maar vond het zooo komisch, hoezo imitatie lola; kijk dat zijn betere voorstellen fijn dat het alsnog zo is afgelopen en kan begrijpen dat je moeder het niet zit zitten hoor weer met hetzelfde materiaal aan de gang, hoe doen jullie dit nu? duckie; ik heb het in mijn agenda genoteerd hoor, enne het gaat toch goed zo met regelen . toch nog een leuk uitje zonder zieke demi fijn zeg, wanneer ga je pcies weg? enne super dat de misselijkheid iig beter is dan dat het was. janette; ben benieuwd ik hoop voor je dat dit wat word, balen dat het weer zorgt dat je niet kon gaan schuren duikster; fijn dat de zandbak geleverd is, en nu maar hopen op mooi weer de komende weken dan kan hij lekker genieten van zijn prive speeltuin. zolang je het maar een beetje warmhoud he leuke avatar zeg vales; het is niet veel maar iig iets toch, is hij in de lengte wel gegroeid? enne mss is hij sinds de laatste keer wel veel actiever geworden en is het daarom want hij eet verder toch goed? ja erg he vind het zooooo erg als dit mensen overkomt, heb het ook van dichtbij 2 keer meegemaakt in vriendenkringen en dat is zooo erg krijg er dan gelijk weer kippevel van en tranen in mijn ogen janette; lekker weekendje weg met zijn tweetjes, waar gaat teun heen? hier slaapt orlando momenteel in romper, en wanneer het weer kouder word slaapt hij dus gwoon in pyama. overdag een romper met korte mouwen en dan shirt met broek afhankelijk van het weer eve; ik heb ze wel besteld maar meer voor het leuke zeg maar mss dat als hij het op blote borst draagt dat dit fijner draagt dan zo'n plaatje zelf bianca; wel heerlijk dat je ouders en schoonouders hebben kunnen oppassen maar vervelend daarentegen dat het nog niet over is. lijkt me wel erg hoor en je wil je kinderen toch gwoon kunnen verzorgen zo ik ga even fruit eten met orlando dan wandelen vanmiddag gaan we naar ballorig met vrienden gr saskia
melliemel we gaan een weekend naar Breda...heb daar in het centrum een hotelletje geboekt met 1 diner en een high thee..en 2 nachten slapen. Teun gaat naar me schoonouders.... hoop alleen dat hij daar wil slapen omdat hij datgisteravond ook niet wilde....gistermiddag geen probleem 3 uur en savonds wilde hij niet..ook al een paar wkn geleden bij mijn ouders wilde hij ook niet.. dus we hopen op het beste maar me schoonmoeder zij al anders rij ik naar jullie huis en slaap ik ook daar.... oke dan gaan we Teun ook snachts maar eens alleen een romper aan trekken met lange mouwen..kijken of dat helpt..al ligt hij er nu ook weer in hoor... met romper met korte mouwen en zijn shirt aan.... Bianca suc6 hoop dat het gaat lukken.
Ik was gisteren ineens zó beroerd Voelde me helemaal gammel en had zwarte flikkerende vlekken voor mijn ogen. Dat heeft tot de avond aangehouden. Het was zo erg dat ik Robert op zijn werk heb gebeld of hij naar huis kon komen. Nu ben ik wel nog wat gammel, maar het is te doen. Ik heb geprobeerd via die site een avater te maken, maar dat werkt met mijn foto's dus niet. Ze zijn dan nog 20Kb en het mag maximaal 10Kb zijn (is volgens mij al vergroot, mocht eersttoch maar 5Kb?!) Ga dus zelf nog ff knutselen. Op zich een handige site trouwens!
Noortje, dat is schrikken zeg, die zwarte vlekken voor je ogen. Mss last van lage bloeddruk? Hopelijk voel je je snel beter. Vwb de avater, ik maak 'm ook weleens gewoon via deze site (zwangerschapspagina) en dan via foto verkleinen...gewoon verkleinen naar 80...
@Noralien: Heb jij nu een professionele versie van Photoshop of niet ? Daar kun je héél goed avatars mee maken... Anders stuur je je foto maar door naar mij, ik kan ook grote foto's aan. Het probleem is namelijk niet het aanpassen van het formaat qua pixels, maar om je avatar onder de 10 kb te krijgen. Wanneer de foto op een hoge resolutie is genomen, is zelfs een avatar vaak nog groter dan 10 kb, ik heb daar met mijn nieuwe camera ook 'last' van... Ik hoop dat je je vandaag gewoon lekker blijft voelen, het is inderdaad een 'eng' gevoel wanneer je ineens zo beroerd wordt... @Bianca: Wat vervelend dat je je arm nog niet kunt gebruiken , je voelt je inderdaad erg beperkt in je doen en laten. Beterschap ermee! Jasmijn is een kindje dat het heel snel erg warm heeft. Op het kdv trekken ze de laatste weken ook vaak haar shirtje uit, zodat ze alleen nog maar een rompertje (met spagettibandjes) draagt. Zolang het in huis 23 graden of warmer is, draagt ze dus geen rompers. In bed trek ik haar een shirtje aan en dan de slaapzak. Als ik haar te warm kleed, word ik daarvoor meteen 'afgestraft' met een kletsnat kind 's morgens, haar haartjes plakken dan echt op haar koppie...
