December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura heel veel sterkte...hoop dta de kleine zich ondertussen al heeft laten voelen

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vales: Leuke naam, van dat Ajax-stel! 1e naam is zeker leuk en 2e naam is ook erg lief dat ze haar idd vernoemd hebben.

Slingding: Welkom terug!
    Jemig wat schrikken zeg in dat zwembad :(
    Ooh wat balen van je harde schijf! Zeker met al die foto's enz. erop! Hopelijk kan je nog iets terug halen. Oh ik lees dat het probleem gelukkig is opgelost!

Duckie: Hopelijk gaan jullie een rustige vakantie tegenmoet en wordt Demi niet ziek.

Lola: Oei, doe rustig aan he meid? Die hartkloppingen lijken me wel eng.

Debbie: Veel beterschap met Thijmen!

Noura: Oh schrikken zeg als het ineens rustig is in je buik. Hoop dat je snel weer thuis bent met goed nieuws!

Pfff... voel me even een echte zeurpiet met mijn berichtjes van net. Er zijn natuurlijk veel ergere dingen... :oops: Sorry...

Groetjes Otje

3. @Slingding: Gelukkig zijn je belangrijke bestanden gered! En ja... het behang van Jasmijn's nieuwe kamer was inderdaad stof voor een soap. Ik hoop morgen of overmorgen het telefoontje te krijgen dat het nieuwe behang kan worden afgehaald. Kan mijn moeder weer aan de slag... ;)

@Noura: Kom alsjeblieft terug met goed nieuws hè... [-o< ?

@Otje: Wat een pech deze ochtend! Eén troost: voor een bedrijf dat zó stom reageert, zou ik niet eens wíllen werken, dus wie weet ben je wel net op tijd ontsnapt... ;)

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Otje je bent geen zeurpiet! iedereen moet wel eens ff iets kwijt
    en het is zeker rot denk je weer een gesprek te hebben heb je hem niet en zeker raar van dat bedrijf

en ja auto's zijn nooit leuk als ze wat mankeren....

hoor Teun wakker worden ga hem eruit halen heeft geslapen vanaf half 11 :)

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Dit was precies hetzelfde wat ik dacht vanochtend! ;)

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik lees net op bianca haar hyves dat lynn weer thuis is.
    Gelukkig bianca!
    veel beterschap en sterkte voor jullie

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    zo maar weer met Teun naar d ekapper geweest...hij heef niet gehuild dus het ging goed nu
    en gelijk maar ff langs de kinderschoenwinkel hier in het dorp...echt alleen maar kinderschoenen
    en heeft hij 2 paar 1e schoenen gekregen.....wie weet staat hij dna met wat meer stevigheid en gaat hij lopen...want we hadden ook geen roosjes meer voor hem..zijn te klein en we merkte toch dat als hij slofjes of schoenen aan had dat hij meer liep dna op blote voeten of op sokken met antislip

dus hij kan morgen weer helemaal mooi op visite bij Fynn.... ;)

8. @Lynn: Fijn om te lezen dat je weer thuis bent... :whistle:

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    janet en eve: veel plezier morgen!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    even snel, de ctg was niet zo goed, vandaar dat de gyn het vandaag wil gaan inleiden, mocht kiezen tussen thuis de vliezen breken of zh.
    ik mocht nog naar huis, overleggen en oppas regelen, mijn man was zo geschrokken dat we toch gekozen hebben voor het ziekenhuis. we mogen om 20.00 komen en dan gaan ze de vliezen breken.
    er is ook getoucheerd en gestript, 2cm.
    ben helemaal aan het trillen en kan het nog niet bevatten

11. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    kom even inbreken
    ik las vanmiddag het berichtje van noura toevallig en werd er heel stil van.nu zie ik dat je dadelijk mag bevallen....
    wil je gewoon veeeeeeel succes wensen en duim voor je dat alles goed zal gaan.
    groetjes anke(april mama)

(sorry voor het inbreken)

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bianca: Wat fijn dat Lynn weer thuis is!

