gave auto lola! en fijn dat de baby al ingedaald is vales wat een verhaal zeg ik zie die zitzak niet saar hoop dat jullie lekker gebbqt hebben hier lekker geslapen vanacht, anissa was alleen in de avond onrustig en wou niet in bed slapen. heb het idee dat mijn voeding savonds minder is en ze daarom niet verzadigd gaatslapen. maar na 12 uur slaapt ze wel, en ze kwam pas om 5 uur weer.
Dit hebben wij met Jasmijn meegemaakt. Nadat ze aanvankelijk vanaf het begin redelijk doorsliep, kwam ze na een weekje of twee 's nachts steeds vroeger en later zelfs twee keer per nacht. Toen ik 's avonds laat ging kolven, bleek inderdaad dat ik erg weinig voeding had. We zijn toen gaan bijvoeden en prompt sliep ze weer door... Ik kreeg net een telefoontje van het accountantskantoor waar ik had gesolliciteerd en helaas hadden ze slecht nieuws . Ze hebben toch gekozen voor een kandidaat met nét dat beetje extra ervaring (en dus een kortere inwerktijd). Tja, zo krijg ik die ervaring natuurlijk nooit... Deze afwijzing komt harder aan dan de vorige, deze keer had ik best goede hoop. Vooral omdat ze me afgelopen woensdag nog om een salarisindicatie hadden gevraagd...
Hoi hoi, Gelukkig is het nu eindelijk al ietsje minder warm he? We hadden het hier helemaal gehad. Koens bedtijd werd door de warmte ook steeds later aangezien het zooo warm was op zijn kleine kamertje. Ik heb a.s. maandag een sollicitatiegesprek! Had een vacature gezien op nationalevacaturebank.nl voor een administratief medewerkster, parttime. Het ging via Adecco. Ik had een brief gemaild en nu vanochtend kreeg ik een telefoontje dat ze graag een afspraak wilde maken (in eerste instantie bij Adecco zelf). Maandag om 15 uur staat de afspraak. Spannend! Vandaag is Koen voor het eerst sinds 3 1/2 week weer een middagje naar het kdv. Het afscheid ging gepaard met een flinke huilbui maar toen ik een half uurtje later belde was alles prima met hem! Wat wel erg leuk was, is dat beide leidsters echt heel verbaasd reageerden toen ze Koen zagen! Ze riepen ongeveer allebei tegelijk: Wat is ie groot/veranderd! En toen ik vertelde dat hij in de vakantie-tijd had leren lopen vonden ze dat superleuk om te horen. Toch wel super dat zo'n juffen ook zo geinteresseerd zijn in die kleintjes he? Steef en ik zijn vanmiddag naar Oberhausen gereden. Daar ligt een groot overdekt winkelcentrum, genaamd "Centro". Was erg leuk moet ik zeggen! Echt supergroot! En ontzettend veel parkeergarages waar je gratis mocht parkeren. Kijk, das nog eens netjes he? Een paar dingetjes gekocht... Spijkerbroekje voor Koen van name-it (was echt superstoer) en voor mezelf nog 2 bh's. Ook nog cadeautjes voor ons buur-jongetje die vandaag alweer 1 jaar geworden is (wat vliegt de tijd). Ze hadden daar in een speelgoedwinkel een houten puzzel van winnie the pooh (vinden hun erg leuk) voor maar 5 euro! Geen geld he? Dus nog maar iets kleins erbij gekocht. Verder voor Sara nog een schrijfblok en briefpapier gekocht. Die komt morgen weer terug van vakantie. Eve: Fijn dat Fynn weer beter is! Die zitzak vind ik er supergaaf uit zien! Is ie duur? Noura: Klinkt heerlijk, dat wandeltochtje met de duo-wagen! Foto? Oh wel vervelend dat je daarna zo op was. Doe rustig aan hoor. Janette: Succes bij AH! (herken je gevoel) Vales: Dat kleine badje komt van kruidvat (voor slechts 3 euro) Beterschap met Johan! Met sporten gaat het goed hoor. Ik ga nu 3 x per week. Ik vind het wel best pittig en zeker nu met dit warme weer maar ja... ik weet waar ik het voor doe he? Ga jij ook nog steeds? Jeetje wat een verhaal zeg van die jongen die je vriendin bedreigde! Echt niet normaal meer zeg. Hoop dat het rustig blijft op t werk. Duikster: Hihi wat leuk dat Nick zo'n lol heeft met emmers water! Maarre... niet in het badje? Saar: Vervelend zeg dat Liene ook zo'n last heeft van de warmte. Wel erg herkenbaar ook. Gelukkig wordt het dit weekend wat koeler. Lola: Mooi autootje hoor! Ooh vervelend dat Jasmijn niet lekker was. Lijkt me voor jou ook zwaar, zo'n gebroken nacht dus kan me die huilbui wel goed voorstellen! Oooh balen dat het niets wordt bij dat accountantskantoor Hoop dat je snel iets anders vindt. Heb je nu nog iets lopen? Groetjes Otje
