@Janette nee daar let ik goed op hoor dus ik heb wel de echte. Net zoals met de tandpasta ik ga eerst kijken of ze wel dicht zijn dus dat dat lipje er op zit zo niet dan hoef ik ze niet. Die mascara van mijn moeder scheelt ook echt enorm veel,op beverwijk 6 euro in de winkel 15/16 euro! Ik heb er nu gelijk 2 voor haar meegenomen.
zo, de garageverkoop is voorbij, ik heb 88 euro en half verdiend, dus dat is leuk. Inschrijven kostte 4 euro, dus toch goed geboerd. Lola, wij hebben nu een buggyboard gekocht voor op de queeny buzz. Maar je kan een gewoon kopen, met één extra kit. Kostte 85 euro hier. (alles samen). Je kan ook extra bevestiging kopen om op een andere buggy te plaatsen, zodat je gewoon je board kan losmaken en op de andere buggy kan plaatsen. Misschien kan je deze board voor beide buggy's gebruiken? Dan hoef je niet na te denken welke en je moet alleen maar een extra bevestigingsstukje te kopen... Ik trek straks wel foto's zodat het wat duidelijker is. Maar we krijgen om 7u kraamvisite, dus die gaan elke moment aankomen. Leuk dat je dat van de behangrollen zo hebt kunnen regelen. Janette, klinkt goed bij dolcis! Hopelijk heb je geluk. Noralien, mijn avater was ook eerst via die site te groot en toen heb ik hem nog eens verkleind via zwangerschapspagina. Maar hij bleef even groot natuurlijk, want de grootte was goed, en toen waren toch de pixels minder.... Hoe het kwam begrijp ik ook niet... Volgens Ben komt de visite niet... Dan ben ik wel boos, want net waren onze beste vrienden hier die vroegen of we mee uit eten gingen. Met pijn in het hard nee moeten zeggen... Nu komen ze straks terug naar hier als ze zelf gegeten hebben. Dus dat is wel leuk. Eve, wat leuk dat je iemand hebt leren kennen die in dezelfde situatie zit. Hopelijk wordt het een goede vriendin! Hoe oud is/zijn haar kindje(s)? Vales, wat een leuke schoenen! Ik kijk er al naar uit dat Tisse kan lopen, want ik hou echt van zo'n schoenen. Vandaag heb ik 3 broeken voor Tisse en Liene gekocht en een petje voor Tisse van Strass, Strass mini en petit filou... Alles samen voor 7 euro! Was even weg gegaan van mijn garage ... Duckie, klinkt handig zo'n opblaasbaar ding voor onder te tent. Voor mij past de 13de ook. Ik ga Tisse thuis laten, want hij neemt een flesje aan. Hebben we al eens getest. Saartje
veel plezier saar, en klinkt goed die garageverkoop vales leuk hoor die allstars janette, veel kinderen woelen zich bloot, maar soms ook gewoon omdat ze dat fijner vinden. peuters en kleuters hebben vanzelf door dat het onder de deken lekkerder is. en anders een lekkere flanellen pyjama aan, hadden de oudsten hier ook volgens mij is safouane allergisch voor de etos luiers. hij heeft de uitslag bij zijn beentjes, waar het elastiek loopt. het lijkt ook echt op een allergische reaktie, het is ook wat schilferig. ben nu weer aan de huggies, en het lijkt al rustiger te worden
bezoek is weer weg, maar de vrienden komen niet meer terug. Ze waren helemaal suf na het eten. Eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg. Ben en ik gaan een filpje downloaden. Ik heb bladerdeeghapjes gemaakt en we gaan samen rustig relaxen. Eerst wil ik nog een foto van Tisse met jullie delen...
