December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Leuke foto's melliemel!

Noralien: je ukje eet toch bij jou wat nodig is, dus inderdaad maakt afvallen niet uit. Tenzij het zo gaat als Lola beschreef bij die vrouw uit het 35+ topic...

Saar: de beekse bergen is erg leuk, vlak bij ons....maar het zijn 2 aparte parken, speelland en de dierentuin, waar je ook voor beiden apart entree moet betalen....In het speelland ben ik al jaren niet meer geweest dus daar heb ik geen beeld van, maar de dierentuin is wel erg leuk vind ik.

Ik kreeg net een telefoontje van de GGZ en heb volgende week woensdagochtend een sollicitatiegesprek. Nu nog effe oppas regelen....

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin, wat is Chris al gegeroeid zeg op de foto.
    Lief samen met nick.

Noortje: doe rustig aan anders moet je het weer de andere dag bezuren.

lola: wanner gaat jou verlof in?

Vales: hoe gaat het met de gekko?

En saar, is ben hel thuis gekomen?

Straks met vrienden naar de kermis en een hapje eten.

3. Er rust echt een vloek op Jasmijn's nieuwe kamertje hoor :( . Gisteren wilde Roy samen met mijn moeder de nieuwe kledingkast naar boven brengen. Past dat ding met geen mogelijkheid door het trapgat. Te breed...
    Nu moeten we dus een verhuislift gaan huren voor dat ding. Ik ben benieuwd of het kamertje nog helemaal af komt voor de bevalling...
    Maar... het behang is nog steeds héél mooi :D !
    Ik zal wat foto's showen als het kamertje wat meer 'af' is...

@Duikster: Wat enig dat Nick zo enthousiast op de boten reageerde! Dan geniet je zelf ook nóg meer... :D
    De foto met de twee broertjes samen is heel erg leuk, echt eentje om in te lijsten...
    Wat spannend... een sollicitatiegesprek woensdag! Ik zal voor je duimen! Hoe laat heb je de afspraak?

@Saar: Leuke traditie, dat indrinken (voor de mannen dan... ;) )
    Ik hoop voor je dat Ben niet zo ziek is geweest als de vorige keer...

@Noralien: Fijn dat Jikke de nacht ook nog slapend heeft doorgebracht, want zo'n omgekeerd ritme is niet echt handig nee...
    Ik ben ook blij te lezen dat je je weer wat beter voelt. Je hebt natuurlijk ook een belangrijke mijlpaal gehad weer: 12 weken zwanger... :D
    En wat het afvallen betreft: wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af ;) !

@Slingding: Showen, dat kunstwerk van Kailynn!
    Mijn laatste werkdag valt op 22 augustus, langer doorwerken mag niet...

@Melliemel: Lekker relaxte foto's! In tegenstelling tot jou durfde ik geen vakantiefoto van mezelf in bikini te plaatsen... :oops: , jij bent erg mooi zwanger vind ik!
    Het lijkt me wel eng hoor als je caravan zo heen en weer gaat door de wind, gelukkig zijn jullie niet weggewaaid... :D

@Eve: Je mag anders ook gerust spammen als het wél druk is, hoor... ;) ! Ik vind het altijd erg leuk om foto's van de andere kids te bekijken. Dat schilderijtje is erg lief (en het feit dat je het gekregen hebt van de maakster, maakt het nóg liever...)

4. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Wij zin ook weer terug van vankantie.
    We hebben het egweldig gehad, echt alles zat mee. Vooral de week kamperen was super. De camping was helemaal leuk: een kleine boerencamping met 15 plaatsen, maar met heel veel kleine kinderen. Er waren er zeker 4 van Thijs zijn leeftijd. Hij heeft dan ook op en top genoten. Hij spreekt al een aardig wordje Frans "bonjous" (bonjour) en "ovevoir" (au revoir) klinkt zo schattig!
    De tweede week zijn we doorgereden naar de Spaanse Pyreneen, daar hadden min schoonouders een huis gehuurd. We moesten aanvankelijk een beetje wennen. Het Kamperen was zo knus met zijn drieen, en in het huis waren we opeens met zijn negenen. Toen we het gewend waren, was het prima, maar we zouden het toch niet meer zo snel doen, met zo veel mensen. Maar het was een prachtig huis en de omgeving was erg mooi. We hebben er een paar flinke wandelingen gelaakt met Thijs in de drager (een wandeling zou 4 uur duren, dat redt thijs wel ,dat doen we wel vaker, maar bleek uiteindelijk 7 uur te duren....... maar onze kanjer bleef zich super lief gedragen).
    De reis met de auto was wel lang. Thijs was het af en toe zat en riep dan heel hard "klaa". Ik vond het af en toe wel sneu voor hem, maar we hebben het er wel voor over gehad. Volgend jaar het het vliegtuig weg?(we denken er stiekem aan om een keer terug naar Thailand te gaan). Het is nog ver weg, we zien wel!

