hi hi, nou heb gister iig even kunnen rusten orlando heeft nml 2,half uur geslapen. vanacht wel weer een gebroken avond, heb hem tussen ons in gelegd vanacht wat beter ging, dan maar weer even tussenin vanavond weer een poging otje; heel veel succes morgenmiddag, watvoor baan/funktie is het? duikster; haha ach er word iig met de auto gereden enne mag ik vragen hoeveel jij was aangekomen met de zw.schap? en hoeveel eraf moeten? lola; begrijpelijk hou er ook niet van vales; aaahg die spike, hij ziet er ook echt zielig uit nu. die heb ik op je hyves ook gezien bianca; ik vind het niet een heel groot probleem als orlando in ons bed slaapt dus als het helpt en het tijdelijk is....ja toch?! wat een kleine voetjes heeft lynn dan echt schattig, vind het leuk hoor beter voor een meisje. he wat vervelend voor jullie hond, dit is altijd moeilijk volgens mij heb ik irma destijds met een bumba gezien wie weet kun je het haar vragen? noralien; he vervelend zeg, griep/combi zw misselijkheid, hoop dat het vlot weggaat nynke; ik vind wassenaarseslag helemaal leuk, daar heb je volgens mij ook wel huisjes in de buurt, duinrel is er vlakbij dus wie weet, daar kun je naast het strand ook in het bos wandelen en door de duinen saar; zoooo lekker nederlandse produkten ingeslagen zo te lezen enne wat een schattige foto's. leuk om te zien hoe liene met het paardje bezig is, enne ik snap hem ook wel ja vwb ademen van tisse vind ze allemaal zo leuk, wat heerlijk he hoe ze kunnen slapen. wat een ondeugend bekkie heeft fynn op de foto's zeg liene is zo te zien echt helemaal gek van haar broertje tisse 8) in de wieg kun je helemaal goed zien hoe groot tisse is in vergelijking met liene! ilse; ik vind hem erg leuk hoor je banner bianca; jouw foto's zijn ook zo leuk en lijkt het nu zo op de foto waarbij lynn op gijs zit of is het zo dat lynn en gijs hun hoofdjes niet zoveel schelen qua grootte? wat een lief gezicht van gijs in de phil en teds. en leuk zo'n monster! wat een schattige foto van gijs wat een koppie saar; alsnog succes met je thuiswerk van school. gisteren heb ik wss orlando iets te lang getild want ik kreeg inene een onwijze steek in mijn buik en moest echt even gaan zitten en ik heb zelf het idee dat ik toch al echt super rustig aan doe maargoed zal wel voor mijn doen zijn dan....daarentegen krijg ik gelukkig en heeel lief morgen en vandaag hulp van mijn moeder en vriendin. vandaag komt mijn moeder wat strijk strijken en morgen komt mijn vriendin het een en ander helpen in het huishouden. lekker hoor. zo ik ga ff boodschappen doen. gr saskia
Saskia, geniet van je hulp. En je mag ze altijd verder sturen naar hier hoor / Hier ook ienimieni voetjes, een 19. Ziet er wel lief uit, maar idd niet zoveel keuze.
ach germ Spikie: hoop dat hij snel opknapt van de ingreep (en minder blaft) Bianca sterkte met het verlies van je mams hondje. is het overigens toen nog gelukt met de phil and teds om de zitting beter bevestigd te maken? Lieve foto van Gijs in het achterzitje. Heerlijk dat je weer kunt genieten van Gijsje en Lynn. Wanneer mag je trouwens nog een keer terug naar de orthomanueel therapeut? Duckie: leuke banner. Kijkt Demi wel eens naar Dora? Nynke: ik vind de omgeving zoutelande/westkapelle erg mooi en het strand is er ook goed begaanbaar. Er zijn daar heel veel (particuliere) huisjes. Via deze link: http://vvv.nl/zoekenboek.aspx?acctype=b ... (provincie)%20&straal=10&gclid=CIOSjpKpnJUCFQs4QgodZiMFgw heb je ze voor het uitzoeken.... Saar: Ben krijgt gelijk met zijn vernederlandsing Lieve foto's. Ik vind die van Liene en Tisse samen in de bak echt super. Succes met werken voor school. Het is bijna klaar Melliemel: ik was een kilo of 12/13 aangekomen, net als bij Nick. Ik denk dat er nog een kilo of 5 af moet. Heb al even niet op de weegschaal gestaan...Maar doe weinig moeite, ik heb gewoon nog te veel trek door de bv en bij Nick was het er na een maand of 4 ook af zonder dat ik iets gedaan had. en al doe je voor je gevoel nog zo rustig aan, soms is het toch te veel. Nu nog even een foto van mijn nieuwe auto voor de liefhebbers: ben net om 12.00 uur gebeld door mensen van het dok, waar ik zondag een sollicitatie naar weggedaan had, dat ze mijn brief ontvangen hadden en vanmiddag had de psychiater nog een gaatje voor een gesprek. Of ik toevallig in de gelegenheid was? Nu stond ik nog bij mijn moeder, dus even haar aangekeken, en zij komt straks weer oppassen en dan ga ik dus op gesprek. Ben benieuwd. pff...ik ga nog effe liggen want ben wel duf van een minder avondje/nachtje met Chris. Ben overigens vanmorgen samen met mams gaan babyzwemmen met Chris en Nick. was wel leuk. suffe ik...vergeet ik het fototoestel.
