@Vales: Wat een verhaal zeg van die bumper Heb je al iets gehoord van die andere getuige? @Karin: Haha, je doet niks verkeerd hoor. Het klinkt nml heel herkenbaar. Of mss doen we het alletwee wel verkeerd Fynn is de laatste tijd echt aan het krijsen als ik z'n luier verschoon. Op het kdv doet hij dat niet. Tja... @Irma: Fijn om te lezen dat jullie vakantie zo geslaagd was. Ben benieuwd naar je verhaal en de foto's! Hoe gaat het verder met jou? @Otje: Haha, het is duidelijk dat je weer terugbent...lekkere lange verhalen en verslagen heb je Nee hoor, vind het leuk om te lezen! En een zeur ben je zeker niet. Ik zou er ook van balen en het ff willen spuien. Enne...ik vind make-up wel erg leuk hoor dus ben benieuwd naar je look Nog gefeliciteerd met je zus. @Janette: Van jou ook al een positief bericht omtrent jullie weekend Zit je inmiddels weer wat beter in je vel? Het servies staat op je te wachten! Maar goed dat ik het destijds meteen voor je heb meegenomen want niet veel later kwam er iemand die alles heeft opgekocht! Jammer van Dolcis. Maar Nelson klinkt wel hoopvol. @Lola: Wat sneu dat Jasmijn zo'n last heeft van haar tandjes. Wederom iets wat moeder natuur niet goed heeft geregeld En wat goed dat je het wat rustiger aan doet. Weet dat dat voor jou niet meevalt maar als je je daardoor beter voelt is dat toch wel veel waard. @Cynthia: Wat een verhaal zeg aan het eind van je vakantie. Kan me voorstellen dat je daar van slag van bent. Wel heel goed dat je bent gaan helpen! Gelukkig was de rest van de vakantie toch geslaagd! Heb je er uiteindelijk wel een relaxed gevoel aan overgehouden? En wat een geluk dat je de foto's hebt kunnen redden. Weet dat dat een grote angst was van je dus ben echt blij voor je! @Debbie: Beterschap voor Thijmen! @Bianca: Super dat Lynn weer thuis is! Moeten jullie haar nu nog extra in de gaten houden?
En....ik heb een nieuwe baan! Ga vanaf 1 augustus weer werken in de boekhandel bij m'n vorige werkgever Krijg iig de afdeling reisgidsen onder m'n hoede (inkoop, verkoop en display) en verder de info-balie (waar het altijd mega-druk is ). M'n dagen worden woensdag, donderdag en vrijdag. En om de week op zaterdag. Fynn moet op het kdv dus verhuizen van de maandag naar de woensdag. Dat zal niet 1,2,3 lukken en tot die tijd werk ik op maandag. Qua salaris ga ik er wel wat op achteruit. Maar ik ben echt zooooo blij dat ik niet de molen van het CWI, uitkering, verplichte sollicitaties etc in hoef! Zondag 27 juli is m'n laatste werkdag. Eigenlijk zou ik die week daarna nog moeten helpen met opruimen maar heb van m'n baas vrij gekregen en dus nog ff een paar daagjes voor mezelf voor ik weer aan de slag ga
Wow Eve: dat is goed bericht. en ik geloof dat je ook heel graag in een boekwinkel wilde werken toch? fijn dat je oude/nieuwe werkgever al zo goed meedenkt dat hij rekening houdt met de KDV dagen van Fynn en dat het een poosje kost voor je kan wisselen! meestal is de woensdag rustiger dan de maandag, dus dat moet toch gaan lukken om het om te zetten! en je hebt dus gelijk....als jij op het laatste moment gaat solliciteren lukt het je! Ik neem toch een wat ruimere marge....en dan kan ik nog altijd terugvallen op mijn freelancewerk...
Eve: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Echt super voor je en de baan klinkt erg leuk! Ook ik heb positief nieuws. Morgen om 16.30 uur een sollicitatiegesprek bij het kruidvat! Ik moet de hele tijd denken aan Noura. Hoop echt zooo dat alles goed is met de baby. Het laat me niet los. Hoop dat we heel snel iets horen van haar. Groetjes Otje
Ik dacht al, wat is het rustig, maar ik krijg geen mail meer dat er gepost is . Noura, goed dat je actie hebt ondernomen en dat er geen risico genomen wordt! Dat is wel schrikken zeg! Ik duim voor een vlotte en voorspoedige bevalling. Dat je meisje zichzelf snel mag laten zien. Heel veel succes! Ik denk aan je. Bianca, oei wat een naar bericht over Lynn. Ik was zo blij te zien dat ze weer lekker in haar vel zat. Fijn dat ze weer thuis is. Een hele dikke knuffel voor haar van Jikke en voor jou van mij. Otje, Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Slingding, jee dat is schrikken. Ik heb het zelf laatst ook nog gehad, helpen reanimeren met helaas een slechte afloop. En dan ook nog een computercrash. Meestal is er idd wel wat terug te halen, nu gelukkig dus ook! En shoppen in Heerlen . Ik ben er geboren en getogen, maar weet wel leukere steden te bedenken in die omgeving Janette, balen van je sollicitatie. Maar hetvolgende alweer in het verschiet Duckie, fijn dat Demi geen blaasontsteking heeft. Nu lekker gaan genieten van jullie vakantie. Ik had foto's beloofd....pfff had er gewoon geen energie voor . Ze staan nog op mijn fototoestel en alleen al het overzetten naar de pc staat me tegen . Gisterochtend had ik "Jikke-dienst". Ze werd om 7.30u wakker. Om 10.00u was ze (gelukkig) weer moe en heb ik haar terug in bed gelegd. Zelf meteen ook weer terug gegaan. Om 12.00u maakte Robert me wakker. Maar om 13.00u heb ik hem heel lief aangekeken of ik alsjeblieft terug mocht gaan. Toen heb ik tot 16.30u heel diep liggen slapen en om 21.00u moest ik alweer vechten tegen de slaap. Pffff......