Hallo meiden, Ik heb me de afgelopen week echt beroerd gevoeld. Was steeds duizelig en erg gammel op de benen. Naar de huisarts gegaan. Bloeddruk was goed (nog netter dan normaal) en ik moest Hb laten prikken. Bij mijn oude huisarts was dat een kwestie van prikken en een paar minuten later de uitslag. Nou hier niet. Woensdag is de uitslag er . Er wordt nu meteen van alles nagekeken (9 buisjes ), maar ook de uitslag van het Hb konden ze écht niet eerder binnen hebben. Ja zegt ze, het is er al snel hoor, woensdag. Ik laat Hb prikken omdat ik steeds het gevoel heb dat ik om ga kiepen. Dan is woensdag nog héél ver weg! Ik ga niet meer op iedereen reageren, sorry! Ik heb wel erg leuke foto's voorbij zien komen. Wat worden de kindjes, ook de baby's alweer groot! Noura, wat een ontzettend mooi poppetje is Anissa. Een echt meisje! Lola, gaaf dat je je nieuwe auto hebt. Wil hem binnenkort zelf wel ff bewonderen. Balen van je sollicitatie. Janette ook jammer van je sollicitatie en Otje succes maandag. Ik ben gister met Jikke naar het cb geweest. Het verbaasd me steeds dat ze haar zo vlot vinden. 35 woordjes vond ze errug veel en verder vond ze haar ook lekker vlot. Als ik dan hier kijk......Wij hebben hier wel allemaal SUPERKIDS hoor! Het valt me de laatste dagen wél op dat ze ineens woordjes na 1 keer voorzeggen meteen nazegt (of iets wat erop lijkt). Het gaat in rap tempo nu. Jikke weegt nu 10,3 kg en 83,7 cm. Verder hier nog steeds wat gezeur rondom de offertes. Ik ben er nu wel achter dat de meeste bouwvakkers die voor zichzelf (bij)klussen afspraken niet echt nauw nemen . Bianca, we willen het huis dus wel nog laten verven. Met de simpele reden dat het er nu niet uit ziet en het beter verkoopbaar is na een opknapbeurt. Zonde geld, maar ja, iedere maand dat het huis langer te koop zou staan is ook geld.
Vandaag ff consternatie in ons appartementsgebouw. Vannacht is er via hier ingebroken bij de aangrenzende winkels. Politie is een hele tijd bezig geweest met sporenonderzoek, vingerafdrukken etc. Het vermoeden is nu dat een aantal inbrekers (wss 4 op basis vd vingerafdrukken) zich 's avonds heeft verstopt in onze kelder. Om vervolgens 's nachts via onze brandtrap bij de winkels in te breken. Ze hebben voor ongeveer 1000 euro aan kaviaar bij de viswinkel gestolen, een flatscreen bij het reisburo en een heleboel wisselgeld. De grote vraag is nu hoe ze zijn binnengekomen. Via onze voordeur? Hetzij met een pasje oid opengemaakt of aangebeld bij een bewoner met een smoes of via via met 1 vd vele sleutels die in omloop zijn? Of via een huis/cafe aan de achterkant en toen via de brandtrap naar binnen en daar gewacht tot het donker was? Een paar bewoners hier zijn al ondervraagd dus wie weet kom ik ook aan de beurt. Bah, vind het best een eng idee dat er dus een aantal engerds in onze kelder heeft gezeten. Je zou maar net iets nodig hebben Ik houd m'n deuren en ramen dus voorlopig extra goed dicht! @Lola: Wat ontzettend sneu van de sollicitatie Zeker omdat je verwachtingen zo hoog gespannen waren. Maar je hebt wel een supergave auto en dat kan ook niet iedereen zeggen @Otje: Leuk weer een sollicitatie!En Centro is idd een leuk winkelcentrum. Wordt tijd dat ik daar ook weer es heenga De zitzak vind ik niet echt duur. Zeker niet via deze link: http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... id=12&pa=7 En daar bezorgen ze em ook nog voor maar 6 euro. Ik zit er echt hard over te denken. Ben alleen bang dat Fynn er niks aan vindt en er niet in gaat zitten @Noralien: Bah, wat vervelend om te lezen dat je je nog zo beroerd voelt! En het is idd erg raar dat de uitslag er pas woensdag kan zijn Kun je niet langs je vk? Die van mij had zo'n apparaatje waarbij je meteen de uitslag zag.
