December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb het echt super druk dus vandaar dat ik even niet ben geweest.
    Johan is ziek die heeft zware griep :( met Wessel gaat het goed hij is weer helemaal zichzelf :D

Wessel heeft vanmiddag lekker op het balkon in een badje gezeten.

@Otje volgens mij hebben wij hetzelfde badje,heb je hem bij de zeeman gekocht?
    Leuke foto's :D
    Hoe gaat het met het sporten?

@Slingding jeetje wat erg voor je zeg dat je zo in de knoop zit :(
    Hopelijk gaat het snel beter met je.

@Noura ach wat een lief meisje heb je gekregen :D
    Wat een ziekenhuis zeg :( vind het heel erg voor je dat ze je zo alleen hebben gelaten :(

@Saar lieve foto's.
    Die laatste is echt heel erg leuk :D

@Janette goed zo Teun :whistle:

Ik kom later weer even goed alles lezen en reageren.
    Wessel is namelijk nog wakker.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    vales: beterschaps met johan

janette: succes morgen

3. keizerin

@Lola wat raar zeg dat ze niks over je hartkloppingen hebben gezegt.
    Hoe gaat het daar nu mee?
    Leuk je nieuwe auto en hoe rijd ie?

@Eve je laatste werkdag gehad lees ik.
    Wat zielig dat Fynn ziek was maar gelukkig is hij nu weer beter.
    Lief Fynn in zijn boxershort :D
    Klinkt als een hele leuke boekwinkel waar je gaat werken.
    En wat grappig zeg dat Fynn al in de morgen gelijk aardbeien zegt :)

@Janette leuke foto van Teun bij het kattenluikje :)
    Werkse en succes morgen!

@Karin gefeliciteerd wat een leuk nieuws :D
    En nog gefeliciteerd met Frank.
    Wat vervelend zeg dat je toch borstontsteking gekregen heb :(
    Jeetje Chris nu al aan het draaien wat is hij snel zeg!

@Noralien wat een super leuk huis zeg alleen jammer van de tuin maarja net zoals Lola zegt je zit toch meer in de woonkamer.

@Debbie jij heb lekker geshopt zo te lezen :)

@Bianca idd een prachtige foto van Lynn :D
    Ze ziet er ook weer heerlijk gezond uit :D

@Gnessy welkom terug.

@Slingding lief dat je een nieuw abbo heb gekregen en leuk kado ook.

@Noura weet niet of je naar mij een kaartje had gestuurd(zo niet maakt het ook niet uit)maar ik heb niks in de bus gezien.
    Kaartje voor jou komt er aan.
    Leuk zeg dat je lekker bent gaan wandelen met je duowagen.
    En doe nog maar lekker rustig aan.

@Saar echt lieve foto's van je kindjes!

@Otje wat leuk zeg dat Koen opeens zulke sprongen maakt.
    Ik merk ook aan Wessel dat hij steeds meer gaat snappen en hij gaat langzamerhand ook wat meer woordjes zeggen.

4. keizerin

Vanochtend is mijn vriendin die pas manager is bij ons bedreigt met de dood door een personeelslid en echt om niks.
    Die jongen komt uit zo'n land waar hij moest vechten voor zijn leven en hij heeft daar ook mensen moeten vermoorden.
    Hij zei vanochtend tegen haar dat hij ging bidden voor haar als ze dood is en dat hij haar gaat vermoorden in het engels :(
    Gelukkig was de baas net binnen en zij liep gelijk naar hem toe hij wilde ook zijn werk niet doen dus die jongen is ontslagen en ze hebben vanmiddag aangifte gedaan bij de politie.

Vorige week was hij ook al tegen mij bezig keek hij me aan en staarde de hele tijd heel eng in me ogen,als blikken konden doden was ik heel dood geweest vorige week.

Vanochtend was hij met een spatel op die manier naar haar aan het kijken en hij sloeg op een zag augurken met die spatel en in die tijd bleef hij de hele tijd naar haar kijken.
    En maar in het engels zeggen dat hij haar dood ging maken(hij praat nooit engels dus dat is ook al raar)

Ik moet morgen werken met haar dus ik vind het maar niks straks staat hij voor de deur morgenochtend.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Vales: Bah, een zomergriep :( Veel beterschap voor Johan! Maar gelukkig is Wessel weer helemaal beter.

Jasses, wat een eng verhaal. Krijg er de kriebels van. Kan me goed voorstellen dat je het eng vindt om morgen naar je werk te gaan. Lastig hoor. Je kunt natuurlijk moeilijk thuis blijven maar naar is het wel. Ik ga aan je denken! Weet je ook waarom hij je vriendin heeft bedreigd?

Jullie krijgen allemaal de groeten van Duckie! Het gaat heel goed met haar en Demi is aan het genieten. Maandag zijn ze weer thuis.

