December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een rust hier vandaag,
    je kan merken dat het mooi weer is.

Arno is sinds hij vakantie heeft aan het werk voor zijn bedrijf.
    Hij heeft 2 klussen vandaag dus hij is nog niet thuis.

morgen komen mijn schoonouders eten,
    in eerste instantie had ik zoiets van nee ik heb er geen zin in maar het is ook een goede manier om je huis van binnen weer eens aan kant en schoon te maken dus dat heb ik al een stuk gedaan.
    Zij weten nog niet wat er allemaal gaande is hier in huis.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nou meiden, ik dacht hier vanavond wel gezelligheid te vinden maar er is gewoon niemand....
    Het schijnt dat er op bepaalde plaatsten nood weer is, nou ik zit nog lekker in de achtertuin.

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Slingding hier ben ik :) Johan is werken tot 1 uur dus ben alleen.

Wessel zit al 2 dagen niet lekker in zijn vel hij wil niet slapen word steeds huilend wakker.
    Vanmiddag was het helemaal drama je zag gewoon dat hij dood moe was en ik hem in bed leggen hij schreeuwen na 5 min was hij in slaap gevallen maar na een half uurtje weer huilend wakker en hij heeft geloof ik ruim een uur gehuild ik kreeg hem niet getroost.
    Zijn temp opgenomen en hij had iets verhoging gelukkig ging het na een tijdje wat beter met hem en was hij weer vrolijk.
    Voordat hij naar bed ging had hij wel een snotneus dus hij is gewoon ziek aan het worden :(
    Nu ligt hij gelukkig al een paar uurtjes heerlijk te slapen :D

@Debbie gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ga even op de bank zitten want ik heb onwijs veel pijn in mijn nek.

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Allereerst: DEBBIE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Jee Lola, wat schrok ik toen ik je verhaal las. Ben blij dat je weer terug thuis bent en dat de ctg goed was.

Cynthia, jee zeg, je vader een trombosebeen...het gaat ook niet echt lekker zo. Veel sterkte!

Gaap...ben een beetje gaar van slaaptekort. Toen we Gijsje (en Lynn) donderdag van het kdv gingen halen, stond hij helemaal onder de warmte-uitslag, echt van hoofd tot teen, zo zielig. Hij heeft echt veel last van de warmte en 's nachts huilt hij echt ontzettend veel. Ook blijft hij nog steeds behoorlijk veel voeding teruggeven en heeft hij vaak last van krampjes. Heb dit al een aantal keer bij het cb aangekaart, maar er wordt niks over gezegd. Nu wordt hij volgende week 6 maanden en wil ik toch, voorzichtig, met groenten en fruit beginnen. Heb al eerder een keer fruit geprobeerd, maar hij heeft er veel last van gehad. Zie er best tegenop.

Otje, het kan idd de warmte zijn bij Koen. Gijs heeft er, zoals hierboven staat, ook veel last van. Lynn niet zo, maar wordt wel wakker van Gijs' gehuil wilt dan ook niet meer slapen :( . Michel en ik lopen 's nachts behoorlijk wat af tussen de 2 baby/kinderkamers...met als eindresultaat dat we afgelopen nacht met z'n vieren in 1 bed hebben geslapen. We waren zo moe en om 3.30 uur hadden we zoiets van: zo is het genoeg geweest. Helaas werd Gijs alweer om 6 uur wakker en Lynn ook :rolleyes: .
    Hoe gaat het met Koens lopen? Lynn loopt sinds gisteren steeds meer én verder los, ze vindt het echt zo leuk (en wij ook uiteraard).

We hebben donderdag overigens heerlijk gewinkeld. Michel had zelfs zin om kleding te passen, dus heb ik er meteen misbruik van gemaakt ;) . Vooral nu met de uitverkoop is het heerlijk winkelen. We hebben New Style bijna leeggekocht, tja, wat wil je met 75% korting op kleding van Tommy Hilfiger, PallMall etc.etc.

5. Het CTG zag er vanmorgen inderdaad goed uit (dank je wel Slingding voor het doorgeven... :D ) en dus kon ons geplande uitje naar de Apenheul gewoon doorgaan. Ik heb alleen nog last van spierpijn in mijn buik en liezen...

