heb ooit een topic over de sprongenwekker geschreven http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... ngenwekker heb nog nooit er 1 binnen gehad
Ik denk, ik ga eens ff bijlezen....is er niets meer geschreven sinds gisteren Jullie zullen wel allemaal hele zoete kindjes hebben die nog lief liggen te slapen of jullie hebben nu meteen jullie handen vol hihi. Hier een heerlijke nacht gehad. Jikke heeft om 22.30 haar laatste voeding gehad en meldde zich weer om 08.30. Ik heb het idee dat ze zelfs beter doorslaapt nu ze op haar eigen kamertje ligt. Ik voel me alweer iets beter dan gisteren. Doe een beetje rustig aan, dan komt het wel weer goed
Batchie hier staat jou en mijn foto van 9maandenbeurs op, die door die fotograaf is gemaakt. Verwijderd
Ik stond er ook echt van te kijken dat Koen ineens omrolde. Hij was al behoorlijk sterk als ik hem op zijn buik legde en bleef steeds langer omhoog. Op een gegeven moment ging ie steeds naar zijn zij en toen heb ik hem zeg maar geholpen om door te rollen en toen legde ik 'm weer op zijn buik en toen deed ie het zelf! Echt een leuk gezicht! Ik heb me al 2 x aangemeld voor de sprongenwekker maar niets gehad... Jammer... Ik geloof dat Koen echt in een sprongetje zit... hij doet echt hazeslaapjes overdag en huilt veel en heeft snel honger (hoort dit ook bij een sprongetje?). Vannacht heeft ie wel heel goed geslapen. Om 22.15 uur kreeg ie de laatste fles. Hij had honger en het lukte niet meer om te rekken tot 23.00 uur. En heeft ie tot vanochtend 8 uur geslapen en 8.15 uur zijn 1e fles. Nu ligt ie in bed... hoop dat ie langer slaapt dan een half uurtje... Slingding: Ja eigenlijk zijn Koen en Kailynn even oud omdat wij op dezelfde dag waren uitgerekend en in werkelijkheid scheelt het zo'n 3-4 weken? Hihihi. Vales: Bah wat vervelend in die supermarkt! Ik doe dat ook wel eens, dat ik Koen even 3 meter verder laat staan om even snel iets te pakken. Dan ben ik toch binnen een paar seconden terug. Kan me voorstellen dat dit niet leuk is. Gaan jullie nog leuke dingen doen in het weekend? Het wordt slecht weer geloof ik... hier regent het al volgens mij. Dan maar aan m'n (grote berg) strijkwas... bleehhh Gr Otje
@Noralien: Fijn dat je je alweer wat beter voelt. Maar wanneer ik naar buiten kijk, wordt dit echt zo'n dag om eens lekker binnen te blijven... Jasmijn werd om 8.15 uur wakker en om 8.30 uur uur heeft ze de eerste fles gehad. Vervolgens heb ik gekolfd en de boel gesteriliseerd. Daarna even lekker met mijn dochter getut en nu ligt ze weer in haar bedje. Mijn man slaapt nog (die moet doordeweeks om 6.00 uur op...) dus ik heb het rijk even lekker voor mij alleen! @Otje: Misschien heb jij de vierde 'H' ontdekt: die van Honger... Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je vaker en langer wakker bent en meer jengelt dat dit meer energie kost. En wie meer energie verbruikt, heeft ook meer honger! Enne... succes met je berg strijkgoed! @Vales: Ik kan me jouw woede goed voorstellen hoor! Ik heb ook niet graag dat onbekenden aan Jasmijn zitten. Ik vind het leuk als mensen in de wagen kijken en een praatje maken, want dan voel me trots. Maar aaien: liever niet!
Hoi, hoi, Zo, ben weer op de hoogte! Otje, wat is Koen snel zeg, Dain vindt op zijn buik liggen niet zo geweldig en omdraaien duurt volgens mij nog wel even. Hij heeft wel zijn handen en voeten ontdekt en kan daar echt een hele tijd mee zoet zijn. Gisteren had hij echt een hongerdag, waarschijnlijk toch minder gegeten toen hij koorts had. Om 17.30 heeft hij zelfs 2 flesjes gedronken van bij elkaar 240 cc! En 's avonds nog eens 170cc! Hoop niet dat dit een gewoonte wordt, want zoveel tap ik niet in 1 keer! Vandaag geef ik alleen de borst. Nu hij dus meer per keer gaat drinken hoop ik dat ie naar de 5 voedingen gaat. Vervelend Vales, ik laat Dain ook wel eens vlakbij staan en moet er ook niet aan denken dat vreemden aan hem gaan zitten. Die sprongenwekker daar heb ik ook nog nooit bericht van gehad en de Wij heb ik ook nog niet gehad. Ik moet nu opschieten, want we gaan zo naar Michels vader en vriendin. Fijn weekend allemaal!
Volgens mij is het sprongetje van Koen weer voorbij!? Vanochtend heeft ie om 8.15 de 1e fles gehad... een uurtje later rond 9.15 lag ie in bed en heeft geslapen tot 13.15 uur! Toen een fles en nu ligt ie in de box te gapen. Is denk ik dus alweer moe... Slaap inhalen van de afgelopen dagen? Gr Otje
debbie ik zal binnenkort ff een mail adres vragen, aangezien mijn vriendin atechnisch is met pc, en ik haar alleen spreek. dan kan je ff een mail sturen.
