December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ga dus zoals gezegd stukje bij beetje van jullie geschreven verhalen beetje reageren totdat ik weer bij ben

vales; wat een aso mensen zeg van de auto met de deuk :confused: heb je nog wat gehoord verder? mss lees ik dit later

lola; ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de kamer

otje; geslaagde vakantie voor jouw zo te horen
    janette; ook lekker weekend gehad zo te zien

noura; zo net nog voor de bevalling even laten weten dat ze flink in de weer is!

duckie; ik hoop te lezen zo dat je een onbezorgde vakantie tegemoet gaat

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zal allereerst gnessy nog feliciteren!

cynthia wat een leuke foto van kailynn waar ze staat. en die ijsfoto, super

fynn met de kabouter, haha

saskia welkom terug

hier ook boxer setjes in maat 92, maar we hebben ook nog rompers

noralien, succes met het huis

janette, leuk hoor dat je achter de kassa mag

otje succes met het gesprek

ben de rest weer vergeten, sorry :oops:

afgelopen weekend een erg onrustig meisje hier, wou steeds drinken en niet slapen behalve bij mij.
    en het voeden deed zo`n pijn ik zat zowat te huilen zoveel.
    heb zondag de yunio lijn gebeld, ik dacht steeds dat het aanleggen niet goed ging, maar na 3 kinderen bv vond ik dit wel raar. en mischien was het wel spruw, en dat dachten hun ook. dus na de huisartsenpost te hebben gebeld een recept gekregen en nu gaat het iets beter, en sinds vandaag slaapt anissa weer in haar bedje, en aan een stuk door.
    ben er zo blij om, en ook dat de pijn iets minder is.
    verder de orentest gehad, en die was goed.
    safouane is verder heerlijk ondernemend, tijdens voeden op de bank staan, wat natuurlijk niet mag.

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    slingding; ik lees je bericht vwb vakantie lees met spanning verder
    en dan ook hetgeen van bianca getver

janette; balen dat de dolcis niet door is gegaan

lola; he vervelend zeg die hartkloppingen moet wel zeggen dat het herkenbaar is, heb hier sinds de zw.schap ook af en toe 'last' van. niet hinderlijk verder hoor

otje/debbie; nog gefeliciteerd met jullie verjaardag

slingding; jee lekker zo'n vakantie en dan ook nog de comp zo gatsie het zit je niet mee zeg, hopelijk lees ik zo dat de foto's en bestanden nog te redden zijn hier draaien de duimen echt balen zeg ......super dat het gelukt is :D

noura; he spannend zeg....he getver zo'n start van een bevalling is niet niks ik lees verder...gelukkig nu hoop ik nog te lezen hoe de bevalling is gegaan en dat het zowel met jouw als met anissa goed is

otje; balen zeg zo'n dagje

eve; super fijn dat je een baan hebt zeg, gefeliciteerd

bianca; jeetje wat zal jij geschrokken zijn zeg....wat een leuke filmpjes zeg ze heeft de smaak te pakken zo te zien

slingding; :cry: :cry: wat superrot voor je zeg, dit klinkt heel afgezaagd maar meen het uit de grond van mijn hart hoor. ik kan me moeilijk voorstellen hoe dit zal voelen maar denk wel een beetje hoe het hoogstwss zal voelen :( sterkte

lola; spannend allemaal zeg weet je al wat meer. mss lees ik wat meer....

lianne; fijne vakantie

slingding; leuk joh die foto's van kaillynn wat een grote meid dan alweer

vales; gecondoleerd met je gekko vervelend blijft het altijd vind ik hoor

lola; goed van jasmijn hoor helemaal zelf eten en alles op :)

eve; hier ook een die nog met zijn handen eet hoor. hij pakt met zijn handjes een stukje groente of vlees en prikt deze vervolgens op zijn vork en eet het dan op ;)

lola; ik hoop met je mee hoor vwb eerder bevallen

duikster; fijn dat de ontsteking niet heeft doorgezet

noralien; he balen zeg van de schilder

eve; leuke verdienste die treinkaartjes :)

slingding; het is nu echt een beetje trammeland zo in de familie zeg echt balen voor je vader met zijn trombosebeen bah bah

lola; jeetje wat schrik ik van jouw verhaal zeg en wat aso zeg dat hij is doorgereden :evil:

zo ik stop weer even gr saskia

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Ik heb je valse info gegeven :oops: Het setje (hemdje en broekje) van Prenatal is maat 98/104. De maat van H&M en Hema klopt wel. En ja, ze zitten nog goed na de droger (niet op de warmste stand).

