Duckie: wat een mooie foto's van Demi en jou! enne die consternatie....pff het is hier ook een keer gebeurd, maar dan met een condensleiding, die nota bene drie uur eerder was aangelegd. Toen het plafond er terug in ging was het laatste schroefje de boosdoener.....kon het hele plafond er weer uit... enne...ik wacht nog wel een week of 24 met je mee..... Lola: heftig dagje. Is je fietssleutel nog tevoorschijn gekomen? het lijkt wel of onze ukjes het aanvoelen om daneven een driftbui te krijgen he! pff wat een heftig bericht trouwens van de 35+ ers. Dat kan ik me echt niet voorstellen....brrr... Ik heb gisterenavond met kraamvisite de hele tijd met een brullend klein mannetje gezeten met krampen. Dat was dus best heftig. Nu kon mijn kraamvisite daar wel tegen en het was eigenlijk wel gezellig. Gelukkig was hij tussen het brullen af en toe ook lekker stil. Uiteindelijk kwam er even na half 11 een flinke boer naar buiten en wilde hij toch wel gaan slapen. Hij was ook zo moe....
oei een waterleiding, dat is balen, gelukkig dat het al weer opgelost is lola wat een dag zeg, vandaag hoop ik dat het minder hectisch verloopt voor jullie en wat een bericht bij de 35+ moeders. hier een nacht met de ene nachtmerrie na de andere, waar ik ze vandaan haalde weet ik niet. oh voor ik het vergeet, ik zag een oproep hier op het forum, ik geloof bij zwangerschap, dat ze in utrecht moeders zoeken van rond de 20 weken zwangerschap die mee willen werken aan een 3d echo. lijkt mij heel erg leuk, toen ik van safouane zwanger was heb ik meegedaan aan de termijn echo en screening echo opleiding.
Hallo allemaal, ik ben, samen met Tisse, op Liene aan het wachten. Ze slaapt nog. Wonderwel, want hier in de straat komen 6 bouwplekken bij en ze zijn nu de straat aan het verlengen. Het is een doodlopende straat en nu komt er dus een stukje aan. Nu is het een af en aan gerij van vrachtwagens, kranen, ... En we wonen net op een hoek, dus hier moeten ze vertragen, optrekken, manouvreren. Maar daar trekt ze zich dus niks van aan. Als ze wakker is, gaan we met de fiets naar de winkel en nadien door naar mijn schoonzus. Gisteren zijn we met ons 3'en naar de bloemist gereden en hebben daar allemaal planten voor op ons terras gekocht. Was leuk om te zien. Liene mocht zelf kiezen en op de kar laden. En dan liep ze snel terug, roepend 'nog!'. Lola, wat naar van het 35+ forum. Bah, hoe moet je je dan wel niet voelen... Duckie, wat een gedoe met het boren. Gelukkig was het snel opgelost. Karin, zielig eh, zo krampjes. Gelukkig toch nog een gezellig avondje gehad. Noura, nachtmerries kunnen zo echt lijken vind ik. Ik kan er echt nog de hele dag naar van zijn. Hopelijk is dat bij jou niet het geval. Ik heb trouwens besloten om volgend jaar iets nieuws te studeren... borstvoedingsconsulent. Het zou dan om vrijwilligerswerk gaan nadien. Ik heb me gisteren ingeschreven. Groetjes, Saartje
hi hi, duckie; ik ben met 15 weken gestopt met volgen met de motor, nu dus met de auto erachteraan ja dit was beter weer dan vorige week he balen zeg, waterleiding door, enne hier had ik hetzelfde als jouw, ook overtuigd van een meisje maar de 2 weken voor de screennings echo wist ik het niet meer zo zeker ben bennieuwd hoor lola ; zo klinkt als een frustrerend einde van de dag, wat naar zeg voor die vrouw, duikster; aahhhhhggg ja dat krijg je nu ook weer he die eerste 3 maanden saar; hee leuk zeg, zooo gwoon doorslapen hoor fijn dat ze dat doet. enne dit vind ik echt iets voor jouw, je doet het ook zo goed nu met het tendum voeden 8) zo kun je ook uit ervaring spreken he, leuk hoor noura ik ga eens kijken denk dat ik al te laat ben dan maarr... gr saskia
pfffffffff....mag ik alleen ff komen zeuren? zo niet dan lezen jullie er maar overheen maar word een beetje gek van Teun...de laatste 3 avonden wil hij echt niet naar bed...of hij gaat lekker liggen slaapt een half uurtje en begint dna te brullen echt niet normaal meer en houd zich helemaal stijf dan...haal je hem eruit dan is het eigenlijk bijna gelijk goed...hij wil niets hebben alleen maar bij je zitten.... en nu begon het vanmiddag ook al..... pff en dta vind ik ff erg vermoeiend.en werkt ook op me zenuwen...dit ook omdat ik toch weer wat gespannen en niet goed in me vel zit..maar dta komt door de spanning van een andere baan dneken we.... hebben jullie mss tips wat we kunnen doen...we dachten eerst de warmte maar ja hij gaat met ene romper met lange mouwen en een pyama broek in bed geen slaapzak dus...en vanmiddag alleen romper en zijn shirt..... enne sorry dat ik ff de fut niet heb om verder te reageren...
