zo noralien, dat ziet er super mooi uit zeg. En idd op de verouderde keuken na ziet het er zo netjes uit. tja, en die tuin je zijn natuurlijk ook een beetje verwent. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden volgende week. vervelend dat jij je zo beroerd voeld van de warmte, sterkte daarmee.
Opnieuw dan maar. Karin, een hele dikke proficiat tante! Geweldig dat je neefje of nichtje (of allebei ) niet zo ver van jouw kindjes af zal zitten qua leeftijd. Een dikke proficiat aan Frank! Gnessy, alles goed? Noralien, wat een gewelig, echt Hollands huis! Ik zou er voor gaan. Ik schrik wel van de prijs, volgens mij zijn de huizen hier veel goedkoper dan bij jullie. Ik weet dat er een verschil in de manier van lenen is. Ik zie ook dat je dus 300.000 euro kan lenen voor 883 per maand... (staat bovenaan de pagina van je link), dat zou dus hier nooit het geval zijn. Hier ook een flink meisje in een groot bed. Slapen gaat super goed, zelf zonder slaapzak nu met dit warme weer. Ze komt zelf niet uit haar bed, maar roept gewoon. Tisse slaapt sinds twee nachten ook in zijn eigen bed. Eerste nacht zat hij vast met zijn benen tussen de spijlen. Hij was vast op zoek naar ons en is dan rond zijn as beginnen draaien. Tweede nacht een slaapzak aangedaan en nu zat hij vast met zijn arm! Met mij gaat ook alles goed, alleen het werken voor school vlot niet zo. De combinatie bv voor twee en dit warme weer zorgt er voor dat mijn hersenen niet werken!
@Noralien: Mooi huis, zeg! Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van de inrichting (meubels), maar die nemen ze gelukkig mee... Een nieuwe keuken zou ook op mijn wensenlijstje staan, maar de badkamer ziet er wel mooi uit! En wat de tuin betreft: gezien het Nederlandse weer breng je meer tijd door in je woonkamer dan in je tuin, dus voor mij zou een grotere woonkamer zwaarder wegen dan de kleinere tuin. Dat de aanvaardingstermijn vrij lang is, lijkt me ook geen nadeel. Hebben jullie mooi ruim de tijd om jullie eigen huis te verkopen. Ik ben benieuwd wat jullie gaan beslissen... Vervelend alleen dat je zo'n last hebt van de warmte, ik hoop dat dit snel minder wordt!
Noralien, Jeetje wat een huis zeg echt heel erg mooi. En ik vind het ook lekker groot hoor, en ja de tuin is wel iets klein zo te zien. Maya je hebt wel een tuin, en dat is zoieso al lekker toch? Ben echt benieuwd wat jullie ervan gaan vinden in het echt, heel plezier met kijken volgende week Karin gefeliciteerd met Frank en natuurlijk met het feit dat je tante wordt, echt heel erg leuk hoor Saar wat leuk zeg Liene ook al in een groot bed, en Tisse in ze eigen bedje. Gelukkig blijft Liene liggen, Thijmen doet dit opzich ook nu eindelijk. Behalve als die geslapen heeft en wakker is, dan gaat ie spelen en we hebben een haakje op de deur dus kan hij hem niet zelf open doen. Janette wij hebben ook een kattenluikje in de deur, maar die van ons is ook/wel heel groot. Hij is namelijk speciaal voor Grote katten en dit stond er ook echt op, en wij hebben een rode kater en die is behoorlijk groot. Hier is het trouwens ook benauwd, en eigenlijk begint ook nu pas echt de zon te schijnen. De rest van de dag was het wel warm, maar geen zon te bekennen. Iedereen nogmaals bedankt voor de felicitaties, vind het echt erg leuk en lief. Voor zover ik weet gaat het wel lekker/goed met Gnessy, ze is lekker op de camping en komt als het goed is einde van de week terug. Gisteren