We hebben onze vakantie geboekt, we gaan 1 september een midweek naar duinrell. Ben meteen gaan kijken toen saskia zei dat wassenaarseslag zo leuk was. Er zijn nu aanbiedingen bij duinrell, dus de prijs vond ik wel meevallen. En nu kunnen we gratis naar het attraktiepark en het tikibad. Ik hoop maar dat het weer ook goed wordt. In ieder geval droog. Heb er heel veel zin in
Hoi allemaal, Melliemel: Leuk zeg die foto's. Ik heb erg moeten lachen om dat filmpje met die autootjes! Jammer dat Orlando wederom onrustig was. Hoop echt dat het snel weer beter gaat. Moet erg vermoeiend zijn. Janette: Oei 5 uur is erg vroeg ja. Gelukkig dat hij daarna nog even gaat slapen. Ik sta sinds deze week nu sara weer naar school gaat op rond 7.45 maar Koen slaapt rustig door tot 8.30 of nog later Vales: Ik heb medelijden met je hondje. Beterschap met 'm en hopelijk is ie snel weer de oude! Wat lief dat ie zo blij was je te zien. Ooh die foto, daar zit ie echt zielig erbij. Je mag zeker showen met die nagels hoor! Echt mooi gedaan. Lola: Ben nu eigenlijk wel heeeeeel erg nieuwsgierig over welke mama dit gaat Kan me wel goed voorstellen dat je die eeuwige spam erg vervelend vindt. Ik word er ook doodmoe van. Bianca: ooh wat zielig van het hondje van je ouders Sterkte! Ik heb geen bumbo. Noralien: Veel beterschap gewenst! Doe maar rustig aan. Nynke: Roompot heeft verschillende bungalowparken aan zee. Misschien is dat iets? http://www.roompotparken.nl/ Saar: Ik vind de foto's erg leuk! ik kom later weer verder reageren... koen wordt wakker... Groetjes Otje
ik ga voor je duimen otje haha ik vind sportief ook leuk saskia, en pak is ook erg sexy, wel een goed zittend pak van mooi vallende stof en uiteraard niet met sneakers eronder heerlijk nynke een weekje weg, duinrell lijkt me erg leuk bianca wat verdrietig van het hondje van je moeder koen slaapt ook lekker lang otje hier is over 2 weken weer school karin ik heb ook zoveel trek nu met de bv. terwijl ik toen ik zwanger was dat helemaal niet zo had. heb het idee dat ik nu aan het aankomen ben haha en mooie foto zeg oh saar wat lief van die kleine voetjes noralien beterschap cynthia succes bij de arbo... oei dat is weinig slaap zeg gister goed geschrokken met anissa, ze had wat verhoging, en toen ik haar ging pakken omdat ze huilde had ze allemaal slijm in haarmondje en leek wel of ze bijna stikte erin. heel eng. na te hebben gedronken sliep ze gelijk weer, maar ben wel tig keer wezen kijken. de huisarts toch maar gebeld en die wou het even aan kijken, maar als het slijm er smiddags weer was, en de verhoging opliep moest ik aan de bel trekken. gelukkig ging het smiddags beter. ik heb overigens een leuk armbandje laten maken, een site waar ze super leuke dingetjes hebben. dit is een foto van het voorbeeldje, en kreeg het gister toegezonden en het is nog veel mooier dan op de foto.
Noura, veel beterschap voor Anissa. Hier heeft Tisse ook eens slijmpjes gehad 's nachts. Ben is er toen mee wezen stappen heen en weer tot hij weer goed kon ademen. Ik was toen wat paniekerig, maar neit zo dat ik de ha 's nachts ging bellen. 's Morgens was het weer over.
nee ik had er snachts de huisarts ook niet voor gebeld. maar omdat ze ook verhoging had heb ik toch maar geinformeerd. hij zei ook dat zulke jonge babys eigenlijk geen verhoging en koorts mogen hebben, en je het echt in de gaten houden moet. als het slijm bleef hadden we echt moeten komen. maar het is weg gelukkig maar.