Hallo daar ben ik dan het 1e dagje viel mee..leuke collega waar ik mee stond alleen de planning had me voor volgende week te weinig uren gegeven nou ja zei ik als ik er dan 20 werk en jullie betalen er 24 vind ik het ook goed hoor...maar helaas dat was niet de bedoeling nu afgesproken dat ik maandag eerder begin en iets langer door ga...dan kan ik kassa curses doen en nog aan de kassa zitten ook Lola blitse auto hier op dit moment gelukkig geen slaap problemen ook niet met de hitte het was toch 28 gr op teun zijn kamer... Nouralien kan je niet alvast roosvice vero gaan drinken? krijg je toch alvast wat extra ijzer binnen en als het niet nodig is schaad het ook niet... Otje succes maandag met je gesprek Lola jammer dat het niets geworden is ...had ik dus ook bij Nelson de andere hadden meer ervaring...ja zo krijg je het nooit en het komt niet aanwaaien... Eve wil hem wel komen brengen hoor...babydump zit hier vlak bij ( beverwijk) is op de weg naar jou ik ga nog ff zitten en dan lekker slapen. het koelt hier nu lekker af gisteravond nog om deze tijd 30 gr en nu 19
Hallo, Alles is goed gegaan op werk,het was echt super super druk. We hebben net een gekko bijgekocht bij een man waar ik altijd mijn krekels haal. We noemen hem Harry als het goed is gaan we nu ook af en toe eitjes krijgen en dus kleine baby gekko's @Karin gelukkig voel je je weer goed. @Saar wat zielig dat Liene niet goed in slaap kan komen door de warmte. Wessel heeft er helemaal geen last van,de laatste dagen gaat hij juist zonder kik te geven slapen. Normaal moet ik hem eerst tig keer weer plat leggen wil hij gaan slapen. @Eve lief dat je aan me heb gedacht vanmorgen Leuke zitzak zeg. @Lola wat een super mooie auto heb je! En wat fijn dat ze al ingedaald is. Wat jammer zeg dat je toch de baan niet heb gekregen. @Otje spannend weer maandag. Nu je het zegt ik heb hem ook bij Kruidvat gekocht was even in de war. Ik had vorige jaar namelijk eerst bij de zeeman gekeken en daar hadden ze niks en toen liep ik naar Kruidvat en daar waren ze idd maar 3 euro en hadden ze heel veel Ik ga nu 4x keer in de week sporten vind het echt lekker om even te sporten. Vind jij het leuk? Ik heb gister een uur gesport en voor de 1ste keer me been/billen en arm spieren gedaan en ik heb nu onwijze spierpijn soms brandt me kont helemaal @Noralien ik moet ook vaak een aantal dagen wachten op de uitslag,voor mij is het nieuw om te horen dat je bij je oude huisarts gelijk de uitslag kreeg. Ik zou wel eerder bellen want vaak is de uitslag toch eerder dan ze denken tenminste bij ons is dat 9 van de 10 keer wel zo. Jeetje en wat zegt Jikke veel woordjes,super goed van haar Johan is weer beter hij gaat morgen weer werken. Hij heeft alleen nog een beetje pijn in zijn spieren.
