December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lola gelukkig mag je nu weer naar huis, heel veel sterkte en niet teveel doen he ;) en je rustig houden natuurlijk. Succes morgen met de extra ctg

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Loal dat is heel mooi nieuwes
    doe je nu wel rustig aan?

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: net je al uitvoerig gesproken.
    fijn dat je naar huis mag.

eve: je bent een schat! :D

Mijn moeder belde net, mijn pa heeft idd een trombosebeen en zit nu nog te wachten op de internist in het ziekenhuis.

Noura: mooi kaartje van Anissa.

4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Slingding nogmaals sterkte met je vader,

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, :thumup: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: :thumup:

Slingding, vergeet ik helemaal te reageren op je vader :oops:
    Wat ontzettend naar, een trombosebeen!
    Hoop dat medicatie snel z'n werk zal doen. Sterkte!

6. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Jeetje Lola wat laat je ons schrikken zeg... Fijn dat je nu weer thuis bent! Doe maar lekker rustig aan... Heb je wel de gegevens van die man? Of ondernemen jullie verder geen actie? Wat een Kl.....k!

Eve ik zet hier ook regelmatig iets op MP en gisteren heb ik zelf een glijbaan gekocht via MP, zag er echt nog super uit!

Noura wat een mooi kaartje van Anissa, bedankt!

Karin, ik dacht het ook al, dat we een beetje de zelfde smaak hadden qua namen, wel leuk, mijn broertje heet trouwens Chris, zit dus ook al bij mij in de fam... :)

Cynthia sterkte met je vader! vervelend is dat een trombose been. :cry:

Debbie, Rick zit ook in de Nee fase alleen zegt hij ook Nee wanneer hij Ja bedoeld.

Noralien, alweer 11 weken, dat gaat snel... 8)

Ik ga ff plat, heb vanmorgen met Rick lekker gezwommen...

Doeg doeg, Irma.

7. Nee, ik weet alleen dat het een Mercedes was, maar ik had ook nooit gedacht dat het voorvalletje zo'n staartje zou krijgen...

@Slingding: Weet je vader inmiddels ook al meer?

Roy is me tegen 13.30 uur komen halen met Jasmijn (die gelukkig deze keer niet in paniek raakte van de medische omgeving :D ) en thuis ben ik meteen in bed gekropen om wat uurtjes slaap in te halen (in zo'n ziekenhuis doe je echt geen oog dicht...)

De uitslag van het bloed was ook goed. Ze hebben namelijk getest of mijn bloed niet in aanraking is gekomen met het bloed van de kleine...

Het kindje is gelukkig ook weer levendiger als gisteren, al is ze nog niet zo druk als ik gewend ben van haar...

8. Ja, inderdaad! (En nu zit dat liedje de hele tijd in mijn hoofd... :D )

9. Ik fietste anders heel rustig, hoor... ;)

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo allemaal ben ik weer.
    Vandaag weer gewerkt en gesport morgen nog 1 dagje werken en dan ben ik weer 2 dagen vrij.
    Zaterdag werken vind ik niet zo leuk(gelukkig hoef ik dat ook bijna niet)maar gelukkig zijn er morgen leuke mensen op de vloer dus dat maakt het een heel stuk leuker en gezelliger :D

@Irma ja we hebben haar begraven.

@Eve zou het gewoon even aankijken als het niet gaat kan hij altijd toch weer terug naar de groep waar hij nu zit?ik denk zelf dat Fynn het alleen maar leuk vind in de dreumesgroep :D
    En dat heb je goed gedaan met je treinkaartjes :thumup:

@Slingding dat is schrikken zeg een trombose been maar gelukkig zijn jullie er op tijd bij.

@Lola wat lees ik nu :confused: :( wat moet je geschroken zijn zeg!
    Gelukkig is alles goed met jou en de kleine meid.
    Gelukkig heeft Jasmijn er ook niks aan overgehouden,schrok Jasmijn niet heel erg?
    Ik moet zeggen jij bent wel een bikkel omdat je gewoon door bent gaan fietsen dat zou ik je denk ik niet nadoen.
    Heeft de gyn nog wat gezegt over je hartkloppingen?

