Wat zullen jullie hebben opgekeken toen jullie haar 'los' zagen lopen! Noralien, gefeliciteerd met de 12-weken! Heb je toch mooi weer achter de rug! Duikster, ze kunnen zo grappig zijn! Ik moet hier ook vaak lachen om Liene haar logica. Gnessy, een superdikke proficiat met je verjaardag!
wat een rust hier vandaag. Arno is de deur uit naar rockanje toe waar hij geluid moet doen voor een zanger. hij hoorde net ook dat koos alberts komt optreden (moet hij niet doen hoor) Dat mis ik wel hoor voor heen ging ik altijd met hem mee.... maar de rust die nu even in huis is is ook heerlijk... ga zo even aan 2 kaarten knutselen voor arno zijn verjaardag. Gisteren kreeg ik een kaart van mijn broer zo lief.. de scheiding is 30 julli uitgesproken door de rechtbank het is allemaal erg snel gegaan.
Cynthia, dan ben jij ook alleen thuis... hier ook zo, dus ik post deze avond vast gergeld een berichtje.
hi meiden, heel snel een kort berichtje van mij, wij zijn vandaag weer gearriveerd in ons stulpje, de vakantie was heerlijk super weer gehad iets mindere start maar dat horen jullie later uitgebreider. ik ben zelf flink gegroeid qua buik vind ik, maar deze zullen jullie ook wel weer zien binnenkort ff foto maken nml orlando heeft zich prima vermaakt en zijn vocabulair is niet te stuiten zo snel gaat hij weer Zo ik ga snel bankhangen en vroeg naar mijn bedje spreek jullie later weer hoor en dan ga ik mijn best doen om alles weer bij te lezen gr saskia
Ja, ik ben nog op tijd... Gnessy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt (gehad)...
@Slingding: Een nachtmarkt... wat apart! Wel lekker met dit warme weer... @Melliemel: Fijn dat je er weer bent! @Eve: Hoe was je eerste dag bij je oude baas? Vandaag hebben we Jasmijn's kamer opnieuw behangen. Het ziet er erg mooi uit (mooier behang als eerst...) en hopelijk is dat morgen nog steeds zo... [-o< Daarna kwam een vriendin langs en hebben we een terrasje gepikt en samen wat gegeten (de arme Roy heeft het dus moeten doen met een frietje... ) Maar héérlijk om er weer eens met een vriendin uit te zijn, de afgelopen weken had ik daar 's avonds echt de puf niet meer voor. De benauwdheid begint nu toch wel af te nemen...
Gnessie, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jikke wilde vandaag niet slapen. Na wat tegenstribbelen is ze om 16.00u vanmiddag tóch in slaap gevallen. Maar nu slaapt ze dus nóg . Ze slaapt zo vast dat wakker maken niet echt een optie is. Ben net bij haar gaan kijken, best wel wat lawaai gemaakt, maar ze ligt dus echt voor pampus. Tja, dan kunnen we er natuurlijk op wachten dat ze straks (of midden in de nacht) wakker wordt en dan niet meer wilt slapen. We wachten af.... Melliemel, welkom terug. Ben benieuwd naar de uitgebreide versie van je vakantieverslag. Lola, lekker weer eens een dagje met je vriendin. En Roy vindt een frietje vast ook wel lekker Hoe bevalt de auto? En heb je een foto van het nieuwe behang op het kamertje? Slingding, dat is zéker snel gegaan, die scheiding. Ook wel fijn dat dat afgesloten is, de rompslomp ervan. En Kailynn is flink op avontuur lees ik
Gnessy gefeliciteerd met je verjaardag! Slingding lekker hoor even onverwacht op pad! zal je goed gedaan hebben. Saar: hier ook een clusterkindje in de avond. Hoe is het met je opleiding. heb je al je boeken van de BV opleiding al binnen? en je gewone schoolwerk? Lola: heerlijk dat de klus weer geklaard is op Jasmijns kamer. Hopelijk is het morgen inderdaad ook nog heel mooi! Ik zat vanmorgen in bad met Nick en toen was hij met een bootje aan het spelen en zei hij ineens boot (kikker ook, want die liggen ook in bad). Dat bracht me op het idee om echte boten te gaan kijken. We zijn dus eind van de ochtend naar de volkeraksluis gereden en met Nick boten gaan kijken. Hij was echt superenthousiast...boot...boote....boote....boot...erg leuk en maar zwaaien naar de boten. Was dus een geslaagd plannetje. In de auto terug wilde hij in eerste instantie niet slapen, dus hij was na 2-en nog klaarwakker terwijl hij normaal rond half 1 in bed ligt. Wel werd hij steeds lastiger in de auto. Radio aangezet en toen ging hij wel slapen, maar waren we bijna thuis. Thuis nog in bed gelegd en om half 5 weer wakker. Vervolgens eigenlijk niet echt heel erg gezellig dus na het (niet) eten om 19.00 weer lekker in bed gelegd. en toen had Chris kramp dus ook die was de hele tijd lekker aan het mopperen. Heerlijk dat die nu ook effe tukt, dat scheelt een hoop gehuil wat ik vandaag gehoord heb. Ach het was het wel waard met Nick zijn enthousiasme bij de boten
Hallo, ik lig nu in het grote bed met twee kindjes bij me. Niet echt 'juist', maar wel 'erg gezellig'. Ik heb ook de laptop bij me genomen en het kleine tv'tje staat op, dus ik amuseer me wel. Ben is een baby'tje indrinken dat eergisteren is geboren. Jens. Onze Tisse moet ook nog ingedronken worden, maar dat zal dus voor binnenkort zijn. Deze vrouw is in het ziekenhuis bevallen en blijft tot maandag daar, en daarom is het indrinken nu al. Ik moest er niet aan denken na twee dagen al thuis te zijn, alleen met Tisse en Liene. Normaal duurt zo'n indrinken tot een uur of 3, dus we zitten nog wel even alleen. Het werken voor school heeft even stil gelegen. Maar nu is het wel zo, dat ik beter werk onder druk, dus het komt vast en zeker wel goed! De boeken moet ik zelf proberen te vinden in de bib en zo. Degene die ik echt niet kan vinden, sturen ze me op. Tot nu toe heb ik al één boek gelezen. Twee had ik al ooit gelezen en nu ben ik in één bezig. Een heel interessant trouwens. 'Borstvoeding' van onder meer Stefan Kleintjes. Zo, ga hier een kindje pap geven. Oh, ze is zelf al begonnen aan het drinken. Nog wat verder surfen hier.
