Heb even wat terug zitten lezen en hieronder enkele reacties... Sorry. Ik ga het niet redden om op alles te reageren... Noralien: Dit probleem had ik in eerste instantie ook. Ik had gekozen voor 80 x 80 pixels en kwam uit op 17 kb. Te groot dus. Toen heb ik de avatar opgeslagen en geopend in Photoshop en daarna opnieuw opgeslagen maar dan als gif-bestandje ipv jpeg-bestandje. Zo ging ie van 17 naar 6 kb. Dus paste het wel. Misschien heb je hier iets aan? Wat een leuke tip zeg! Ga ik ook zeker eens proberen bij Koen want hoewel hij erg lief is jengelt hij ook geregeld (net als iedere peuter he) Duckie: Oooh wat zal jij geschrokken zijn zeg, dat ze het hartje niet konden horen. Gelukkig bleek daarna alles goed. Lola: Jemig wat heftig zeg bij die mama met d'r extreme misselijkheid. Erg moeilijk zeg Prachtig die kast van Jasmijn! Maar wel prijzig zeg. Vales: Wat leuk dat het sporten zo goed beviel! Hoe vaak ga je nu? Ik ga dinsdagochtend de 1e keer. Ben erg benieuwd en vind het ook wel een beetje spannend eerlijk gezegd! Daphne: Heej wat leuk, een "oud" bekend gezicht! Fijn dat alles goed gaat met jou en je vriend en Mitchell. Succes met zwanger worden.
Hier een kort vakantieverslag van ons weekje in Emmen. Vrijdag 11-7: Heenreis verliep niet geheel vlekkeloos. Sara was misselijk en Koen wat zeurderig. Rond 15 uur kwamen we aan in Emmen bij ons vakantiepark. Huisje verkend en spullen uitgepakt. Koen even in bed gestopt want die was erg moe. Toen hij uit bed kwam was hij zooo warm. Ook wilde hij weinig tot niets eten en we dachten wel dat hij koorts had. 's Avonds soepje met broodjes gegeten in het huisje. Daarna ben ik nog even met Sara gaan zwemmen. Steef bleef in het huisje bij Koen Zaterdag 12-7: Koen was gelukkig weer beter 's ochtends! 's Ochtends even boodschapjes gedaan. Steef is 's middags met Sara naar een klein pretparkje (douwenerzand) in de buurt geweest en ik ging even met Koen naar centrum Emmen. Eind van de middag Steef en Sara daar weer opgehaald. Zondag 13-7: 's Ochtends deed Sara mee met activititeiten die op het park werden georganiseerd (kinderbingo en koekjes bakken). Steef, Koen en ik zijn toen een stuk gaan wandelen. 's Middags nog gaan zwemmen. Daarna uit gaan eten bij een restaurantje op het park zelf. Was errug lekker! Maandag 14-7: Dagje dierentuin in Emmen. Rond 15.30 hadden we het daar gezien en hebben toen in het centrum van Emmen (wat vlakbij ligt) een broodje gegeten. Dinsdag 15-7: Fietsen gehuurd en stuk gaan fietsen. Na 1 uur hadden Sara en ik enorme zadelpijn (aaauuwwaaaaaa!) en de lucht zag ook steeds donkerder dus maar weer terug gefietst. Woensdag 16-7: Dagje Pieterburen. Was erg leuk maar is vrij klein dus dat hadden we met een uurtje gezien. Daarna doorgereden naar Groningen. Gezellig gewinkeld maar ja.... met 2 kids bij je gaat dat toch niet zo relaxt. Tussendoor even broodje gegeten bij de Hema. Staan we beneden bij de Hema nog even te kijken.... realiseer ik dat ik mijn handtas niet heb! HELLLLLPPPPP. Echt alles zat daarin! Snel naar boven gegaan en godzijdank stond ie er nog! Niemand had 'm blijkbaar gezien godzijdank. Tegen 16 uur terug gereden richting Emmen en daar gegeten bij de Mac om 17 uur. Donderdag 17-7: Rustig dagje (was ook vies weer). 's Middags nog even gaan zwemmen. Vrijdag 18-7: Alles ingepakt, schoongemaakt en 10.30 richting Venlo gereden waar we rond 14 uur zijn aangekomen. Het is eigenlijk maar 2 1/2 uur rijden maar we zijn omgereden via Duitsland. Normaal zouden we over Nijmegen zijn gereden maar aangezien het de laatste dag was van de 4-daagse daar stond er zo'n 15-20 km file die we erg graag wilden vermijden!