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 apr/17mnd3wkn....................9830 gr.......79.0cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........06 mrt /15 mnd...........................9890 gr.......76.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 mnd.........................8480 gr........75 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 17 juni/ 18 mnd..........................10210 gr........78.9 cm Teun...........08/12/06 (3390 gr, 51 cm..........05 feb./ 14 mnd.........................10540 gr.......77 cm Nick............13/12/06 (3285 gr, 50 cm).........14 feb/14 mnd...........................10615 gr.......75 cm Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm........09 juni 18 mnd..........................13100gr........82 cm Thijs...........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........06 mrt/14.5 mnd, dag...............10080 gr.......80 cm Fynn...........19/12/06 (4010 gr, 54 cm).........18 juni/18 mnd...........................14190 gr.......85,5 cm Demi...........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).........24 juni/ 18 mnd.........................9800 gr.........78,6 cm Safouane....21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........23 juni / 18 mnd ..........................11000 gr.......82 cm Rick.............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........04 oktober/9mnd+12dgn..........11115 gr.......74 cm Thijmen.......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........14 juli /18 mnd + 22 dgn....12850 gr.......88 cm Ruth............22/12/06 (2630 gr,46cm)..........11 juni / 17 mnd + 2 wkn, ........9300 gr.........76 cm Jasmijn........23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........12 juni/17,5 mnd....................11800 gr......78 cm Wessel........25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........17 maart/17 mnd+30dagen.......9990 gr.........80 cm Koen...........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........11 juni/ 17,5 maanden.............11300 gr.......81 cm Jikke............29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm
Hey Meiden, Ik ga eventjes niet reageren, en dit doe ik simpel weg niet omdat ik er momenteel de energie niet voor heb. Ik ben namelijk van de week weer naar de huisarts geweest, en ik heb last van bloedarmoede. Pillen wilde ik niet hiervoor, omdat ik weet dat je dan last krijgt van opsipatie. Maar ik voel me helaas nu wel heel erg moe, en ben toch maar van plan die pillen nu te gaan nemen. Ook zit ik nog steeds aan de pillen voor me traagwerkende schildklier, en hier gaat het gelukkig nu wel een stuk beter mee. Alleen is de waarde helaas nog steeds niet zo als het moet wezen, maar alles op zijn tijd natuurlijk. Ook heb ik sinds gister tot en met december een oppasjongetje van 4 1/2 uur de maanden en 4 1/2 uur de dinsdag, hij heet Justin en Thijmen vind het erg leuk. Gister was Thijmen het er ook niet mee eens dat hij weg ging, Thijmen heeft toen hij weg was nog zeker 5 minuten hysterisch zitten/liggen/staan huilen echt zo zielig. Maar verder spelen, dollen, ruzieën en vechten leuk en lief met elkaar het ruzie maken en vechten is uiteraard wat minder maar ook dit hoort er soms bij he. Verder ben ik gister bij het cb geweest en Thijmen was nu 88 cm dus 5 cm gegroeid sinds de laatste keer in februari en hij was nu bijna 13kg, dus bijna 1 1/2 kg aangekomen. En dit was allemaal goed, ook voor de rest was alles goed en zag hij er prima uit. En ze vonden hem ook lekker vlot in ze ontwikkeling, en hadden geen commentaar wel moet ik trouwens tot zijn 4de jaar Vit. D gaan geven 5 druppels per dag.