Echt Ongelooflijk!....Jikke werd vlak voor wij naar bed gingen wakker. Na een fles viel ze meteen weer in slaap. Om 00.30u werd ze wakker en heeft Robert tot 01.30u met haar beneden gezeten. Daarna is ze meteen weer in slaap gevallen en werd ze om 07.30u (!) weer wakker. Ze heeft dus van 16.00u tot 07.30u geslapen met een pauze van een uurtje . Wel lekker, want ik was er dus bang voor dat ze de hele nacht wakker zou zijn of héél vroeg vanochtend. Ze had het blijkbaar dus echt nodig!
Noortje: jikke had het zeker nodig dan! gelukkig dat ze heeft geslapen. Wij zijn al crea bea geweest met vingerverf hier. Arno is donderdag jarig en ik wilde iets zelf gemaaks geven en nu ligt hij nog in bed dus hebben we net gevingerverft, athans de handen op papaier gezet enmet een kwast bezig geweest. ze vond het super leuk! leuke kleuren ook van princes van de action 1.50 geloof ik voor 6 bakjes en de deksels zijn gelijk stempels.
Lola hoe is het behamg gebleven? Noralien lekker dat Jikke toch door geslapen heeft... Saar was ben nog laat thuis? babyindrinken dat kunnen wij hier niet maar neem aan dat je met een stal vrienden de kroeg in duikt om te proosten? Slingding al lekker bezig...Teun had laatst op het kdv bodypaint dus ook met vingerverf op papier wat op de grond lag en dan met handen enzo..gelukkig zat hij alleen in zijn luier en werd hij daarna gedouchd, maar d efoto's die ik er van gezien heb zat hij echt te genieten..... Heb vanmorgen lekker mogen uitslapen....kwam half 10 uit me bedje....me zwager stond toen al op de ladder om te schilderen en WIjnand paste op Teun...
dank jullie wel voor alle felicitatie's en kaartjes e.d.... heb wel leuke dag gehad gister... heb niet veel visite gehad, maar wat er was, dat was voldoende..... ben er beetje weinig omdat jor gewoon veel aandacht vraagt op het moment. dat gaat volgende week hopelijk beter....
Nou, m'n 1e paar uurtjes werk zitten erop. Heb eigenlijk niet echt veel gedaan Gewoon het hele bedrijf weer ff doorgelopen en gekeken wat er allemaal veranderd was. En aangezien het niet echt druk was mocht ik al lekker snel naar huis. Tja Lola, als ik dat van te voren had geweten.... @Karin: Zelf schoenen aandoen is idd een zeer lachwekkend tafereel Vind het wel mooi om te zien hoe onze kids ineens zo 'zelfstandig' worden. @Janette: Nog iets gekocht in de AZ-shop? @Cynthia: Wat een complimenteuze banner! @Saskia: Gezellig dat je er weer bent! @Lola: Ben nu wel erg benieuwd hoe het nieuwe behang eruit ziet... @Noralien: Volgens mij kan zelfs Liene dit slaaprecord niet verbeteren @Saar: Wat gezellig om met 2 kindjes in bed te liggen. Als ik dat met Fynn probeer ligt hij ongeveer 1,5 seconde stil en gaat er dan vandoor... Herinneren jullie het schilderijtje nog van Fynn's knuffel? Inmiddels is er tussen de maakster daarvan en mij een heel gezellig mailcontact ontstaan. Gisteren lag er een pakketje in de bus. Daarin zat een schilderijtje wat ze zomaar voor me heeft gemaakt. Is dat niet megalief? Dat maak je toch niet iedere dag mee dat iemand die je nog nooit hebt ontmoet zoiets voor je doet Vales, bij deze dus nog dank voor de tip!
Aangezien het hier de afgelopen dagen best rustig is ga ik ff spammen om het aantal pagina's wat op te krikken Fynn heeft het nog steeds naar z'n zin in z'n babybadje