@Bianca: Hoop dat de pijn heel snel gaat verbeteren! Mss dat een knuffel op afstand een beetje helpt. @Noralien: Hopelijk was dat nare gevoel maar eenmalig! O ja, nog even over Babyboom. Ik vind die single mum echt een sterk mens zeg. Is gewoon in haar eentje met 2 kinderen (waarvan de jongste 2 maanden) naar Thailand geweest Daar kan ik nog wat van leren...
hihi eve ik vind het maar een raar mens, volgens mij is ze zo bezig met van alles te bewijzen, ik vind haar er ook echt slecht uit zien. ze was een paar dagen na de bevalling al in de studio met baby, heel leuk voor haar mischien , maar of het gezond en verstandig is voor moeder en kind? maar ja, soms heb je dat dat je sommige mensen raar vind. ik vind jou wat dat betrefd een heel goede moeder, die ook leuke uitstapjes maakt, en dan verstandiger en in het belang van het kind. he wat leuk van orlando zeg, hihi noralien doe maar rustig aan, heb ook wel eens staan trillen , maar gelukkig geen donkere plekken duikster spannend hoor, en ik denk ook dat hoe langer hun erover doen hoe meer kans jemaakt janette voor jou ook al spannend, hoop dat het wat word hierook nog een slaapzak, ook pyjama. en als ze van de winter de dekens weg trappelen, dan dek je later toch weer toe? duckie wat vervelend die misselijkheid, maar wel fijn dat het zich beperkt tot de ochtend
@Noura: Haha, mijn vriendin zou het ook niet zijn hoor Kwam vanmorgen in de speeltuin een andere alleenstaande mama tegen. Prettig die herkenning als je begint te vertellen over van alles en nog wat. Binnenkort gaan we iets afspreken
Ik ben net naar beverwijk geweest en weer een aantal leuke dingen gekocht Ik heb gekeken voor Allstars voor Wessel maar daar vroegen ze 35 euro voor en dan hadden ze niet eens die leuke blauwe kleur. Later kwam ik een tentje tegen en daar hadden ze ''nep allstars''en daar vroegen ze maar 8 euro voor Omdat er een beetje lijm aan de binnenkant zat en het waren de laaste maat 23 kreeg ik ze voor 7 euro. Dit zijn ze dan We hebben ze gelijk aangedaan en hij liep er gelijk goed op en hij was weer erg trots aan het lopen met zijn nieuwe schoenen
@Janette jammer dat ik het nu pas zie maar waarschijnlijk waren we toch niet gekomen want Wessel slaapt niet meer in de wagen en is nu doodmoe en ligt lekker in zijn bedje. @Bianca heel veel beterschap en ik hoop dat het snel beter gaat en je gewoon je kindjes kan verzorgen. @Saskia ja hij was 2 cm gegroeid en hun zeiden ook hij is zo actief dus alles wat hij eet verbrand hij gelijk. Ja onze bedrijfsleider maakt het nu met zijn zusje mee die heeft een dochter gekregen maar die is geloof ik met 27 weken geboren en het gaat niet zo goed Haha en wat grappig dat Orlando Tikus nadoet @Noralien hopelijk voel je je snel beter. @Eve ik ben het met Noura eens wat betreft die babyboom alleenstaande moeder. En wat super zeg dat je een alleenstaande mama tegen bent gekomen en wat super leuk dat jullie binnenkort gaan afspreken Okey zal even vertellen wat ik op beverwijk heb gekocht. Een dekbedovertrek. Spekkoek. Die schoenen van Wessel. Voor Johan een portemonnee. Wat nagelspulletjes. Voor de hondjes wat lekkers. Tandpasta(scheelt best wel wat) Voor mijn moeder mascara(en dat scheelt heel wat) En voor mij een luchtje Hugo Boss Femme en wat is die lekker zeg..ik wilde hem al een tijdje dus ben er erg blij mee. Ik heb nu 50 ml voor 25 euro en overal was 30ml 25 euro dus volgens mij had hij een foutje gemaakt Ga ik net kijken wat hij in de winkel kost kost 50ml in de winkel 50 euro dus ik ben erg blij
Vales geeft niet hoor..volgende keer beter en wij waren vanmiddag toch ook nog ff weg gegaan.. leuke schoenen, ik kwam er ook vaak maar nu niet meer...de laatste tijd doen ze veel invallen met nepartiekelen..wel in "orginele"verpakking maar nep van binnen...vooral met luchtjes hoop dta jij dat nu niet heb.... Eve leuk voor je dat je een andere alleenstaande moeder bent tegen gekomen..hoop dat het klikt voor je... Noura tuurlijk dek ik Teun weer toe...maarja tussen savonds kijken toedekken en smorgens opstaan zit toch heel wat uurtjes dat meneer niet stil ligt en dus "blood" ligt we gaan het vanavond proberen met alleen een romper....denk er 1 met lange mouwen omdat hij dus altijd met zijn armen boven de lakens ligt