De Apenheul viel me eigenlijk wat tegen. Ik verwachtte hordes aapjes dit je tas proberen open te maken, maar ik heb alleen maar aapjes gezien op plekken waar ze in een gewone dierentuin ook zitten. Last van de warmte misschien...?

@Vales: Ik heb geen gynaecoloog gezien en over mijn hartkloppingen heeft niemand het meer gehad... :(
    Beterschap voor Wessel!

@Otje: Zo'n dramanacht heeft Roy gehad in de nacht dat ik in het ziekenhuis lag. Kon hij eindelijk eens slapen (normaal gesproken houd ik niet alleen mezelf wakker met mijn gedraai... :oops: ), gaat Jasmijn spoken... :(

@Bianca: O, die warmteuitslag is vreselijk! Jasmijn had daar vorig jaar last van. Ik ben toen met haar naar een homeopatisch arts gegaan en de Cordiflor-zalf van VSM die zij voorschreef heeft toen heel goed geholpen. Deze kun je overigens ook zonder recept bij de apotheek en drogist krijgen. Misschien helpt het ook wel bij Gijs...

@Debbie: Misschien wat laat, maar...

@Slingding: Ook goed nieuws van je vader, fijn! Wij hebben ook geen last gehad van slecht weer. Bij ons was het vanmorgen nog erg zonnig en in Apeldoorn heeft en vanmorgen geonweerd en was het de hele middag zonnig. Dus wij hadden niet te klagen... :D

@Eve: Ik heb inderdaad een mamafiets besteld en die staat al zo'n twee weken klaar bij de rijwielhandelaar. Maar eigenlijk heb ik die fiets besteld met de volgende zomer in mijn gedachten, als ik met twee kindjes op de fiets moet. Dan kan ik namelijk niet meer op- en afstappen als een kerel (zoals ik dat nu moet doen vanwege ruimtegebrek tussen het zadel en het zitje). Omdat de garage vol staat met Jasmijn's nieuwe meubeltjes, hebben we even last van plaatsgebrek en dus hebben we de mamafiets nog maar even laten wachten.
    En hoewel ik dus al maanden gewend ben aan die ietwat onconventionele manier van op- en afstappen (al doe ik het ook vaak heel damesachtig door netjes naar opzij af te stappen...), reageer je in een noodsituatie schijnbaar instinctief...

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Meiden heel erg bedankt voor jullie lieve felicitaties, ik heb ondanks de vele regen en onweer toch een leuke verjaardag gehad en een bbq. We hadden de bbq onder de partytent gezet en zaten zelf binnen, maar het was wel reuze gezellig.

Eve heel erg bedankt voor je kaartje heel erg lief, en Gnessy bedankt voor je telefoontje meis.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca, kailynn heeft nu ook last van warmte uitslag en gisteren heb ik er ook cardiflor vvan vsm en vanmorgen was het al een stuk minder.

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lola en Cynthia, bedankt voor de tip! Ik ga 't vandaag meteen halen.

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ff snel voordat ik aan m'n laatste werkdag ga beginnen.

@Bianca: Hier helpt talkpoeder met zinkoxide altijd goed!

Kom vanavond weer ff langs!

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hier ook een jongetej wat last heeft van de warmte maar nog geen uitslag
    gistermiddag heeft hij in zijn kamer met 27 gr gewoon 3 uur geslapen en gisteravond wilde hij niet..2x eruit en toen toch in slaap gevallen, wel een uurtje later maar ach.

vandaag zijn ze toch maar gaan schilderen, gister werd er slecht weer voorspeld maar hier is het tot zeg maar 5 uur droog gebeleven en toen heeft het wat geregend maar om 8 uur was het al weer droog.

ze hadden het katteluik van de schuurdeur afgehaald en ja dan is het een leuk doorkijkje

Eve sterkte met je laatste dagje ;)

Debbie sorry vergeten :oops: maar alsnog gefeleiciteerd, maar jij heb Gnessy dus gesproken hoe is het met haar?

Zo Teun ligt lekker te slapen wilde niet maar ging toch lekker liggen en ik ga maar eens uit een stoel bekijken hoe ze schilderen :)

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: werkse je laatste dag!