Vandaag hebben we een kledingkast voor Jasmijn op de kop getikt. Ik had hem al eerder gezien, maar vond 1.350,- veel te duur. Nu stond het showroommodel te koop voor 575,- dus dat scheelde wel eventjes! Dit is 'm... Daarna door naar IKEA voor het bedje en de matras en nog een traphekje (voor bovenaan de trap van onze slaapkamer...) en wat kleine spulletjes. Nu hebben we het belangrijkste geloof ik wel. Mijn eigen babycommode en een grenen boekenkast die nu in de garage staat te verpieteren gaan we in dezelfde kleuren en met dezelfde matte verf schilderen als de kledingkast. Alleen nog opnieuw behangen hè... pffffffffffffffft! Ik heb vanmiddag overigens het geld terug gekregen bij de Gamma en kan gratis een stoomapparaat halen zodra ik dat nodig heb... Vanavond deed Jasmijn trouwens iets waar Roy en ik echt van stonden te kijken. Ik had een tuitbekertje drinken op de salontafel gezet, maar ik bleek de deksel niet goed dicht te hebben gedaan. Bij de eerste slok kwam er dus meer drinken op de tafel als in haar mondje. Jasmijn zette meteen de beker terug en met de mededeling 'toetje' (=doekje) ging ze in de keuken een microvezeldoekje pakken. Ze veegde de nattigheid op en bracht het doekje weer terug naar de keuken. Om vervolgens de beker leeg te drinken alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een dreumes van 1,5 jaar oud zelf de knoeiboel opruimt... Ze is vanavond trouwens ook voor het eerst sinds wéken zonder huilen (lees: krijsen) gaan slapen. Ze was vanavond ook veel beter in haar hum dan de laatste tijd. Ik ben benieuwd of dit eenmalig is of dat dit het begin is van betere tijden... Ik vind het zó moeilijk om te zien hoe zo'n ukkie zichzelf gigantisch in de weg kan zitten...
@Saar: Het probleem is dat Bugaboo haar kinderwagen zó heeft gemaakt dat een universele kiddyboard er niet op past (handige marketingjongens werken daar hoor...), zo ben je dus gedwongen om er eentje van hun eigen merk aan te schaffen en natuurlijk zijn die ook nog duurder dan een universele... Jij hebt ook goede (garage)zaken gedaan, lees ik !
@Vales: Leuke schoenen voor Wessel Ben nog nooit in Beverwijk geweest omdat het me daar echt vreselijk lijkt. Maar als ik het zo lees moet ik er mss toch ook maar es gaan kijken. @Janette: Hoe heeft Teun geslapen? @Saar: Das niet slecht zo'n garageverkoop! En wat een superlieve foto van Tisse Hij kijkt zo schattig de lens in. En goed dat hij z'n hoofdje al zo mooi omhoog houdt. En wat lijkt Liene ineens groot op de 2e foto! Echt een stelletje om trots op te zijn. @Noura: Fynn had laatst ook wat uitslag waar het elastiek loopt terwijl het gewoon z'n eigen luiers waren. Mss ook wel te maken met het broeierige weer? Ik heb er talkpoeder op gedaan en dat hielp. @Lola: Wat een mooie kast. Echt grand chique Maar wat een prijs zeg Haha, zelfs in de uitverkoop zou ik em nog te duur vinden. Maar dan heb je wel wat. Gelukkig dat Jasmijn weer rustig naar bed ging. Hopelijk blijft dit nu zo tot haar 18e Ik geloof er bij Fynn nml niet meer in dat iets langere tijd goed blijft gaan. Van de week sliep hij 3x tot 7.00. Vroeger dacht ik dan: Oh, wie weet is dit het omslagpunt. Nu weet ik wel beter. Vandaag was het ook weer gewoon 6.00 Enne...ik herken weer veel van Jasmijn. Als Fynn iets ziet wat volgens hem 'bah' is (kan ook gewoon een beetje water in de douche zijn) dan pakt hij een doekje/washandje/tissue en gaat ook staan boenen Nog even over die alleenstaande moeder die ik ben tegenkomen. Ze is een ex-collega uit een ver verleden. Vond haar destijs een beetje een vreemd typetje (en nu eigenlijk nog steeds ). Ik spreek dus eigenlijk alleen iets af omdat we in dezelfde situatie zitten. Maar wie weet wordt het best gezellig. Haar zoontje is nu 2 jaar en 2 mnd (en even groot als Fynn ).
