@Karin: Dat klinkt echt helemaal goed die baan! We gaan er dus maar gewoon vanuit dat dat em wordt, toch? Zal je stiekum vast feliciteren @Saar: Pfff, nog 4 jaar gezeur is wel erg veel hoor Vind het echt dapper dat je weer zo lang gaat studeren. En dat met straks 3 kids. Echt petje af! @Bianca: 'Gelukkig' dat je op het kdv hoorde dat ze Lynn een soepstengel wilden geven. Nu weet iig zeker dat het dus niet goed geregeld is. Vind het echt superstom van ze! Hoop dat ze nu wel beter gaan opletten maar vrees dat je het nog wel een paar keer zult moeten zeggen Mss een geplastificeerd lijstje met verboden voedsel in haar laatje/vakje leggen? Ik mail je snel! @Lola: Gelukkig nog iemand die geen hyves heeft... Ik heb wel een account aangemaakt om anderen te bekijken maar heb niet eens m'n profiel etc ingevuld en doe er dus verder niks mee... @Saskia: Alles goed gegaan vannacht? @Noralien: Beterschap voor jullie alledrie!
Goeiemorgen allemaal, Ik lees dat er gisteravond/vannacht weer kindjes onrustig waren? Hier nog een. Steef en ik lagen net in bed (23 uur) en Koen begon te huilen. In eerste instantie maar even laten huilen maar het ging van kwaad tot erger dus toen maar eruit gepakt en bij ons gelegd en proberen te gaan slapen. Vervelend was alleen dat Koen telkens met zijn voetje tegen mijn been zat te kriebelen :x Dus weer terug gelegd in zijn eigen bed en weer huilen. Eventjes laten liggen maar werd niet stil. Weeeeer bij ons gelegd en weer en tijdje later terug gelegd en godzijdank is ie toen toch in slaap gevallen. Nu is het nog rustig boven... Janette: Dat klinkt positief, die sollicitatie! Succes vrijdag! Is het alleen voor de kassa of ook andere werkzaamheden? Slingding: Is er in dat huis extra ruimte of zo voor die spullen van Arno? Hier trouwens ook veel muziekspul van Steef (zo'n 5 gitaren, 2 versterkers, mengpaneel, enz enz ) Voorheen stond dat allemaal op het kleine kamertje wat nu Koens kamer is. Nu staat het op zolder. Straks als Sara naar zolder gaat en Koen naar Sara's kamer wordt het kleine kamertje weer "muziek-opslag". Noura: Echt leuk die site waar je het besteld had. Ga hem opslaan in m'n favorieten. Wat sneu dat Anissa zo moet spugen. Oei, dat is schrikken dat Saf alleen de trap op ging. Ja hier moet ik het ook standaard dicht maken want zodra Koen de mogelijkheid heeft om naar boven te klimmen zal hij de kans ook niet laten liggen. Hoe gaat het met Batchie? Melliemel: Ooh wat zielig dat Orlando zo gevallen was. Ja die kleintjes hebben zooo snel een flinke bult. Maar kan me voorstellen dat je er erg van schrok. Heb je hem nog wakker gemaakt vannacht? En hoe is het nu? Koen laatst met zijn blauwe oog... dat werd ook echt binnen 1 minuut heel erg dik. Dat was na 2 dagen verdwenen en het blauwe is nu bijna weg. Je ziet het nog amper. Noralien: Spannend allemaal rondom het huis/verkoop van jullie huis! Succes ermee. Veel beterschap voor jou en Jikke. Hoop dat het zaterdag over is. Eve: Bedankt voor de tip over PetitShoes. Heb die wel eens ergens gezien idd. Erg leuke foto's van Fynn met Liene & Tisse. Ook lief, die foto met Jesse-Merlijn. Leuke naam trouwens. Wordt hij ook zo genoemd of is Jesse of Merlijn zijn roepnaam? Wat zijn mickey-mouse-ijsjes? Duikster: Wat fijn dat je gesprek zo goed ging! Super! Gefeliciteerd hoor. Kan je nu wel nog je huidige opleiding afmaken? Saar: Vind het echt knap van je dat je nog zo door gaat met studeren nu al met 2 kids, straks waarsch. 