12. Eve, hopelijk heb je veel verkocht op je laatste dag! ;)

Janette, wat een leuke foto van Teun!

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Lola: wat een naar verhaal. Gelukkig is alles goed met jou en je buikmeisje. Je fietsverhaal is precies de reden waarom ik met mijn verjaardag een achterzitje voor op de fiets had gevraagd. Nick heeft dan ook vanaf april achterop de fiets gezeten in plaats van voorop omdat ook ik ruimtegebrek had op mijn fiets.

Slingding: hoop dat je vader goed onder controle wordt gehouden in het ziekenhuis want een trombosebeen is niet niks. bah! het zit je niet mee de laatste tijd.

Vales: vervelend zo'n huilerig mannetje. Hopelijk knapt hij snel op.

pff Bianca: wat vervelend die uitslag. Hopelijk gaat het snel over. Is het nu zo dat er bij Gijs ook verhoogd risico is op allergieen door de coeliakie van Lynn?
    Heb trouwens toevallig gisteren of eergisteren tijdens het zappen op tv een stukje gezien van een meisje met coeliakie en die vertelde wat ze allemaal niet mocht eten en dergelijke. Ik vond het echt wel heftig en moest ook gelijk aan jullie denken.

Zo Eve: het zit er nu echt op op je werk! wanneer begin je nu bij je nieuwe werkgever?

Leuke foto van Teun Janette!

Wij hebben vandaag de verjaardag van Frank gevierd (die is morgen jarig) Nick heeft in de tuin lekker in zijn badje gepoedeld en daarmee iedereen vermaakt. Hij was echt zeiknat. Wilde zijn zwembroek niet aan dus heeft hij gewoon in een romper rondgelopen. pff...als hij iets niet wil momenteel dan wil hij ook echt niet.
    Hier vandaag ook echt supergoed nieuws! Mijn broer en schoonzusje zijn door hun tweede IUI zwanger! Ik ben echt zo blij voor hen. Ze hadden vanmorgen getest en waren dus vanmiddag hier om het goede nieuws ook met ons te delen en uiteraard Franks verjaardag te vieren. Zij waren gestopt met de pil toen ik ruim 2 jaar geleden vertelde dat ik zwanger was van Nick. (Dus rafke....wat ik van de week schreef komt uit...mijn schoonzusje zal zelf ook moeten gaan kijken hoe ze haar werk bij het kruidvat met kindje(s) gaat combineren) Ze had twee eitjes dus nu is het tot de echo ook nog spannend of ze zwanger is van een of twee....
    pff Chris is echt superonrustig en maait zichzelf iedere keer wakker. Heb hem nu met een hydrofiele doek zijn armpjes ingezwachteld en hoop dat hij zo lekker slaapt. Hij is echt heel veel wakker geweest vandaag en had ons vanmorgen al vanaf een uur of 5 wakker gehouden. Hoop dat dit helpt...het is echt een fel mannetje.

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo meiden
    Helaas mijn vakantie zit er al weer op.
    vanavond de nacht in voor 4 nachten.
    ik heb er geen zin in.

gisteren zijn we naar het strand geweest 7 km verderop in wemeldinge.
    Kailynn liep gelijk de zee.
    ze was niet bang oid.

verder weinig nieuws hier.

eve: hoe ging het je laatste dag?

Karin: Gefeliciteerd met Frank.
    Heeft Chris beter geslapen met de doeken om zijn armen? Kailynn werkte dat erg goed.

15. Jeetje, wat is het hier rustig... :confused: ! Ik dacht lekker onder het genot van een boterhammetje te kunnen bijlezen, maar heb mijn brood nog lang niet op... ;)

@Duikster: Gefeliciteerd met de verjaardag van Frank! Vervelend dat Chris zo onrustig slaapt, zou hij last van de warmte hebben?
    Leuk nieuws van je schoonzus en broer!

Wij hebben gisteren de verjaardag van Roy's ouders gevierd en Jasmijn heeft ook de hele middag in een badje (teiltje) gepoedeld. Nou, daar heb je dan dus echt geen kind meer aan... :D

@Slingding: Lekker hè, als je kindje zo watervrij is... :D ?