@Saskia: Wat superlief dat je nog overal op reageert!

@Noura: Ik had je al gemist hier en vroeg me af of alles goed ging. Maar zo te lezen waren de afgelopen dagen dus wel zwaar :( Gelukkig dat het nu beter gaat!

Vanavond onverwacht gaan eten bij het vriendje van Fynn. Het was echt zo gezellig. Ik werd er helemaal blij van. Fynn en Jesse waren supermelig en echt heel leuk en gek aan het spelen. Het zusje van 4 deed vrolijk mee en gaf Fynn ook de hele tijd kusjes :D We hadden geen kind aan ze en konden zo lekker een roseetje drinken. Eenmaal thuis Fynn ff heel snel in bad gedaan, beetje drinken en binnen 2 tellen lag ie te pitten.

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

otje/bianca; goed hoor van koen en lynn

duikster; wat een super nieuws zeg, en wanneer hebben ze de echo?

lola/duikster; jullie nog gefeliciteerd met jullie mannen

noralien; ben benieuwd naar je vervolg verhaal mbt huis

saar; wat een leuke banner zeg, fijn te horen dat het met liene in het grote bed ook goed gaat en tisse in zijn eigen bedje heerlijk hoor

slingding; en wat een lieve banner zeg :)
    he meid, ik heb erg met je te doen hoor, hoop dat je iets kunt regelen met je werk

duikster; he balen toch nog een borstontsteking zeg, enne wat een sterke man jullie chris nu al omdraaien goed hoor

noura; wat een nare ervaring zo in het ziekenhuis zeg, getver maar idd zoals je aangeeft je hebt nu een gezonde dochter en wat ook heel naar is het alleen douchen erg slordig hoor
    wat een droppie zeg, en wat is safouane dan alweer een mannetje he? :D

duikster; fijn dat de borstontsteking minder is

lola; en en en hoe rijd de auto?

bianca; erg leuke foto's zeg enne wat een grote vent heb jij ook alweer zeg :)

gnessy; fijn dat jouw vakantie ook geslaagd is

janette; wat goed van teun zeg!

slingding; hoe gaat het nu met je?

eve; beterschap met je mannetje het zal inmiddels wel weer beter gaan met hem maar toch, wat een stoere boxer zeg

saar; leuke en lieve foto;s zeg

noura; wat een druk vrouwtje heb jij gehad zo te horen niet heel professioneel als ze haar prive dingen deelt maar ok

otje; wat leuk om te horen dat koen zich zo in ene snel ontwikkeld

saar; wat een stoere foto met tisse in de kinderbuggy

slingding fijn voor je om te horen dat jullie leuke uitstapjes maken samen

vales; heftig hoor lijkt me niks die bedreigingen zo, getrver

zo ga weer stoppen voor vandaag ben al aardig opgeschoten met bijlezen

gr saskia

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve geeft niet hoor de foute info....heb het toch nog niet gekocht maar dan ga ik wel voor maatje 98... heeft hij er van de winter ook nog wat aan ;)
    en lekker dat het gezellig is geweest

ik moest eigenlijk vanavond sporten maar ben dood op... Teun is de laatste dagen al om 5 uur wakker..valt daarna wel weer in slaap met onder brekingen houd hij het dna vol tot een uurrtje of 7 maar ben ook wakker en slaap dan bijn an iet meer...