Eve, Wow dat is goed nieuws. Gefeliciteerd!!! Idd fijn dat de hele rompslomp als werkzoekende je bespaard blijft. Otje, Veel succes met je sollicitatie!
noura: speeld ook giga in mijn gedachten. Ik duim voor hun.... Eve: super gefeliciteerd met je nieuwe baan! ben super blij voor jou! otje: ik duim ook voor jou morgen, lijkt me een leuke winkel om te werken! noortje: je hebt de hormonen flink te pakken lees ik. Ik had nergens lastt van bij kailynn alleen maar moe moe en moe. over moe gesproken ik ga naar bedje toe ik ben ok moe (en ben net terug van vakantie...)
Noura heel erg veel sterkte meis, hopelijk heb je een voorspoedige bevalling en kan je snel een gezond en wel meisje in je armen sluiten. Heel veel succes en we denken aan je, en de duimen draaien voor je. Eve gefeliciteerd met je baan, hiep hiep hoera Otje succes met soliciteren
Ik las Noura's berichtje en 't blijft maar door m'n hoofd spelen. Hopelijk heeft ze een voorspoedige bevalling en kan ze snel haar meisje in haar armen sluiten...ook hier brandt een kaarsje.
Otje, voor morgen... met je sollicitatiegesprek...hopelijk gaat dit nu echt dé baan voor je worden. Kruidvat lijkt me wel een leuke winkel om te werken.
Ik had je mailtje al ontvangen met het slechte nieuws dat ons weekendje niet kan doorgaan , maar natuurlijk vind ik het goede nieuws dat jij een nieuwe baan véél belangrijker. Bewaar het treinkaartje dus maar voor een uitgebreid kraambezoek... Gefeliciteerd!
Lola, je hebt groot gelijk dat je later begint met werken. Doe je verder ook rustig aan! Hoe gaat het trouwens met je kleine nichtje Sara? Cynthia, welcome back! Fijn te lezen dat je ondanks het slechte weer en een huilende Kailynn toch genoten hebt. Je hebt iig veel plaatsen bezocht. Jee zeg, kan me voorstellen dat het een hele impact op je hebt gehad wat er met die man gebeurd is. Vooral omdat je ook nog geprobeerd hebt om zijn leven te redden. Zo'n beeld blijft dan wel even op je netvlies gebrand lijkt me. Ben blij te lezen dat je je foto's en Arno's bestanden weer terug hebt. By the way...'t is Krabbefoor vanaf donderdag in Bergen op Zoom. Debbie, beterschap voor Thijmen. Otje, het verhaal van je auto komt mij bekend voor...wij hebben precies hetzelfde gehad met onze 'oude' Megane...kan me nog herinneren dat de reparatie niet goedkoop was. Maar dat vind ik sowieso met alle autoreparaties. Duckie, ik ben blij dat Demi geen blaasontsteking heeft. Ook al ben ik net te laat...toch een fijne vakantie! Duikster, zo zielig he, die krampjes...enne, nog een datum plannen? Noortje, doe je rustig aan...probeer maar zoveel mogelijk uit te rusten. Hopelijk voel je je snel minder moe. Bedankt voor jullie lieve reacties. Wat ben ik geschrokken zeg. Lynn was al heel de dag niet erg fit, steeds koorts, snotterig, moeilijk slikken, al met al een grieperig gevoel. Om 19.00 uur bracht ik haar naar bed toe en legde ik haar op 't aankleedkussen om haar luier te verschonen. Opeens draaide ze met haar hoofd en keek ze heel raar uit haar ogen. Ze staarde echt in 't niets. Ik ging met m'n hand naar haar ogen toe, maar ze reageerde niet en bleef in 't luchtledige staren. Ik had haar ook getemperatuurd en ze had 40 graden koorts. Ik legde haar in haar bedje en ze gleed echt uit m'n handen en bleef liggen zoals ik haar had weggelegd. Ook bleef ze met haar ogen zo raar kijken. Verder bewoog ze niet. Mijn ouders waren er ook en ik riep mijn moeder. Die zei dat ik de hap moest bellen. We mochten meteen komen. In de auto kwam ze weer bij, maar bleef ze versuft en kreunde ze steeds. De huisarts dacht aan koortsstuipen, maar omdat deze meestal gepaard gaan met heftige bewegingen, wist ze het niet zeker en stuurde ons door naar de eerste hulp. Daar moest er meteen bloedgeprikt worden. Omdat Lynn ondertussen behoorlijk in paniek was geraakt en bleef huilen, werd besloten om in haar vinger te prikken. Ik