December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Thijs baddert ook nog in zijn kleine badje. Ook nog in de standaard. Ik kan ook gewoon de stop eruit trekken en dan loopt hij leeg in de douchebak. Ik heb ook al gedacht over zo'n biba-bad, maar de prijs houdt me tegen, ik dacht iets van 110 euro, en dan vind ik veel geld voor zo'n badje...

Wat een lieve foto's van Fynn en Lynn! Zou het een beetje bij de leeftijd horen, dat knuffelen? Thijs heeft op zich de camping ook helmaal suf geknuffeld met ialle kinderen die hem voor de voeten kwamen!

Noralien: klinkt goed dat huis. Is het ook in Wormerveer?
    Ik probeer morgen wat foto's te plaatsen, ik ga nu boven op Pieters Mac kijken hoe ze geworden zijn!

2. @Noralien: Leuk dat jullie zo enthousiast zijn :D ! Volgens mij zijn de mensen die er nu wonen erg netjes, gezien het plastic op de keukentafel...

@De kast past dan nét door het raam, maar ik vind het zo zonde van die €80 voor de lift :( , dat doet een beetje afbreuk aan de korting die we op de kast kregen. Het vervelende is dat het een ambachtelijk gemaakte kast is, hij kan dus écht niet uit elkaar...

Jasmijn heeft vanavond voor het eerst in bad gepoept! Roy heeft dus kunnen drollen vangen... :)

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Steef is vandaag weer gaan werken na 3 1/2 week vakantie. Best wennen (voor allebei eigenlijk) want was er al aan gewend dat hij steeds thuis was. Hij had er zelf ook niet zoveel zin in maar ja... je moet toch n keer he?

Gisteren zijn we naar Eindhoven geweest. Even op bezoek bij m'n schoonmoeder en daarna nog even naar de kermis geweest. Helaas ging dat bezoekje gepaard met wat regenbuien en we waren de regenhoes en de plu vergeten. Stom stom! Toen maar even geschuild onder een parasol. Sara is in verschillende dingen geweest waar ik nu echt nooit meer in zou gaan (te eng of ik wordt er kotsmisselijk in). Steef houd daar ook niet zo van. Gelukkig vind ze het niet erg om alleen erin te gaan. Koen is nergens in geweest. De laatste keer op de kermis hier in de buurt was dat niet zo'n succes dus we stellen het nog maar een jaartje uit en hoop dat hij dan duidelijk kan maken of hij het nu echt wil of niet want dat is nu vaak te onduidelijk! ;)

Vanmiddag sollicitatiegesprek gehad! Of eigenlijk meer een soort voorronde-gesprek bij Adecco. Gesprek ging wel goed. Nu gaat ze me voorstellen bij het bedrijf zelf en hopelijk mag ik dan nog bij hun op gesprek. Als ik bij hun op gesprek mag dan is het waarschijnlijk vrijdag. Maar in de loop van de week hoor ik meer. Spannend! Het lijkt me wel een leuke functie.

Ga nu even reageren, heb al het een en ander gelezen...

Groetjes Otje

4. Super! Ik zal voor je duimen...

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noralien: Oh balen zeg dat je zo duizelig was. Dan is het erg vervelend als je zo lang moet wachten op die bloeduitslag. Gaat het alweer iets beter?
    Koen zegt zijn naam ook nog niet (en is geen moeilijke naam) maar weet wel duidelijk dat als wij Koen zeggen dat hij het is! :)
    Woow zeg, Jikke had wel een heeeeeeeeeeele lange nacht he.
    Heej alweer 12 weken! Das mooi! \:D/
    Wat leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over het huis! Hopelijk lukt alles.

Eve: :( Bah wat een eng verhaal zeg van die mannen bij jullie in de kelders! Je zal er net een tegen het lijf lopen zeg. Hoop dat alles rustig blijft voor jou en je medebewoners.
    Wat ontzettend lief van die maakster dat ze je zomaar een schilderijtje toestuurde! :D Echt leuk zeg!
    De foto's van Fynn zijn echt prachtig! Die met bobby in zijn mond zijn erg lief.
    Oh ik zie nu de foto's met Gijs en Lynn. Erg lief! Zeker waar ie Lynn zo knuffelt.