Noura: Oooh ik schrik zo van jou berichtje. Hoop echt dat alles goed is met jullie kleine meisje. Heel veel sterkte in het ziekenhuis. Hoop dat we snel iets van je horen. Ik wilde je nog een sms sturen maar heb geen mobiel nummer van je. We denken aan je! Veel liefs!

Janette: Koen heeft nu net leren lopen op "1e schoentjes" en die zijn van het merk Shoesme. Ze zijn erg fijn. Welke heb jij gekocht?

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ook van mij heel veel succes Noura. Hoop dat alles goed is met de kleine! Sterkte tijdens het inleiden.

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura:
    Even schrikken zeg van jou bericht.
    ik wens jou en je man heel veel succes en sterkte!
    Hopelijk horen we gauw goede berichten van jullie kant.

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    breekt in**

noura ook van mij uit heel veel sterkte en hoop dat je straks een gezonde dochter in je armen mag sluiten hier draaien de duimpjes

groetjes nathalie

breekt uit**

16. @Noura: Ook ik schrik een beetje van jouw berichtje, maar ik ben wel blij dat ze meteen actie gaan ondernemen! Ik denk aan je vanavond en steek een kaarsje voor je aan. Ik hoop dat je ondanks het schrikachtige begin een heel voorspoedige bevalling mag beleven. Hopelijk lezen we snel het nieuws dat je dochtertje gezond en wel is geboren!

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik kwam even kijken of er nog nieuws was en nu lees ik het van Noura :(
    Jeetje wat schrikken zeg maar wel fijn dat ze gelijk ingrijpen.
    Ik hoop dat alles goed gaat.

@Otje gefeliciteerd met je verjaardag!
    En veel succes morgen in de sportschool :D
    En wat dom zeg dat bedrijf :(

@Bianca Gelukkig is Lynn weer thuis,beterschap!

@Slingding jeetje dat is schrikken van die man :(
    En wat erg van je computer maar gelukkig hebben jullie het terug kunnen halen.

@Lola doe jij rustig aan!

@Duckie gelukkig geen blaasontsteking voor Demi en hopelijk krijgen jullie een leuke vakantie.

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Oef, dat is schrikken! Jullie zijn nu een half uur in het zh en ik denk de hele tijd aan jullie. Ik duim en hoop dat alles okay is met je meisje en dat je haar heel snel in je armen mag houden!

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noura: heel veel sterkte. Ik hoop dat je kleine meid vlot de wereld mag gaan aanschouwen en helemaal gezond is. pff wat een schrik zo. Kan me voorstellen dat jullie in het ziekenhuis wilden gaan bevallen nu.

Slingding: heftig hoor wat je meegemaakt hebt in het zwembad. Reanimeren en merken dat het niet baat hakt er toch flink in. Kan me voorstellen dat je dan flink van slag bent. Jammer dat jullie vakantie dan op die manier eindigt.
    en dan ook nog computerdrama's Gelukkig zijn die al opgelost.

Otje: balen van de sollicitatie zeg. GEfeliciteerd met je verjaardag!

Bianca: Lynn heeft jullie weer flink laten schrikken zeg! maar fijn te horen dat ze alweer thuis is.

pff...verder ben ik het vergeten. Vannacht echt nauwelijks geslapen omdat Chris vreselijk last had van krampjes en maar bleef krijsen. Zo zielig, maar ook niet bevorderlijk voor mijn humeur....Ga dus dadelijk vroeg bedje in.

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Otje we hebben het zelfde merk.... 1 paar met de slappe zool en 1 met wat steviger zool..( kan je nog steeds makkelijk buigen hoor). ze waren namelijk 2 voor 1 en ja de slappe zool hadden ze niet meer voor jongens in zijn maat dus vandaar a lwat steviger maar voor evt buiten lopen kon het al gewoon afwisselen dus.

Noura ik duim......

Duikster weltrusten

Deel Deze Pagina