Als deze dame net zo'n stevige is/wordt als haar grote zus (die woog bijna 4 kilo...) mag ze van mij zo'n 3 weekjes eerder komen hoor! Dan is ze vast en zeker ook al helemaal 'af'...
@Lianne: Veel plezier! @Noralien: Van zo'n klusbedrijf word je niet vrolijk, nee. Wij hebben dat probleem met het rolluik voor Jasmijn's nieuwe kamer, daar moeten we ook steeds zelf achteraan. Maar die man is het goedkoopst (en levert hetzelfde rolluik als 'de rest' en heeft ook het rolluik op Jasmijn's babykamer geleverd...) dus hebben we het er maar voor over...
@lola ik bedoel ook vanaf 37 wkn dan mag ze komen hoor nu nog niet wij hebben hier ook dingen met het klusbedrijf hoor...we kennen hem goed..is een vriend van Wijnands vader...en ja we wilde ook een deeltje zonder offerte doen...krijgen we de offerte alles erop gebeld ja er kon wat langs vallen...dus opdracht gegeven...komt de rekening alles er weer op en hij zou het oude glas binnen 2 dgn ophalen na een week maar gebeld oja vergeten...terwijl de kids in de straat er meewilde gaan spelen het is nu weg hoor.... maar ach we merken het wel weer....een nieuwe rekening hebben we nog niet gehad... Lianne veel plezier Nouralien nee ik heb geen borden alleen de potten..de borden vind ik eigenlijk niet zo mooi...een beetje te druk zeg maar...
Eve, Lynn eet ook met haar handen, of we geven haar 't eten zelf. Ik leg wel een vorkje klaar en dat houdt ze braaf vast, terwijl ze met haar lege hand haar eten vastpakt ...en soms prikt ze een stukje vlees aan haar vork en haalt deze er vervolgens met haar andere hand weer af om in haar mond te stoppen. Lola, Gijs is ook te vroeg geboren. Ik ben met 37 weken en 3 dagen bevallen. Vales, wat zielig zeg dat je Gekko dood is . Janette, mooi servies hoor! Lianne, fijne vakantie! Geniet er maar lekker van. Michel en ik gaan zometeen ff de stad in. Lynn en Gijs zijn naar het kdv toe en wij hebben wat achterstallige klusjes in huis en tuin gedaan.
Ik heb vannacht maar 2 uur geslapen ik kon gewoon niet in slaap vallen en de wekker ging alweer om 6 uur. Gelukkig ging de tijd wel snel op werk. @Lola ja idd dat is die gekko later zei ik tegen Jo zullen we d'r Lola noemen en dat vonden we wel heel erg leuk ben het dus blijkbaar vergeten te vertellen Ik heb er nog 1 en die is nu alleen dus ik wil wel een andere erbij gaan halen. Ik moet alleen even kijken waar want ik ga niet meer naar die zaak toe want waarschijnlijk was ze gewoon al ziek. Wat super goed zeg van Jasmijn,Wessel laat zich gewoon nog lekker voeren. Ik hoop voor je dat je niet overtijd zal lopen,en moeilijk hé een naam bij Wessel waren we er pas uit toen ik 38 weken was. @Eve een konijn zal ik niet snel kopen want die vind ik eng en niks aan Wat lief dat Fynn een kusje met zoenmondje geeft @Noralien wat vervelend zeg van die offerte en dat ze geen tijd hebben. Ben benieuwd of Jikke wat op het potje gaat doen. @Lianne fijne vakantie! @Karin snap wat je bedoelt met Nicky vind het ook een beetje meisjesachtig. Ik ga even wat eten en op de bank zitten.
