Echt heel goed van koen otje, thijmen probeer ook om te rollen of om te draaien. Maar het lukt hem nog niet, doet koen ook ze ene arm helemaal naar beneden strekken als die wil omdraaien?
Irma, gefeliciteerd! @Lola, verdwijnt de tattoo echt helemaal of blijft er altijd iets van zichtbaar? Ik zou zelf nl nooit een permanente tattoo nemen. Het is toch ook best modegevoelig en dan zit je er wel voor altijd aan vast. Vroeger waren kleurentattoos helemaal in, nu juist helemaal niet meer... @Otje, Zou best kunnen hoor, dat Koen zijn sprongetje heeft. Jikke is één dag later geboren en is vandaag ook heel huilerig en wilt niet slapen. In het oei ik groeiboek staat ook een donderwolkje boven deze week.
Noortje ik had trouwens ook nog een bericht/berichtje achter gelaten op jikke der site, had je deze al gezien?
ja geloof het wel, hij is alleen bezig zijn kennis steeds te verbreden, en natuurlijk papieren halen om voor hem zelf te beginnen. maar in ieder geval gaan er mensen heen die kritisch zijn wat betrefd hun tatoos, en die er ook al een paar hebben. en ik weet dat hij bevriend is met een aantal goede tatooeerders. als je interesse hebt moet je het maar laten weten, en wie weet kan hij je wat laten zien via de mail ofzo. oh wat erg, zit ik hier te verkondigen dat setje jarig is... oeps... zwangerschapsdementie zal ik het maar op houden...... irma van harte! eve, kinderen kunnen in hun eerste jaren heel vroeg wakker zijn. ik ken er een paar die geregeld om half 6 beneden zitten.... en die gaan al naar school mijn kinderen hebben dat gelukkig nooit gedaan, maar wat niet is kan nog komen. wat leuk otje dat koen omdraait.
Jaa inderdaad noura, heb je misschien een mail adres voor me van hem>? Misschien moet ik dan maar ff mailtje sturen haha, want de zomer komt er ook alweer bijna aan en wil het echt niet in de zomer doen eigenlijk. Dus of der voor of der na, maya moet ik maar ff kijken en overleggen.
Otje: wat goed van Koen. Kailynn is eigenlijk even oud (uitgerekende datum) maar doet dit nog niet hoor en kailynn in vandaag ook huilerig en doet ook alleen maar kleine haze slaapjes dus kan dat onze kinderen een sprongetje aan het maken zijn (je moet uit gaan van de uitgerekende datum) dan zijn ze sprong 3 aan het maken.
Ja Koen slaapt ook de hele tijd kort en is best huilerig.... vaak slaapt ie maar eventjes en snel weer wakker... wel vermoeiend... hoop dat het snel voorbij is...
las dat dit sprongetje korter duurd dan de vorige, bij sommige 1 dag en de ander een wwek, nou geef mij die ene dag dan maar.
@Noralien: Ze hebben me beloofd van wel, maar of dat ook echt zo is kan ik je over een jaar of drie pas vertellen... Wie heeft er trouwens al eens een mailtje van de sprongwekker gehad? Ik heb me al een aantal weken geleden aangemeld en Jasmijn moet toch ook bijna toe zijn aan sprongetje 3 (uitgerekende datum was 25-12). Ook bij sprongetje 2 heb ik niets gekregen...