Janette: Gelukkig dat het nog meeviel bij AH.
    Lekker zo'n uitslaapochtend.
    Ik vind Nijntje nog wel kunnen hoor ;) Koen heeft een jas van Nijntje.
    Die mutsy spider is erg mooi! Zag hem laatst ook via internet. Maar ja... we hebben al een buggy... (koelstra)

Vales: Gefeliciteerd met je nieuwe gekko! Het lijkt me persoonlijk helemaal niets maar vind het leuk voor je dat jij er blij mee bent.
    Over het sporten: Ja, ik vind het echt leuk! Leuker dan ik van te voren had gedacht eerlijk gezegd. Ik neem me altijd voor aan het begin van de week wanneer ik wil gaan en vlak voordat ik ga heb ik echt geen zin maar als ik er eenmaal ben dan gaat het lekker en als ik klaar ben, ben ik echt supermoe en bezweet maar wel een voldaan gevoel!

Duikster: Hihi, grappig zeg dat verhaal van Nick met zijn "oet" en "oen" :)
    Wat leuk dat jullie samen boten gingen kijken!
    Erg lieve foto's zeg van je 2 jongens. Wat gaat het al hard zeg met Chris (Nick ook hoor)
    Tof dat je op gesprek mag bij GGZ! :thumup: Had je daar gesolliciteerd?

Slingding: Klinkt erg gezellig, die nachtmarkt in Vlissingen.
    Jeetje zeg, dat is snel gegaan met die scheiding van je broer :( Blijft hij in hun huis wonen of zijn ex met kids?
    Wat een leuk idee zeg met die vingerverf! Jij bent echt crea-bea hoor. Daar zou ik dan zelf weer niet op komen.

Lola: Lekker he? Dit weer zo! Niet meer dat extreem benauwde. Ik houd er ook helemaal niet van.
    Gezellig, even uit met een vriendin! Geniet ervan hoor (nu het nog kan)
    Jeeeeemig wat balen dat die kast niet past. Hoop dat het al met al toch nog gaat lukken. Gelukkig zit het behang er nog op ;)

Saar: Hihi, moest wel even lachen om jou zaterdagavond. Ik zag het even helemaal voor me, jij op bed met de 2 kids bij je. Jammer dat je natuurlijk zelf geen foto kon maken.

Melliemel: Leuke vakantiefoto's zeg!
    Ooooh wat balen zeg van die pech in het begin :x Bah, daar zit je niet op te wachten. Gelukkig al met al toch nog een leuke vakantie gehad.
    Leuk zeg dat je de baby zo goed voelt!

Lies: Gezellig dat je ook weer terug bent van vakantie! En zo te horen hebben jullie het erg leuk gehad. Ben benieuwd naar de foto's.
    Nou zeg Thijs gaat als een speer zeg! :thumup: Lief hoor.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even nog een vraagje: Wanneer was nu de volgende meeting? 13 September? En dan een mama-meeting toch? Wokken? Is er al iemand bezig met de organisatie/reserveren?

Duckieeeee! :) (geintje)
    Hoe was je vakantie?

7. Hallo allemaal,

Liene heeft deze namiddag 1 uurtje geslapen en werd toen vrolijk wakker. En ze was echt wakker, en is wakker gebleven tot haar normale slaapgaanuur. Dus denk dat de namiddagen van 3u slapen voorbij zijn... Kleine meisjes worden groot!

Eve en Bianca, wat een ongelooflijk lieve foto van Fynn en Lynn. Echt zo schattig!

Ik vind ook dat iedereen zoveel moet spammen als je kan, want ik vind foto's kijken ook geweldig.

Eve, hier gaat Liene en Tisse allebei in het grote bad. Soms ook in de gootsteen als ik snel moet zijn. Het babybadje staat weer een tijdje in de opbergkamer. Alleen de standaard staat nog in de badkamer en dient als klerenhanger. :D

Deze avond zijn we gezellig gaan fietsen, was echt leuk.

Ook heb ik vandaag onze ooievaar overschildert, want er is een nieuw kindje in onze vriendengroep geboren: Jens. Morgen doen we de ooievaar naar daar.

