hi hi, saar; wat een super schattige foto van tisse en liene zo samen op de mat zeg. duim ook voor jouw werkstuk hoor otje; ik hoop met je mee hoor enne lekker dat je moeder zo bezig is geweest in de tijd dat koen sliep debbie; sterkte hoor, duikster; aaggh zielig hoor voor chris janette; ahhhh wat leuk om te zien zeg wat een knapperd, en daarbij zal hij nog even vertellen hoe hij heet eve; ohhh lijkt me superleuk zeg, nou ik hoor wel wanneer die figuren komen he dan kom ik wel langs hoor . de schoenenzaak het van der poel, en zit in r'dam vlaardingen en gouda. de site is www.vanderpoel-schoenen.nl vwb de schoenenzaak; ik ben er dus vandaag geweest en ze kunnen dan zowel de maatlengte als breedte meten. hij kan dus nu net! maat 22 aan! . volgens mij is het al 5 maanden geleden dat ik bij die andere schoenenzaak door die vrouw ben geholpen waar ik toen maat 23 voorgeschreven kreeg, had mijn gevoel toch gelijk. aan de ene kant baal ik wel want die vrouw toen heeft me dus onwijs fout voorgelicht terwijl je extra benadrukkend vraagt/zegt dat 22 volgens jouw ook al vrij groot lijkt voor hem... ach ja ik heb nu dus een nieuw paar gekocht, wat ook nog eens goedkopere schoenen waren maar kwalitatief beter ivm steun en pasvorm. (nog 75 euro hoor) ben er wel blij mee dat ik toch ben gegaan. zij zullen mij ook berichten 1 keer in de 6 a 7 weken dat ik langs mag komen om zijn voetjes te meten en dan zetten hun het in de comp. zodat er gekeken kan worden hoe zijn voet groeit en wanneer het evt tijd is voor nieuwe schoenen zodat hij niet 'te' lang op te kleine schoenen loopt. vind dit wel een fijn idee. ze kijken dan ook vanaf een jaar of 3,4 hoe ze gaan lopen(evt o of x benig) zodat ze daar een evt aanpassing aan kunnen maken mbt voetzool. dit zijn ze, nynke; ohh spannend wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek? hier ook nog een flessendrinker hoor. maar verder uit een beker of nuby beker saar; wat goed!lekker hoor lola; he getver zeg, dat is zeker niet leuk om te horen. haha ja dat geloof ik gelijk vwb jasmijn en liene lies; beterschap hoor lola/slingdingduikster; ik denk dat mijn zw.schaps dementie opspeelt of ik heb gwoon iets gemist. zaterdag? bedoelen jullie het wokken of hebben jullie gwoon prive afgesproken?.....oh ik lees net het antwoord aan saar. feliciteer je noortje ook persoonlijk van mij lies; hihi een muis gevangen, stoer hoor 8) duckie; daar is het forum toch ook voor om dit soort dingen kwijt te kunnen kan me voorstellen dat het zwaar voor je is hoor lijkt me 10 keer niks om continue niet lekker te zijn eve/duckie; dus orlando vinden jullie niks maakt niet uit hoor ik vind het een mooie naam, maar dan zullen jullie ons volgende beebje zijn naam ook minder mooi vinden 8) otje; ooh toch waterpokken fijn dat hij wel mag komen enne veel plezier, oftewel hoe was het? slingding; he balen dat de taxatie zo tegenviel en ook dan dat het huis mss wel al weg is, toch hoop ik nog mee voor je dat dit laatste niet het geval is lies; lijkt me idd lastig zeg als je niet weet waar je aan toe bent qua ontw van je kind. hier ook trouwens een boeken liefhebber voor kinderen vooral dus voor mij is het ook geen goed plan om in een boekenwinkel te werken want dan ben ik een heeeeeel vaste klant en ga ik met teveel boeken elke keer weer weg, want er zijn zoveeel leuke kinderboeken hier dus vanochtend naar de stad geweest, en even een aantal spulletjes gekocht, daarna even gelopen met tikus maar was een kort loopje want wat een weer is het hier zeg bah bah het onweert en regent hier getver. noortje wens je iig bij deze dan een fijne verjaardag ook voor je hubbie natuurlijk. en hoop niet dat jullie morgen ziek zijn.. gr saskia