3! Je hebt wel gelijk, vergroot wel je kansen op een baan straks. Succes. Je mag hier altijd "zeuren" hoor Lijkt me gezellig om iets af te spreken. Wil ook best een keer naar jou komen maar probleem is dat ik vaak geen auto tot m'n beschikking heb. Bianca: Wat vervelend dat Lynn nu vaker ziek is na het kdv Kan me voorstellen dat je daar van baalt omdat het ook zo precies komt met die gluten. Succes met het gesprekje. Wel erg vervelend voor jullie en Lynn natuurlijk. Misschien is het hun niet helemaal duidelijk hoe ziek Lynn er van is? Zou dit wel echt zeggen. Lola: Oei, jou verhaal van Jasmijn lijkt erg op dat van Koen de afgelopen nacht Ja, sommigen maken idd een wedstrijdje van Hyves. Ik heb het zelf ook maar maak er geen wedstrijd van. Vind het juist wel leuk om op deze manier "oude" bekenden tegen te komen. Zo, ik ga even brood maken voor Sara en straks peuterzwemmen met Koen. Ligt nog in bed... Groetjes Otje
Goedemorgen allemaal, wij gaan zo ook zwemmen met mijn zusje en ex-vriendinnetje van mijn broer. Maar we denken niet meer zo ex, want vorige week is mijn broer er van 12u 's middags tot half 11 ' s avonds op bezoek gegaan om haar een gelukkige verjaardag te wensen. Vonden we toch wel lang hoor. Ze zijn allebei 18. Nadien komt mijn zusje mee naar hier en gaat ze op Liene en Tisse passen, kan ik verder doen voor school. Morgen gaan we dan naar mijn mama (zusje blijft hier slapen) en gaan ze daar allemaal oppassen, zodat ik alleen om te voeden moet stoppen. Normaal ben ik dan morgenavond klaar en dan kan ik samen met Ben aan het verlof beginnen. Want Ben is dan dus thuis, 2 weken aan een stuk! Gezellig! Zo, ga beginnen. Tisse ligt in zijn box te kraaien en Liene slaapt nog. Noralien, hopelijk is Jikke weer snel beter. Nog een goede nacht gehad verder? Saskia, hoe is het met het controleren gegaan. Ik vond het wel moeilijk hoor, want als je ze zo wakker maakt, zijn ze zo suf. En dan wil je ze wakkerder, maar dan zijn ze weer wakker en niet meer klaar om verder te slapen. Hopelijk is het jou goed gelukt! Groetjes, Saartje
saar: heel veel succes met je schoolwerk! en lekker hoor samen met ben vakantie. Je studies klinken intressant! Ik blijf het knap vinden hoor dat je 2 kleine kids hebt en studeren. Je mag altijd "zeuren"over je studie hoor! bianca en karin: tuurlijk wil ik met jullie meeten. KArin het zal raar lopen als het niet gaat lukken dus: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Noortje: niet te ziek worden, je moet alleen maar beterder worden want ik heb me nu al zo ingesteld op mijn reis naar jullie toe. Bianca: ik zou ook met het kdv gaan praten hoor, is het misschien wat om lynn een button op te spelden met de mededeling geen gluten ofzo an worden ze weer geattendeerd want het gaat misschien zo achteloos. (uitdelen van etenswaar) Lola: ik heb (gelukkig) geen mailtje van je gehad. Debbie: ik wil je heel erg bedanken voor je kaartje! het was erg lief van je. saskia: hoe is de nacht verlopen? Duckie: is je misselijkheid weer een beetje zakt naar mate je dagen werken... Otje: jij ook weer een onrustige nacht lees ik... hopelijk volgt er een betere nu. Ik ben even vergeten wanneer je nu weer een sollicitatiegesprek moest. als het vandaag is heel veel succes! Hier staan nu alle spullen van arno (boxen, versterker, microfoons en aale snoeren niet te vergeten) opgeslagen in een grote schuur en in dat andere huis zit een grote grage en de mogelijkheid om daar nog een stuk aan te bouwen. Noura: hoe is het met anissia? Ik doe wel aan hyves maar