December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    stoere boxer hoor fynn!

en wat een lieve fotos saar! oh ben blij dat de kaart is aangekomen, mijn dochter heeft de postzegels geplakt, en in de bus gedaan, maar er geen rekening meegehouden dat er bij jou extra op moest i.v.m. buitenland.

vergat daarstraks op bianca te reageren met de prachtige fotos, dan zie je ook ineens hoe snel het gaat met het groeien van de babys, als je gijs en tisse zo ziet.

cynthia meid een dikke knuffel van ons

ooooh zie nu ineens de laatste foto van je mooie gezinnetje saar

kreeg vandaag heel leuk een kaartje, van de vk in het ziekenhuis die smiddags mijn ctg gedaan heeft. ik kende haar al omdat ze 2 jaar terug in de praktijk werkte. maar vind het wel heel lief dat ze me een kaartje met heel lieve tekst erbij geschreven heeft gestuurd.

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal!

Hier weer even een berichtje van mij. Ben een beetje weinig hier maar Steef heeft deze week nog vakantie en we zijn regelmatig van huis en door het warme weer ben ik 's avonds vaak zo moe dat ik weinig zin heb om dan nog achter de pc te kruipen.

Hier verder alles goed hoor. Ja het is erg warm. Van mij mag het wel iets minder want tis zooo stik-benauwd! Maar ja... geloof dat het van het weekend al iets minder warm wordt he?

Oh dacht, ik ga even reageren maar Koen wordt nu wakker. Ik ga hem maar even buiten in badje zetten. Vind ie super!

Tot gauw!

Liefs Otje

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve het "potje" kan ook voor een deel op de wc dus mss toch?
    beterschap met fynn

leuke foto's allemaal

Nelsom belde net helaas ben het niet geworden maar hij wil wel mijn cv in de map houden omdat er per april nog een nieuwe winkel in de buurt geopend word.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zoooo, ben er weer... even kijken of het nu lukt ;)

Koen heeft straks in de tuin in zijn (mini)badje gezeten. Is erg leuk maar je merkt dat hij het snel weer beu is (half uur/3 kwartier). Nu is hij hier lekker aan het spelen.

Ik vind dat hij ineens echt met sprongen vooruit gaat. Hij praat nog niet zo veel maar zodra wij iets zeggen of vragen aan hem begrijpt hij wel heel goed wat we bedoelen. En hij kan zelf ook heel goed duidelijk maken wat hij wil. Net bijvoorbeeld... Dan wijst hij met zijn vingertje naar de keuken en roept dan iets in de trand van "krr! krrr!" Dat betekend dus koek. Dus ik heb een stuk ontbijtkoek gegeven en in zijn andere handje ook een stuk gegeven en ik zei: Geef maar aan papa. En ja hoor, daar ging hij lopend naar papa. Maar toen hij bij papa was, waren er al wat hapjes van beide stukjes ontbijtkoek :) Moest erg lachen!

Vales: Herkenbaar hoor van die huilbuien. Koen is de laatste dagen heel moeilijk met naar bed gaan. Hij krijst dan ontzettend hard. In eerste instantie laten we hem maar even huilen maar vaak duurt het echt lang en halen we hem er toch nog maar (even) uit.

Bianca: Oh ik lees bij jou ook over slaapproblemen? Koen loopt nu erg veel. Meer dan dat hij kruipt. Maar als hij valt dan gaat hij vaak nog verder met kruipen.
    Wat een leuke foto's van je gezinnetje!

Lola: Gelukkig dat de CTG goed was! Jammer dat de apenhuel niet zo'n succes was. Ja kan denk ik wel de warmte zijn.
    Veel plezier met je nieuwe autootje!

Janette: Hihi wat een schattige foto van Teun door dat luikje!
    Hoe is het met je sollicitaties? Ben je al bij AH begonnen?
    Wat leuk dat Teun zijn 1e stapjes heeft gezet! :D =D>

Duikster: Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met Frank!
    Oooh wat lees ik nu? Je schoonzusje zwanger? Super zeg! :D
    Woow die kleine Chris gaat wel heel erg snel zeg! :D
    Beterschap met je borst-ontsteking :(

Noralien: Wauw mooi huis hebben jullie op het oog zeg! Wel jammer van de kleine tuin. Succes met onderhandelen!

Eve: Geniet van je vrije dagen! Spannend, volgende week je 1e werkdag! Poeh, lijkt me lastig zeg, alleen een rok mogen dragen. Of vind je dat niet erg?
    Oh wat vervelend dat Fynn ziek is! :( Kan me best voorstellen dat je daarvan baalt hoor. Zeker nu met dit hete weer. Beterschap.
    Lief zeg die foto van Fynn!

Slingding: Wat vervelend dat je er zo doorheen zit. Al kan ik me het wel heel goed voorstellen. Sterkte hoor!
    Lief zeg dat abb. op Groter Groeien. Het is een leuk blad, heb er wel eens een proef-abb. op gehad. Ook leuk dat extra cadeau erbij!

