kailynn heeft goed geslapen in het bed hoor, alleen nu was het even moeilijk in slaap komen. hoe het met mij is.... tja, dof voel ik me. ik weet niet zo goed wat ik nu voel. lief van jullie dat jullie zo lief reageren
Mijn gekko is net dood gegaan Het zat er al aan te komen want op zondag was d'r staart opeens helemaal dun dus ik maandag naar diegene geweest waar ik haar had gekocht en die zei al gelijk die gaat dood maarja dat wilde ik natuurlijk niet geloven dus ik naar een andere man gegaan en die zei nou probeer een wormenkuur. Nou dat ging wel en ik dacht vandaag ik ga wormen halen want dat vind ze lekker nou toen ik het wilde geven had ik al door dat ze opeens erg achteruit ging want ze hapte hem alleen en liet het gelijk weer los. Ze werd ook bijna niet meer wakker en sliep alleen,ik moest d'r helemaal door elkaar schudden wilde ze d'r oogjes open doen ik wilde natuurlijk dat ze ging eten. Net om half 8 ging ik weer bij d'r kijken en ik zag het gelijk ze is dood Ik denk dat ik weet wanneer ze dood is gegaan en dat is na het voeren geweest want toen liet ze haar hoofd in het zand vallen even daarna tilde ze d'r hoofdje wel omhoog maar daarna heeft ze niks meer gedaan,ik denk dat ze rond 7 uur dood is gegaan. Vind het zo zielig ze was pas 1 jaar oud en gekko's kunnen 20 jaar worden. Achteraf denken wij dat we haar ziek hebben gekocht want ze groeide helemaal niet en ze was altijd al erg dun voor een gekko. Nu we die ander zien die we later hebben gekocht dan haar zie je gewoon een goed verschil hoe ze had moeten zijn. @Lianne Gecondoleerd met Wim's oma. @Slingding leuke foto's van Kailynn,echt een grote meid zo in haar bed.
voor die die het leuk vinden er volgen een paar foto's van het servies wat ik bij eve heb opgehaald vind je het niet leuk scrol dan maar door mis je wel een deel van me huis...hahaha suiker en melk kan in de koffie/thee hoek
en de snoeppot in de gang.... jawel hij is gevuld met snoepjes die ik zelf niet lekker vind de foto's van Teun zijn door mij genomen met 6 mnd/1jaar en 1.5 jaar
Zo daar was ik weer even en wat lees ik, Noura al bevallen... Wat een prachtige naam hebben jullie je meisje gegeven! Van harte gefeliciteerd met haar, ik ben benieuwd naar jullie verhaal! Karin, ik hoop voor je dat je een borstontsteking bespaard gaat blijven, sterkte ermee. Wat een mooie foto`s heb ik een boel pagina`s terug gezien hoor! Lijkt me heerlijk twee mannetjes, ik kan bijna niet wachten... Cynthia, wat een verhaal van het einde van jou vakantie, maar wat ontzettend goed dat je geprobeerd hebt om de man zijn leven te redden, je bent een kanjer, maar ik snap ook dat dit niet in je koude kleren gaat zitten. Praat er maar veel over want dat is de manier om het te verwerken. Lianne, gecondoleerd meid met het verlies, ik wil je toch een heel fijne vakantie toewensen. Bianca, wat schrok ik van jouw verhaal over Lynn, hoe is het nu met haar, gaat het alweer een beetje beter met haar? Geef haar van Rick maar een dikke knuffel! Eve, super dat je een nieuwe baan hebt! gefeliciteerd ermee! En ja hoe het met mij is, lief dat je het vraagt... Het gaat eigenlijk heel erg goed met mij en mijn zwangerschap. Alleen hebben we een beetje last met Rick en zijn eetpatroon, hij weigerd op dit moment alle maaltijden en het lukt ons maar niet om dat op een positieve manier voor elkaar te krijgen. Hierdoor slaapt hij s`nachts heel slecht waardoor ik ook heel slecht slaap... Dat is een beetje hoe het er hier voor staat eigenlijk. Nou ik moet ff stoppen omdat de mannen op mijn werk naar hun cel moeten, morgen kom ik weer terug... Groetjes Irma.
mooi servies janette. Irma: serkte met rick, moeilijk als het zo verloopt tijdens de maaltijden. Sterkte met je zwangerschap. Vales: wat erg van jullie gekko lola. mochten jullie je vervelen, kom eens op mijn hyves site. ik heb hem veranderd nu ik goldmember ben.