Hij heeft ook erg veel nieuwe woorden geleerd. Grappig is dat hij alles opeens op "i" laat eindigen": lopi, broti, kaasi, melki, buitï. klinkt zo schattig.
    Ik ben ook begonnen met het potje. Op vakantie ging hij steeds expres plassen tijdens het verschonen. Gisterenavond nadat we thuiskwamen heb ik hem meteen op zijn potje gezet en hij heeft erin geplast en gepoept! Vanmorgen ook weer geplast. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Bij thuiskomst zag ik ook het kaartje van Nura. Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ga snel even teruglezen hoe het allemaal gegaan is!

Ik ga hier snel verder. De spullen zijn opgeruimd en ik heb al bijna alles gewassen, moet nu alleen heel nodig boodschappen gaan doen. Thijs is lekker op het KDV, ik heb dus gelukkig veel tijd!

Lies

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Ik vind Nijntje ook eerlijk gezegd nog niet kinderachtig...Maar ja, als AZ-fan is het mss een ander verhaal ;)

@Karin: De foto van Nick en Chris samen is super! Daar zie ik ook voor het eerst goed dat ze op elkaar lijken. En wat kijkt Nick verliefd naar z'n broertje. Echt mooi om te zien :D Lief dat Nick Ynn zei! Fynn zegt ook Nick als ik de foto op z'n wand aanwijs :D Ik ga werken tot 18.00 en moet dan meteen weg. Kan Fynn nml tot 18.15 ophalen. Wordt wel wat opschieten maar is helaas niet anders. Vind het alleen vervelend dat Fynn dan zo moe is en dan ook nog moet eten.

En tja, helaas heb ik geen andere keuze wat betreft het badje. De douche is nml geen optie. Die is verkeerd aangelegd. Je moet als je doucht echt de straal recht naar beneden of tegen de muur houden en de douchegordijnen potdicht want anders loopt de badkamer onder. Erg lastig met een kind :( Ik zie dus al op tegen het moment dat Fynn niet meer in z'n badje past. Ben al een beetje aan het rondkijken voor een evt zit/hoekbad of zo'n inklapbaar kinderbad.

@Saskia: Wat leuk om je vakantie verslag te lezen! Na wat pech toch een vakantie om niet te vergeten. Je ziet er prachtig uit in bikini! En de foto's van vader en zoon zijn echt ontroerend! Raken wel een gevoelige snaar bij me hoor. Zou niets liever willen dan dat Fynn ook samen met z'n papa op pad kan gaan en dingen ondernemen. En in deze vakantie periode word ik dan weer extra met het feit geconfronteerd dat dat niet kan.

@Lola: Oeps, hoop niet dat je een exorcist nodig hebt ;) Ben wel heel benieuwd naar het resultaat!

@Lies: Jij ook welkom terug! En ook al zo'n super-vakantie! Geweldig dat Thijs het zo goed heeft gedaan. Echt een bikkel hoor tijdens de lange wandeltocht. Heb echt bewondering voor jullie dat jullie zo sportief zijn met een kind erbij. En Thijs ook al op het potje. Dat gaat ineens rap zeg!

Ik had hier ook even de indruk dat Fynn wel aan het potje toe was. Maar het potje en de brilverkleiner liggen nu wat te verstoffen in de badkamer. Hij toont totaal geen interesse meer (en eerlijk gezegd heb ik ook niet zo'n zin om intensief te gaan oefenen :oops: ) Alleen als ik naar de wc gaat doet hij de deksel voor me omhoog. En als hij dan het geklater hoort zegt hij heel enthousiast: JAAAA!

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vanmorgen waren Bianca, Michel, Lynn en Gijs hier :D Het was echt supergezellig. Lynn en Fynn (klink zo grappig) reageerden echt heel enthousiast op elkaar. We waren echt verbaasd hoe goed die twee het met elkaar konden vinden. Was mooi om te zien! Gijsje vond het allemaal prima en zat heel tevreden rond te kijken. Wat een heerlijk vrolijk manneke is het toch. Daar word je echt blij van. Lynn ziet er supergoed uit en heeft echt een inhaalslag gemaakt sinds ik haar voor het laatst zag. En o ja, Michel en Bianca zagen er ook top uit hoor ;) Ze zijn nu naar Madurodam en Scheveningen.

Ik vind Gijsje erg lief!

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Maar Lynn vind ik veel liever...!