6. keizerin

@Eve er was geen reden ze waren net begonnen met werken dus er was niks gebeurt maar die jongen was de laatste week al raar aan het doen.
    En thuis blijven ga ik natuurlijk niet doen en zij ook niet,we laten ons niet gek maken ;)
    Als we hem zien moeten we gelijk 112 bellen en de baas is er morgenochtend dus het komt wel goed.

Wat fijn dat Duckie lekker aan het genieten is met haar gezin :D

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Zo het was gisteren erg gezellig met Bianca. De tijd vloog echt voorbij en voor ik het wist stond Michiel met Lynn op de stoep om Bianca en Gijs(je) weer op te halen. Gijs is toch wel een beer van een vent vergeleken met Chris. Onvoorstelbaar hoe hard het dan in een paar maanden tijd gaat.

Ik voel me lichamelijk weer prima en moet er echt aan denken om mijn AB kuur af te maken. Moet ik telkens een uur voor de maaltijd innemen en dat vergeet ik makkeliljk. Dan moet ik weer wachten met eten, en dat is niet goed voor me als ik al honger heb! Kan echt ineens heel flauw worden als ik te lang niets eet. en ik heb de laatste dagen ook weer echt eetdagen...de hele dag trek....
    Heb ook het idee dat Chris nog meer krampjes krijgt van de AB dus het is hier regelmatig 'krijs'feest. Ik zit nu even op de bank en Chris slaapt naast me, maar heb echt de hele avond met hem lopen houden. Rond 1900 was het zo erg dat hij maar bleef huilen en echt superbezweet was. Dus toen maar uitgekleed en even mee onder de douche genomen, dat bracht gelukkig wel rust. En zo stond ik ineens met allebei mijn mannetjes onder de douche, want Nick kroop er ook nog even bij! Gezellig.

Nick heeft vanmorgen ook heerlijk met water geknoeid. Het badje staat op en hij loopt dan te sjouwen met water en drie emmers (grote van ons) en dan giet hij het van de een in de ander en wordt zelf ook erg nat. Maar hij verrekt het echt om in badje te gaan...moet er wel om lachen.
    Vanmiddag heeft hij met stoepkrijt zich vermaakt. Ook zo leuk om te zien. Hij zit dan telkens heel trots naar mij te kijken om te zien of ik echt wel zie wat hij doet. en opruimen doet hij dan ook meteen.....Nadat hij klaar was met krijten, pakte hij een emmer water en gooide dit mooi over zijn krijtwerk. Zo heeft hij morgen weer schone tegels...

Slingding lekker hoor effe strand. Vandaag nog naar de braderie geweest?

Lola: rijdt je nieuwe mini lekker? ben wel benieuwd naar een foto, geloof dat je er al eens een hebt geplaatst tijden geleden, maar....die kan ik niet meer terugvinden.

Noura: ik zal binnenkort ook weer eens spammen. Ben alleen nog op zoek naar het kabeltje om mijn fototoestel aan te sluiten op de laptop....
    Hier hebben we inmiddels ook een fietskar trouwens...
    Neem wel je rust he! je zit echt nog in je kraamtijd. (roepen ze hier trouwens ook...)
    Chris is zowaar zo lief geweest de afgelopen twee nachten om nog maar 1 x te komen ipv 2x Heerlijk
    Enne: foto van Anissa en Saf samen maken dan past het weer op 1 banner.

Fynn is en blijft een heerlijke boef Eve!
    klinkt gezellig al die extra activiteiten in je nieuwe winkel Eve.

Saar: wat een lieve foto's, zeker jullie twee dansende kids! hier wordt het volgende week koeler zeggen ze...dus dat zal hopelijk bij jullie ook wel zo zijn.

Otje lekker nog genieten van je vakantiedagen samen. Heerlijk! en leuke foto's van Koen.
    Hier roept er een te pas en te onpas 'koeken' waar hij koek, boterham en soepstengels mee bedoelt....
    en hij roept de hele dag 'haap' als hij iets lekkers ziet...
    en 'djinken' is ook favoriet. Daar wordt hij mee wakker zeg maar. Hij drinkt met dit warme weer ook echt veel gelukkig.

Janette: succes met werken bij AH, hopelijk valt het mee voor je.

pff Vales: heftig verhaal op je werk. Hopelijk laat die man zich niet meer zien.

8. Goedemorgen allemaal,

Pfff, wij hebben echt een slapen-gaan-probleem de laatste dagen hier. Liene heeft ongelooflijk veel last van de warmte en in haar kamer is het ook echt warm. En ze geraakt pas in slaap rond een uur of 11 als het wat koeler is. Gevolg is wel dat ze dan ook erg lang slaapt. Gisteren heb ik haar om 11.30u opgeroepen en nu slaapt ze nog. Ik vind dat niet zo leuk, want nu is het nog koel genoeg om buiten te gaan. In de namiddag is het dan weer zo warm dat Tisse heel de tijd huilt als we buiten zijn...

