Ja het is idd erg rustig hier de laatste tijd! Eve: wat een leuek foto's weer! Wat leuk zo spontaan een schilderij krijgen. Ik zit nu bij mijjn ouders en we gaan zo dia's kijken van me zelf. ben benieuwd...
Eve tuurlijk hebben we wat gekocht in de AZ shop voor Teun Hij heeft als hij naar de opa's en oma's gaat een tas mee maar daar staat Nijntje op, niets tegen nijntje maar Teun word daar te groot voor vind ik...de tas dan....dus hij heeft nu een grote schooltas zo'n A4 voormaat..dan kan ook zijn multomap van AZ in.... Vandaag op pad geweest voor een nieuwe buggy..de Mutsy Spider wil ik.. er is hier een zaakje met 70% korting nou mooi niet dus want deze was nog net zo duur als bij een andere en de andere babyzaak had vandaag geen koopzondag terwijl de hele stad open was. dus nu van de week maar op zoek.... dus wie nog intresse heeft in een buggy van topmark met standen..mag hem overkopen hoor.....hij is bijna niet gebruikt.
8) 8) 8) Wat leuk zeg, dat je zomaar een schilderijtje krijgt! Is toch eigenlijk van een wildvreemde. Ik vind 'm ook wel erg leuk. En een lekker koppie heeft Fynn ! Janette, ik vind nijntje nog wel kunnen hoor . Slingding, leuk dia's van jezelf terugkijken. Ik vind terugbladeren in mijn baby-/kinderalbums ook altijd erg leuk! Vandaag voelde ik me voor het eerst weer eens een beetje redelijk. Heb er dan ook meteen maar flink gebruik van gemaakt en achterstallig huishoudelijk werk een beetje ingehaald. Ben nu natuurlijk bekaf, maar ben blij dat er weer eens iets gedaan is.
ja voor een meisje vind ik Nijntje ook nog kunnen maar voor een stoere bink word het wat minder.... hij heeft ook nog gewoon een nijntje in bed hoor alleen deze tas niet meer in gebruik het was de "gratis" tas van de 9 mnd beurs in 2006.
Saar lekker hoor met je kids op bed! die laptop erbij lukt hier echter niet denk ik.... Tisse moet ook nog ingedronken worden lees ik. Hier gaat dat voor Chris ook nog gebeuren. Wow Noralien: ongelooflijk, dat zie ik Nick Jikke nog niet nadoen... Slingding: lekker crea ben jij hoor! ben benieuwd naar het resultaat. Janette: hier bij ons noemen ze het babyindrinken 'het scheel eraf drinken' en duiken ze inderdaad de kroeg in. Bedoeling hiervan is dat je kindje niet scheel zal gaan zien..jaja.. Eve: wat leuk van die vrouw! en Fynn nog in zijn badje....daar zat Nick na 10 weken al niet meer in...maar leuk om te zien. en ik vind dat groen ook echt mooi bij hem staan. Nick zei daarstraks Ynn toen hij mee aan het kijken was op de laptop. (helaas ook tegen een foto van hemzelf...) Lekker dat de kop eraf is op je nieuwe werk. Kun je nu straks ook telkens vroeg genoeg stoppen om Fynn weer op te halen op het KDV? Janette: ben benieuwd wat is het voordeel van een mutsy spider ten opzichte van een topmark standenbuggy? gewoon nieuwsgierig. en ik ben blij dat ik nijntje nog wel echt vind kunnen Noralien fijn dat je je weer wat beter voelde vandaag. hoewel het huishouden gedaan moet worden is het eigenlijk zonde om dat op een goede dag te doen. En 12 weken alweer! gefeliciteerd
@Noralien Gefeliciteerd met je 12 weken Ze leggen een aantal keer per jaar eieren en het zijn er nooit meer als 2 is in de natuur ook zo dus daar zit geen verschil in. Zo Jikke had zeker slaap nodig zeg! Wat fijn zeg dat je je vandaag beter voelt. @Karin wat een leuk verhaal van Nick en zijn schoen En wat leuk zeg dat hij de boten kijken zo leuk vond Wat een schattige foto's van je 2 knullen @Saar heerlijk hoor samen met je kids in bed liggen @Gnessy nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Slingding de scheiding van je broer is idd snel gegaan zeg. Wat leuk zeg dat je samen met Kailynn wat bent gaan maken voor Arno zijn verjaardag. @Saskia welkom terug @Lola hoe is het met het behang?en ben benieuwd hoe het eruit ziet. @Eve wat super lief zeg van haar! en dat schilderijtje is echt leuk Wat een leuke foto's van Fynn Ik ben vandaag ook lekker druk in het huishouden geweest. Ik heb echt alles weg gewassen opgehangen en wat in de droger kon daarna opgevouwen. Alleen nog de dekbedden maar dat ga ik morgen doen. Morgen ook weer werken en dinsdag en donderdag ook. Aankomend weekend is Jo weer lekker vrij en maandag en dinsdag ook dus hij is lekker 4 dagen achter elkaar vrij Dinsdag moet ik waarschijnlijk werken dus dat is wel een beetje jammer
Hij rijd veel soepeler, je kan hem dus met 1 hand sturen..de topmark vind ik heel zwaar sturen en zeker niet met 1 hand en je kan hem opvouwen tot rugzak formaat, er zijn speciale transport tassen voor, en zo kan je hem als handbagage nemen in het vliegtuig, en als ik nu de topmark in mijn autootje doe is de kofferbak al vol...de normale wandelwagen staat al op de achterbank.... Tuurlijk iedereen mag Nijntje hebben hoor.....vind het ook nog steeds een heel lief konijntje....Teun heeft er ook boekjes van hoor....