@Noura: Jouw dochter gaat zich vlak voor haar geboorte nog even in lastige bochten wringen in jouw buik @Otje: Wat balen dat Koen ziek was aan het begin van de vakantie, maar dat was gelukkig weer snel over. Maar volgens mij hebben jullie ondanks het slechte weer toch wel genoten van jullie weekendje weg. En super tip om het plaatje dan nog als .gif bestand op te slaan, want ik kwam ook niet onder de 10 kb uit. Het is me nu ook gelukt.
@Lola idd zijn verdiende loon! @Karin je doet niks verkeerd want Wessel doet het ook bij ons maar vooral bij mij. Ik geef er niet teveel aandacht aan want dan vind hij het nog leuker,als het aan hem ligt loop ik de hele dag achter hem aan. En ik merk sinds ik er weinig aandacht aan geef dat hij vanzelf op houdt en zelf naar me toe komt. @Irma wat super dat jullie zo hebben genoten van de vakantie. @Duckie ja wij hebben het zelf ook pas meegemaakt met die kras op de auto dus wij weten hoe klote het is. @Noura nou die kleine van jou is aardig bezig in je buik. @Otje ik ben in 1 week 4 keer geweest en ik wil wel 4 keer blijven gaan,morgen ga ik weer. Ik had vandaag alweer zin maarja Johan moest tot 3 uur werken en om 4 uur gaan ze dicht dus dat was wel jammer. Ik vond het ook wel een beetje spannend maar zoals je heb gelezen viel het 100% mee en vond ik het zelfs heel leuk Ben erg benieuwd hoe jij het gaat vinden. Wat jammer dat Koen eerst niet lekker was op jullie vakantie maar gelukkig is hij snel opgeknapt.
hallo wij zijn ook weer terug van ons weekendje samen zalig gehad en getroffen met het weer...als het regende zaten wij binnen echt weer ff ouderwets genoten van z'n 2-tjes en het duurde eigenlijk te kort, wilde wel nog een weekje samen er aan plakken heb vanalles gelezen...een baby die in de buik erg dwars kan liggen...vakantie's die mooi zijn geweest..artis die leuk was..voor al met paps..de andere foto's zie ik dinsdag wel en lieve foto's van de rest. prettige avond allemaal oje helemaal vergeten werd zaterdag gebeld op me mobiel en mag woensdag op gesprek komen bij Nelson..... dus spannend...
Gisteren vrijgezellenfeestje gehad! Was erg gezellig maar oh wat was ik moe aan het einde van de dag (wat eigenlijk de volgende dag was) We moesten op de fiets ergens bijeen komen om 10.45. Toen iedereen er was richting de aanstaande bruid gefietst om haar op te halen. Daarna een stuk gefietst en kwamen uit bij een speeltuin waar je ook kan midgetgolfen dus dat hebben we gedaan. Dat duurde ongeveer tot 13.00 uur zoiets. Daarna weer een stuk gefietst en naar iemand thuis gegaan. Daar kregen we broodjes, salade, drinken, enz. Daarna kwam er iemand binnen die allerlei dingen klaar ging zetten op tafel. We wisten eerst niet precies wat het was maar daar kwamen we later achter. We kregen een workshop Visagie! Was erg leuk zeg. We moesten in teams van 2 elkaar opmaken. Dus eerst moest je iemand opmaken en daarna werd het bij jezelf gedaan. Das nog niet zo makkelijk hoor. Ik ben zelf al helemaal niet van de make-up maar ja... we kregen wel tips en adviezen tussendoor natuurlijk. En we hebben echt veel lol gehad. Dit alles duurde behoorlijk wat uurtjes en tegen 17.30 waren we allemaal klaar. Daarna gingen we de tuin in en werden er foto's gemaakt. Helaas begon het ondertussen te regenen dus binnen maar verder gegaan met foto's. Om 19 uur gingen we weer verder op de fiets naar een partycentrum hier in de buurt. Daar gingen we eten (soort bbq aan tafel). Tegen 21.30 zijn we van die bbq-zaal verhuist naar de karaoke-bar in dat zelfde partycentrum. Ben het echt niet meer gewend om uit te gaan maar was toch wel erg gezellig. Tegen 0.45 uur zijn we richting Venlo