Hoi allemaal, Sorry, heb nog niks terug gelezen. Was gisteravond echt te moe om nog te gaan computeren. Vandaag wederom geen tijd. Ik ga zo douchen en dan richting vrijgezellenfeest. Wel zin in! Lekker een dagje eruit. Vakantie-verhaal volgt nog. Ben nu even wat foto's aan het uploaden, kunnen jullie vast iets zien. Reageren op iedereen van de laatste week gaat me echt niet lukken vrees ik. Hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen... Ik ben er gewoon weer vanaf nu! Ben wel van plan om even het een en ander terug te gaan lezen (als ik weer meer tijd heb) want vind dat toch wel leuk hoor. Groetjes Otje
Het lijkt erop dat Jasmijn's slaapdrama inderdaad voorbij is. Alleen komt er nu iets voor in de plaats waar ze een aantal maanden geleden ook een hele poos 'last' van heeft gehad: rond 0.00 uur en rond 17.30 uur huilt / kreunt ze een paar minuutjes zonder er zelf echt wakker van te worden, vreemd... @Melliemel: Ik ben ook zo iemand die graag het hele huis sopt voordat ze op vakantie gaat. Het is dan zo lekker thuiskomen hè? Maar jij hebt je wel érg moe gemaakt voor een zwangere vrouw. Wel een beetje op jezelf letten hè... ? @Otje: Een fijne vakantie gehad en meteen terugkomen met leuk nieuws! Dat zien we graag... Enne... van foto's krijgen we nooit genoeg, dus ook van de jouwe niet ! @Duckie: Ach wat ontzettend sneu dat Demi weer blaasontsteking heeft. Ik hoop echt dat jullie maandag gewoon kunnen gaan... @Saar: Jááááá... dat blauwe pakje bedoelde ik ! @Eve: Wanneer komt jouw verslag van een geslaagd dagje Artis... ?