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    :) :) :) :) :)

12. Cynthia, schrikken van je vader! Heel veel sterkte!

Lola, wat een verhaal schrijf jij nu neer. En wat een man seg! Bah... Gelukkig ben je nu weer lekker thuis en is je kleine prulletje weer heel levendig.

Eve, wat fijn dat je winst hebt gemaakt. Ik verkoop geregeld iets op ebay. En koop natuurlijk :D. Vorige week heb ik voor 37 euro garageverkooprestanten verkocht en deze week voor 1.99, maar de biedingen stoppen pas morgennamiddag.

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi,

Beetje druk druk de laatste dagen. En Steef heeft nog vakantie dus dan is het niet zo leuk om steeds achter het forum te zitten. Heb wel een beetje bij gelezen...

Lola: Jeetje wat schrikken zeg, een berichtje van jou uit het ziekenhuis! Pfff... ik zou ook flink gescholden hebben op die man! Wat een eikel zeg. Gelukkig ben je nu weer thuis.

Vales: Oooh wat sneu dat je gekko overleden is. Sterkte hoor!

Slingding: Sterkte met je vader. Lijkt me erg vervelend!

Koen lag gisteravond om 20 uur in bed. Na 3 kwartier werd hij alweer wakker. En wilde helaas ook niet meer gaan slapen. Tijdje beneden gezeten en weer in bed gestopt tegen 22 uur. Helaas zonder succes en met veel gekrijs en gehuil. Uiteindelijk zijn we tegen 22.30 naar bed gegaan en hebben hem bij ons gelegd. Toen werd hij wel rustig. Na een tijdje heb ik hem toen in zijn eigen bed gelegd. Dat ging goed. Het was stil... voor 10 minuten :confused: Toen begon hij weer te huilen :cry: Maar weer even bij ons gepakt en tegen middernacht weer terug gelegd in zijn eigen bed en godzijdank is hij toen gaan slapen en slaapt inmiddels nog. Geen idee wat er nu aan de hand was. De warmte misschien?

Tot gauw weer... ik ga zo Sara uitzwaaien. Die vertrekt vandaag voor een weekje naar Zeeland met opa & oma. En wij gaan vanmiddag naar Tilburg. Daar woont een oud-collega van Steef met zijn vrouw en ze hebben een kindje van 14 maanden. Die loopt trouwens al vanaf zijn 1e jaar. Ben dus heel blij dat Koen nu inmiddels ook loopt! :D Hij doet trouwens bijna niets anders meer al valt hij wel nog geregeld hoor.

Groetjes Otje

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Debbie,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag gewenst!

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    debbie, gefeliciteerd met je verjaardag!

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mijn vader mocht gisteren weer naar huis.
    Hij moet nu elke dag geinjecteerd worden met heperine (dames met ks bekend) en dan nog orale anti stollings middelen.
    Maandag moet hij weer terug naar het ziekenhuis en dan horen we wel verder....

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik krijg net een sms van lola:

de ctg was goed!
    en nu ging ze verder naar apeldoorn.
    vandaar dat ik het even op het forum zet.

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Debbie: Fijne dag vandaag!

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Pfff, wil je me niet meer zo laten schrikken (en jezelf ook niet!) :confused: Ben erg blij om ook meteen te lezen dat alles weer goed is anders had ik echt in spanning gezeten. Hoe voel je je nu? Ben je niet heel erg geschrokken? Je komt nml wel relaxed over. En ik dacht dat je al een mama-fiets had maar kennelijk dus niet ivm ruimtegebrek tussen zitje en zadel :( Ik vind het wel super dat je gewoon bent verder gefietst hoor.

@Cynthia: Dank je, dat hoor ik graag ;) Maar wat een nare toestand met je vader :( Gelukkig is een trombosebeen volgens mij wel goed onder controle te houden maar echt prettig is anders. Sterkte voor hem!

@Noura: Thanks voor het mooie kaartje! Hoe gaat het nu met jullie? Hoop snel iets te horen en foto's te zien.

20. Gelukkige verjaardag Debbie! Hier schijnt alvast de zon, hopelijk bij jullie ook!

Deel Deze Pagina