Zo daar was ik weer, Ja Eve klinkt leuk hé de mannen die op cel moeten... Maar in het echt is het nu niet zo leuk hoor, we hebben een heel heftig groepje op dit moment en ik merk dat dat best een beetje spannend is. Ondanks dat de mannen respect hebben voor mijn zwangerschap en me daardoor in bescherming nemen, zijn het op dit moment geen lievertjes. Rick eet trouwens op dit moment alleen maar pap of terwijl we op vakantie waren patatjes, iets anders gaat er helemaal niet in, op voorhand is het al "nee". Nou wil ik niet gelijk toegeven aan iedere avond dan maar een papfles maar wanneer hij die dan niet krijgt heeft hij natuurlijk in de nacht honger en slaapt hij en ik niet... Een dillema dus... Vales was zielig dat je Gekko dood is, vroeger was ik echt ontroostbaar wanneer er één van mijn huisdieren dood ging, ik weet dus wel een beetje hoe je je voelt... Heb je haar begraven? Noralien, nu we beide van vakantie terug zijn kunnen we ook eindelijk een keer afspreken?! Zag net dat je alweer 10 weken zwanger bent, gaat snel hé?! Voel je je ondanks je moeheid een beetje lekker? Karin fijn dat het niet door gezet heeft die borstontsteking... Ik ben ook erg benieuwd wie er nu het eerst gaat bevallen... maar Rick was 2 weken te laat dus we zullen zien... Lola, lief hoor zo`n kakmadammetje met de kusjes op de wang, haar blik zegt ook vaak al genoeg, die zal niet zo snel over zich heen laten lopen... Ik hou daar wel van... Kan me ook voor stellen dat je super trots op je meisje bent. Cynthia wat heeft Kailynn een bos met haar zeg, mooi gezicht om haar zo in haar nieuwe bed te zien liggen... Ik ga lekker naar mijn bedje toe, ik heb veel gewerkt en ik ben opperdepop... Laters... Irma.
@Karin: Wat fijn dat de borstontsteking niet heeft doorgezet! En duidelijk verhaal wat betreft de gastouder @Noralien: Klinkt helaas erg bekend dat gedoe met klussers Hier viel de uiteindelijke rekening veel hoger uit dan de offerte en stond er van alles op wat niet klopte. Uiteindelijk heb ik datgene betaald wat ik redelijk vond maar dat ging wel met ruzie gepaard. En helaas was het een bekende (die we nu dus niet meer zien ). Hoop dat de volgende offerte voor jullie mee gaat vallen! @Irma: Het zal vast een fase zijn maar het blijft frusterend. Op een gegeven moment zou je gewoon geen zin meer hebben om iets voor hem klaartemaken. Maar ja, je hoopt toch iedere keer weer dat hij ineens weer gaat eten. Moeilijk hoor! Fynn kan per 1 augustus al naar de dreumesgroep op woensdag. Dat is dus snel geregeld. Vind het toch wel een gek idee hoor. En vraag me ineens af of het voor hem niet verwarrend is om 1 dag op een andere groep te zitten Wat denken jullie? Maar ja, ik heb helaas geen keus. Weten jullie nog van die treinkaartjes? Ik had er 2 besteld en 4 gekregen. Heb ze niet teruggestuurd Wel 1 weggegeven aan een collega. Helaas heb ik de andere kaartjes nu ook niet meer nodig (sorry, Lola ) en ze zijn maar t/m 31 augustus geldig. Heb ze dus op Marktplaats gezet en er is nu 52,50 op geboden (terwijl ik er 30,00 voor heb betaald)
Noralien: dat is balen zo'n schilder die zich niet aan afspraken houdt! bah... hopelijk kan de andere schilder toch nog op redelijk korte termijn beginnen. ben benieuwd wat Jikke van het potje vind. Ik heb er laatst ook een meegenomen, maar Nick wil er nog niet op gaan zitten. HIj kijkt er wel naar, maar verder vind hij het nog maar eng. Ach....het heeft de tijd. Overigens heeft een mannetje van vrienden van ons nooit op een potje geplast, die wilde alleen op een wcverkleiner.... en ik heb inderdaad bij Nick ook 2 borstontstekingen gehad, vandaar dat ik nu