hi hi, hier ff de link ivm geinteresseerde voor foto's van vakantie en buikfoto's van nu http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM2945.jpg, de vakantie was zoals ik al aangaf superlekker alleen begin iets minder. het zat nml zo; we kwamen aan met mooi weer ideaal dus om de tent op te zetten, zo gezegd zo gedaan. de avond en nacht erop volgend werd het minder en slecht, zo slecht zelfs dat de windrukken zo hard waren dat ik dacht dat onze tent eraf vloog en de caravan mss wel mee zou gaan dit laatste zal wel meevallen hoor maar het klonk zo heftig en de caravan zwierde zo hard mee.....al met al de hele nacht onrustig door het weer, daarbij ook flink wat onweer. orlando ook een aantal keren wakker. 's ochtends was het gelukkig minder heftig maar nog steeds heftig snappen jullie hem nog maargoed melvin ging dus ff de haringen checken en deze evt weer goed zetten. dit gedaan komt hij binnen en vervolgens wilde hij iets uit de tent halen ziet hij dus inene een behoorlijke winkelhaak in de naad zitten, van zo'n 20 cm dus wij balen en direct besloten een winkel op te zoeken waar ze evt plaksetjes verkopen, wij dus overal en nergens heen tot we bij een zijlwinkel waren. daar vandaan weer terug en wij dus poging wagen om te plakken wat niet lukte. wij de man van de zeilwinkel gebeld en deze wilde onze tent wel maken. dus wij afgesproken dat we hem eraf gingen halen en dan zouden brengen. maar helaas nog meer pech want we waren de tent aan het afbreken en ja hoor over de hele breedte scheurde hij verder wij weer die man gebeld maar gelukkig vond hij dit geen probleem en wilde hem alsnog maken. uiteindelijk is de tent dus gemaakt, wij blij en het weer werd ook een heeeeel stuk beter vanaf die dag elke dag mooi weer behalve de een na laatste dag was het wat regen af en toe en we hebben nog een nacht gehad met onweer regen en windstoten maar niet zo heftig als de eerste keer. vervolgens gebeurde het dus dat 1 band tot 4 keer toe lek was en gerepareerd is, als laatste hebben we een buitenband erbij gekocht want daar lag het aan naar ons mening, er zaten kleine scheurtjes in en daar kwamen constant schelpjes scherfjes in..... naast deze strubbelingen hebben we dus verder heerlijk genoten van het weer en super van ons gezinnetje. de foto's spreken enigszins voor zich dachten we zo. orlando is echt zoooo lief geweest en heeft zich prima vermaakt hij vond en vind het heerlijk met papa dingen doen. ik heb ook nog een paar filmpjes die ik mss binnenkort wel even upload maar dit komt wel jullie dit willen zien ik merkte in de vakantie al dat ik flink aan het groeien was en dit was dus ook echt zo want ben 4 kilo gegroeid in 2 weken , heb niets extra's gegeten ofzo maar blijkbaar een groeispurt ofzo. ik voel me goed en de kleine is heel erg aanwezig zullen we maar zeggen. orlando heeft gisteren voor het eerst in zijn nieuwe kamer geslapen en deed het boven verwachting goed en heeft tot 8.30 uur vanochtend geslapen heerlijk. hopen dat hij vannacht weer zo goed en lang doorslaapt ik ga alles bijlezen maar niet vandaag, heb al wel steekproeverig her en der wat gelezen maar kom hier later op terug. melvin is deze week nog vrij en we willen wel het een en ander nog doen en ook nog wat leuke uitstapjes doen dus zal hier nog even weinig zijn, of kort zeg maar dus reageer stukje bij beetje en vanaf volgende week weer 'normaal' gr saskia
Duikster, wat een mooie foto's. Ik vind vooral die van Nick en Chris samen er mooi! En zie ik nu goed dat Chris dezelfde neus als Nick heeft. Zie dit maar op 1 foto terug, maar daar viel het me wel op. Mellielel, wat een pech zeg! Het één na het andere als ik het zo lees. Gelukkig dat jullie ondanks dát toch een leuke vakantie hebben gehad. Je ziet Orlando ook echt genieten . En ik vind je buikje nog steeds heel bescheiden hoor, maar wel erg mooi. Ik ben nu zo'n 6 kilo afgevallen. Bij Jikke ben ik in de zwangerschap ook afgevallen. Aan het eind van de zwangerschap was ik 7 kilo lichter en na de bevalling en borstvoeding nog wat kilootjes extra. Ik heb me daar toen wel eens ongerust over gemaakt, maar het schijnt wel eens vaker voor te komen. Nu maak ik me daar dus ook niet druk om. Vales, ook lekker druk geweest met huishouden .
Hallo allemaal, Janette, jij weet perfect wat hier bedoeld wordt met babyindrinken. Ben was trouwens om 3.30u thuis. Wel dronken, maar hij had het erg leuk gehad. Duikster, wat een lieve foto van Nick en Chris samen. Mooi! Ik vind het best wel moeilijk om Liene en Tisse samen op de foto te zetten. Eve, fijn dat je eerste officieuze werkdag zo goed is meegevallen. Ik ga je morgen pb'en. Melliemel, mooie foto's. Je buikje is nog bescheiden, maar wel supermooi. Geniet ervan... Noralien, wat een slaaprecord! Jikke staat eerst! Vandaag gingen we een uitstap maken en ik mocht kiezen. We gingen dan naar de Beekse bergen gaan in Hilvarenbeek. Daar is blijkbaar ook een soort pretpark aan en dat zou het worden. Wij dus daar naartoe en toen we er waren goot het water. Even nagedacht, maar dat was dus niks... Dus dan naar speelstad in Wechelderzande gereden, een supergrote binnenspeeltuin. Superdagje gehad daar, Liene vond het geweldig.