Vanmiddag wel lekker met hem op d efiets geweest.... als er een stoplicht op rood staat zegt hij ROOD Stoppen... of wel rOd Oppe... en groen weet hij ook al Oen Ijden... een langs de sloot is het Dood kwak kwak... kwak kwak zijn de eendjes ook al zwemmen ze er niet... :)

Helaas niets opgeschoten met de nieuwe buggy jacht ze wisten namelijk geneens het bestaan van de rugdrager af.... wel zeiden ze de Quinny zapp maar die kan helaas niet in slaap stand en dat wil ik er wel op hebben....

10. Vannacht wakker gelegen van 2.30 uur tot 6.30 uur en ik weet niet eens waarom. Ik had geen last van hartkloppingen, ik was niet benauwd, ik lag niet te piekeren, het was niet te warm en Roy lag niet te snurken ;) . Om 11.00 uur ben ik dus maar samen met Jasmijn gaan slapen. Wel lekker, alleen kom je dan meteen nergens meer aan toe.

Vanmiddag heerlijk een stuk met mijn moeder gefietst, dat begint echt een dinsdagmiddagtraditie te worden... :D
    We hebben een zogenaamde knooppuntenkaart en die stuurt je over allerlei leuke, kleine weggetjes die je uit jezelf niet snel zou durven nemen...

@Otje: Goed nieuws zeg wat betreft je sollicitatie. Ik hoop echt voor je dat het lukt... :D

@Janette: Nog meer sollicitaties :confused: ? Lijkt de supermarkt om de hoek je leuker om te werken of gaat het je puur om de afstand?

@Slingding: Wat een lekker toetje heeft Kailynn toch... :D
    Enne... ik waardeer jou ook heel erg als (forum)vriendin!

@Noura: Ach gut, wat zielig zo'n onrustig baby'tje en dan jij ook nog met pijn moeten voeden. Ik ben blij dat het inmiddels wat beter gaat!

@Melliemel: Zó... jij bent ver terug gegaan met reageren :D ! Sommige dingen was ik zelf al bijna vergeten...
    Enne... de auto rijdt super!

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Eve, lekker hoor....een roseetje drinken met de mama van Fynn's vriendje ;) .

Melliemel, weet je zeker dat je niemand vergeten bent met reageren ;) .

Janette, Alweer een sollicitatie. Ben benieuwd. Succes alvast!

Slingding, volgens mij heb ik al wat van deze foto's op je hyves gezien?!
    Ze zijn wel errug leuk!

Lola, klinkt leuk zo'n fietskaart. En op dinsdagmiddag fietsen met je moeder lijkt me ook wel gezellig.
    Je had me wel kunnen bellen gisteravond ;) . Wij gingen lekker vroeg naar bed, beetje bijslapen. Niet dus! We hebben allebei los van elkaar úren liggen malen. Het huis tig keer van onder tot boven doorlopen, hier en daar al wat geklust en Robert heeft de hypotheek al geregeld :oops: .

Vandaag bij de makelaar geweest die wij willen inschakelen als aankoopmakelaar en straks als verkoopmakelaar voor ons huis.
    Vrijdag samen met hem een bezichtiging en daarna de onderhandelingen.

12. Jullie weten in ieder geval wél waarom jullie de slaap niet konden vatten... ;)

13. Lola, bedankt voor de banner... Ik vind hem supermooi.

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noortje, ik wiat het niet meer zeker welke ik gedaan had.

ik ben bezig met een hyves voor arno zijn bedrijf.
    Ik ben hem nog aan het pimpen maar als iemand het wil volgen.
    www.musiccentremuller.hyves.nl

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Ik vind Babyhood echt iets voor jou!

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Zoo.....ik ben ook weer terug van vakantie!