leuk hoor eve dat je die andere moeder bent tegengekomen en het was echt heel veel uitslag, aan 2 zijden en inmiddels begon het ook naar boven langs de bovenrant te ontwikkelen. het zat ook in een halve maanvorm aan de buitenzijde van de luier op de beentjes. het gekke is, dat het na een dag weer gewoon aan de huggies al een stuk rustiger is. eens kijken of het helemaal wegtrekt, ben benieuwd ik heb pijn in mijn onderrug links, niet zo fijn. ga zo een kruikje maken en dat er onder leggen en op de bank
eve Teun heeft heerlijk geslapen... was alleen vroeg wakker om half 6 van de honger Wijnand hem een fles gegeven en hij is daarna nog weer gaan slapen om 7 uur is wijnand met hem eruit gegaan en ik mocht nog ff blijven liggen...lag wel op de klok omdat me zwager schoonvader en vader om 9 uur op de stoep zouden staan voor het schuren...het schiet lekker op waarschijnlijk gaan ze zelfs al wat schilderen vandaag
toch wel gerust stellend niet? Wij gaan zo naar een babyborrel, maar zitten allemaal te wachten op Liene. Volgens de 3-uur regel (), zou ze om kwart voor 4 wakker worden. Maar natuurlijk als je wil dat ze zeker na 3u slapen wakker wordt, doet ze het niet.... En als we ze wakker maken, is ze 9 van de 10 heel erg slecht gezind en dat is ook niks voor een babyborrel.
hi hi, gister bij ballorig in zoetermeer geweest, was erg geslaagd op de terugweg nog bij de mac geweest en hebben daar wat gegeten om af te sluiten vandaar naar huis gereden, eigenlijk had ik verwacht dat orlando ging slapen in de auto maar deed dit niet dus konden we nog even douchen, vervolgens gwoon 'normale' tijd gaan slapen en 's morgens tot tien voor half 8 uitgeslapen(anders komt hij rond half 7) vandaag lekker relaxed dagje en vervolgens uit eten met de verkeersschool was wel gezellig en wederom heeft orlando het goed gedaan nog 2 dgn werken spullen pakken en dan zondag op vakantie lekker hoop dat het weer mee gaat zitten janette; fijn dat teun goed heeft geslapen zal voor jullie ook lekkerder zijn noralien; he bah, moet zeg dat ik het in het begin ook heb gehad hoor mss energie tekort mss beetje extra ijzer, mocht je het vaker hebben floradix gebruiken? leuke avatar zeg eve; persoonlijk vond ik haar een beetje een 'uitslover' als ik heel eerlijk mag zijn. echt zo van dat doe je gwoon even en dan haar laatste uitspraak over haar volgende vakantie wintersport! 1 voor en 1 achterop vind ik niet echt verantwoord hoor, maw zijn het haar airbags ofzo nee hoor ze moet het zelf weten maar ik vond haar een beetje overtrokken zeg maar, en idd zoals noura zij niet echt verantwoord bezig, denk dat ze eerder wat van jouw kan opsteken! noura; 37 weken heerlijk gevoel lijkt me, nu mag je thuis bevallen he? dit wil je ook? vales; leuke schoentje hoor en goede deal zo eve; ach wie weet mss valt ze mee toch? saar; leuke slag heb je geslagen zeg met de garageverkoop. noura; orlando kon ook niet goed tegen de etos luiers, hoop dat het dit is weet je iig dat het niets anders is saar; wat een schattige foto's zeg, ik vind dat je kunt zien dat het broer en zus zijn maar wat heeft tisse verder een heeeel ander koppie dan liene zeg lola; wat een mooie meidenkast zeg, enne ben erg benieuwd naar het eindresultaat. jij ook alweer de 30 weken gepasseerd zeg jee wat gaat het hard hihi stoer hoor van jasmijn, ook wel herkenbaar maar blijft een wijs gezicht ik spreek jullie weer gr saskia