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

En kan geen genoeg van haar krijgen... :D

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    WAT LIEFFFF! :D :D :D

Jikke zit hier ook nog in het kleine badje hoor. Ik moet heel eerlijk zeggen dat me dat prima bevalt. Het badje staat zelfs nog op de standaard. Ze vindt het badje veel leuker dan de douche en voor mijn rug is het ideaal.

Lies, wat goed dat de vakantie zo goed bevallen is. Foto's...!:D
    En Thijs is een echt talenwonder hoor ik al ;)

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Fynn heeft het ook nog reuze naar z'n zin in z'n badje (ook op standaard ;) ). Maar het lijkt me gewoon praktisch om een echt bad te hebben wat je vult met water en na afloop de stop eruit trekt en verder geen gedoe...En tja, op een gegeven moment passen ze helaas echt niet meer in het babybadje (of ze zakken door de standaard ;) ) :(

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Bij ons staat het badje in de "badkamer"(lees: douche, onze badkamer bestaat alleen uit een douche ;) ). Dus ik kan de stop er zo uit trekken. En Jikke vindt het ook hélemaal geweldig flink te spetteren en golfslagen te maken. Moet er dus ook niet aan denken het badje in haar kamertje te hebben :rolleyes: ;)

We gaan dadelijk het huis bekijken (mét bad ;) ).
    Ben benieuwd!

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Hier staat het badje ook in de badkamer (anders kan ik iedere keer z'n kamertje dweilen ;) ). Maar als ik de stop eruit trek loopt het water (via dat wiebelige slangetje) echt niet netjes recht de afvoer in. Moet het slangetje echt vasthouden en boven de afvoer houden. Hoe doe jij dat dan?

13. @Lies: Zo te lezen hebben jullie een geweldige vakantie gehad! Maar ook fijn dat je er weer bent...

@Eve: Oei... daar zie ik toch een paar foto's langskomen die Jasmijn niet mag zien (maar ze zijn wel erg lief)... ;)

@Noralien: Veel plezier met de bezichtiging! Ik ben benieuwd wat jullie gaan beslissen...

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Bij mij staat het badje recht boven de afvoergoot in de douche. Stop eruit en leeg laten lopen (zonder slang).
    Ik douche altijd tegelijkertijd, dus nat worden is niet erg ;) .
    Ter verduidelijking...onze badkamer is 90x200. Wij hebben daar de wastafel uit gehaald en naar onze slaapkamer verplaatst. De "badkamer" is nu dus een mooie ruime douche waar ik kan douchen als Jikke er ook nog in het badje bij zit :D .

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    We zijn het huis gaan bekijken......Ik wíl 't, ik wil 't, ik wíl 't :) 8) .

We zijn er echt allebei helemaal weg van.
    Veel ruimte! Mooie ruime uitgebouwde lichte woonkamer (met grote lichtkoepel), 5 slaapkamers waarvan de kleinste echt al goed doorkan als babykamer (er stond daar een 1persoonsbed, een ledikantje, een campingbedje en een comodemeubel met 2 kasten eromheen > nog genoeg ruimete overal omheen), mooie badkamer met ruim hoek-/ bubbelbad.
    De tuin viel me niet tegen. Ik had me ingesteld op een klein tuintje en deze kan er mee door.

We gaan morgen naar de makelaar die we willen inschakelen als aankoopmakelaar en verkoopmakelaar voor ons huis. Dan een bod doen. Hopen dat er geen kapers op de kust zijn en dat we de hypotheek rond krijgen.
    Ik zal zo nog wel wat foto's plaatsen.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Dit zijn eigenlijk de enige twee foto's die nog iets toevoegen aan de foto's op de site....

Het bad

17. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    de keuken

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noortje: je klinkt enthousiast over het huis. Hoop dat het gaat lukken voor jullie. Toch je droomhuis? of in de toekomst nog verder zoeken....
    en ik duim dat er geen kapers op de kust zijn!

Lola: ik dacht ook gelijk aan Jasmijn toen ik de foto's van Lynn en Fynn zag :)
    Balen van je kast. Het zit ook echt niet mee....Gaat hij dan via een raam of deur naar binnen met een verhuislift?
    en mijn gesprek met de GGZ is niet as woensdag maar de woensdag erop om 11.00 uur. Ben benieuwd, moet effe de vacature weer opsnorren, het is alweer zo'n tijd geleden...

Eve: vervelend als je douche niet goed is aangelegd. Kan me voorstellen dat je dan niet zit te springen om Fynn uit bad te hebben. Vrienden van ons hebben een bibabad en zijn daar wel erg over te spreken. Ik kan me er niets bij voorstellen en heb het ook nooit echt gezien, dus ik kan alleen afgaan op wat zij zeggen.

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nee, het is niet ons (uiteindelijke) droomhuis, maar nu droom ik hier nog van ;)

Deel Deze Pagina