Ja, inderdaad gelukkig maar. ik dacht ook dat baby's onder de 4 maanden best geen verhoging hebben. Was het veel verhoging? Hopelijk blijft het allemaal weg en was ze gewoon wat te warm van de warmte, kleedjes, ... weet ik veel.
Vervolg reactie.... Saar: Erg leuke foto's! Die van Liene en Tisse samen zijn echt leuk zeg. Ook die met Fynn erbij! Zo te zien was het erg gezellig bij Eve en leuk dat je nog Nederlandse boodschappen hebt gedaan! Als je zin hebt mag je hier ook wel eens komen buurten hoor. Krijg je Limburgse vlaai! Of ken je dat al? Duckie: Wat een leuke banner zeg! Bianca: Wat een leuke foto's van je kindjes. Leuk stel zo bijeen. Koen heeft maat 21 maar volgens mij zijn ze bijna te klein. Wel jammer want hij loopt daar wel heel fijn op. Grotere maatjes zijn vaak niet meer van die soepele maar zo hard en stevig Slingding: Hoe was het bij de Arbo? Oei, dat was een heel kort slaapje. Melliemel: Oei, doe rustig aan he? Lief dat je hulp krijgt van je moeder en je vriendin. Super toch. Duikster: Mooie auto hoor! Daar kan je wel veel in kwijt. Oh spannend zo onverwacht een sollicitatiegesprek! Succes! Of ben ik al te laat? Nynke: Leuk zeg naar Duinrell! Veel plezier alvast. Oh ik zie dat het nog eventjes duurt. Oh nee, 1 september is al snel ja. Noura: Oei kan me voorstellen dat je geschrokken was van dat slijm bij Anissa! Gelukkig gaat het nu weer goed!? Mooi armbandje hoor!
Ik zag wat vraagjes over mijn sollicitatie. Die is morgen dus om 14.15 uur (mijn moeder komt even oppassen). Het gaat om een baan als administratief medewerkster voor 16 uur per week. Ik zit alleen nog met een "klein" probleempje. Er stond namelijk in de functie-eisen: Kennis van de Duitse taal in woord en geschrift. Nu heb ik nooit Duits gehad op school. Ik kan het een beetje verstaan en ook een beetje praten maar schrijven wordt een groot probleem. Heb me voorgenomen om gewoon eerlijk daarover te zijn want met liegen val ik natuurlijk direct door de mand. Ik ga wel zeggen dat ik natuurlijk bereid ben om Duits te gaan leren. Hopelijk komt het goed... Ik ben echt zoooo BLIJ op dit moment. Moet de hele tijd lachen. Ik kreeg straks een telefoontje op mijn mobiel. Het was iemand van Life & Cooking. Het leek me zo leuk om een keer een uitzending bij te wonen samen met mijn zus voordat ze naar Curacao gaat emigreren (ze gaat 1 oktober al). Toen heb ik een hele tijd geleden (1/2 jaar of zo) een mailtje gestuurd dat ik er graag eens bij wilde zijn om mijn zus te verassen. Was al een hele tijd terug dus dacht er niets meer van te horen. Maar nu werd ik dus gebeld dat ze in september nog beschikbare plaatsen hebben. Ik mocht zelf een zondag in september uitkiezen! Ik vond het erg moeilijk een datum te kiezen want mijn zus is natuurlijk hartstikke druk met alles voor te bereiden en van iedereen afscheid te nemen dus een erg volle agenda. Heb toen maar gegokt op 28 september. Dat was goed en volgende week krijg ik meer informatie via de email. Daarna direct mijn zus gebeld of ze dan kon, de 28ste. Ze wilde meteen weten waarom maar heb haar eerst in d'r agenda laten kijken. Nou ze kon dan wel misschien en toen heb ik verteld waarom en ze vindt het geweldig! Dus gaan we gezellig saampjes 3 dagen voor haar vertrek naar een heel ander werelddeel gezellig samen naar Life & Cooking!
Wat een leuke avond zal dat worden... ik weet alleen niet wat het is eerlijk gezegd. Ik zou ook eerlijk zijn over dat Duits, je kan moeilijk anders.
Saar: Life & Cooking is een programma op de Nederlandse tv, soort kook-programma maar ook andere grappige stukjes erin enz. http://www.lifeandcooking.nl/
hallo even een kort verslag van de arbo. Ik blijf zo wie zo ziekgemled tot in de week van 9 september. zo krijg ik ook de tijd om mijn nacht ritme weer te vinden voor dat ik het ritme ga omgooien. Dus even rust. ander nieuws, Vrijdag komt de makelaar hier om te kijken hoe en wat van verkopen van ons huis. we hopen het snel te verkopen zodat we een ander huis kunnen kopen. Maar ben zo bang dat het huis dan al verkocht is. Maar iedereen raad ons aan om dat risico niet te nemen.