Vales: jij hebt flink inkopen gedaan in beverwijk! Saar: lekker zo'n garageverkoop. Dat is een leuk zakcentje. en wat een lieve foto's van Liene en Tisse. Ik vind ze wel dezelfde neus hebben... Liene 3 uur slapen in de middag....als ik geluk heb slaapt Nick er twee, maar meestal maar hooguit anderhalf uur. Lola: mooie kast hoor! de inventaris voor Jasmijns kamer is dus in huis, nu alleen de wanden nog. Brr... en dat boenen...hier is het ook al gesignaleerd. Grappig is dat. Maar of het zo blijft... en lekker dat Jasmijn rustig is gaan slapen. Nick is ook heel wisselend momenteel. Hij is vandaag wel rustig gaan slapen, maar kan soms ook echt stevig krijsen. Ik vind dat ook hartverscheurend. brr... Nick heeft wel weer wat nieuws sinds een paar dagen. Zodra het avondeten op tafel komt is het 'nee' en draait hij ook echt zijn hoofd weg. Behalve gisterenavond bij de frietjes lastig is het wel. Hij duwt zijn bord ook echt weg van zijn kinderstoel. Het staat dan op tafel en soms pakt hij nog een beetje als wij zitten te eten, maar soms eet hij dus nauwelijks iets van zijn eten. toetje lust hij echter wel....grrr....het zal wel bij de leeftijd horen, maar ik vind het nee al wel vroeg....Anderzijds slaapt hij niet slechter of wordt hij niet eerder wakker, dus honger heeft hij 's nachtst volgens mij niet. en het is ook niet zo dat hij 's ochtends extreem veel eet of krijgt....wel drinkt hij flink op een dag. Het zal hopelijk wel weer over gaan. gisteren zijn we nog even naar de kermis geweest. Nick vond het in het begin wat eng met al de geluiden, maar na een poosje had hij reuze lol. Toen Frank met een stel vrienden in de botsauto's zat en wij zaten te kijken begon hij telkens ja, ja, ja te roepen als er twee auto's botsten. Echt grappig! Maar het leukste op de kermis vond hij toch de voorbijlopende hond. Waf Waf Waf bleef hij maar roepen, hond schrok en wilde snel weg....ach germ het beestje. Nick liep er nog achteraan ook. Vandaag heeft hij lekker in zijn zandbak gespeeld en Frank geholpen. Die is nog bezig een deel van de tuin aan te straten. Nick vind dit reuze interessant en staat dus voortdurend in de weg. Frank zei op een zeker moment: dan ga maar een steen voor mij halen, zo'n klinker. Dus Nick naar de stenen, pakt er een en loopt zo naar Frank toe. hihi en zo heeft hij dus wel een stuk of 10-15 stenen naar Frank gebracht. Hetr was toch wel wat zwaar geloof ik, want hij was echt 'steen'kapot toen hij klaar was en is ook lekker gaan slapen... Noura: de magische grens van thuis mogen bevallen bereikt! de laatste loodjes zijn ook voor jou echt begonnen. Ben benieuwd of jij de 40 weken volmaakt, maar ik denk het niet. Janette: is het schuren gelukt vandaag? Hier is het in elk geval droog gebleven. Melliemel: jullie ook al bijna klaar voor de vakantie. Heerlijk hoor...
Vandag was Roy jarig en omdat hij er een hekel aan heeft om zijn verjaardag officieel te vieren met een feestje, zijn we naar het Zoo Parc in Overloon geweest. Het was voor ons de eerste keer en we waren blij verrast (mag ook wel voor 15,50 entree, bijna net zo duur als Burgers Zoo... )! Mooi verzorgd en een erg leuke speeltuin. De dieren zitten allemaal in ruime natuurlijke verblijven. Op zich erg mooi, maar voor zo'n kleintje als Jasmijn wat minder handig. Zij snapt natuurlijk nog niet dat ze een beetje moet 'zoeken' waar de dieren zitten. Je probeert wel door te wijzen duidelijk te maken waar ze moet kijken, maar dat lukt niet altijd. Maar ze vond het evengoed reuze interessant allemaal. In navolging van Duckie en Otje denken we erover om volgend jaar een abonnement aan te schaffen, voor dit seizoen heeft dat geen zin meer, gezien de omvang van mijn buik... @Noura: Oefenweeën... ? @Saar: Jasmijn is er ook niet van gediend om wakker gemaakt te worden... @Melliemel: Jij ook al weer bijna vakantie... @Duikster: Wat jammer dat Nick zo slecht warm eet momenteel. Ik kan het me nu nog niet voorstellen dat Jasmijn dat ook gaat doen, maar het schijnt er inderdaad helaas bij te horen. Ik hoop dat deze fase snel overwaait... Enne... wat een 'kei', die zoon van jou!