@Janette: Haha, wie weet ga je het straks zo leuk vinden bij AH dat je niet meer weg wilt Enne...vraag jij ook 6 euro bezorgkosten? @Vales: Gelukkig dat alles goed is gegaan! En baby gekko's lijken me erg schattig. Zullen we vast namen gaan verzinnen? @Otje en Vales: Ik vind het supergoed dat jullie het sporten zo volhouden (jij ook nog, Janette?)
@Eve gadver wat eng zeg idd voorlopig alles maar goed dicht houden. Ben benieuwd of ze jou ook gaan ondervragen. Wat lief dat je dat zegt ik moet zeggen ik ben ook erg trots op mezelf had het niet van mezelf verwacht en nu heb ik zoiets van waarom heb ik het niet eerder gedaan. het zal nog wel even duren voordat er baby's komen. Lijkt me echt onwijs leuk om te zien zeker als je het geluk heb en ziet dat ze uit het ei komen. @Janette wat fijn zeg dat het is meegevallen
eve ja ik sport nog 2x per week trouw.... enne ik doe het voor een kop thee en een broodje.... pfff dat is schrikken zeg enge mannen in de buurt..brrrrrr
Eve, wat eng van die mannen... Zou mijn ramen ook extra dicht houden. Noura, 's avonds zoveel komen drinken is normaal hoor, er is zelf een naam voor: clusteren. Dus je zeker niet druk maken en gewoon aan toe geven hoor! Ik wil niet betweterig overkomen, maar je kan niet zien of je al dan niet genoeg voeding hebt door te kolven... Ik bijvoorbeeld kon bij Liene een 30cc per keer kolven... niks dus, terwijl ze altijd genoeg eten heeft gehad. Een kolf is geen baby en heeft dus niet hetzelfde effect op de borst. Janette, super dat je dag zo is meegevallen. Vales, veel succes met je nieuwe gekko! En ik wil wel foto's zien van de baby'tjes! Lola, wat een prachtige auto. En idd wat een ruimte. Heel wat anders dan bij mijn 'koekendoos'! Ga wat zetelhangen met Ben en een tasje koffie drinken. Het bbq'en was heel gezellig. Lola, bedankt om de banner te willen maken!
Noralien, vergeet ik nog... woensdag is idd nog ver weg. Gewoon de vk bellen hoor als je je druk maakt. Sterkte!
Karin, een banner maken is idd niet zoveel werk, maar het laden van de foto en zo is me er gewoon te veel aan ... erg eh! Binnenkort heb ik weer een mooie Lolabanner.
Noura: hier is Chris in de avonden ook nog steeds vaak aanwezig en leg ik hem vaker aan. lijkt een beetje op clusteren volgens mij. Na de laatste voeding slaapt hij nu ook een uurtje of 5. Lola: wat balen van je sollicitatie. Heb je nog meer lopen of moet je nu weer aan het speuren? (in mijn sollicitatie is nog steeds niets in de procedure gebeurd....ik wacht nog op de terugkomst van vakantie van mensen, maar er is dus nog niemand op gesprek geweest) Otje: succes met deze sollicitatie. De aanhouder wint! Noralien: sterkte met de duizeligheid. Kan me voorstellen dat woensdag dan nog erg ver weg is. Hopelijk heb je dan ook een oplossing in handen waar je mee vooruit kunt. Ik herken wat je zeg dat je nu 1x iets zegt en het dan meteen nagezegd wordt. Het gaat nu erg rap. Janette fijn dat de 1e dag meeviel. Vales: babygekko's! maar gefeliciteerd met Harry, kijken of hij ook vader wil worden in de toekomst Ik heb vanavond erg gelachen om Nick. Hij was een poging aan het doen om zijn eigen schoenen (oenen) aan te doen aan zijn voet (oet). Hij pakte zijn oen en zette die voor zijn oet. Vervolgens pakt hij zijn oet met zijn and en probeert zo die in zijn oen te doen. Alleen zat er een hand in de weg en werd zijn oet erg verdraaid dus het lukte niet helemaal. Toen ik probeerde zijn schoen aan te geven duwde hij mijn hand gedecideerd weg. Het zag er echt zo komisch uit. In plaats van de schoen naar de voet te brengen dus andersom en dan weet hij niet waarom het niet lukt en kijkt mij wat verbaasd aan,maar helpen mag niet hoor! en ondertussen dus maar oet en oen zeggen.... Vanmorgen was is bij een vriendin en die heeft 2 poezen. In eerste instantie kroop Nick helemaal achter mij weg, maar al gauw liep hij 'poes' poes door de kamer. Eerst zij hij een keer 'waf' maar hij vond toch wel dat het geen honden waren... Honden zijn trouwens wel echt in bij hem. Zodra hij er buiten een ziet is het waf waf en gaat hij door tot hij weer uit beeld is.en dat doet hij ook als hij ze alleen maar hoort... Nick is erg bezig met foto's momenteel. Er hangen er bij ons in de woonkamer van ons (trouwfoto) en van Nick en Chris. Nick loopt momenteel echt de kamer rond en maar roepen papa mama chris, maar zijn eigen naam...ho maar!