Stoppen met werken lijkt me op dit moment heel aantrekkelijk, maar daar voel ik me dan ook weer niet ziek genoeg voor. Ik moet begin september weer terug naar de arbo, en eigenlijk zou ik voor die tijd proberen de uren wat op te bouwen, maar zoals het er nu uit ziet zie ik dat niet zitten. Ik hoop ook voor je dat die volgende cyclus er voorlopig niet komt! @otje: Veel plezier met de bruiloft! En Koen dus toch waterpokken, sterkte ermee! @Duikster: Ik vind het helemaal niet lastig dat Demi niet meer uit een rietjesbeker of zo drinkt. Als we weggaan nemen we vaak een pakje appelsap mee, met zo'n houder en dan drinkt ze daar uit. @Lies: Heftig als je kindje gehandicapt is en je weet niet in welke mate. Maar dat hij al loopt en begint te praten lijkt me een goed teken. @saskia: Pffff....ik vind 75 euro voor een paar schoenen nog heel veel geld hoor. Met lange namen bedoelde ik trouwens in dit verband vooral de dubbele namen waar ik niet zo van hou. Maar jeroen en ik houden inderdaad het meest van kortere namen, maar dat wil niet zeggen dat ik een lange naam per definitie niet mooi vind @Noortje: Hoe is het met de ziekenboeg, zijn jullie weer een beetje opgeknapt? Vanochtend is een nichtje van me met haar dochtertje hier geweest. Haar dochtertje is 3 maanden jonger dan Demi . Het samen spelen ging alleen nog niet zo heel goed. Demi was best wel jaloers als Zoë met iets speelde wat van haar was. Zoë pakte steeds haar speelgoed af en ik merk wel dat Demi zich dan slecht kan weren en begint te mopperen, maar zich verdedigen dat doet ze niet echt. Ze hadden dus constant onze aandacht nodig.
he lastig duckie die misselijkheid safouane is ook nog niet echt van het samen spelen. maar het ligt ook eraan met wie die speelt, met oudere kindjes gaat aardig goed, wat jonger niet zo hier heb ik nog wel de rietjesbeker, maar af en toe lekt dat ding zo erg. hij kan als je hem helpt ook goed uit een beker drinken, maar als ik hem er alleen mee laat is die in staat het over zijn hoofd te gieten. saskia lekker dan met die schoenenzaak. wel fijn dat je nu een goede hebt gevonden. vandaag naar het bureau geweest, heb toch wel een fijn bureau hier. ik moest naar de arts maar de wijkv. kwam speciaal even praten en belt me maandag op om te horen over het spugen, kreeg zelfs koffie aangeboden verder mogen we nutriton voor de voeding geven. ze is wel goed aangekomen, in 2enhalve week een kilo. nu weegt ze 4200 gram. ze heeft wel een navelbreukje en haar hartje klonk goed.
pff lastig Slingding als het tegenvalt.....zou het door de markt op het moment komen? kijk Lies: zo hoef je nog niet eens op pad! Hier werken de antislip sokken prima, Nick rent er zo op weg....Eigenlijk is hij daarop ook begonnen, want ik heb hem die vanaf een maand of 7 aangedaan toen hij zich ging optrekken tot staan en gewoon nooit wat anders gegeven.... ja hij heeft de slofjes van roosjes ook aangehad, maar meestal als we naar buiten gingen, meer voor de kou zeg maar. Zo te horen kan Floris al veel meer dan de artsen dachten, dus hopelijk blijft hij zijn ouders verbazen. melliemel: ik vind het toch lastig met schoenen. Nick heeft dichte schoentjes maat 22 en zijn sandaaltjes zijn nog 20. Die worden overigens wel wat krap nu, maar als je ze tegen elkaar houdt dan zit er niet zo veel verschil in de maten van die 2 paar. Het hangt toch net als bij kleertjes ook nog van het merk af hoe groot het nu echt is... Duckie: ik vind het erg fijn om Nick een rietjesbeker te geven op momenten dat ik Chris wil gaan voeden...Dan kan hij wel drinken maar niet de heleboel omgooien....wat hij in zijn enthousiasme soms wel doet. Hij kan overigens prima drinken uit een gewone beker hoor...maar hij loopt ook graag met een beker rond en dat gaat vaak nog wat minder goed en als ik dan aan het voeden ben kan ik niet ingrijpen. en gewoon rustig aan doen hoor mbt werk. Je bent niet zo heel vaak zwanger tijdens je leven.... Noura moet je die Nutrititon dan met een lepeltje geven of zo? lijkt me ingewikkeld... hoop dat Anissa snel minder spuugt. Zo ik ben net weer even rechtgezet . Mijn bekken hadden toch echt wel wat te lijden gehad van de laatste zw.weken en de bevalling dus ik ben weer even terug in het lood gewrongen door de orthomanueel therapeut. Dat is dus ook weer gebeurd. Hij adviseerde me nu wat langer te wachten met zwanger worden mocht ik nog willen alhoewel hij wel vond dat ik nog een zusje moest geven aan Nick en Chris....haha...we'll see
Noura: fijn dat je cb zo fijn is! karin, nu maar hope dat je niet al te veel napijne hebt van het rechtzetten. enne een zusje lijkt me leuk voor hun (kunnen we misschien ooit nog samen zwanger zijn) ik zit te wachten tot arno me gauw komt halen om mijn auto bij de garage te halen want hij moest uitgedeukt worden maar het is niet gelukt.
