Krijg ik net een mailtje van Jonge gezinnen,Gefeliciteerd met je zwangerschap een aantal weken geleden heb je de zwangerdoos aangevraagt en we willen graag je mening weten wat je er van vind en dan kan je een set boekjes winnen,ik heb hem wel ingevult maar volgens mij zijn ze een beetje heel erg in de war daarzo. Wessel heef in de slaapzak gelegen en hij lag niet meer helemaal bovenin de wieg dus dat is een succes. @Molly gelukkig gaat het nu goed met Dain. @Lola wat heb je veel gekolft meid @Suusje wat zielig dat Mika zo moet huilen maar het is voor een goed doel. En het is een begin dat hij 45 minuten op de niet favo kant heeft geslapen. @Slingding wat goed dat Kailynn zonder zak heeft geslapen. Even weer over de luiers ik heb gister die gele maat 3 gekocht maar die zijn heel anders dan maat 1 en 2. Ze vallen ook erg los bij Wessel,ik ga ze opmaken en maar weer op zoek naar andere want dit is ook niks.
@ Debbie, na een zwangerschap kan je huisarts het spiraaltje meestal gewoon zelf zetten. Maar als je nog op controle moet bij de gyn, kunnen ze dat ook in één keer doen. Je moet dan wél van te voren een recept bij je huisarts vragen en het spiraaltje zelf bij de apotheek ophalen en meenemen. Je menstruatie kan in het begin weer even ontregeld zijn doordat je hormoonhuishouding weer op orde moet komen. Is heel normaal. Stuur me maar een foto, dan zal ik deze voor je verkleinen. Ik neem aan dat je hem als avater wilt gebruiken?! Je mag me er ook meer sturen hoor...is zo gedaan.
Oké noortje ik zal zo eventjes die foto's sturen, heel erg bedakt alvast hiervoor. Oké ja ik vond het al zo vreemd dat ik alweer bloed verloor, ik dacht meteen zal toch niks ergs zijn ofzo. Ik hoef niet meer naar de gyn voor controle dus dan zal de huisarts het wel zetten denk ik, maar je moet toch ook ergens heen daarna voor een echo? Dit moet wel in het ziekenhuis denk? Of kan de dokter dat ook gewoon doen? Het liedje staat trouwens als muziek op me site, voor de gene die het leuk vinden kijk en luister haha.
@Vales, ik kreeg dat mailtje nét dus ook Jikke heeft de newborn-luiers maatje 2 (die zitten nog aan de ruime kant). Maar zij krijgt het op de een of andere manier steeds voor elkaar om de luier bijna schoon te houden; alleen helemaal aan de achterkant en nét buiten de luier op haar rug, zit ze dan helemaal onder de poep @Debbie, ik moet idd nog terug voor een echo omdat het na een zwangerschap wel eens voorkomt dat het spiraaltje in het begin naar beneden zakt. Dat zou je dus ff met je huisarts moeten overleggen.
bij mij passen de maatje 2 ook nog wel. heb nog een paar pakken op voorraad, dus hoop dat ze nog eventjes passen ik hoor al een paar keer over de wij jongeouders, ik heb het magazine nog niet ontvangen, of benik niet de enige? ik heb ook dat mailtje ontvangen. ik heb de enquete maar ingevuld, want het was zo`n denderend gevulde doos
Ik heb de magazine ook nog niet ontvangen Noura. @Debbie je krijgt volgens mij alleen een echo als je hem ongeveer 6 weken na je bevalling laat plaatsten anders niet.
Vanmiddag gingen de fysio-oefeningen niet door, want mika moest al huilen om niets. Dan begin ik er niet eens aan! Wachten op betere tijden dus. Helaas is het niet zo gemakkelijk als het lijkt. Zijn nek zit zo vast dat hij niet eens met zijn oor op de matras kan komen, dus het is heel hardnekkig. Dus ook met rondkijken haalt hij het niet en in de buiklig kijkt hij alleen recht naar voren en naar links. Maar goed, we zullen het zien. @Debbie en anderen: ik ben nog steeds niet ongesteld worden. Wachten er nog meer op de eerste keer? En is die heftiger dan "normaal"? Bij mij passen de maat 2 pampers gelukkig ook nog. De Magazine Jonge Ouders heb ik al ontvangen, met bon om de doos op te halen. Mika heeft ook koude handjes, ligt altijd met zijn armen en handen boven de dekens, Als we ze eronder stoppen zijn ze nog voor we de kamer uit zijn alweer boven de dekens. De voetjes moeten wel warme zijn, evenals het nekje. @Lola: wat veel heb je gekolfd zeg. Zoveel heb ik niet eens!
volgens mij krijg je het magazine alleen als je hebt laten weten dat je bent bevallen net als de bon voor de babydoos. Debbie ik was ook van plan het nummer op mijn site te zetten maar je bent me voor. kailynn zit ook nog maar net in maatje 2 van new born. ik moet maandag op na contr. bij de gyni voor mijn spiraal, ban benieuwd dan ben ik als het goed is 5 jaar verzekerd van veiligheid zeg maar. ik kreeg ook die mail van wij jonge gezinnen heb hem ingvuld (win toch nooit wat.) ga gauw verder met stofzuigen visite komt zo.
ik heb de antwoordkaart ingevuld vande wij en het geboortekaartje opgestuurd, maar heb net post gehad en nog steeds geen wij. suusje ik ben ook nog niet ongesteld geworden, dus ben niet de enigste hier. wat vervelend zeg dat het zo hardnekkig is bij mika, ik hoop echt voor je dat er snel vooruitgang inzit. nou ga evennaar de box, want hijvind het niet meer leuk erin ohja heb net het rainbow mutsje ontvangen, maat 2, en die past mooi, enstaat super leuk
Haha slingding jij kan hem toch ook gewoon nog op je site zetten? Het geeft toch niks als meerdere mensen hem hebben of wel? Thijmen zit in maatje 2 van new born erg krap, het pas echt nog maar net hoor. Maar thijmen is niet dik, maar hij word wel breed haha. Ik gebruik nu het meeste pamper baby dry maar 2 en die vind ik echt prima, die zitten ook nog goed dus.