al zo vroeg aan het kolven e.d. was geslagen, maar dat was dus nog niet genoeg...te veel melk hebben is ook niet altijd fijn hoewel er al wel weer voorraad in de vriezer ligt. lekker shoppen! hoop dat je geslaagd bent voor broeken. Lianne: fijne vakantie! Lola: iets minder zwaar is ook best leuk ja....pff 4000 gram...daar moet ik dus niet aan denken. Maar blijkbaar maak ik niet zulke grote beebs...maarre dan heb je nog 6 weken om een naam te bedenken Bianca: klinkt bekend dat vorkjesverhaal en aanprikken en dan met de handjes eraf pakken.... pff VAles dat was een slechte nacht, dan heb ik zelfs nog meer uren geslapen Irma: lastig dat dilemma met eten. Hier eet Nick ook vaak geen avondeten. Hij krijgt dan wel een toetje en dat lust hij wel altijd. Het is ook echt de leeftijd om 'nee' tegen eten te gaan zeggen en hoe meer je er een strijd van maakt, hoe vervelender het wordt. Ik laat het dus ook maar los. Vanavond heeft Nick toevallig wel een paar happen pizza op en gisteren de pasta ook, maar die vind hij lekker. Als ik iets van aardappelen groenten vlees maak, dan is het al vrijwel meteen 'nee'. Wij proberen dan nog om in elk geval 1 hap naar binnen te werken, maar hij heeft ook echt ontdekt hoe hij die er meteen weer uit kan werken als hij niet wil. en dan houdt het gewoon op... Overigens slaapt Nick op alleen toetje gelukkig wel redelijk. dus weet niet of toetje (Vla of Yoghurt) een optie is? Sterkte Wij laten Nick wel gewoon aan tafel zitten terwijl wij aan het eten zijn en zetten zijn bord zo dat hij er bij kan als hij wil. Heel soms pakt hij dan nog wat... enne Nick was ook ruim een week te laat....Chris niet...overigens vind ik Tim ook een errug leuke naam, die hier ook nog op het lijstje heeft gestaan....Volgens mij hebben we redelijk dezelfde smaak qua namen. Rick en Nick lijken ook al zoveel op elkaar. slaap lekker Eve ik denk dat het mee zal vallen voor Fynn qua verwarring maar dat merk je vanzelf. Anderzijds is het misschien wel lekker dat hij nu gedeeltelijk kan wennen aan de nieuwe groep zonder ineens helemaalom te moeten. en positief dat van die kaartjes, lekker voor je...
Heb de kaartjes uiteindelijk voor 60 euro verkocht \/ Heb echt de smaak te pakken. Ga me hele huis overhoop halen en op Marktplaats zetten Wie weet kan ik het verschil in salaris zo nog een beetje compenseren...
Heel herkenbaar. Toen ik net met Robert was heeft hij eens een lamp die hij van zijn opa had op mp gezet. Hij gebruikte die alleen om een berg kleren overheen te gooien . Werd er uiteindelijk 250,- op geboden en is iemand er het hele land voor door komen rijden. Daarna heeft hij ook z'n hele huis overhoop gehaald om te kijken of er iets waardevols bij zat. Op deze manier is hij uiteindelijk een beetje aan't handelen geraakt. De offerte hier was trouwens niet extreem hoog. Het is meer dat we een beetje op hem willen kunnen vertrouwen. En ik denk ook dat Fynn zich daar wel aan aanpast, 2 verschillende groepen op het kdv. Irma, ja moesten we maar eens doen he Oei Vales, dat is wel erg weinig slaap als je de dag erna moet werken . Lekker hé Bianca, een dagje zonder de kids. Duikster, Jikke wil hier ook niet op het potje, alleen met kleren aan. Ik laat 'm gewoon in haar kamertje staan. Als ze er interesse in toont zet ik haar erop, anders niet. Ik vind het nog erg vroeg om heel gericht aan zindelijkheidstraining te beginnen. Dan moet het echt van haar uit komen. Gister in de stad niet zo goed geslaagd helaas. Ja wat kleertjes voor Jikke. Voor mezelf maar 1 broek. Ze hadden nog wel andere leuke broeken, maar niet meer in mijn maat. Binnenkort dus nog ff terug.