zijn wij naar het groot kinderbad in a.damse bos geweest, hier heeft Thijmen lekker gezwommen en gespeeld en hij is lekker bijgekleurd. Verder had ik vandaag mijn oppaskindje Justin van 3.5 en hebben Thijmen, Justin en ik heerlijk gezwommen. We zijn naar het zwembad hier in Amstelveen geweest en hebben eerst buiten gezwommen, daarna nog even binnen toen nog in het bubbelbad en daarna lekker weer naar huis. Me oppaskindje is vandaag tot 17.00, en beide liggen ze nu even lekker op 1 oor. Thijmen in ze eigen bedje, en Justin in ons grote bed en ze slapen beide heerlijk. Ondanks het hete, warme en benauwde weer bah, maya eigenlijk mogen we niet klagen he. Want als het koud is of sneeuwt of regent dan is het ook niet goed, maar te warm is ook niet lekker he hahaha
M'n laatste werkdag was eigenlijk niet veel anders dan normaal. Alleen wel ff een borrel na afloop. Had het voor mezelf allang afgesloten dus was niet verdrietig ofzo. En ga het dus ook niet missen. Woensdag 6 augustus ga ik weer beginnen dus nu ff lekker vrij! @Bianca: Hoe is het nu met Gijs z'n warmteuitslag? En wat heerlijk dat je zo lekker geslaagd bent met shoppen Volgende keer ga ik echt met je mee! Had vanmiddag Michel nog ff aan de telefoon en hij vertelde dat jullie vannacht beter hebben geslapen. Daar ben ik blij om! We hadden ook bedacht dat het over een jaar of 10 vast allemaal veel beter gaat Ben vandaag trouwens ook ff aan het kledingshoppen geweest. Op m'n nieuwe baan is het nml verplicht om een rok te dragen. Heb dus nog ff op de valreep gebruik kunnen maken van de uitverkoop @Janette: Wat een geweldige foto van Teun! Wanneer zou je ook alweer iets van Nelson horen? @Karin: Gefeliciteerd met Frank! En proficiat voor je broer en schoonzus. Super hoor dat het in ronde 2 al is gelukt! @Cynthia: Sterkte vanavond! Zal proberen aan je te denken maar vrees dat ik in slaap zal vallen @Noralien: Huis ziet er qua ruimte goed uit! En zelfs de tuin is naar mijn begrippen erg groot Ik vind het alleen altijd moeilijk om een gemeubileerd huis te beoordelen. Zeker als de inrichting totaal niet mijn smaak is. Ik kan daar moeilijk doorheen kijken Sterkte met je duizeligheid etc. Hoop echt dat je snel door die periode heen bent. @Saar: Wat goed van Liene! Had je dat verwacht of was je bang dat ze uit haar bed zou komen? Ik ben er nml zeker van dat Fynn dat zou doen maar wie weet valt dat in de praktijk dus best mee. Hebben jullie gisteravond toevallig ook naar War of the Worlds gekeken? Is voor het eerst in tijden dat ik weer es ademloos naar een film hebben zitten kijken!
Eve nee heb gister geen war of the worlds gekeken, maar heb hem wel al eens gezien. Echt een adembenemende film is dat he, echt een top film. Owww heb je alleen een rok gekocht of nog meer? Geniet lekker van je vrije dagen, hopelijk laat Fynn je soms toch een beetje uitslapen he
eve: wij hebben buityen gezeten tot 22.30 dus voor ons geen film. Rok naar je nieuwe werk, is het een christelijke boekhandel? Geniet van het lekkere weer op je vrije dagen. Enne ga maar lekker slapen vanavond Duckie: hoe was jullie vakantie? ik neem aan dat jullie terug zijn aangezien ik je vandag al 2x op hyves gespot heb. Bianca: was het gezellig in vlissingen gisteren? Saar: liene slaapt ook al zo lekker in haar nieuwe bed lees ik, Dan had je voor je gevoel toch wel ruimte over in bed toen alle kids in hun eigen bedjes lagen. Succes met je schoolwerk.