@Slingding: Ach, wat lijkt Kailynn al groot zo onder haar dekbed ! Mooi overtrek trouwens ook... Doet zo'n speelgoed stofzuiger het een beetje fatsoenlijk? Dan haal ik er ook snel eentje voor Jasmijn... @Eefje : Misschien kun je het bedje vast aanschaffen en tijdelijk bij je ouders stallen...? @Vales: Is het die gekko waarvoor ik nog heb meegeholpen een naam te bedenken (weet alleen niet meer welke...)? Zielig voor het beestje. Gaan jullie nu een andere halen? @Janette: Leuk servies! @Irma: Fijn om te lezen dat het goed met jou en Tim gaat. Jammer alleen dat Rick niet wil eten momenteel. Ik vrees ook met grote vrees het moment waarop zich dit bij ons gaat voordoen, wij zijn zo verwend op dat gebied... Vanmiddag heen en terug naar mijn schoonouders gefietst, 25 kilometer in totaal. Viel me niet tegen... Jasmijn had vanavond voor het eerst door hoe je een bordje helemaal leeg kunt lepelen. Ze eet al een poosje helemaal zelf, maar op een gegeven moment kreeg ze het eten aan de rand niet meer op het lepeltje en werd onze hulp ingeroepen. Vanavond pakte ze het kommetje op en hield het schuin, om zo de laatste restjes bij elkaar te kunnen lepelen. Toen ze het uiteindelijk 'opgaf' kreeg ik er zelf ook nog geen half lepeltje meer uit. Ik vond dat behoorlijk knap van haar en dan nog zonder veel te knoeien ook...
Vales, wat erg van je gekko. Het is toch altijd erg als een huisdier sterft... Veel sterkte! Janette, mooi servies! Leuk gezet ook.
@Vales: Balen zeg van de gekko. Vooral omdat ie nog zo jong was Gaan jullie weer een andere kopen? Of wordt het nu een konijn? @Janette: Leuk om het servies es bij iemand thuis te zien staan ipv in de winkel @Irma: Wat een ellende dat Rick zo slecht eet Eet hij ook geen fruit of pap? Bij Fynn wisselt het momenteel enorm. De ene dag eet hij alles wat los en vast zit en de andere dag wil ie bijna niks. Maar kan me voorstellen dat als Rick iedere dag zo slecht eet dat dat wel een stempel drukt op het geheel. Mss kun je hem voor het slapen een pyjama-papje geven? En haha, wat klinkt dat grappig dat de mannen naar hun cel moeten. Zie dan echt een soort Prison Break voor me @Loladepola: Ach, tegen de tijd dat Fynn overgaat naar een ander bed hebben ze vast wel weer een leuk bedje te koop. En wat superknap van Jasmijn dat ze zelf haar bordje leeg eet! Fynn doet dat ook wel maar nog steeds met z'n handjes Alleen de yoghurt doet ie met een lepel. Hoop echt dat hij dat snel gaat leren. Zijn er nog meer kindjes die de nog met hun handen eten? Fynn heeft gisteren voor het eerst een kus gegeven met een echt zoenmondje (ipv een open mondje). En hij vond het zo leuk dat hij maar bleef zoenen. Echt te lief Gelukkig was hij het vanmorgen nog niet verleerd.