Hoi hoi, Weer een kort berichtje (weer geen tijd,sorry, kom morgen wel uitgebreid langs). We hebben om 17 uur Koen opgehaald van het kdv. Hij deed het daar prima. Is ook niet ziek of zo maar de waterpokken zijn nu echt doorgebroken. Hij heeft er bij z'n voet, bij z'n oor, boven z'n oog, in z'n liezen, enz enz. Het valt nog niet zo zeer op maar ja... het is nu echt wel duidelijk dat het de waterpokken zijn. Vanavond zou hij even mee gaan naar de receptie maar denk dat ik hem niet meeneem en bij m'n ouders laat. Er is namelijk ook een babytje daar van 10 dagen oud die een broertje heeft van 2. Wil niet op mijn geweten hebben dat hun dat straks krijgen want misschien wordt zo'n kleintje daar wel erg ziek van. Tot gauw weer... Groetjes (een drukke) Otje
een tijdje terug vonden een paar gasten het erg leuk om een paar deuken in mijn auto te trappen 1 groote en 2 kleintjes. nee, het is niet door mijn rij stijl gekomen hoor.
Ook ik ben vandaag geslaagd voor schoentjes. Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. In de eerst winkel konden we niet helemaal slagen, daar zeiden ze maat 23, maar de maat 23 die ze hadden pasten niet goed (van het schoentje dat ik mooi vond). Bij een andere winkel hebben ze zijn voet opgenomen en kwamen ze ook uit op 23 en daar zag ik een leuk schoentje staan, in wat het uitverkooprek bleek te zijn, voor 20 euro! Ik vind het echt een grappig schoentje, het is een beetje tuttig, maar daardoor juist wel weer hip (dat vind ik in ieder geval, dus laat me in de waan ). Ik ben een foto aan het uploaden, kunnen jullie zelf kijken of je het tuttig, of hip vindt!
@Janette: En....? @Otje: Dus toch de waterpokken Maar zo te lezen is Koen er gelukkig niet ziek van! Hoop dat hij niet al teveel pokjes krijgt. Zijn er meer kindjes op het kdv die het hebben of gaat Koen ze nu allemaal aansteken? Veel plezier op de bruiloft! @Cynthia: Ik ga voor je duimen dat het toch gaat lukken met het huis! @Lies: Wat onzeker moet dat zijn als je moet afwachten in welke mate je kind gehandicapt blijkt te zijn. Wel goed dat hij nu toch kan lopen! Mss valt de schade dus uiteindelijk wel mee. Leuk is dat trouwens om bij een vriendje van het kdv te gaan spelen. Dan lijkt je kind ineens weer een stuk groter met echte vriendjes Ik vind de schoentjes oprecht heel erg leuk. Zou ze zo aantrekken bij Fynn! @Saskia: Jeetje, wat een verhaal met de schoenmaat zeg Is wel erg veel verschil. Maar denk (zoals Karin ook al zegt) dat het ook erg afhankelijk is van het merk. Moest wel ff 2x kijken naar de foto. Dacht even dat het dezelfde schoentjes waren als ik voor Fynn heb gekocht. Maar ze zijn toch net ff anders En ik bedoel dat ik dubbele namen niet zo mooi vind. Lange namen heb ik geen probleem mee hoor Het klinkt mss heel decadent maar ik heb echt een hekel aan bibliotheekboeken (niet handig voor iemand met een laag salaris....). Krijg bij nieuwe boeken altijd een blij gevoel en biebboeken vind ik eigenlijk een beetje vies En tja, ik wil ze gewoon houden en niet teruggeven Heb Fynn nu een boekje gegeven over 10 kuikentjes. Na iedere blz verdwijnt er een kuikentje (ze gaan niet dood hoor ). Op het laatst blijft er dus eentje over en dan zegt Fynn: Een! Zo lief. Hij is nu echt onafscheidelijk van dat boek Kreeg een email van het kdv dat er hand-, voet-, en mondziekte is geconstateerd Hoop echt dat Fynn er geen last van krijgt [-o< Tja, en verder zag ik vandaag in een tijdschrift een supergave winterjas voor Fynn van Eager Beaver.....voor 79.95.... Pfff, wat een geld zeg. Dat gaat em dus niet worden