Slingding: Gelukkig dat de arbo met je meedenkt en dat je voorlopig nog eventjes niet aan het werk hoeft. Ga je miv 9 sept dan wel meteen weer volledig werken of nog maar een paar uurtjes? Weet niet hoeveel uur je gewoonlijk werkt? Succes met de makelaar! Als ik jou was zou ik ook eerst afwachten tot je eigen huis verkocht is. Want als het even duurt zit je wel met 2 (dure) hypotheken. En mocht het huis wat je op het oog hebt dan al verkocht zijn is dat natuurlijk erg jammer maar er komt dan vast wel weer iets anders. Gaat het om het huis langs je ouders?
Nynke..egmond aan zee..... heeft vakantiewoningen ( park en particulier) en ja kan Alkmaar is dicht bij en wij ook en sprrokjeswonderland is op 1 uur rijden.... het park waar Saar ook naar toe is geweest... o zei net dat je al weg ga.. die omgeving is ook leuk Saar vlink inkopen wezen doen... enne leuke foto's Vales hoe is het met spikie? Bianca Teun heeft er op het kdv ook heel veel ingezeten...daar gebruiken ze hem ook kon hij lekker spelen.... Otje lekker 7.45 opstaan Teun was vanmorgen om 5.30 er en wilde daarna niet meer slapen.....maar d ewekker gaat toch om 6.30 dus het viel mee...en als ik niet moet werken toch ook om 7 uur.... zondag had ik gesoliciteerd voor kassamederwerkster bij Deen supermarkt en werd gister gebeld vrijdag op gesprek en ze kon me nu al 20 uur bieden...wil 24... en kon ook rekening houden met mijn dagen....dus wie weet zit ik volgende week ergens anders ...zit nog in me proeftijd dus kan evt zo weg...hihihi Otje leuk idee zo met je zus..veel plezier..
het gaat idd om het huis naast mijn ouders. helaas kunnenwij niet in een standaart rijtes huis ivm opslag voor arno zijn geluids spullen. dit huis is echt ideaal.
Even snel kom later uitgebreid reageren. @Noura wat een super leuke armband zeg! Heb je hem bij deze site besteld? http://www.sassiedesign.nl/catalog/ En dat was zeker schrikken zeg,beterschap!
ja vales daar heb ikhem besteld, en echt superservice en waanzinnig mooi, en je krijgt het prachtig verpakt. ik vind het ook zeker een aanrader om cadeau te geven. ik ben toch al van de armbandjes, ik wou eigenlijk een gouden met naamplaatje en gekleurde steentjes of iets, maar die kan ik nergens vinden. nu heeft ze van mijn moeder een mooie met een lieveheersbeestje. en deze van ons met naam. eindelijk slaapt anissa, ze was de hele dag wakker en huilerig, en spuugt heel veel, echt met golven komt het eruit. na een badje en voeding is ze nu gaan slapen en blijven slapen. en mijn man is met safouane weg dus kan lekker op mijn gemak hier bijlezen. heb heel leuke fotos gezien van liene en fynn, en tisse, zulke leuke fotos. hihi bianca jouw fotos zijn ook leuk. en wat groeien de kleintjes toch snel zeg saar, anissa had 37,9 en later 38 verhoging. nu is het 37,5 dus normaal. cynthia ik hoop dat jullie straks het huis kunnen kopen, maar ik zou ook eerst je eigen huis verkopen, of kijken wat de makelaar zegt. fijn dat de arbo je ook de tijd geeft otje ik zou daar ook eerlijk over zijn, het zal anders toch uitkomen denk ik. ik hoop dat ze je de kans geven om te mogen leren. janette wat leuk zeg dat je op gesprek mag komen, klinkt ook goed otje wat leuk om samen met je zus naar life en cooking te gaan. ik vind dat altijd leuk om te kijken. carlo en irene vind ik zowieso een leuk presentatorsduo ga zo eens kijken bij de augustusmaand of daar nog babys bij zijn gekomen. goh het lijkt voor mij al weer eeuwen geleden. ze is al bijna een maand. oh ik heb vandaag iets heel stoms gedaan, voelde me echt goed rot. ik moest naar boven rennen om snel een spuugdoekje te pakken want we gingen weg, en ik dacht dat safouane met mijn dochter naar buiten was gelopen naar de wandelwagen, was die dus in een paar seconden naar boven de trap op geklommen, ik schrok zo maar deed of ik niets zag omdat ik bang was dat die door mijn reaktie zou vallen.... nu gaat het hekje dus altijd dicht