dacht dus dat er maar een paar druppeltjes nodig waren, maar nee hoor, ze heeft wel 10 minuten Lynns vinger fijngeknepen om anderhalf buisje vol te krijgen. Dit was vreselijk...soms kneep ze zo hard in Lynns vinger, dat 't bloed niet in het buisje belandde, maar op onze kleding . Uiteindelijk kwam er geen bloed meer uit en zei ik dat het toch wel genoeg was zo. Na een kwartiertje kwam de kinderarts en werd besloten om haar een nachtje aan de monitor te leggen. Dit was wel ff schrikken, maar anderzijds ook wel geruststellend dat ze iig in de gaten gehouden zou worden. Ze bleek ook een keelontsteking te hebben en wilde daardoor ook niet eten en drinken. Michel is vannacht bij haar gebleven en ik heb thuis bij Gijsje geslapen. Vannacht ging de monitor opeens weer piepen en begon ze te trappen en was ze in paniek. Gelukkig stond de nachtzuster er snel en was ze intussen weer bij. Ze bleek weer 40 graden koorts te hebben. Vanochtend was ze koortsvrij en heeft ze weer gedronken en daardoor mocht ze naar huis toe, gelukkig. Ik heb nu wel medicatie meegekregen, mocht ze het weer een keer krijgen. Die kans is volgens de kinderarts 50%. Ook was haar ijzer te laag en krijgt ze nu een drankje. Vandaag heeft ze heel veel geslapen en gelukkig geen koorts meer gehad. Ik hoop dat ze snel is opgeknapt en dat dit niet vaker zal voorkomen. Nu weet ik wel wat ik me erbij voor moet stellen, maar gisteren dacht ik echt dat ik haar kwijt zou raken . Sorry voor m'n lange verhaal .
Wil trouwens nog wel een filmpje van Lynn met jullie delen, al moet je je hoofd wel scheef houden . http://s207.photobucket.com/albums/bb20 ... 8_0002.flv
Oke, vooruit...en nog eentje van Gijsje. http://s207.photobucket.com/albums/bb20 ... 8_0057.flv En nu ga ik slapen...heb vannacht ook geen oog dichtgedaan. We hebben nu lekker 3 weken vakantie en 't goede weer heeft op ons gewacht . Eve en Janette, veel plezier morgen!
Zooooo, Lynn heeft de smaak te pakken zie ik. Goed zo Lynn! \/ =D> Wat een verhaal zeg . Wat lijkt dát me eng! Ik duim echt héél hard voor jullie dat Lynn zich eindelijk goed blijft voelen en dat jullie daarvan kunnen gaan genieten.
meiden, hier ben ik al weer...... met tranen over mijn wangen en misselijk van verdriet.... We hebben een ander bed voor kailynn zoals jullie weten en een paar roze accesoiares, kailynn kan nu bij het verzorgingsplankje en morgen gaat kailynn naar het kdv dus kunnen we het een beetje verandeen, ik zei niet teveel anders kunen we het niet naar de orginele staat terug brengen. en toen kwam het hooge woord eruit. Arno kan en wil geen 2de kindje, de burn out verklaard hij ook dat hij het niet aan kan. En hij vindt het zo al zwaar. hij heeft hier lang mee rond gelopen om het mij te zeggen omdat hij me geen verdriet wil doen maar hij kan het niet. Hij is er zelf nu ook overstuur van. Hij wil weer kunnen genieten en ook van mij en hij kan het zo niet. Ik snap hem ook heus wel maar het geeft een gevoel of er een mas door mijn hart is gestoken en .... het idee dat ik het niet meer mee mag maken maakt me zoooooo verdrietig. maar persoonlijk vindt ik het ergste dat kailynn geen broetje of zusje meer krijgt. nu de situatie met mijn broer zie je maar weer hoe fijn het is om familie om je heen te hebben. ik weet ook wel dat ik heel blij moet wezen met 1 kindje, en ik hou ook ssssssuuppeeeer veeeeeeeeeeeeeeeel van mijn kailynn maar ik had zo graag een brusje voor haar op de wereld gezet via een normale bevalling en 6 maanden bv geven ed ed ed. Het is even een zwart gat... ik kom later weer terug. En misschien ben ik er even niet sorry. bedankt dat ik even mijn verhaal van me af heb kunnen schrijven.
super goed lynn. bianca: je bent een schat, zo zware 48 uur achter de rug en dan toch er voor mij zijn via de hyves. Ik kom gauw weer een keer naar hoogerheide (neem m'n eigen brood wel mee) hoe zou het met noura zijn.....