ik heb van de week mijn vriendenlijst weer ingekort, dwz mensen die er alleen staan en we geen intresse in elkaar tonen gaan eraf. zo het is en heel verhaal geworden... arno heeft vandaag bhv herhaling dus is vroeg de deur uitgegaan. dat zijn we niet gewent kailynn vond het maar raar die lege plek in bed. We gaan zo boodschappen doen, en vanmiddag gaat kailynn naar het kdv en ik ga even naar die vrienden met die kleine xe heeft nog steeds kraamzorg want het gaat nog met moeders niet goed. De kleine slaapt in de kinderwagenbak in het ledikant want het draaide van de rug op de buik met gezicht in matras dus mag er voorlopig niet zo in omdat het te gevaarlijk is. Omdat ze nog erg zwak is de moeder neem ik kailynn even niet mee omdat ze ook zo weg is van kailynn en het nog te veel energie kost. arno moet nu de komende 10 dagen werken dus zal vel alleen zitten de start van het nieuwe schooljaar is voor mij altijd erg wennen. Van ineens 7 weken iemand thuis tot bijna niet is pittig. zaterdag heeft hij een die band van kleine wasjes groote wasjes en zondag moet hij helpen bij het concert in goes en daar komen nick en simon, rowen heze, everts slaat door en belle perez dus voor hem super leuk maar dat is om 7 uur starten en uur klaar voor een concert van 17.30 tot 23.30. dus jullie zullen me hier wel regelmatig vinden.
dat is niet zo leuk voor je vriendin. Hopelijk bekomt ze snel! Kom je hier maar amuseren dan, als Arno werken is.
na een drama dag gister is anissa vanacht welgaan slapen en tot nu toe ook nog. het slijm heb ik niet meer gezien,maar ze spuugt wel heel veel. morgen op het bureau maar eens vragen. met batchie gaat het goed, ze heeft alleen geen tijd meer om hier te reageren wat ze jammer vind. saar succes met je school karin wat een supernieuws, gefeliciteerd bianca ik vind het idee van cynthia wel iets, van die button, want het is heel vervelend oei saskia wat schrikken zeg met orlando, hoe is het nu met hem? noralien beterschap met jikke!hoe is het vandaag? ik zie gnessy heel weinig reageren? of is ze op vakantie? debbie zie ik ook weinig? goh saar, hier in nl is er volgens mij een tekort aan leerkrachten ga zo boterhammetjes smeren
Hoi hoi, Ik ontdekte vanochtend een blaasje bij Koen, op zijn piemeltje. Het zag er doorzichtig uit maar wel echt een blaasje. Had er vanochtend al wat sudocreme opgesmeerd maar het bleef hetzelfde. Nu was ik hem net boven aan het verschonen en er even aan gevoeld en was volgens mij gewoon vocht. Heb er voorzichtig met een billendoekje op geknepen (niet hard hoor) en toen kwam er een inieminie beetje vocht uit. Nu zit er een heel klein rood puntje waar het blaasje heeft gezeten. Net nog een beetje sudocreme op gedaan. Iemand enig idee wat het geweest kan zijn? Hij heeft verder nergens anders blaasjes Vond het maar raar! Groetjes Otje
@Otje: Heeft Koen de waterpokken al gehad? Ik ontdekte destijds bij Jasmijn ook één enkel blaasje met helder vocht (heb dat toen ook opengedrukt... ) De dag erna zat ze al onder de blaasjes en wist ik genoeg... @Noura: Beterschap voor Anissa!
Nee, Koen heeft ze nog niet gehad en ja, daar dacht ik ook al even aan! Dan zal het wel zover zijn vrees ik... Ben nu al benieuwd naar morgen
@Otje: Tja... het klinkt misschien raar, maar wellicht kun je het beste hopen dat het inderdaad de waterpokken zijn. Dan heb je dat maar vast gehad, hij krijgt ze toch een keertje. Daarnaast denk ik dat je beter een zieke dreumes in huis kunt hebben, dan een ziek kleutertje...