@Lola: Pfff, dat is knap balen zo'n dag Hoop vanavond een verslag te lezen van een geslaagde dag. En heb je vaker hartkloppingen? @Karin: Zielig voor Chris die krampjes. Vind echt dat de natuur dat niet goed heeft geregeld @Saar: Ik vind je echt een bikkel dat je weer iets nieuws gaat studeren! Vind bv consulente wel echt iets voor jou. Wat ga je eigenlijk doen met je andere studie? @Janette: Denk niet dat er veel bruikbare tips zijn. Is wss gewoon een fase waar Teun doorheen moet. Maar kan me goed voorstellen dat jij er ff doorheen zit. Mss dat Teun ook wel aanvoelt dat jij niet zo lekker in je vel zit. Hoop wel dat je snel weer uit je dip bent want het ging net zo goed met je! @Debbie: Wat vervelend die bloedarmoede! Doe rustig aan en denk aan jezelf. We zien je vanzelf wel weer. Fijn dat het zo goed gaat met Thijmen. Vanmorgen bij Fynn's kdv-vriendje Jesse-Merlijn geweest. Het was erg gezellig. Klikt goed tussen de 2 mannen maar ook tussen de moeders Ze wonen echt in een prachtig huis wat erg sfeervol is ingericht met mooie en leuke design dingen. Ik voelde me er meteen thuis en Fynn ook. Zeker voor herhaling vatbaar. Ben alleen benieuwd wat ze van ons Ikea-kabouterappartementje vinden
Hopelijk nu slagen! En dan als alle kinderen naar school zijn (dus als de kleinste 2.5 jaar is), beginnen solliciteren.
En ik vond jouw ikea-kabouter-appartmentje (jouw woorden, ik zou het heel anders omschrijven) superknus en gezellig.
@Saar: Dat duurt dus nog wel even En thanks dat je m'n huisje gezellig vond! Ik ben er ook heel blij mee hoor en zou het niet anders willen (alleen wel een tikkie groter met tuin ). Maar het is gewoon zo'n verschil als je net in zo'n ander huis bent geweest.
jij hebt vast een leuk huisje eve! en mensen komen voor jou niet om je huis leuk dat het zo geslaagd was leuk zeg saar, ik vind dat het precies iets voor jou is! ben net terug van vk, toen ik vertelde van de voorweeen vroeg ze of ik wou dat ze ging toucheren.. ikschrok ervan. had dit niet verwacht, en toen ze uitlegde dat het was zodat we dan een beetje wisten waar we aan toe waren vondik het wel goed als ze maar niet zou gaan strippen. maar ze zou voorzichtig doen, ik was ineens bang dat er iets op gang zou komen, en wil geloof ik toch nog even tijd om me voor te bereiden en genieten van het zwanger zijn. in ieder geval was er nog een tuutje, en onder was het wat open, waarschijnlijk een stukje van de slijmprop en boven zat het nog netjes dicht. hoe snel het zal gaan weet je nog niet, maar wel dat het nog vast niet vandaag of morgen gaat komen. verder was alles goed.