Dus wil gewoon even klagen... in de voormiddag kunnen we niet buiten omdat Liene slaapt en in de namiddag niet omdat het dan te warm is voor Tisse...

Vales, wat een eng verhaal! Brrr. Veel succes ermee!

Janette, veel plezier vandaag op je eerste werkdag. Ik zou erg van de koelte genieten!

Eve, ik pb je zo snel mogelijk terug om iets af te spreken.

Duikster, mogen wij ook eens op kraambezoek komen?

Noura, ik heb ook bannerproblemen. Op mijn banner is Liene een maand te oud en ik zie er gewoon tegen op deze te verbeteren. :oops:

Zo, ga de aardappelen schillen, we gaan straks bbq'en en dan heb ik er graag koude patatjes bij! (geen frieten, maar zo noemen we dat, koude patatjes... aardappelen met een ajuintje en mayo.)

Saartje

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Ben benieuwd hoe je 1e werkdag was!

@Vales: Alles goed gegaan vanochtend?

@Karin: Wat leuk dat Nick zich zo lekker vermaakt met z'n bad en emmers water. Moet echt een grappig gezicht zijn :D Kreeg gisteren op het kdv ook stoepkrijt maar had het idee dat Fynn daar nog te klein voor is. Maar als ik jouw verhaal lees dan kan ik het hier op balkon ook best es proberen.

@Saar: 11.30 :confused: Heb echt een paar keer gekeken of ik het wel goed had gelezen. Pfff, dat zou zelfs voor mij wat teveel van het goede zijn ;) Kan me voorstellen dat je er van baalt. Maar hier is het inmiddels flink afgekoeld dus hoop bij jullie ook.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Saar: smakelijk vanavond .
    Vervelend dat het slaap ritme van liene verstoord is.

Hier lag vannacht kailynn op het matras naast haar bed.
    We hadden alles open gezet aan ramen en deuren en arno deed alles dicht en toen lag ze op het mtras naast haar bed.

Arno gaf nog een leuke site
    www.mybee.nl
    daar kan je allerlei leuke kidssites bezoeken en een eigenbrowser voor de kids maken.
    (ik heb een mailtje naar hun gestuurd omdat sommige dingen niet onder de 2 jaar zijn maar dribbel bekijkt kailynn al, en het antwoord terug was om je kindje net 2 te maken in de geboortje datum.)

11. Zo... ben ik ook weer eens... :D

Beetje druk gehad de afgelopen paar dagen. Woensdag dus de auto gehaald, daarna naar de verloskundige en meteen door naar de verjaardag van mijn schoonvader.

Om bij de auto te beginnen: deze foto maakte ik tijdens de 'ruil'...

Ik ben er echt heel blij mee. Aan de passagierszijde zit een zogenaamde 'splitdoor' (die gaat naar de 'verkeerde kant' open) waardoor je dus een enorm 'gat' krijgt, dit is super handig wanneer ik Jasmijn in haar autostoeltje moet zetten :D !

Bij de verloskundige zag alles er netjes uit. Het kindje blijkt al helemaal ingedaald te zijn en dat verraste me wel, aangezien ik nog steeds evenveel last van benauwheid heb.

Gisteren is mijn zus de hele dag geweest met de kleine Sara. De nacht ervoor leek Jasmijn echter in eerste instantie roet in het eten te gooien. Ze werd rond 2.00 uur hard huilend wakker en blééf beneden ook huilen en wilde niet drinken, hetgeen ik vreemd vond met die warmte. Haar temperatuur was 39,1 en ze zag vuurrood. Ik ben toen met haar in de tuin gaan zitten en daar leek ze in eerste instantie op te knappen. Ze stopte met huilen en begon te babbelen. Helaas duurde deze opleving niet lang en om de rest van de buurt niet wakker te maken, ben ik weer met haar naar binnen gegaan. Daar bleek al snel wat haar dwarszat, toen ze flink begon te spugen. Ik moest meteen aan Fynn denken en was al bang weer zo'n gemeen zomergriepje in huis te hebben. Maar al snel kreeg ze weer praats en wilde ze ook wat drinken. Toen ze zelf aangaf naar bed te willen (door 'slapen' en 'bedje' te zeggen... :D ), heb ik haar terug in bed gelegd. De temperatuur was toen al gezakt naar 38,3.
    Ze heeft vervolgens de hele nacht lekker geslapen en niet meer gespuugd. Toen gistermorgen haar temperatuur weer gewoon 37,2 was en ze ook geen diarree bleek te hebben, heb ik de warmte maar de schuld gegeven. Arm kind om daar zo'n last van te hebben... :(

Sara vond het ook erg warm en was niet echt in haar hum. Jasmijn vond het ook te warm (ondanks het badje) en dat alles maakte dat ik het gisteren een erg zware dag vond. 's Avonds heb ik voor het eerst in deze zwangerschap een potje zitten huilen en vroeg ik me af waarom ik godsnaam weer zo nodig zwanger had willen worden... :(

Gelukkig zit ik nu op kantoor in de airco en voel ik me weer een héél stuk beter :D !