@Janette: Die foto van Teun is echt heel grappig! Wel een groot kattenluik overigens...

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Lola het is een normaal deurtje hoor maar de foto is erg ingezoomd om alleen Teun er goed op te krijgen ;)

Het is hier nu heel benauwd niet echt fijn....als je alleen al buiten zit krijg je een waas van vochtige warmte over je heen....zelf in indonesie is het minder :rolleyes:
    dus zit maar binnen
    Teun begint wakker te worden na 2 uur slaap en dan ga ik denk straks maar met de auto naar de kinderboederij want op de fiets...het drijgt ook nog........en ja het is toch 4 km fietsen door het bos heen.....

17. Dat je hebt ingezoomd, begrijp ik ;) , maar jullie deurtje is toch een stuk groter dan het deurtje van onze kat. Daar steekt Jasmijn haar koppie echt niet zomaar doorheen, hoor (en nee, zo'n groot hoofd heeft ze niet... ;) )

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    het is een deurtje die je ook van binnen op slot doe
    wie weet wel wat groter dan de deurtjes die niet op slot kunnen?
    maar het is echt geen honden deur...hihihi

ach de kat komt er graag door naar binnen en daar voor is het ook

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Karin: ik vergeet jullie helemaal te feliciteren van met het super goede nieuws dat je broer en schoonzusje ook in blijde verwachting zijn.
    Het wordt nog druk met de baby's in de familie! ;)
    maar super nieuws!

Ik ga zo lekker de herhaling van babyboom kijken,
    nu kijk ik met een schuin oog naar de tv waar een lief popje in haar grote bed ligt te slapen.

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Karin, wat gaaf dat de 2e IUI-poging gelukt is! :D

Eve, ja laatste dag zit erop. Jammer of vind je het wel lekker?

Lola, ben blij dat alles goed was op de CTG. Nu geen gekke dingen meer he! ;)

Ik heb me de afgelopen dagen echt slecht gevoeld door het warme weer. Het duizelt me regelmatig en heb steeds een heel gammel gevoel. Gister zelfs een stukje van de trap gegleden omdat ik ineens zo duizelig werd :rolleyes: .
    Bah, vies benauwd vind ik het! Ga straks nog maar ff lekker met mijn voeten in het badje van Jikke zitten 8) .

Wij hebben ons de afgelopen dagen geheel onverwacht over het evt. kopen van een huis gebogen.
    Eigenlijk wilden we hier nog een jaartje blijven wonen en dan naar een ander huis gaan kijken. Robert had wel al zo'n beetje in gedachte wat hij dan zou willen.
    Maar nu doet zich een huis voor dat ons wel erg in de verleiding brengt. De prijs ligt een héél stuk lager dan waar we voor gaan wilden kijken. We denken er nu over dit te kopen (aanvaarding mei volgend jaar). Dan kunnen we over aan aantal jaar altijd nog naar een "droomhuis" en kunnen we in de tussentijd mooi sparen.
    Het is een ruim huis met 5 slaapkamers en ligt in één van de wijken in Krommenie waar Robert héél graag zou willen wonen. De hele binnenwijk is autovrij en kindvriendelijk met veel veldjes en speeltuintjes. Hondenuitlaatgebied op 2 minuten loopafstand.
    3 basisscholen en verschillende kdv op loopafstand.....al met al zeer aantrekkelijk.
    Het enige nadeel is de tuin. Ze hebben de woonkamer over de hele breedte 2,80 uitgebouwd waardoor er nog maar een heel klein tuintje over is.
    Er moet wel een nieuwe keuken in, maar dat zou ook wat later kunnen.
    We zijn vandaag bij de makelaar langs geweest. Als de huidige bewoners niet op vakantie waren geweest hadden we vandaag nog kunnen gaan kijken. Helaas, nu voor volgende week maandag een afspraak.
    Een groot voordeel zou zijn dat we hier in huis niets meer hoeven aanpassen voor de baby. We zouden echt moeten passen en meten en van zolder tot beneden dingen moeten verschuiven en aanpassen. Als we dit kopen, blijft de baby tot die tijd gewoon bij ons op de kamer en Jikke op haar eigen kamertje.

Voor geïnteresseerden...
    http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject

Deel Deze Pagina