@Eve: 13 september zien we elkaar vast @Lola: Wat erg voor die vrouw. Is ze nu gewoon thuis dan? Ik zou zeggen dat ze aan de sonde zou moeten. Wat lijkt me dat vreselijk zeg. @Noura: vervelend die nachtmerries, ik heb er nu ook meer last van. En ik kan me voorstellen dat je even overdonderd was bij de vk. Ik ben benieuwd wanneer het kleine meisje er klaar voor is. @Saar: Bv-consulent, dat vind ik echt wat voor jou. @janette: Balen dat je gespannen bent en dat het met Teun en slapen gaan even niet zo wil. Kop op, het is vast weer een periode waar je even door heen moet. @Debbie: Bloedarmoede is toch het zelfde als ijzertekort? Wat daar heel goed tegen helpt is Floradix. Dat is een kruidendrankje, geheel natuurlijk, en het heeft geen vervelende bijwerkingen, zoals obstipatie. Ik heb het geslikt nadat ik bij mijn ks vrij veel bloed verloren was en ik voelde binen no-time weer een stuk fitter. Sterkte ermee. @Eve: Wat gezellig dat je bij een kdv-vriendje van Fynn bent langsgeweest en dat het zo klikte tussen jullie. En dat "kabouterhuisje" van jou is toevallig wel hartstikke gezellig en sfeervol ingericht Alleen donderdag nog werken en dan......vakantie! Ik verheug me er al op. Heb het wel nog heel druk donderdag geloof ik.
@Noura: Oeps, jij zag jezelf vast ineens vanavond al met een baby zitten Kan me voorstellen dat je daar toch ff van schrok. Gelukkig was alles wel helemaal goed! @Duckie: Lekker vooruitzicht! Enne...ik vind m'n huisje ook heel gezellig hoor. En ben niet 'bang' wat mensen er van vinden. Maar vond het contrast vanmorgen gewoon zo groot tussen dat mooie herenhuis met design en mijn eigen stulpje. Al zou ik zeker niet willen ruilen! Geloof dat Lies zoiets ook al een keer beschreef. Hierbij een foto van het schilderijtje wat ik heb laten maken van Fynn's favoriete slaapknuffel. Ben er erg blij mee!
@Janette: Ik heb toch een tip voor je. Als Fynn aan het jengelen is en ik daar ff niet tegen kan dan ga ik hardop een liedje zingen met de volgende tekst: Gewoon niet luisteren naar het gejengel, dan valt het allemaal reuze mee (melodie naar keuze ). Fynn kijkt me dan heel verbaasd aan en is vrij snel stil. En mij lucht het op door hardop te zingen en het humoristisch te benaderen. Haha, nu ik het opschrijf klinkt het best gek maar het werkt hier wel Weet dat het Teun z'n slaapprobleem niet zal oplossen maar wie weet lucht het jou wel op.
eve dank je voor de tip zou het een keer gaan gebruken...morgen gaat hij naar opa en oma en donderdag naar het kdv en vrijdag/zaterdag/zondag naar de andere opa en oma pmdat wij een weekend weg gaan...dus kan het maandag pas in de praktijk brengen enne anders mag jij het dinsdag doen vanavond was het dus weer een drama...ik was er niet dus Wijnand had het....heeft hem 3 kwartier laten jengelen toen werd het echt luid huilen hij naar boven komt in zijn kamer gelijk stil en geen traan te bekennen... boekje gelezen en weer naar bed dat wilde meneer niet...jammer dan na nog 10 min pruttelen is hij toch in slaap gevallen... we denken dat het uitproberen is..... dan heeft hij pech want we komen niet eerder en naar beneden mag hij dan al helemaal niet
Eve, wat een super gaaf idee zo'n schilderij van zijn lievelingsknuffel. Noura, spannend hoor het gaat nu echt snel gebeuren...ik ben heel benieuwd of het meisje op Saf lijkt. Wens je heel veel succes met de bevalling als het gaat gebeuren. Duckie, wat een schetige foto's van je meisje, enne Dimphy loopt elke dag meer...zo schattig he zo'n iene miene meisje met van die knikkende beentjes. Ik ga volgend week even schoentjes kopen, want op de camping op roosjes lopen lijkt me niet wat... Wij gaan inderdaad weer met ons campertje een week naar Halle achterhoek, en een week naar lage