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mooi plaatje lola!
    Gaaf dat je ook een nieuwe kenteken hebt!
    Gelukkig is het hier vandaag een stuk aangenamer mbt het weer.

13. Zo... nu eerst even teruglezen... :D

@Saar: Die foto van Tisse in de poppenwagen is echt super! Ik zal er een leuke banner van maken, had je mailtje al gezien... :D
    Oef... Liene heeft dus ook al zo'n last van de warmte... :(

@Slingding: Jullie hebben een relaxte dag achter de rug, lees ik! Fijn dat het zeewater zo goed voor je is. Misschien eens op vakantie naar de Dode Zee... ;) ?

@Otje: Koens's badje is inderdaad vrij klein, maar ik vind dat formaatje wel handig. Twee emmers water erin en je bent klaar! Op Rhodos zag je ze veel voor kindjes die nog te klein waren voor de zee en/of het zwembad...

@Eve: Ik ben blij te lezen dat Fynn weer beter is :D !

@Noura: Zo te lezen heb jij gisteren ook wat teveel van jezelf gevraagd (gaat zo ongemerkt hè?) Ik merk aan mezelf dat het liefst 'gewoon' verder ga met de dingen doen zoals ik gewend was, maar dat is toch niet altijd even verstandig. Doe maar lekker rustig aan vandaag!

@Vales: Wens Johan beterschap! Vervelend om met die warmte ook nog eens ziek te zijn... :(
    Van dat verhaal over je werk krijg ik echt kippenvel! Bah, wat een engerd... :confused:

@Duikster: Fijn om te lezen dat jij je alweer een heel stuk beter voelt :D !

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik ben al eens in Israël geweest, en heb al eens in de dode zee gedreven maar daar moet je niet eens een mini wondje hebben want het bijt als een gek!

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Fraaie foto van de 2 Mini's. Lijkt wel een reclamefoto :D En wat apart dat de baby al helemaal is ingedaald. Dat is best snel toch? Ach gut, Jasmijn ook al zo aan het spugen :( Denk dat het bij Fynn ook de warmte is geweest. Want hij was te snel beter voor een griepje. Gelukkig maar. Kan me je gevoel van gisteravond voorstellen. Maar gelukkig is dat snel over als je minder moe en warm bent!

@Cynthia: Helpen de producten waarin zout uit de Dode Zee verwerkt zijn niet bij je?

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
  17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Saar wat lastig zo'n laat wakker kind. Dan kom je echt nergens aan toe. en hier vind ik het 's middags ook echt te warm om naar buiten te gaan met Chrisje. Gelukkig is het vandaag al koeler
    en gezellig als je langs wilt komen. Ik hoor wel wanneer je kan of anders pb-en/mailen we even.
    zo moeilijk is een banner vervangen toch niet?

Eve: ik houd Nick wel in de gaten met het stoepkrijt, maar voorlopig steekt hij het nog niet in zijn mond. Er breken wel eens stukjes, maar ja...dat lukt mij ook. Fynn vindt het vast leuk. Nick kan echt heel verbaasd kijken als er ineens een streep op de stoep staat
    zitzak ziet er stoer uit!

Lola: gave auto, nu ben ik erg benieuwd naar die zijkant! wie weet zie ik hem binnenkort wel een keer live! (bij noortje misschien?)
    en je ukje al helamaal ingedaald dat is lekker. Daar heb ik wat langer op moeten wachten :)
    pff dat was een drukke dag gisteren. En ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik inmiddels van mijn buikje af ben, dus kan me voorstellen dat je het even gehad had gisterenavond.

18. Ik was eigenlijk van plan om vóór die tijd nog bij je op kraamvisite te komen. Het wordt ook tijd dat jij je koffer terug krijgt... :oops:

Dit is een foto van de zijkant. Je kunt je voorstellen hoeveel 'werkruimte' je hebt wanneer de leuning van de voorstoel naar voren is gekanteld, echt ideaal!

@Eve: Ik vind de zitzak-stoel erg leuk (vooral in het roze... ;) )

@Slingding: Israël? Gááf...! Ben je er op vakantie geweest?

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    oke Lola: ik zie je verschijnen! gezellig

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    het ziet er inderdaad ruim uit je auto. Zoveel ruimte om onze kids in de auto te zetten heb ik dadelijk niet met onze nieuwe auto, maar daar zit dan ook niet zo'n blitse deur in!

Deel Deze Pagina