Noura: Wat leuk dat jij er ook weer bent na je snelle bevalling! Jemig zeg, ze hebben je in het zkh wel aan je lot overgelaten :( Zou ik ook helemaal niet fijn vinden. Gelukkig is alles goed met jullie kleine meid. Mooi geboortekaartje trouwens! En wat een mooie foto's van jullie meisje. Ik herken Saf als pasgeboren baby er erg in!

Gnessy: Mooi dat je een leuke geslaagde vakantie hebt gehad!

Saar: Wat een heerlijke foto's van je 2 kleintjes! Ze lijken ontzettend op elkaar vind ik.

5. @Bianca: Wat vervelend dat Lynn een drama maakt van het gaan slapen. We hebben het met Jasmijn een paar weken geleden ook gehad. Het huilen werd gelukkig iedere dag wat minder (lees: korter) en na een weekje of twee was het weer over. Sprongetje...?
    Gijs is echt al een hele bink en op de laatste foto heeft Lynn inderdaad haar lekkere bolle toetje weer terug... :D
    Enne... wat elastiekjes en speldjes betreft: tja, ik denk dat je mijn antwoord ook wel al weet... ;)

@Gnessy: De kleine uk beweegt gelukkig weer als vanouds. Zelf heb ik erg veel last van benauwdheid.
    Het valt me nu pas in dat ik Jordy's verjaardag ben vergeten ... :oops: :oops: :oops:
    Leuk om te lezen dat jullie vakantie geslaagd was!

@Teun: :thumup: :whistle: :thumup: :thumup: =D> :thumup:

@Eve: Gossie... is Fynn zo ziekjes? Arme kerel... :(
    En ook arme jij (want het is echt niet egoïstisch om ervan te balen als je eigen - leuke - plannetjes in het water vallen...)
    Jasmijn wil de boxershort-foto graag voor boven haar bed... ;)

@Slingding: Leuk, zo'n onverwacht kado! En met dat potje erbij nog een leuke deal óók... :D
    Ik hoop dat de slaappillen werken. Na een week goede nachtrust, is de wereld hopelijk weer wat vrolijker voor je...

@Saar: Die foto van een 'dansende' Liene en Tisse is écht schetig... :D

@Noura: Geen banner meer? Of ben je een nieuwe aan het knutselen?

@Janette: Jammer van je sollicitatie... :(

@Otje: Koen spreekt dus 'Koens'! Had je er maar een woordenboekje van, nietwaar? Jasmijn kletst in het 'Jasmijns' werkelijk de oren van je kop. Jammer dat ik het meeste niet versta... :(

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Hihi, ja leuk he die peuter-taal. Zou graag eens de ondertiteling erbij krijgen ;)
    En? Heb je de auto? Ben erg benieuwd! Foto graag

7. nog snel 2 foto's die ik wil delen met jullie...
    zwemmen, voor de eerste keer met Tisse.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Saar die laatste is echt lief...zou je zo willen uitvergroten....
    zo kan Liene lekker lopen met haar kleine broertje

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Saar: wat een ontzettend mooie foto!

lola: hoe is het met je nieuwe auto?

gisteren zijn arno en ik met z'n 2'en heel even naar het strand gereden zomaar 2 uurtjes, darna wat gedronken op het teras en nog wat boodschapen voor buiten grillen.
    dus leuke en lekkere dingen gedaan.
    Heb even in het zoute water gewommen (goed voor mijn huid)

vanmiddag gaan we waarschijnlijk even naar de braderie in Goes.
    Met de kinderwagen is dat niks en kailynn ishet niet leuk benen kijken, en ze stond al op voor het kdv dus komt mooi uit.

bianca: het is morgennachtmarkt op de boulevard in vlissingen met vuurwerk (tip) van 19.00 uur tot 0.30 uur.

Ik ga zo naar de fysio....
    fijne dag allemaal.

Ilse: hoe is het met je?

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saar: Wat een mooie foto's zeg! Echt erg lief allebei!

Slingding: Gezellig, zo'n dagje naar het strand!
    Veel plezier vanmiddag op de braderie.

Wat is het trouwens rustig hier? Zal wel door het warme weer komen?

Hier nog wat foto's van Koen, gistermiddag in zijn mini-badje. Papa is nu een nieuwe kopen want die ene was toch wel erg klein...

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn is weer beter :D Was dus gelukkig van korte duur.

Vanmorgen even naar de stad geweest. Wat is dat toch heerlijk om lekker in je eentje wat rond te dwalen en te shoppen. Nog ff geprofiteerd van de uitverkoop :D

Vanmiddag even naar de boekhandel (waar ik ga werken). Daar kreeg Tonke Dragt (trouwe klant vd winkel) een onderscheiding voor de verfilming van haar boek 'Brief voor de Koning'. Was leuk om te zien. Stond zelfs een Friese hengst met jonkvrouw in de winkel. Raar gezicht :( Er is bijna elke week wel iets te doen zoals een lezing, uitreiking, signeersessie etc. Dus dat is best gezellig als je aan het werk bent.