Ben het wel met je eens hoor! Hij kan het maar gehad hebben. En nu ben ik nog volledig thuis... over een tijdje ben ik misschien aan het werk en komt dit alles behalve goed uit natuurlijk. Ik houd jullie op de hoogte of het doorzet. Allemaal: bedankt voor het succes wensen! Ga over 1 uurtje weg... laat straks wel iets weten.
hi hi, zo nou mijn vriendin is nog verder met schoonmaken en ik zit nu dus even. de keuken is bijna helemaal grondig schoongemaakt.(inclusief dus de oven afzuigkap, vaatwasser etc etc) ik voel mijn rug nu wel dus vandaar orlando heeft het goed gedaan vanacht, mbt wakker maken tenminste hij wilde niet echt wakker worden maar reageerde wel direct als ik of melvin wat vroeg, we hebben hem gewekt om 22.30 uur 00.30 en 02.30 en daarna dus niet meer omdat hij gwoon goed reageerde. zijn bult is al flink geslonken lang leve de vallen en stoten zalf en natuurlijk hebben de kusjes van lynn en jasmijn geholpen he noralien; he spannend, nog steeds maar wel fijn dat de hypotheek valt te regelen, beterschap hoor eve; klinkt als een druk maar gezellig dagje zo met alle kids. het is in een schoenenspeciaalzaak, waar ze een apparaat hebben wat electronisch de voetjes opmeet en daarnaast krijg je dan advies wat het beste is voor hem qua schoenen. hun zijn dus ook zo dat als jij bwv een schoen zou willen uit hun schoenenzaak en deze zouden niet goed zijn voor zijn voeten dan verkopen hun hem niet aan jouw, dit heb ik dus van een andere vriendin die daar haar kids schoenen koopt(degene waar ik mee zwem) wat een schattige foto's zeg van fynn en liene, lola; ik denk dat je een hartig woordje moet spreken met je 'son in law' duikster; ja het is idd lastig maar voor hetgeen je ze wakker maakt heb ik het over, voor de zekerheid. je as baan klinkt heeel interessant hoor, lijkt mij ook wel wat. ik heb dit voorheen ook willen doen maar had destijds geen zin om verder te leren hoewel ik toen gelijk aan de bak zou kunnen en dan intern zou kunnen leren, heb dit toen afgeslagen omdat ik mezelf toen nog niet sterk genoeg in mijn schoenen vond staan(had toen in een vers verleden ook een en ander meegemaakt mbt zeden zeg maar) saar; jij hebt zo te zien nog drukke plannen qua leren enzo, klinkt op zich erg leuk maar wel druk hoor lijkt me met daarnaast ook nog 3 kids en huishouden. hihi ben toch ook een beetje overstag tov het vernederlandse bianca; he vervelend zeg maar vind het wel heeeel slordig hoor van de leidsters hoor dit moet echt niet kunnen gebeuren, lynn heeft er veel pijn en last van maar er zijn ook kindjes waarbij het gwoonweg levensbedreigend kan zijn! vind het echt niet kunnen hoor noralien; ohh dat zou idd onwijs balen zijn zeg getver echt een virusje zo te horen dus. hoe is het nu met jikke? en met jouw? otje; ook koen onrustig is het verder goed gegaan vanacht? saar; dat klinkt idd niet meer zo exerig 8) enne lekker dat je het zo hebt kunnen regelen met je zus en moeder vwb huiswerk zo red je het wel en dan als beloning ook nog eens 2 weken samen met ben. fijn idee lijkt me en erg motiverend slingding; niet zo fijn zeker nu niet als arno idd straks weer school heeft. wel leuk voor hem idd ook vermoeiend lijkt me veel plezier bij je vriendin, hoewel het me ook wel lastig lijkt, heeft ze last van postnatale depressie? of is ze lichamelijk nog zwak? noura; fijn dat anissa weer beter slaapt, en wat zeiden ze op het bureau? otje; heeeel veeel succes nog hoor, ik ga weer even kijken hoe en wat ik kan gaan doen zonder teveel last te krijgen gr saskia
zo, we zijn terug van het zwemmen. Even snel hier bijgelezen en nu vlieg ik er in. De ex was nog steeds de ex, tot grote spijt van Ella (m'n zus) en ik. Want het is echt een leuk meisje. Maar we gaan binnekort bij haar thuis eens zwemmen, want ze hebben een zwembad. En in de winter eens schaatsen. Nog snel een foto van het zwemmen...