We hebben het super gehad! Het weer was prima (soms wel erg warm), en we hebben ons goed vermaakt. Na week 1 heb ik bijna niet meer overgegeven, dus de rust heeft me ook in die zin goed gedaan. Demi vond het ook fantastisch. We stonden op een autovrijecamping. De camping was ingedeeld in veldjes en op ieder veldje stond een eigen speeltoestel met zandbak, ideaal dus, want daar liep ze al gewoon zelf naar toe en ging zelf lekker zitten spelen. En er waren heel veel andere kinderen. De camping was helemaal ingericht op kinderen. Er was speciaal baby- en kindersanitair, en da's toch wel erg handig moet ik zeggen.
    Lopen gaat nu echt super goed. Probleem is alleen dat ze dus absoluut niet meer in de kinderwagen wil en ook over een handje vast houden ontstaan hele drama's. Zo zijn we naar sprookjeswonderland geweest. Ze heeft daar denk ik zo'n drie uur aan een stuk zelf gelopen. Echt zo grappig. Ik vond dat echt een mega goeie tip. Het is voor ons een heel eind rijden, maar anders zou ik er zeker vaker naar toe gaan. Echt een leuk park, voor een betaalbare prijs.
    Verder hebben we vaak gefietst op de veluwe, zijn we naar Dierenpark Amersfoort geweest, naar een indoor speelhal, we hebben gewinkeld in Apeldoorn en zijn twee keer naar de plaatselijke kermis geweest.

Foto's ga ik zeker nog spammen, maar daaar voor moeten jullie nog even geduld hebben, want ik heb daar nog steeds problemen mee.

En.....ik hoorde per sms al dat de dochter van Noura is geboren, super!

@noura:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!

Veel geluk samen! Ik lees dat het op het laatst toch nog heel spannend voor jullie was, gelukkig is het goed afgelopen en is de bevalling weer voorspoedig verlopen. En oh, wat een schattig foto's, echt zo lief. Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd naar het geboorte kaartje, kan je dat scannen? Ik kan me herinneren dat je het zelf ontworpen hebt.

En verder heb ik wel heel globaal door de bladzijden heen gelezen, maar eigenlijk weinig onthouden.

Ff uit m'n hoofd wat ik wel heb onthouden.

@Otje: Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
    @Gnessy: Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad de 22e! Het was volgens mij prachtig weer , of niet? En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    @Eve: Super dat je een nieuwe baan hebt, maar daar had ik je al mee gefeliciteerd. Vandaag dus je eerste officiele werkdag, succes! Lijkt me echt super leuk, een boekhandel. Heb je er lang gewerkt?
    @Noralien: Wat spannend, een nieuw huis op het oog. Succes met de onderhandelingen enzo.
    @Cynthia: Wat balen voor je dat je het zo moeilijk hebt op dit moment. Ik denk dat het goed is dat je even rust hebt genomen voor jezelf. Je krijgt van mij en Demi een hele dikke knuffel. Zorg goed voor jezelf.
    @lola: Gelukkig was alles goed, je zult wel geschrokken zijn. En wat een gave nieuwe auto zeg.
    @Lies: Ook jij weer terug van vakantie! Fijn dat het kamperen zo goed bevallen is, want daar was je geloof ik toch een beetje huiverig voor. Ik vond het ook heerlijk. Je bent gewoon de hele dag lekker buiten aan het leven.
    @Melliemel: Leuk hoor je vakantiefoto's. Vind vooral die met papa op het strand heel stoer ;) Gelukkig hebben jullie het ondanks alle ellende toch heel leuk gehad. En je hebt nog steeds een mooi bescheiden buikje hoor.

Ik hoop dat ik geen belangrijke dingen vergeten ben....

Om 11.40 uur moet ik trouwens weer op controle bij de gyn en volgende week woensdag heb ik mijn 20 weken echo.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    duckie: welkom terug! wat super om jullie vakantie verslag te lezen vooral omdat deze zo positief is!
    Je zwangerschap gaat ineens ook hard zeg!
    succes bij de gyni.

Eve: werkse vandaag toch?

ik blijf nog even ziek gemeld....
    ik wordt deze week of volgende week opgeroepen door de arbo dus we zullen zien....