@Otje: Leuk he, dat die kleintjes ineens zoveel gaan begrijpen :D Soms sta je dan echt heel verbaasd te kijken. Lief hoor, de foto's in het badje. Vind het niet zo erg klein hoor. Ga je nu een megapool kopen? ;) En nee, ik vind het niet erg om een rok te dragen. Voel me er eigenlijk wel goed in. Vind het alleen vervelend om 's ochtends een panty aan te trekken. Vooral als ik haast heb trek ik er dan snel een ladder in :(

Fynn heeft trouwens een nieuw woord: aardbeien. En hij zegt het zo duidelijk dat het echt heel wijs klinkt. Als hij 's ochtends wakker wordt zegt hij meteen: aardbeien :)

@Janette: Heb de foto van Teun door het luikje aan Fynn laten zien en hij zei meteen: TEUN! :D

@Saar: Ach, wat is die foto van Liene met Tisse in de mini-buggy lief! :D Tisse is echt een grote vent zeg. Hij is zowat breder dan Liene. Een echte man dus! ;)

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ojee heeft Teun zoveel indruk gemaakt op Fynn?
    Gelukkig dat Fynn weer beter is en dat jij ff hebt kunnen genieten van de stad...was je bij jou om de hoek of toch in de binnenstad?

enne had je toch een tip gegeven? eerst Fynn naar het kdv en dan naar huis panty aan en dan werken...of was je hem al vergeten ;)

was het een echte fries? want dan zou ik het wel eng vinden stel dat hij het niet leuk meer vind......
    maar zo te horen genoeg afwisseling...kom er denk ook maar werken ;)

Hier ook nog steeds het "kleine" badje hoor.... volgende zomer wel groot of deze "moet" nog kapot gaan....

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh eve dat klinkt heel leuk zeg! toe maar een fries in de winkel.

otje ik zie het zo voor me hoe koen loopt met de ontbijtkoek, prachtig. heb hier ook het idee dat er meer begrepen gaat worden
    en wat een lieve fotos van koen in zijn badje

ja lola, ik had de banner maar weggehaald, en wil wel graag een nieuwe maar dan met saf en anissa er allebei op.
    maar er zijn volgens mij alleen banners waar maar 1 foto op kan.
    en zelf maken daar kom ik nu niet toe, ben ook een beetje vergeten hoe dat nu moest

saar wat een prachtfotos zeg, leuk in die buggy

hier is het halve gezin aan het zwemmen. en anissa is net in de tummy geweest, en saf die slaapt.
    gister zijn we voor het eerst naar buiten geweest met de duowagen, het was in de avond lekker om te lopen. anissa sliep zo een eind weg, en safouane vond het prima naast zijn zusje.
    merkte alleen dat het een beetje te veel voor mij geweest was gister, was doodop savonds en toen was natuurlijk net anissa onrustig. gelukkig ging ze na de voeding van 12.00 slapen

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Ben naar de echte binnenstad geweest ;) En nee hoor, was de tip niet vergeten. Maar als ik echt haast heb vrees ik dat ik geen tijd heb voor je tip. Ik zal dus gewoon iets eerder moeten opstaan :(

De Fries was helemaal echt en megagroot. Op een gegeven moment begon hij ook flink te briesen en dat klinkt dan erg hard. Vond het ook wel een beetje eng hoor want ik heb het niet op paarden.

@Noura: Wat leuk dat jullie op pad zijn geweest met de duowagen. Heb je een foto? Heeft Anissa geen last van de warmte?

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve nog eerder opstaan? Fynn is al zo vroeg wakker dan komt hij nog vroeger :rolleyes:

moest Teun vanmorgen wakker maken voor het kdv...wij noemen het school... en hij lag zich uit te rekken op de commode en toen ik vroeg waar ga je vandaag heen was het gelijk skool ( = school)

moet morgen beginnen bij AH maar heb er helemaal geen zin in....hoop dat ik snel wat anders vind.....1 voordeel heeft het wel het is er niet warm...hahaha

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: We zijn hier idd al rond zessen wakker. Maar ik laat Fynn dan spelen bij mij op bed of in de huiskamer en blijf zelf nog ff liggen. Kan straks dus wat korter blijven liggen. Dat bedoel ik met 'opstaan' :D Enne...neem je je fleece trui mee morgen? Als ik naar de AH ga neem ik nml altijd een vest/jas mee omdat het binnen zo'n ijskelder is :(

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve ik heb al een extra schort/jas aan :) en zoals je weet heb ik het niet snel koud...hihi
    ben vanmorgen ook gewoon in me topje naar binnen gelopen heerlijk vond ik het....
    zit nu ook te puffen..zowel binnen als buiten....

Deel Deze Pagina