Jeetje zeg, het wordt tijd dat iedereen weer gaat werken. Dan komen er tenminste niet zo veel pagina's bij en valt het weer een beetje bij te houden Vanmorgen was de vader van Fynn (hij heet trouwens Bob, dat praat wat makkelijker) er weer en hebben we Fynn samen naar het kdv gebracht. Was helemaal verrast dat hij meeging Vanmiddag gaat mijn moeder hem weer ophalen aangezien ik voor die echo van m'n been naar het zh moet. Laat dan ook meteen de jaarlijkse mammografie maken (aangezien er veel borstkanker in familie voorkomt). Ben dus blij als vanavond alles weer achter de rug is (mits de uitslagen goed zijn) en ik weer lekker met m'n kleintje op schoot naar de nieuwe serie van Lost kan kijken. @Lola: Fijn dat de bv en het kolven zo goed gaan! Ga zo door @Suusje: als ik weer ga werken zal ik Fynn ook eerder moeten voeden. Hoop alleen wel dat hij dan op m'n vrije dag ook niet zo vroeg komt @Karin: wat zou er gebeuren als je Nick z'n speen niet geeft? Gaat ie dan echt huilen? Fynn wordt nml ook rond 6.00 wakker en piept een beetje. Ik laat em dan gewoon en dan valt ie weer in slaap. Weten jullie trouwens wanneer onze beebs later wakker gaan worden? Ik bedoel: worden ze de komende 4 jaar steeds rond 7.30 ofzo wakker of kan dat later worden? @Slingding: Cool dat Kailynn los heeft geslapen. Weer een zorg minder En de bv gaat ook al zo goed! Jouw dag kan niet meer stuk! @Molly: Dain is weer beter! Joepie @Debbie: Fynn duwt ook vaak z'n hoofd naar achteren. Idd net of hij naar iets achter hem wil kijken. Maar dit doet hij ook als hij op schoot zit en ik tegen hem praat. Dan zoekt ie ook m'n gezicht. Zal dus wel gewoon bij de ontwikkeling en het ontdekken horen. En wat de menstruatie betreft: ik was vd week 1 dag heel licht ongesteld. Ben toen maar meteen met de pil begonnen. Het schijnt dat je menstruatie in het begin gewoon heel ander is. @Noura: ik heb de bon voor de babydoos ook nog niet hoor @Suusje: hoe komt het dat Mika z'n nek ineens zo vast zit? Door de oefeningen van gisteren? Vind het wel heel vervelend voor jullie. Je hoopt zo op een doorbraak en dat valt het behoorlijk tegen als het niet wil lukken. Succes! Ik ben trouwens dus 1 dagje ongesteld geweest Deze week pas). Vraag me af of het wel echt was. Maar ja, ben nu aan de pil begonnen dus dan regelt alles zichzelf wel weer. @Setje: GEFELICITEERD!Zou een mooie banner willen maken als cadeautje maar helaas kan ik dat niet
Oeps, zie net dat Setje helemaal niet jarig is vandaag. Morgen pas! Vandaag is Irma jarig.... Dus: Irma gefeliciteerd!
debbie mischien is dit wat voor jou, aangezien je zei dat je aan het sparen moet voor de tatoo. mijn vriendin haar man, is bezig een tatoo studio te beginnen, hij is nu nog thuis bezig, en nog lerende zeg maar. hij zet dus ook tatoos,voor eenleuk prijsje, en hij is naar wat ik hoor heel goed. dus mischien wat voor jou?
@Debbie: Beterschap! Ik laat zelf mijn spiraaltje door de gynaecoloog plaatsen, maar de huisarts doet het vaak ook. Ik heb trouwens ook een tattoo (onderaan mijn rug), maar ik heb hem laten zetten met dezelfde inkt als waarmee permanente make-up wordt aangebracht. Mijn tattoo verdwijnt dus na circa 6 jaar (ik heb hem nu bijna 3 jaar en hij is nog steeds net zo mooi als in het begin). Ik heb dat gedaan, omdat ik bang was om spijt te krijgen... @Noura: Ik heb ook nog 2 pakken in maat 2 te gaan... @Suusje76: Ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Van mij hoeft het eerlijk gezegd ook nog niet. Doordat wij 5 jaar op Jasmijn hebben moeten wachten, heb ik niet zo'n leuke herinneringen aan ongesteld worden... Vervelend dat Mika's nekje zo erg vast zit. Ik hoop dat het snel beter gaat. @Eve: Succes met je echo en mammografie. Ik begreep van mijn moeder dat dit laatste geen pretje is... @Irma: Van harte gefeliciteerd! @Alle meiden: Dank jullie wel voor jullie steun tijdens mijn 'borstvoedingdip'. Ik ben hartstikke blij dat het al zo snel beter gaat. Dat had ik zelf niet durven hopen...
Wauwie! Koen rolt om! Hij lag straks op z'n buik en rolde al steeds naar zijn zij en nu rolt ie dus ook op zijn rug! Zooo leuk om te zien! Hihihi. Tis ook geen toeval want hij heeft het nu al 3 x gedaan! Hij slaapt trouwens erg weinig vandaag.... steeds maar af en toe een half uurtje. Sprongetje? Debbie: Ist gelukt met de foto? Anders stuur maar naar mn emailadres... staat in m'n profiel. Gr Otje