hoihoi, Ik ben een beetje lang weggeweest, maar moest gister en vandaag werken en Jayden heeft bij oma en opa geslapen dus zijn wij gisteren ook lekker vroeg naar bed gegaan. Als jullie het niet erg vinden reageer ik niet overal op, alleen het belangrijkste.... het was ook zoooo veel weer Noura, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!? Irma, gefeliciteerd met je verjaardag! Even over die meeting in juni, ik zal me er ook eens even in verdiepen. Was de omgeving Utrecht voor iedereen makkelijk te bereiken? Dat ligt wel lekker centraal natuurlijk.... Ik kom vanavond nog wel eventjes langs! groetjes Lisette
ik denk dat we eerst even moeten weten wie er mee gaan en waar iedereen vandaan moet komen voordat we een plaats bepalen waar we naar toe gaan. mijn man is zooo zielig hij heeft ontzettende kiespijn, is al 2x naar de tandarts geweest van de week, heeft nu antibiotica gekregen, er zit namelijk een ontsteking onder zijn kroon. hoop dat het gauw werkt. Kailynn is ook erg huilerig vandaag wil alleen maar drinken dus een echte regeldag vandaag. wel vermoeiend zo'n man en dochter
Sprongetjeswekker? Die wil ik ook wel? Hoe kom je daar aan? Mika heeft nog geen sprongetje volgens mij. Hazeslaapjes van niet meer dan een half uur doet hij altijd. Zijn "echte" slaap pakt hij van 18.30 tot 22.30 en van 23.30 tot 7.00. Maar ook hij is al rond 5.00 uur wakker hoor, Dan horen we hem en vindt hij zijn duimpje en kunnen we lekker blijven liggen tot 7.30 uur. Zal wel wennen zijn als ik volgende week weer moet werken en om 6.30 uur op moet! OEF! Ik kan trouwens wel veel makkelijker mijn bed uitkomen sinds Mika er is. Wanneer moeten jullie weer aan het werk? @Otje: goed zeg van Koen! Mika kan dat nog niet hoor. Leuk is dat hè, dat ze nu echt dingen gaan doen en ontdekken!
Iram Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ik nou weer had net in de supermarkt pfffff. Ik had Wessel meegenomen in de maxi cosie en dan op de wagen gekilkt en ik stond bij een stelling met drinken en aan de overkant staat dan ook een stelling met vruchtensap enz nou dat is 2 stappen lopen en je bent er. Ik had Wessel dus langs de kant gezet zodat ik makkelijker een pak sap kon pakken dus ik ben 1 seconde bij hem weg hoor ik al OWW dat is tegenwoordig ook te koop dus ik draai me gelijk om en ik zei al Nou denk het niet zie ik 2 dikke wijven staan(sorry voor mij uitdrukking)bij Wessel en ze hadden hem helemaal ingebouwd ik kon hem niet eens meer zien en ze zaten aan hem en waren zijn speen maar in zijn mond aan het duwen dus ik raak in paniek en kon geen woord meer uitbrengen dus ik probeerde me er tussen te duwen en toen gingen ze gelukkig opzij en Johan kwam ook al aanlopen want die was ff naar de andere kant van de supermarkt gelopen om iets te pakken,en toen gingen ze helemaal weg. Ik liep gelijk met hem weg en ik vertellen aan Johan wat er gebeurde ik zeg tegen hem kunnen mensen niet eens meer van je kind afblijven ik werd toen opeens zo boos en ze hebben me gehoord dat weet ik zeker. Ik begrijp dan van mezelf niet dat ik niks zei tegen hun normaal heb ik me bekkie wel bij me maar ik was zo verbaasd dat ik niks meer kon uitbrengen echt vreselijk. Ik gelijk me moeder bellen en ze nou ja zeg dat was vroeger echt niet zo dat ze zomaar aan je kind gingen zitten. Nou nu laat ik hem dus echt geen ene seconde alleen want zelfs dat kan tegenwoordig niet eens meer. Ik kwam thuis en ik heb gelijk zijn gezicht en handen gewassen en zijn speen weggedaan want je weet maar nooit wat voor gore mensen dat zijn BAH. Nou het is een erg lang verhaal geworden,sorry daarvoor maar ik moest het even kwijt zeg wat was ik geschrokken en wat een mensen tegenwoordig zeg ik begrijp niet dat sommige zomaar aan baby's gaan zitten.
@Suusje ik moet woensdag weer werken en dan ben ik vrijdag vrij en dan die week daarop wel 2 dagen en dan die week daarop hoef ik weer maar 1 dag want ik moet op die vrijdag naar de gyn.
@Suusje, je kunt je voor de e-sprongenwekker aanmelden op www.oeiikgroei.nl Als het goed is krijg je dan een email in de week waarin je baby op z'n vroegst een sprongetje maakt. Ik heb me daar niet aangemeld, dus weet niet of dat werkt. @Otje, jee wat is die Koen snel zeg, nu al helemaal van buik naar rug draaien Ik heb er idd geen rekening mee gehouden dat Jikke 6 dgn te laat geboren is en het sprongetje zich dus eerder aan kan kondigen. Vandaag kan ook een regeldag zijn geweest. Jikke heeft ook zo'n beetje de hele dag door gehuild en kreeg geen genoeg van de voeding. Heel fijn als je dan ook nog eens de griep met koorts hebt