Hoi hoi! Ik ben weer thuis. Het gesprek ging goed. Hoop natuurlijk dat het iets wordt. Lijkt me echt een leuk bedrijf om voor te werken. Het is echt maar een klein bedrijfje. Er werken 5 personen. 3 Op de werkplaats en 1 doet de administratie voor 16 uur en dan is er nog iemand 4 ochtenden voor de boekhouding. Die van de administratie gaat weg want ze wil graag meer uren werken en dat kan het bedrijf haar niet bieden. Daar zou ik dus eventueel voor in de plaats komen. Er komt nog iemand op gesprek van de week en volgende week dinsdag hoor ik meer. Spannend! Oh ja... over het Duits... was beetje lullig maar het is eigenlijk niet ter sprake gekomen. Ze vroegen er ook niet naar. En vond het ineens ook zo raar om tussendoor te zeggen: Ja mijn Duits is niet zo goed. Dus heb er niets over gezegd. Is dat stom? Nou ja... als ik op 2e gesprek mag komen dan zeg ik het wel. Oja, dit is trouwens het bedrijf, echt leuke dingen maken ze (en herkenbaar denk ik voor velen) http://www.joopvandenheuvel.nl/ Saar: Leuk dat je was gaan zwemmen. Die foto is echt waanzinnig leuk! Jammer van je broer en zijn ex-vriendin maar ja... je weet maar nooit he, wat er nog van kan komen. Slingding: Beterschap voor je vriendin. Vervelend dat het nog niet zo goed met d'r gaat. Wanneer is ze bevallen? Jeetje zeg, draait dat kleintje nu al van rug naar buik? Hoe oud is hij/zij? Klinkt wel gezellig, dat concert in Goes! Melliemel: Gelukkig gaat het weer goed met Orlando! Lief van je vriendin dat je hulp kreeg. Mijn moeder kwam straks oppassen. Ze was om 13.30 hier en ik ben 13.45 weg gegaan. Koen lag al in bed vanaf 12.30 zoiets. Kom ik net thuis tegen 15.30 uur, is ie gewoon net wakker! Mijn moeder kan nooit stil zitten dus heeft even mijn woonkamer gepoetst. Lief! Nu is ze met Koen even wandelen. Heb trouwens geen nieuwe blaasjes meer ontdekt bij Koen maar heb hem net alleen gezien met kleding aan dus weet niet wat eronder zit... Stel je voor dat ie morgen onder de blaasjes zit, mag hij dan wel/niet naar het kdv? Zou lastig uitkomen... We hebben morgen namelijk een bruiloft en 's avonds zou hij wel even mee gaan maar naar het gemeentehuis en de kerk niet en daarom was het wel handig dat ie naar het kdv kon. Nou ja... maar even afwachten dan... Groetjes Otje
Otje, de onthaalmoeder van mijn schoonzus die liet de kindjes met windpokken wel komen. Want volgens haar zijn ze niet meer besmettelijk als de butsjes er op staan. Zever natuurlijk, maar wie weet denken ze er op jiuw kdv net zo over? Ik zal voor je duimen dinsdag! Maar dan moet jij ook voor mij duimen (om half 1 's middags), dan stel ik mijn eindwerk voor.
otje: waterpokken zijn besmettelijk tot ze zijn ingedroogd. hier mogen ze naar het kdv toe omdat het ook 14 dagen ervoor al besmettelijk is. Maar dat zou je even moeten navragen. Anouk is 9 augustus geboren dus nu 12 dagen jong. Ik zag op de site van het bedrijf dat ze zelf de duitse versie van de dite hebben dus..... Saar wat een leuek foto van de kids.