Niet tuttig dus? Ik ben beniewd naar de jas. Kun je geen plaatje vinden op internet. Ik zag vanmiddag een leuke van name it, die was 32 euro, vond ik een mooie prijs! Maar Thijs heeft er al 2 voor de komende winter. Ik had er halverwege de winter een besteld op internet, maar die viel erg groot uit, hij heeft hem nauwelijks aangehad en staat nu prima. En in de uitverkoop heb ik een jasje gekocht waar ik helemaal weg van was, maar veel te duur vond (was 89 of zo, heb hem voor 20 gekocht!) en die past nu ook (pfff, vond dat wel even spannend)
Hallo meiden, Wat hebben jullie veel geschreven zeg even niet geweest en 7 pagina's door te lezen en reageren @Saskia pff dat was zeker schrikken hoe is het nu met zijn bult? Wat fijn zeg dat je keuken weer helemaal schoon is. Leuke schoentjes heb je gekocht en jeetje wat stom zeg van die ene vrouw het is maar duidelijk dat ze niet kan meten Wel goed zeg dat ze het allemaal bijhouden welke maat en breedte hij elke keer heeft. @Noralien wat jammer zeg dat de makelaar jullie heeft moeten teleurstellen. Gelukkig was het gesprek met de hypotheekadviseur wel positief Hoe gaat het nu met Jikke? @Eve ja ben echt weg van je voetenbank en stoel! Leuke foto's en ik ben ook niet van de dubbele namen zo irriteer ik me ook als mensen(bijv dokter,ziekenhuis)Wessel Wessel Joe gaan noemen Joe is gewoon een 2de naam en niet een naam die erbij hoort en ik zeg dan ook altijd Wessel is zijn roepnaam niet Wessel Joe Het is voor mij ook maar goed dat ik niet in een boekenwinkel werk ik zou veel te veel leuke boeken zien en ze allemaal willen kopen. Wat moet ik me daarbij voorstellen hand-, voet-, en mondziekte? @Slingding met Spikie gaat het wel goed. Arno ook 10 dagen achter elkaar werken Johan ook hij moet er nu nog 7 dagen werken en dan zijn we het weekend vrij \/ Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het huis toch voor jullie word. Nou daar word je erg vrolijk van van zulke gasten zo hebben wij een super kras op onze auto kado gekregen @Karin gefeliciteerd met je nieuwe baan en het lijkt mij echt een hele leuke baan,hopelijk ga je het er erg naar je zin hebben. Ach arme Chris zijn 1ste prikjes is hij er nog ziek van geworden? @Saar nog 4 jaar leren ik vind het super knap van je Wat gek zeg dat jullie geen fritessaus hebben in Belgie. Jammer dat het nog steeds echt exen van elkaar zijn maar je weet maar nooit Leuke foto van Tisse en Liene op de mat. Wat goed dat je scriptie af is =D> @Bianca hoe was het gesprek bij het kdv? @Lola ik heb ook pas hyves en ik dacht er precies hetzelfde over als jou maar een vriendin bleef maar zeuren dat ik hyves moest nemen nou ik dacht meld me aan dan ben ik van het gezeur af maar ik vind het nu wel erg leuk vooral omdat je oude bekenden tegenkomt en er weer eens mee praat. Vooral de pubers willen veel vriendjes hebben(zoals mijn zusje van 13 ) Pff klinkt echt heel zwaar de laatste loodjes voor jou gelukkig is het einde voor jou inzicht en idd gewoon aankaarten bij de vk als het echt niet meer gaat. @Otje ach Koen waterpokken hopelijk word hij er niet ziek van,Wessel had nergens last van en door de havermoutbadjes waren de blaasjes snel uitgedroogd. Ik ga weer voor je duimen het ziet er leuk uit dat bedrijf. Verstandig dat je Koen bij je ouders gelaten heb want volgens mij is het