Goede morgen, eve: jij doet goed zaken... noralien: ben je aan het kijken voor zw. kleding? Zou ik niks meer voor je hebben misschien? Mijn ouders en broer zijn gisteren wezen bbq'en, gezellig! Mijn vader was naar de huisarts geweest ivm pijn in zijn been, de dokter dat aan isias maar toch bloed laten prikken. Terwijl ze hiere waren had de ha naar hun thuis gebeld dus mijn ma maakte zich wel zorgen. Vanmorgen belde de assisitente al vroeg. Waarschijnlijk een trombose been dus hij moet zo naar het ziekenhuis voor verschillende onderzoeken. pfffffffff houd het nog eens op..... Ik wens jullie allen een mooie en warme dag toe.
Eerst even een ego-berichtje... Ik lig sinds gisteravond in het ziekenhuis ter observatie. Het volgende is gistermiddag gebeurd: Ik ging een stuk fietsen met mijn moeder en Jasmijn zat in het voorstoeltje. Bij het oprijden van een (gelijkwaardige) kruising kreeg ik geen voorrang van een chauffeur die van links kwam. Ik fietste op mijn gewone fiets met Jasmijn voorop en had dus 2 keuzes: 1. Tegen de auto aanknallen. 2. Zo snel mogelijk afstappen. En aangezien de ruimte tussen het stoeltje en het zadel veel te klein was voor mijn dikke buik (ik moet dus eigenlijk afstappen als een kerel of heel damesachtig zoals je ook opstapt...) heeft mijn buik een flinke klap gekregen! Ik heb de bestuurder eens lekker de huid volgescholden en we zijn gewoon verder gefietst. Pas een uur of 5 later viel me op dat het sinds de klap wel erg rustig was in mijn buik en heb ik de verloskundige gebeld. Die stuurde me - zoals verwacht - 'even' naar het ziekenhuis voor een CTG. Maar de gynaecoloog in het ziekenhuis had daar heel andere ideeën over en besloot me 24 uur ter observatie hier te houden! Wel goed ook hoor, want pas vannacht begon de kleine meid weer wat meer tekenen van leven te tonen. Het CTG was qua hartslag trouwens wel goed, maar de kleine meid bewoog te weinig. Ze hebben geprobeerd haar tot wat meer bewegen te porren, maar zelfs met het echo-apparaat erbij, lukte dat niet. Ik begin trouwens wel het idee te krijgen dat ze zich hier meer zorgen maken over mijn hartkloppingen dan de verloskundige dat doet. Telkens wordt mijn polsslag gemeten en die is meestal over de 100, te hoog dus. Ik heb inderdaad vannacht geen oog dichtgedaan van de hartklopping en kreeg het op een gegeven moment zó koud, dat ze me een moltondeken (!) zijn komen brengen... Ik wacht nu op de visite van de gynaecoloog. Ik ben benieuwd of ze nog meer verrassingen voor mij in petto hebben... Gelukkig dacht ik er gisteren al aan om mijn man - behalve mijn pyama en zo - ook mijn laptop te laten meenemen. Ik krijg de tijd zo dus wel om...
Zo, en nu even bijlezen... @Eve: Nee, kraamvisite vóór 31 augustus lijkt me nu ook geen goed idee , dus ik ben blij dat je nog goede zaken hebt kunnen doen met die kaartjes... @Duikster: Het gewicht maakt niets uit voor de zwaarte van de bevalling. Het is het hoofdje en de schouders die het hem doen. De rest van het lijfje (of daar nu veel spek op zit of niet) glibbert daar vanzelf wel achteraan... Jasmijn kreeg vorige week het poppenpotje van een nichtje en vond dat reuze interessant. Toen ik haar eigen potje erbij haalde, ging ze gezellig naast de pop zitten. Maar zodra ik dat probeerde zonder luier, was de lol er wat Jasmijn betrof al heel snel vanaf. Nog maar even wachten, dus... @Noralien: Ik lees dat Jikke dezelfde 'relatie' met het potje heeft als Jasmijn... En wat Marktplaatst betreft: Ik heb ooit de complete set van Philips by Alessi (koffieapparaat, waterkoker, citruspers en broodrooster) gehad en toen ik de citruspers en de broodrooster op Marktplaats zette, kreeg ik er al anel meer voor dan ik er zelf nieuw voor had betaald... @Slingding: Sterkte met je vader!