@Debbie: Heb 2 rokken en 4 shirts gekocht (gelukkig was m'n moeder erbij )... Ga donderdag nog ff naar de stad voor een vestje/colbertje en dan ben ik compleet. Fynn laat me helaas niet uitslapen maar ben vanmorgen nadat ik Fynn naar het kdv had gebracht weer m'n bed ingedoken Enne...je hebt gelijk wat betreft het weer: het is ook nooit goed
@Cynthia: Haha, nee hoor anders was ik er echt niet gaan werken! Maar ik moet toegeven dat het wel netjes staat. En ze laten je wel vrij in de keuze qua soort rok als ie maar niet te kort of doorzichtig is. Mannen moeten een overhemd met stropdas om Enne...je lijkt Sherlock Holmes wel @Lola: Dat klopt! Woensdag 06-08 is m'n officieele 1e werkdag. Maar zaterdag draai ik een ochtend mee om weer ff te wennen aan alles. Dus ja, eigenlijk is zaterdag m'n 1e werkdag maar ik zie dat niet zo. Tja, dat klinkt wel erg verwarrend
Eve toe maar 2 rokken en 4 shirts, naya lekker toch vooral nu in de uitverkoop en net wat jij zegt het staat zeker wel netjes. En tsja te kort of doorzichtig lijkt me inderdaad niet zo gepast hahaha, maar een gewone nette spijkerrok of een mooie gekleurde rok is netjes toch. Wel balen dat Fynn je niet uit laat slapen zeg, maar je hebt wel gelijk hoor dat je nog ff lekker terug je bed in gegaan bent. Ik ben zaterdag nog even wezen shoppen bij bristol en m&s mode, ik heb voor mezelf het volgende gekocht: 2 rokken (1 witte tot net op me knie en 1 spijker zelfde lengte) M&S Mode 1 zwarte 3/4 jurk 1 zwart met zilver vestje 1 zwart truitje 1 caramel kleurige broek en voor Thijmen heb ik 1 spijkerbroek maat 92 2 truitjes maat 92 van cars met lange mouw 1 truitje geel/beige kleur maat 92 1 3 kwart broek, beetje sportieve broek maat 92 en voor dit alles was ik in totaal 100 a 120 euro kwijt, nou vind ik echt nog mee vallen toch? Vooral omdat ik dus niet echt in de kleine maatjes val en dus al snel echt grote maten nodig heb, ook hadden ze hele leuke winnie the pooh slofjes voor 10 euro. Maar die heb ik nog maar ff laten liggen, is nu nog wat te warm he
Noralien mooi huis enne je kan ook evt andere vrontjes op de keuken doen heb je ook gelijk een ander gezicht maar wel een lekkere lichte ruime woonkamer eve na vandaag hoor ik wat heb net wel weer gewoon gesoliciteerd hier bij d esupermarkt voor kassamedewerker.... geniet lekker van je vrije dagen mooi ingeslagen dus en jij ook debbie saar al lekker gefietstmet Liene en Tisse in de fietskar?
Saar, wat goed dat Liene zo netjes in bed blijft liggen! En Tisse ook al in zijn eigen bedje . Is het zo'n woelrat, dat ie al twee keer vast zat? De huizen zijn in Begië idd wel wat goedkoper geloof ik. Maar in deze regio zijn ze ook nog eens veel duurder dan op veel andere plaatsen in Nederland . Lola, als de meubels bij ht huis hoorden, was ik erop afgeknapt . En wij vinden de aanvaardingstermijn ook wel fijn hoor. Helemaal omdat we eigenlijk nog ff wilden wachten. Debbie, leuk hé! dat bad in het amsterdamse bos! De linnaeushof in Bennenkom heeft ook een héle leuke waterspeeltuin! Eve, lekker hoor ff vrij. Geniet er maar lekker van. Dan heb je nu denk ik ook af en toe eens een dagje lekker voor jezelf als Fynn op het kdv is?! Ik heb de film helaas niet gezien. Hahaha ik had precies dezelfde gedachte Janette, spannend. Wachten op nieuws over je sollicitatie. En daar hebben wij ook al aan gedacht. Evt. verven of nieuwe deurtjes. Dan ziet het er voorlopig weer goed uit. Maar uiteindelijk zou er toch een nieuwe keuken in gaan denk ik 8) .