Hier een rare dag. Arno mijn man heeft zware kiespijn hij is al 3z naar de tandarts geweest van de week en slaapt al sinds maandag amper. Kailynn is hangerig en heeft veel honger. Dus het loopt even allemaal anders dan anders. Wel iets heel moois nog: Kailynn heeft zich vanmiddag voor het eerst van haar buik naar haar rug gedraaid. ze lag op haar elleboogjes en zo draaide ze om en de 5keren erna ook. Ben super trots op haar!
ha meiden heb wel alles weer gelezen. Weer een paar omrollers erbij.. Koen en Kailynn goed hoor. Nick heeft er ook wel plezier in, maar na het eerst helemaal gedaan te hebben, lijkt hij er nu weer moeite mee te hebben om helemaal door te rollen... ach komt wel weer. Ik voel me beroerd. Ik hoest echt heel erg, droge hoest, ik word er niet goed van. Ook vervelend tijdens de BV want Nick schrikt iedere keer....Hoop echt dat dit snel overgaat en ik dan ook weer wat beter slaap vannacht. Volgende keer zal ik weer wat meer reageren. O Suusje mijn eerste werkdag is vrijdag weer.... heb er nog weinig zin in nu ik me zo beroerd voel... Karin
wat goed heee dat er al een paar zich kunnen omdraaien! oh en setje ik mag je nu wel feliciteren he! gefeleciteeeeerd! hier een rustige dag, vanmiddag mijn ouders op verjaarsvisite gehad, en mijn man is naar de bruiloft van een nichtje in amsterdam. jammer dat ik niet mee kon, maar volgende keer beter. hier was het wel zonnig vandaag. eind van de middag nog een stukje gelopen met de wagen. vales wat kunnen mensen toch brutaal zijn he. duikster beterschap, hoop dat je je gauw weer beter voelt. en slingding, sterkte met de kiespijn van je man, ook beterschap. ik heb ook nooit nog wat van de sprongen wekker gehoor, maar merk vanzelf wel wanneer die dat krijgt. en is dit de 3e sprong las ik? saf heeft er maar 1 gehad volgens mij.... en de wij heb ik ook nog niet gehad. raar
Oowwwww Setje, wat erg.....ik ben gistreren niet meer op het forum geweest en wist niet dat je jarig was. En ik heb je nog wel gemaild en dan vraag jij wanneer ík dan jarig ben Nou, alsnog gefeliciteerd @Slingding, goed zeg, dat Kailynn nu ook al omrolt. Vlotte kinderen hier hoor! @Karin, beterschap! Er wordt troewens maar weinig bijgeschreven. Eén voordeel, is wél makkelijk teruglezen als je een dag gemist hebt
Setje: Sorry, 1 dag te laat maarrr... GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Hier heeft het gisteren bijna de hele dag geregend. Rond 18 uur was het droog... Maar nu is het heerlijk weer. Na Koen z'n volgende voeding (rond 12 uur) gaan we een stuk wandelen. Het lijnen gaat ook nog steeds goed! Ik snoep niets... alleen gezonde tussendoortjes zoals een stukje ontbijtkoek of rijstwafel. Valt niet mee maar ik merk het al wel aan m'n kleding en ik zet door! Morgen weer op de weegschaal.... Idd rustig hier dit weekend! Groetjes Otje : PS: Zijn er nog ideeen voor de meeting??? :
Even snel een berichtje van mij. Ben niet echt actief geweest de afgelopen dagen. Zit nml een beetje met mezelf in de knoei. Worstel erg met de gevoelens die ik voor de vader van Fynn heb en kom er ff niet uit. Heb wel met jullie meegelezen maar gewoon geen fut om te antwoorden. Maar dat komt wel weer hoor! Vandaag trouwens m'n 1e werkdag. Misschien knap ik daar een beetje van op. Tot snel
@Kailynn: Goed gedaan meissie! @Duikster: Beterschap! @Otje: Ga zo door met lijnen! Wij gaan vandaag ook eens lekker aan de wandel . Het is inderdaad hartstikke mooi weer, hopelijk blijft het de hele dag zo... Ik heb gisteren nog een hele poos zitten zoeken op internet naar ideeën voor uitjes, maar eigenlijk vind je niets voor baby's. Ik heb nog gezocht naar indoor picknick-plaatsen, maar die heb ik niet kunnen vinden in het midden van het land. Ik heb wel nog een bungalowpark gevonden (De Vossenmeren in Brabant) dat een stuk goedkoper is dan Center Parcs (11,- en kids jonger dan twee jaar gratis), maar dan zit je weer met het openbaar vervoer. Het voordeel van zo'n park is wel weer dat er ook leuke dingen te doen zijn voor de niet-zwemmers onder ons. Maar het zal lastig zijn om iets te vinden dat EN iedereen leuk vindt EN goed met het ov bereikbaar is EN niet te duur is EN weersonafhankelijk is. Overigens ben ik best bereid om meiden van het dichtgelegen station op te pikken...