Noralien, wat een supermooi huis seg! Ik zou het ook wel willen, maar ben nu niet direct een kaper op de kust. Toen we gisteren naar de Beekse bergen reden en daar dus in die stortbui terecht kwamen, waren we nadien nog wat gaan toeren in Nederland. Liene en Tisse sliepen toch. Ik zei tegen Ben dat ik zo graag in Nederland zou willen wonen, maar Ben dus duidelijk niet. :D

8. Janette en Otje, ik vind het ongelooflijk hoe jullie vol goede moed blijven solliciteren naar DE job. Ik duim voor jullie! :thumup:

Duikster, jij ook heel veel succes met de sollicitatie.

Lola, wat een pech seg. Is er echt geen andere oplossing, want dat lijkt me ook veel geld...

Wij gaan ook bijna Tisse zijn kamer in orde maken. Volgende week gaan we schilderen. Alle muren worden felgroen. Op de vloer ligt witte laminaat en het plafond is hout. Er komen allemaal gouden sterren, planeten en de maan op de muren gekleefd. Witte meubeltjes. Een mobiel met planeten aan het plafond. Ben benieuwd! Alleen het babybed is ook houtskleur, maar nadien gaan we daar een wit éénpersoonsbed zetten.

Binnen twee weken rijden we naar ikea om kasten te kopen (voor Tisse zijn kamer, de garage en de kelder) en dan ga ik nog zien voor nog enkele decospullen thema ruimte.

9. Ik ga mee naar de meeting. Ik kijk er echt naar uit om jullie allemaal nog een keer te zien!

Nog bijna vergeten: Cynthia, bedankt voor het compliment dat we krijgen via je banner!

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saar: Thnx voor je compliment! :oops: Wordt er verlegen van.
    Klinkt erg leuk, die nieuwe kamer voor Tisse!

Ik heb net een telefoontje gehad van Adecco. Ik mag op gesprek bij het bedrijf! Volgende week dinsdag om 10 uur! YES! \:D/ Nu nog oppas regelen...

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Otje ik ga duimen voor je....... enne wat voor baan was het ook al weer...ff iets gemist denk ik :oops:

enne ik mag vrijdag ook weer opgesprek...bij de supermarkt hier om de hoek....die hadden per direct cassieres nodig dus gesoliciteerd.. sprak ik haar vandaag en vroeg hoever ze al in de reeks zat..zei ze waneer kan je op gesprek komen :confused: nou eh vanmiddag..helaas dat ging niet dus dan word het vrijdagmorgen :)

Gister de curses cassiere bij de AH gedaan en ik was geslaagd :D en ik had ook al alleen achter de kassa gedraaid dus dat begin is er alvast en ik vind het leuker dan de deli/kaas of brood afdeling.

Saar Teun slaapt ook soms 1 uur soms 3 uur meestal iets er tussen in.
    en hoe vond Tisse het in de fietskar?

Als hij nu wakker word wil ik fietsen naar Alkmaar 4.5 km en dan ff naar de babyzaak daar kijken naar de Mutsy spider hoe klein hij nu eigenlijk kan worden en gelijk ff langs de sport ( zit er naast) want ze willen Teun nu wel zien.

tot later

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Wat fijn dat jullie zo weg waren van het huis! Hoop echt dat het gaat lukken. Keuken ziet er erg gezellig uit met die ramen aan de zijkant. En tja, op het bad word ik toch wel een beetje jaloers ;)

@Otje: Spannend weer op gesprek!

@Janette: Jij ook al weer goed bezig!

Verder eigenlijk niks te melden...

O ja, er is een hele tijd geleden door Steef een cd-rom gemaakt van ons zwangerschapstopic. Kan iemand die nog voor mij kopieeren?

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Dankzij het verhaal van Karin over Nick heeft Fynn nu ook het stoepkrijt ontdekt :D

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Fynn in conclaaf met een kabouter :)

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Fynn geeft de plantjes water

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve lieve foto's
    nog ff een vraagje de boxer die je voor Fynn had gekocht, ik neem aan dat hij die draagt over zijn luier heen?
    wat voor maat heb jij gekocht? gewoon zijn kleding maat of groter?

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb van H&M en Hema maat 86/92 en van Prenatal maat 92. Passen prima over z'n luier heen :D

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    dus ook nadat ze gewassen en in de droger zijn geweest?

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zal ik ook nog wat spammen van de vakantie dan:

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006