18. @Eve: Op die site was ik al eens geweest, die kappen zijn inderdaad errug leuk, maar ook errug duur :( . Maar je kent me goed in elk geval... :D
    Vooral die Delfsblauwe kap is super, misschien leuk om als kraamkado te vragen met de naam van het kindje erop...
    Je leest dit niet meer, maar ik hoop dat wanneer je thuis komt, je kunt terug kijken op een geslaagde eerste werkdag!

@Duckie: Fijn om te lezen dat de vakantie jullie (en met name jou) zo ged heeft gedaan. Hopelijk blijft het overgeven nu zo goed als verleden tijd!
    En bijna 20 weken alweer... :confused: , waar blijft de tijd? Het lijkt net alsof een zwangerschap bij anderen véél sneller gaat dan bij jezelf... :(
    Wil je trouwens het geslacht van je kindje weten?

@Slingding: Hoe voel je je? Hebben het niet werken en de rust je goed gedaan?

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even nog een vraagje: Wanneer was nu de volgende meeting? 13 September? En dan een mama-meeting toch? Wokken? Is er al iemand bezig met de organisatie/reserveren?

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo,

Pfff... wat is het warm he? Het gaat hier echt wel heel erg op en neer.
    Koen had net zijn boterham op (met een gebakken eitje, vond ie heerlijk!) en was zo moe. Dus dacht: Leg m maar in bed. Gaat ie echt heel hard huilen. Toch maar even gelaten en nu na 10 min. is het stil.
    Koen slaapt trouwens al 2 dagen uit tot 9 uur! En ik ook :oops: (sorry eve)
    Als ie straks wakker is zet ik het badje op. Kan ie lekker poedelen.

Saar: Jammer dat Ben niet naar NL wil verhuizen. Ach ja... wie weet he? Met het aantal kindjes zijn jullie er ook uitgekomen ;)
    Mooie banner!

Janette: De baan waar ik nu mee bezig ben is voor administratief medewerkster.
    Succes vrijdag!
    Wat leuk dat Teun zo aan het brabbelen is.
    Slaapt Teun nog wel eens in zijn wagen/buggy? Koen namelijk nooit meer dus een buggy met slaapstand zou voor mij niet eens meer hoeven eigenlijk.

Eve: Ik zal aan Steef vragen of hij die nog kan kopieren. Je hoort nog van me.
    Wat een lieve foto's van Fynn. Zeker die met dat gietertje. Daar kijkt ie zooo lief.
    Wat leuk dat het zo gezellig was bij het vriendje van Fynn! Misschien mag ie daar wel eens gaan logeren ;) :D
    Ben benieuwd hoe je 1e werkdag was!

Slingding: Leuk zeg die vakantiefoto's! Vroeg me meteen af hoe het nu met je eczeem is? Ging het toen wel goed in het zwembad?
    Doe rustig aan hoor. Groot gelijk heb je.

Noura: Vervelend dat je zo'n last het met de borstvoeding. Gelukkig gaat het nu wat beter.
    Hoe bevalt het je nu? Als mama van 4 kids? Ik vind het echt superknap hoor!

Lola: Oh jemig zeg, je hebt echt lang wakker gelegen! Dat is minder. Gelukkig kon je nog even naar bed met Jasmijn.
    Gezellig zo fietsen met je moeder. Ik ken die knooppuntroutes van hier uit de regio. Erg leuk!
    Wat heb je een leuke banner gemaakt zeg voor Saar!
    Ik had ook even gespiekt op de site die Eve doorstuurde. Erg leuk zeg! Vond het ook typisch iets voor jou. Maar wel prijzig idd.

Noralien: Spannend allemaal, met het huis! Hopelijk gaat alles lukken.

Duckie: Gezellig dat je er weer bent. En zo te horen een heerlijke vakantie gehad! Super zeg. Waar was je ook weer geweest? Ben benieuwd naar de foto's maar doe rustig aan hoor.
    Ben je nu nog eventjes vrij?
    Jeetje ja je bent alweer bijna op de helft! Wat gaat het toch snel zeg.

Groetjes Otje

Deel Deze Pagina