@Debbie: Dat is zeker geen geld voor zo'n boel kleding! @Noralien: Deze week heb ik idd nog 2 dagen voor mezelf als Fynn op het kdv is. Maar als ik ga werken niet meer hoor.
meiden kom ik weer..... Ik zit er echt even doorheen. Mede door het idee dat ik straks moet gaan werken, trek ik even niet. Ik ga ook als ik uit de nacht ben naar de ha heb ik besloten want anders gaat het niet goedkomen met mij vrees ik. Ik hoop ook eigenlijk dat mijn leidinggevende nog niet op vakantie is want dan kan ik misschien regelen dat ik misschien even wat minder kan werken. ik weet het allemaal even niet meer zo goed..... sorry.... ik zou zoooooooooo graag alles aan kunnen.....
Slingding jeetje meis dat klinkt niet best he, heel erg veel sterkte en hopelijk kan je regelen om wat minder te gaan werken. Nogmaals heel veel sterkte meis, en denk aan jezelf he
Slingding werk ze weer! lekker hoor wandelen langs de zee. neem echt de tijd voor jezelf. goed dat je de stap naar de HA maakt. Lola: denk niet dat Chris last heeft van de warmte, Hij maait zichzelf gewoon wakker, dat doet hij eigenlijk al vanaf het begin. Hij slaapt eigenlijk het beste als hij op zijn buik ligt.... Misschien moet ik toch maar echt over iets rond inbakeren gaan denken als hij zo onrustig blijft, maar ik kijk het nog even aan. Ik ben inderdaad echt zoooo blij dat het bij mijn broer en schoonzusje nu ook gelukt is zwanger te raken. Andere schoonzusje is ook zwanger, inmiddels al over de helft, dus we krijgen inderdaad echt een hoop jonge kinderen in de familie. Ook de vriendin van mijn pleegbroer is zwanger, dat is wat meer beladen, maar goed, het wordt een drukke bedoening voor zowel mijn ouders als de ouders van Frank met opa en oma zijn! en dat geeft hier in elk geval een heerlijk gevoel. Het is niet zo dat ik me schuldig voelde omdat wij wel zwanger werden en zij niet, maar het is toch erg fijn als hun grote wensen ook uit mogen komen. Noralien: wat een mooi huis! en wat je schrijft over de omgeving klinkt ook echt goed. Ben benieuwd hoe jullie gaan varen....spannend. en vervelend dat je je zo naar voelde. Klinkt bekend.... Saar lekkere draaikont is Tisse! maar hij vind vast zijn stekje wel. Lekker om je bed weer voor jullie twee te hebben? Kan me voorstellen dat twee voeden momenteel zwaar is met de warmte. Ik vind eentje al vermoeiend... Debbie: lekker hoor zwemmen met de kids. en flink geshopt lees ik. Eve: apart dat een rok verplicht is in je nieuwe werk. enne...ronde 2 bij mijn broer en schoonzus niet helemaal. Ze waren al ruim 2 jaar bezig, maar de 2e IUI was raak, Daarvoor hebben ze nog wat andere behandeling gehad. helaas is gisterenavond hier toch een borstontsteking doorgezet. bah...ik voel me ook knap beroerd en heb inmiddels antibiotica gekregen. Lastige is dat ik dat toen bij Nick die AB had ik daar allergisch op reageerde dus nu zijn ze aan het kijken geweest wat er kon. Nou we zullen wel merken hoe het gaat lopen. In elk geval neemt de vriezervoorraad melk toe, want ik moet nu de goede borst afkolven 3x daags en de ontstoken borst geven elke voeding. Heb vandaag al 250 ml gekolfd in 2 sessies... onze gekke Chris heeft zich vandaag op papa's buik 2 keer van buik naar rug laten rollen. Ik dacht dat hij geholpen werd omdat papa schuin lag, maar verrek net in de box had ik hem op zijn buik liggen met zijn armpje onder hem en nu ligt hij weer op zijn rug! dat moeten we dus in de gaten gaan houden, heb nu dus zijn armpje maar onder hem vandaan gehaald...