Saar, ik maak me er niet druk om. Een te laag Hb gehalte kan op zich nl niet heel veel kwaad. Het effect ervan is alleen erg vervelend en kan opgelost worden door staaltabletten. Dus het zou handig zijn als de uitslag er eerder zou zijn. Janette, goede tip roosvisee ferro. Het kan altijd wat helpen. Helaas is mijn Hb-gehalte altijd al wat aan de lage kant. Als het dus nog meer gezakt is zullen er dus echt tabletten aan te pas moeten komen. Maar misschien helpt het al een beetje idd. Goed dat je dag zo meeviel. Misschien vind je het dadelijk idd zó leuk, dat je er niet meer weg wilt 8) . Eve, wat een eng idee, die mannen in je flat. Zou er ook niet helemaal gerust op zijn. Al is de kans natuurlijk errug klein dat ze nogmaals via jullie flat iets gaan proberen. Vales, leuk zeg een gekkopaartje. Planten gekko's zich gemakkelijk voort in gevangenschap? Lijkt me wel gaaf om te zien als ze uit het ei kruipen!
Nick's taferelen zijn ook heel herkenbaar. Leuk om te zien hé! Ik vind het ook heerlijk om toe te kijken hoe Jikke haar schoen aan probeert te doen. Ze heeft alle technieken (schoen naar voet, voet naar schoen, staand erin stappen) wel al geprobeerd, maar het wil niet zo lukken . Ze heeft wel ontdekt nu dat ze heel gemakkelijk in papa's en mama's schoenen kan stappen en loopt daar steeds in rond. Nick en Jikke zijn toch niet de meest moeilijke namen zou je zeggen hé. Maar ook Jikke zegt haar naam nog niet. Ze wijst wel zichzelf aan als ik vraag wie jikke is, maar een poging doen het na te zeggen....ho maar. En als ik naar haar wijs en vraag "wie is dit" wijst ze snel naar mij en zegt dan mama .
Oeps dus het is altijd al oppassen voor jou met je HB...dan nu maar ff lekker veel drinken en dan evt woensdag aan de tabletten Het viel mee ja het werk maar dat ik wat anders wil weet ik nu wel hoor.... me collega stond er al 15 jaar kan me niet voorstellen dat ik er zo lang sta....... Gnessy Gefeliciteerd net ff het grasrandje in de tuin weer netjes gemaakt het gras was de tuin in gegroeid..maar het is nu weer netjes..Teun hielp ook door het gras op mama haar rug te doen Hij slaapt nu en als hij wakker is willen we op de fiets naar het AZ stadion gaan om zijn welkkomst kadootje op te halen en gelijk ff te snuffelen in de shop.... prettige dag allemaal
Wij zijn gisteren met z'n 2'en naar de nachtmarkt in 'Vlissingen geweest, onverwachts, mijn moeder zei leg kailynn hier en ga lekker.... maar kailynnwilde niet slapen. er stonden 350 kramen op de boulevard. en je kon over de koppen lopen. mijn schoon ouders wonen er 500 meter vanaf en hebben een parkeer kelder onder het app. dus makkelijk parkeren. Ik heb een schakelarmband met kailynn haar naam in roze letter. een id-plaatje met roze rand voor kailynn. onderbroeken voor mij en hele mooi lijstjes met daarin prices figuren voor kailynn haar andere kamer. we lagen laat op bed, maar kailynn slipe uit, maarwe werden opgesichikt met een geluid, kailynn was weer uit de trappelzak geklommen en uit bed gekomen.