@Duikster: Ik schaam me diep, want ik trof net mijn felicitatiekaart voor jullie aan in m'n tas . Echt schandalig. Je krijgt dus nog een kaartje Wat een bikkel die Nick, die is niet vies van een beetje sjouwwerk! @Bianca: Hoe is het nu? Ik hoop dat je het een beetje gaat redden met de kindjes deze week? @Noralien: Wat naar dat je vrijdag ineens zo beroerd was. Heb je er daarna nog last van gehad? @Eve: Leuk dat je met een alleenstaande mama hebt kunnen kletsen. haha, ik lees nu dat je alleen iets af wil spreken omdat jullie in dezelfde situatie zitten. Heerlijk, die eerlijkheid @Vales: Leuke schoenen hoor.Ik wil ook wel een keer naar beverwijk, maar helaas is dat voor ons niet echt om de hoek. @Noura: Ik hoop voor je dat de uitslag van Saf aan de etos-luiers ligt, want dat zou betekenen dat het weer snel over moet zijn als je op andere luiers overstapt. Fijn dat je de 37 weken grens hebt bereikt. Nu gaat het opschieten! @Saar: Wat liggen Tisse en Liene daar lekker samen. @Lola: Mooi hoor die kast, die uitgesneden hartjes maken 'm extra speciaal. Gefeliciteerd met je man! Een abonnement op Overloon is in ieder geval een stuk aantrekkelijker dan losse entreekaartjes. En je krijgt ook nog gratis toegang tot een aantal andere parken en dit jaar 1x gratis toegang bij het dolfinarium. Mocht je geen abonnement nemen dan kan ik nog wel aan goedkopere kaartjes komen. Die kan ik via de zaak van mijn ouders bestellen en volgens mij betaal je dan iets van 6.50 ofzo per kaartje. Dus dat is echt de moeite waard. @Melliemel: Was Orlando ook mee uit eten? Wij zijn vandaag naar de braderie hier in het dorp geweest. Normaal vind ik dat soort dingen vreselijk, maar het was heel leuk. Er waren op het sportpark allemaal gratis kinderattracties en Demi heeft werkelijk genoten. Er rolden dikke tranen over haar wangen toen we weer naar huis gingen Van mijn zus heeft ze een poppenbuggy met pop gekregen en daar loopt ze nu de hele dag mee rond. Morgen weer werken. En dan alleen dinsdag en donderdag nog en dan.....vakantie!
Ai, dat laatste had ik eerder moeten weten... Dat van die toegang tot andere parken hadden we inderdaad gelezen in de brochure, we vonden het al jammer dat het Gaiapark in Kerkrade niet tot hetzelfde groepje behoort... Jasmijn sjouwt ook de halve dag achter haar poppenwagen, erg leuk om te zien. Soms gebruikt ze 'm ook als kruiwagen om onze halve huisraad mee te vervoeren... Als haar zusje geboren wordt, krijgt ze van ons een poppenbadje met accessoires kado, zodat ze samen met mama het kindje in bad kan doen. Hopelijk vindt ze dat net zo leuk...
Grappig, dat hadden wij ook al bedacht dat Demi een pop met badje zou krijgen als de baby wordt geboren. Als je nog een keer kaartjes wil dan laat het maar weten. Ze moeten wel per post aangevraagd worden, dus dan moet je het wel op tijd zeggen, maar dan probeer ik ze voor je te bestellen.