Jeetje Lola, wat schrik ik van je berichtje! Ik hoop echt dat het bij een observatie blijft en je vandaag weer naar huis mag. Wat zul jij geschrokken zijn zeg! Wel goed dat ze je in de gaten willen houden hoor. Beter een dag te veel dan een paar tellen te weinig. Ben ook wel benieuwd of ze iets aan je hartkloppingen willen gaan doen nu. Een hele dikke knuffel van mij! En snel weer thuis komen hoor. Wat gaaf trouwens dat je daarkan internetten. Volgens mij kan dat bij ons in het ziekenhuis niet?!
Lola: ik schrik me een hoedje van jou bericht zeg. Wat moet jij geschokken zijn zeg. En idd fijn dat ze jou en de kleine meid even goed in de gaten houden. Hopelijk kan je gauw weer in je eigen bedje liggen.
Lola heel veel sterkte daar.....hoop dat je snel weer thusi mag zijn maar een laptop in het ziekenhuis? slaan de apparaten dan niet op hol? Eve je hebt me op iedeën gebracht met mp ga ook maar eens wat op mp zetten..zou wat naar de kook brengen maar kan het eerst daar wel eens proberen.... Nouralien jammer dta je niet echt geslaagd ben voor kleding, waar was je winkelen?
Lola jeetje ik schrok wel even van je berichtje hoor, maar wat moet jij wel niet geschrokken zijn zeg. Ging er niet van alles door je hoofd? Ik hoop echt dat je snel weer thuis bent, maar wel goed zeg dat ze je toch even sterk in de gaten houden. Wel relax zeg dat je kan internetten daar, kan je ons gelukkig goed op de hoogte houden. Heel veel sterkte meis, Eve zooo jij hebt goede zaken gedaan he met die kaartjes haha toe maar, hier staat ook het 1 en ander op marktplaats. Ik heb namelijk zoieso me kinderwagen verkocht, en we hebben nu een mooie buggy ervoor terug gekocht. We willen nog wel een 2de, maar willen dan andere/nieuwe spulletjes. Daarom verkoop ik beetje bij beetje nu alles, en komt dat op een spaarrekening te staan. Slingding jeetje het houd bij jou niet echt op he, het is het 1 na het ander. Hopelijk is alles snel weer goed met je vader, een trombose been is niet niks natuurlijk. Sterkte Duikster Thijmen wil wel op het potje hierzo, zelf in ze naakie hihi. Alleen er iets op doen doet hij nog niet hoor, maar vaak bij het verschonen zetten we hem gewoon even op het potje en ook als die gaat douchen (bijna elke dag) Vales gecondeleerd nog met je gekko Lola Eve ook Thijmen eet met ze handjes soms hoor, maar meestal proberen we hem toch duidelijk te maken met het vorkje of het lepeltje te eten. En 9 van de 10x doet hij dit dan gelukkig ook wel, zoieso zijn toetjes trouwens. Irma ook thijmen eet momenteel best slecht hoor, vooral zijn groente eet hij met name erg slecht momenteel. Thijmen zit trouwens momenteel in een NEE fase hebben meer kindjes hier last van? Nou ik ga ff opruimen hier, morgen mijn verjaardag vieren en gaan bbq. Hopelijk blijft het droog weer, want in de regen vieren dat ik jarig ben is nou niet echt een pretje he.
Er staat verder geen apparatuur ik mijn kamer. En tijdens het maken van een CTG gaat de laptop uiteraard uit... Ik wacht nog steeds op de gynaecoloog, zucht...