mierde in brabant, iemand nog leuke tips voor uitstapjes daar in de buurt? Janette, vervelend joh, maar het is w.s uitproberen en daar moet je even doorheen, ik vind de tip van eve ook helemaal geweldig ik ga hem ook is uitproberen. Nou hier ook al 2 nachten zeer onrustig, Dimphy voelt zich niet lekker verhoging snotverkouden en ligt zo om het uur of half uur even te jammeren of heftig te gillen neeeeeeeeeee,neeeeeeeeee.. ik denk dat ze dan dromen heeft ofzo. Maar ik voel me ook behoorlijk brak Morgen heerlijk met een vriendin winkelen in deventer, ik ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Izanka nog 3 halve dagen naar school en dan is hier ook eindelijk vakantie \/ kinderen zijn helemaal op hier, hebben echt rust nodig! Ik moet het weekend mijn laatste dienstjes draaien op mijn werk, en het gekke is dat ik dan niet meer terug kom, begin 15 augustus op mijn nieuwe werkplek.Heb er nog niet zo'n zin in, maar dat komt omdat ik heel erg veel zin hebt om op vakantie te gaan. Volgende week de camper effe poetsen enn inpakken en dan vertrekken we w.s vrijdag. Heb er helemaal zin in
@Duikster: Ik vind die darmkrampjes ook altijd zo zielig. Het is inderdaad een beetje vreemd dat dit 'onderdeeltje' van je kind na 9 maanden zwangerschap nog niet 'gebruiksklaar' is... @Noura: Na het lezen over jouw bezoek aan de verloskundige, besef je ineens hoe dichtbij het voor jou nu allemaal komt... @Saar: Ik denk dat jij een goede borstvoedingsconsulente zult worden. Je bent nu al een wandelende reclame voor borstvoeding... @Janette: Ik denk eerder aan de peuterpeubertijd, Jasmijn heeft er ook last van. Vanavong ging ze bij uitzondering weer eens 'netjes' slapen, maar hier is het de laatste weken doorgaans een drama... @Eve: Ik krijg hartkloppingen als me teveel heb ingespannen. Ze komen niet meteen tijdens of na de inspanning, maar later op de dag. Heel irritant, maar schijnbaar een waarschuwing die ik serieus moet nemen. Wat ik van jouw huisje vind? Roze en heel knus en gezellig voor een vrouw alleen... @Duckie: Zelfs van sondevoeding moet ze meteen overgeven, dat is ook het grootste probleem. Alleen de infuuszak met vocht blijft erin...
wat stilletjes hier... Bah, ik kijk nu uit het venster en het regent erg hard. En we moeten zo dadelijk naar kind en gezin en ik wou met de fiets rijden. We moeten er om 10 voor 11 zijn en Liene krijgt dus tot 10u om te slapen, dan ga ik haar halen. We moeten ook nog de poes van vrienden die op vakantie zijn, gaan verzorgen. Ik lees hier veel over slaapproblemen. Hier ook ineens hoor. Niet willen slapen, huilen, stampen met de benen. Ze roept dan 'nee, sjapen, nee'. Wel schattig natuurlijk. Ik weet ook niet goed wat we er mee aan moeten. Ik ben geen voorstander van laten huilen, maar ik wil er ook geen verwende schetebees van maken. Ik vind dit heel moeilijk en Ben heeft dezelfde problemen ermee als ik. Straks ga ik, als iedereen slaapt, als een gek beginnen werken voor school. Heb nog steeds niet veel gedaan. Ik ga zo naar mijn moeder bellen of we deze avond mogen komen eten, en dan kan ik de hele namiddag doorwerken. Aré, we zullen zien wat Tisse daarvan vindt... Leuk dat jullie echt vinden dat borstvoedingsconsulente iets voor mij is. Ik heb het eerste deel van mijn opleiding al doorgekregen. Ik moet 15 boeken lezen en dan een vragenlijst erover invullen. Dus ik weet al wat doen! Groetjes, Saartje
Lianne, het lijkt me zo leuk om met de camper op vakantie te gaan. Ben en ik zouden er ook een willen, maar het is zo duur. En huren is ook duur. Nu staat er een tweedehands te koop hier in het dorp. Misschien dat we wel eens bellen. En hier in straat staat een caravan te koop. Veel plezier met de vakantie alvast. Eve, leuke tip van dat zingen.