centrum gefietst en al met al waren we daar tegen 1.15 uur. Nog even in een kroeg gestaan maar er waren er toch wel een paar die ook erg moe waren (waaronder ikke) en tegen 1.45 naar huis gefietst. Was om 2 uur thuis. Even tanden gepoetst en mijn gezicht ontdaan van een dikke laag make-up. Jeetje wat is dat anders zeg om je zelf zo te zien.... Ik vind het niet zo mooi bij mij maar dat is natuurlijk ook omdat je het niet gewend bent. Maar ja... lag dus 2.20 in bed en Steef werd nog even wakker dus nog even gekletst hoe de dag was en uiteindelijk tegen 3 uur gaan slapen. Rond 8 uur vanochtend werd Koen wakker. Ik was echt zooo moe :x Toch maar opgestaan en wat koffie gedronken Vanmiddag zijn we naar mijn zus geweest die vandaag 29 werd. Was gezellig. We waren rond 16 uur weer thuis. Koen had nog een beetje in de auto geslapen dus wilde thuis niet meer naar bed. Uiteindelijk 18.45 (uur eerder dan normaal) al in bed gelegd omdat hij echt zo moe was. Wordt hij net om 19.45 weer wakker Bleef huilen dus maar even uit bed gepakt en een fles pyjamapapje gegeven. Net weer terug in bed gestopt wat helaas gepaard gingen met een flinke huilbui maar geloof dat het inmiddels weer rustig is. Hopelijk blijft het zo! Groetjes Otje
Eve: De dierentuin in Emmen vonden we echt heel erg leuk en supermooi ook! Jammer dat t zo ver weg is... Leuk idee van die vergroting! Thnx. Ik ga de foto naar je mailen hoor. Enne... de foto's van jou en Fynn (en achterkant van papa) zijn erg leuk hoor! Vales: Heej dat ajax-stel een dochter : Hoe heet ze? Is ze te vroeg geboren? Dacht dat het nog eventjes duurde eerlijk gezegd. Saar: Hopelijk heeft Liene het goed naar haar zin in d'r grote bed (en Tisse in Liene's bed) Erg lief trouwens die foto's van je kindjes in dezelfde kleding! Melliemel: Wat lief dat je me vast feliciteerd! Echt attent. Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe! Voel me nu echt heel stom maar heb echt geen idee waar je heen gaat en hoe lang Duikster: Wauw wat lief van Nick dat hij zo fijn ging slapen! Ja zo mag het elke dag wel zijn. Voorbeeldige peuter toch!? Hihi, moet wel een beetje lachen om dat verhaal van die pamper en doekjes zelf pakken en dat hij bij jou gaat rennen... Blijkbaar vind hij dat een erg leuk spelletje met mama! Irma: Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie achter de rug hebt! Ben benieuwd naar de foto's maar ik wacht geduldig af Duckie: Oh heerlijk, bijna vakantie! Geniet ervan! Ben ook helaas even kwijt waar je ook weer heen ging... sorry! We hebben zeker genoten van ons weekje weg! Mooi dat het gelukt is met je avatar. Is trouwens een errug leuke! Noura: Hihi, dat meisje van jullie heeft blijkbaar nog lekker veel speelruimte! Alleen iets minder fijn voor jou... Vales: Wauw, knap hoor, 4 x per week. Ik weet niet of ik dat ga redden. Hoop 3 x te kunnen gaan (2 x doordeweeks, 1 x weekend). Janette: Mooi dat jullie weekendje weg zo geslaagd was! Spannend, nieuw soll.gesprek! Alvast veel succes hoor. Poeh poeh, veel berichtjes gepost hier in de laatste uurtjes. En tussendoor kwamen er nog 3 telefoontjes en ook nog een kort bezoekje van mijn moeder. Hoezo druk? Groetjes Otje
@Otje ze heet Sara Irene en ik vind het erg leuk dat ze het vernoemt hebben naar de vriendin die ook haar doner was(Irene) Als je 3x per week gaat is het toch ook heel netjes. Ik had elke keer alweer zin om weer te gaan nou dat had ik niet van mezelf verwacht hoor maar ik voelde me zo lekker nadat ik had gesport. Klonk als een erg leuk vrijgezellenfeestje! Gefeliciteerd met je zusje @Janette welkom terug en wat fijn dat jullie ervan hebben genoten. En succes woensdag bij Nelson.