eve: kailynn geeft wel echte kusjes in de lucht maar nog niet op de wang. Ze heeft dan zo lief gezichtje. kailynn eet met een vork en lepel (meestal)
Tot gisteren schakelde Jasmijn halverwege het bordje ook meestal over op haar handjes (vooral de stukjes vlees worden er op deze manier uitgevist), dus ik heb echt niet de illusie dat ze na één vlekkeloze maaltijd ineens voorbeeldig blíjft eten, hoor (wilde gisteren alleen even de supertrotse mama uithangen)... Jasmijn geeft ook luchtkusjes, maar raakt dan wel met haar wangetje onze wang (dus zoals kakmadammen dat ook doen... ), kushandjes geeft ze ook... Het viel me gisteren trouwens op dat de 'nieuwe lichting' kindjes allemaal (alleen van Gijs weet ik het niet meer precies...) wat eerder dan de uitgerekende datum werden geboren. Ik hoop dat ik (sta nu vooraan in de rij... ) dat voorbeeld ook mag volgen!
@Lola maar niet te vroeg hoor laat zusje nog maar ff lekker binnen zitten @Eve Teun vind het nog steeds goed om zijn avond eten van ons te krijgen hij eet voor dat wij gaan eten anders eet meneer niets...een zit dan nog bij ons aan tafel als wij eten en eet dan meestal nog een half appeltje..met zijn handen.. maar zijn brood eet hij zelf met een vorkje maar dat wist je al
He he, met al mijn voorzorgen gisteren is het nog helemaal goed gekomen. Gisterenavond laat nam de koorts snel af en mijn borst is ook niet meer gevoelig. wel nog rode plekken, maar we houden het in de gaten... pff toch wel een opluchting. Lola: aan de slag, zeker als je voor de uitgerekende datum je dochter geboren wilt laten worden, moet je nu toch wel langzaam aan die naam gaan bedenken en het was mij ook opgevallen dat alle tweede kindjes nog voor de uitgerekende datum geboren zijn....al denk ik dat Chris was blijven zitten als ze het niet aan de gang hadden gemaakt. Lekker dat je nog zo kunt fietsen zeg! Keurige dame heb jij trouwens, hele maaltijd met de lepel en dan nog zelf haar bordje uitschrapen ook. Nick eet ook goed met een lepel, maar pakt ook inderdaad nog regelmatig de handjes erbij en het uitschrapen...daar komen wij niet aan toe. Voor die tijd wil hij zijn bord al lang niet meer....dan wordt het gedecideerd met een 'nee' op onze tafel geschoven. Soms al voordat hij een hap gehad heeft. Janette: spannend weer dus! Eve: wat fijn dat Fynn binnenkort toch naar de dreumessen kan. Dat is voor hem stukken beter denk ik. ik heb op zich niet zo'n moeite met verbasteren van namen, maar ik vind Nicky een meisjesnaam en de manier waarop ze het zei beviel me niet zo....en als je dan daar je kind de twee dagen in de week achterlaat moet het wel goed voelen. En Eve: wij hebben bewust voor gastouder gekozen omdat ik de kleinschalige aanpak prettig vind en er altijd een vast iemand is voor onze kids. Nadelen zijn er ook: vakanties zelf op moeten vangen met andere oppas, maar dat is heir te doen met opa's/oma's of vrienden. Ook zijn wij gewoon niet zo gecharmeerd van de KDV's in Dongen en zijn de openingstijden niet gunstig. 8-18 wat maakt dat ik eigenlijk niet niet 8 uur zou kunnen werken met een niet iets meer dan een half uur reistijd van en naar het werk en aangezien Frank 4x9 werkt om op vrijdag thuis te zijn is het halen en brengen mijn ding...Bij de gastouder kunnen onze kids wel om 7.30 terecht en is een keer uitlopen na 18.00 ook geen ramp, hoewel liever niet. Nick zoent overigens ook echt al een hele tijd, maar een zoen is bij hem alleen mogelijk op de mond....dat waardeert niet iedereen. Grappig is dat hij Chris ook probeert te kussen en als die dan zijn hoofd wegdraait blijft hij volgen op zoek naar het mondje om toch die kus te geven. zo lief! Slingding: leive foto's van Kailynn. En leuk die schaapjes op het hoofdeind. Hier zijn die beestjes ook favoriet bij Nick (ja wij hebben dit bedje in het rood, met andere beestjes in het kopschot) wat houdt dat goldmember in? maar zal eens gaan kijken op je hyves Vales: Irma: fijn dat het goed met jou gaat. en Rick dus anti-eten. Nick heeft het met name met avondeten, maar eet verder wel redelijk gelukkig. Dat geeft wel flink zorgen he! en dan ook nog slecht slapen. Hopelijk komt er snel een ommekeer, want jij kunt je nachtrust goed gebruiken en straks met twee ukjes zal het ook wel flink aanpoten zijn als de nachten niet alleen door Tim gebroken worden. Ik duim voor je dat het snel normaliseert. Lola: jij bent de eerste in de rij, maar Irma achtervolgt je erg snel, dus ben benieuwd wie als eerst mag bevallen!
Aaaarghhh . Wij zouden vorige week de offerte voor het verfwerk krijgen, niets! Robert gister gebeld. Hij noemde toen een bedrag waar Robert het idee van kreeg dat hij het ter plekke verzon. "Ja, druk, druk, druk (met Pools accent)" Blijkt dat ie niet op afgesproken datum kan beginnen. Wanneer dan? "Ja, misschien 15 augustus, miscchien wat later". Nou daar hebben we dus niets aan, iemand die zó met afspraken om gaat en niet ff kan bellen. Gister dus maar iemand anders gebeld. Hem kennen we ook en hij heeft een gerenomeerd schildersbedrijf. Hij is halverwege de 50 en komt wat betrouwbaarder over. Maar hij is hier vorig jaar al op komen meten, maar van hem hebben we de offerte nooit ontvangen Maar oke, hij heeft de offerte nog thuis liggen en komt deze week ff langs. Hij kan alleen ook niet op heel korte termijn. We zullen zien wat hij te bieden heeft . Jikke eet nog niet echt geweldig zelfstandig. Ze kan het wel met vork of lepel. Maar ze draait de lepel vaak nog om vlak voor deze de mond in gaat . Kusjes geven daarintegen is al héél lang favoriet . Als Robert 's morgens zijn tas pakt om naar zijn werk te gaan, staat ze al klaar met getuit mondje en maakt daar dan ook echt een zoenend geluid bij . Vales, wat jammer van je gekko . Slingding, Kailynn ziet er idd groot uit zo in haar bedje. Janette, leuk servies. Heb je er ook borden en zo bij? Haha ik me maar afvragen wie Eefje is Duikster, balen dat je net alles geregeld had met je nieuwe gastouder. Maar wel heel fijn natuurlijk dat ze tóch bij de oude kunnen blijven/gaan. Irma, leuk weer eens iets van je te horen. En al helemaal natuurlijk dat het met je zwangerschap zo goed gaat. Whaha Jikke staat hier helemaal uit haar bol te gaan op een liedje van Samson en Gert. Vind het zó leuk als ze zo aan't dansen is Cynthia, ik heb je al gesproken. Je weet dat ik met je meeleef. Verder vind ik het moeilijk hier nog iets zinvols aan toe te voegen. Lianne, gecondoleerd met de oma van je man. Vandaag op vakantie...... 8) ! Ik loop zo ff met Jikke naar het dorp. Meteen maar eens een potje halen bij de hema. We waren afgelopen weekend in limburg en ze vond het potje van haar "grote nicht" (5 mnd ouder) wel héél interessant. Ze wilde er zelf ook meteen op. Ze heeft er niets op gedaan hoor. Voor mij heeft het zindelijk worden ook helemaal geen haast hoor. Maar ja, als ze het zó interessant vindt, kan ik het natuurlijk altijd eens proberen. En vanavond nog ff de stad in voor een paar broeken. Ik loop nu steeds met mijn rits en knoop open . Wordt dus tijd voor wat nieuws.
Ik kreeg vandaag een kaartje van Noura, erg mooi gedichtje erop zeg. Noura, ik ga vandaag 2,5 weken de hort op, ik neem na de vakantie contact met je op! Allemaal de groetjes en tot over 2,5 weken. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii \/
Duikster, gelukkig lijkt een borstontsteking je bespaard te blijven. Jij hebt daar toch ook zoveel last bij ehad bij Nick of vergis ik me nu?