@Otje: Zo te lezen hebben jullie een erg geslaagde vakantie gehad! Heb je misschien ook een foto van het resultaat van dat 'cursusje' visagie... ? @Janette: Fijn dat jullie weekend zo geslaagd was. En jij staat niet stil momenteel op sollicitatiegebied! Heb je trouwens al wat gehoord van Dolcis? @Vales: Ah, is nu de naam bekend? Gisteren kwam ik niet verder dan de 'roddel' dat het meisje Xaja zou heten... Sara klinkt uiteraard een stuk beter ! Hier een meisje dat voor het eerst flink last heeft van doorkomende tandjes. Ik heb al een jaar een flesje Dentinox in huis, maar vandaag heb ik het voor het eerst moeten gebruiken (samen met een paracetamol zetpil). Gisteren ging het zelfs bloeden tijdens het tandjes poetsen, dat hebben we vandaag dus maar even overgeslagen...
Lola: Helaas nog geen foto maar die zijn er wel veel gemaakt. Ik krijg ze nog doorgemaild... Sneu dat Jasmijn zo'n last heeft van d'r tandjes Heb overigens het idee dat Koen er ook last van heeft. Soms is hij aan het drinken/eten en begint dan ineens te huilen en stopt dan zijn vingertje in zijn mond. Wel zielig. Heb ook destinox. Hopelijk helpt het iets.
hallo meiden Ik ben weer terug hoor! Maar ik zie dat ik veel moet bijlezen. We zijn vanavond maar gaan rijden en nu zijn we al zelfs bijna opgeruimd en lekker in mijn eigen bed. De vakantie was goed maar gisteren wat heftigs mee gemaakt, wat nu wel even een stempel drukt. maar daar vertel ik morgen wel over..... mijn broer is ook geweest en het is allemaal super gegaan.
ik zie net op de hyves van bianca dat lynn in het ziekenhuis is opgenomen vanavond ivm koortsstuipen en dat ze helemaal apatisch was.,
Lynn ligt idd in het zh vanwege koortsstuipen. Ze heeft ook een keelontsteking en wil niks eten of drinken. Vannacht moest ze aan de monitor. Als het vandaag beter gaat en ze wil drinken mag ze naar huis. Anders moet ze aan een sonde. Michel heeft vannacht bij haar geslapen. Ik ga duimen dat ze heel snel weer beter is en naar huis mag! @Duckie: Hoe was het bij de ha? Kunnen jullie vandaag vertrekken? De rest ga ik straks ff bijlezen en reageren.
Otje Lola Helaas gaat Dolcis niet door... hij wilde me wel maar kon in het Team mijn werk dagen niet rond krijgen ik "moest" dan gaan werken op maandag/dinsdag/vrijdag nu werkte ik maandag/woensdag/donderdag. de maandag en vrijdag waren geen probleem wel de dinsdag teun gaat op donderdag naar het kdv en heeft het op die dag lekker naar zijn zin en huilde afgelopen donderdag voor het eerst niet toen ik weg ging en aangezien hij over een half jaar ook naar een andere groep gaat wilde we het nu niet gaan ruilen...en op dinsdag zitten andere leidsters dus dan zou hij aan alles weer moeten wennen dus helaas is dta niet door gegaan... en bij Nelson begin je als Team helemaal op nieuw omdat het een nieuwe winkel is dus wie weet kan ik daar wel me werk dagen goed plannen.
En heeel veel beterschap voor Lynn. Wat balen, dat ze nu in het ziekenhuis ligt, net nu het zo goed ging
De urine was schoon vanochtend! De dokter verwacht ook geen blaasontsteking, maar denkt toch dat het komt van de koorts. Gelukkig maar. Voor de zekerheid nog even de uitslag van de kweek afwachten, maar we gaan in ieder geval op vakantie. Balen alleen dat het weer nog niet echt mee zit. Dus we kijken nog even wanneer we precies vertrekken, waarschijnlijk vanmiddag. Cynthia, fijn dat de vakantie zo leuk was, maar jammer dat het einde blijkbaar minder goed was.
Lieve Lynn, wat naar dat je in het ziekhuis ligt en dat terwijl je de laatste tijd zoveel beter in je velletje zat! Ik hoop dat je héél snel opknapt en snel weer naar huis mag...