vocht van waterpokken gevaarlijk voor die hele kleine baby's. @Debbie sterkte! @Janette ach wat schattig dat filmpje van Teun. @Nynke Wessel krijgt echt al een hele tijd geen fles meer ben ook een beetje verbaasd dat sommige kindjes het hier nog wel krijgen dacht dat alle kindjes hier al van de fles af waren. Wessel wil ook geen melk drinken dus ik geef hem in de ochtend pap zo krijgt hij al zijn melk binnen @Lies beterschap! Een muis..ik vind ze niet eng maar ik weet niet of ik hem zou durven vangen. De schoentjes zijn niet mijn smaak maarja smaken verschillen @Duckie hey bah is het nou nog niet over en je mag hier zoveel klagen als je wilt want het is gewoon super vervelend. @Noura wat fijn zeg dat jullie zo'n goed cb hebben Word er nog wat aan haar navelbreukje gedaan of niet?en wat fijn dat verder alles goed was. Ik hoop dat de nutriton gaat helpen.
@LIes ik vind ze stoer en dus niet tuttig! @Eve... ja wat moet ik zeggen, het gesprek liep goed, ze had nog 3 kandidaten... ze willen een gemengt team van mensen onder de 23 en er boven, er zijn er 3 boven de 23... nu gaat ze maandag overleggen met pz omdat ze voor de "oudere"toestemming moet vragen en dan hoor ik het uiterlijk aan het einde van de week.... ondertussen ben ik wel verder gaan kijken en heb vanavond ook weer op een vacature gesoliciteerd....zo blijven we bezig... Kreeg vanvdaag van me schoonmoeder een folder van www.kixx-online.nl daar hebben ze div. merkkleding maar ook een outletstore...heb nog niet gekeken maar mss is het wat.... @otje sterkte met Koen hoop dat hij er niet erg last van gaat krijgen evt een dikke laag sudocreme opsmeren dit droogd de blaasjes sneller uit en onder zijn kleding ziet niemand het.. en over het "groen"van d egemeente Heiloo... een paar jaar geleden waren we nog de groenste gemeente van nederland..... zo wijnand komt thuis van een dag personeelsfeest dus ga nog ff samen zitten en dan slapen..morgen weer babyzwemmen 1e x na de vakantie
pff ik heb net alles weg gestreken (heb er zo'n hekel aan! kan ik morgen met een goed gevoel op pad. Dinsdag hebben we een afspraak gemaakt om officieel het huis te gaan bekijken. Mijn schoonouders gaan dan mee. en ik breng kailynn naar de buren (mijn ouders) Ik ga naar bedje toe, moet morgen een stuk rijden dus moet ik fit zijn en op arno wachten heeft geen zin want die is pas om 3 uur thuis.
@Duckie: Voel je vrij om te 'klagen' hoor, zwanger zijn ís af en toe ook behoorlijk zwaar, zeker met een dreumes om je heen. Ik ben het ook best flink beu, dus ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt... Weet je trouwens dat je recht hebt op een uur extra pauze per dag (bij een werkdag van 8 uur)? Je zou - net als ik de laatste weken heb gedaan - dat uurtje 's morgens kunnen oppakken, zodat je de dag wat rustiger kunt beginnen. Bij mij scheelde dat enorm... @Janette: Jasmijn is momenteel ook héél erg van het 'zelluf doen'! Eigenlijk wil ze nergens meer bij geholpen worden, zelfs niet bij het aantrekken van haar schoentjes! Ze kán het ook allemaal wel, maar het duurt soms wel erg lang en die tijd is er niet altijd... O, je weet dus nog niets, eigenlijk? Ik dacht dat ze je al min of meer een aanbod hadden gedaan... ? @Slingding: Jammer dat ook bij jullie de waarde van jullie huidige woning wat tegenviel. Maar we praten er morgen wel wat uitgebreider erover... @Melliemel: Stoere stappers hoor! Kun je de te grote schoentjes nog bewaren voor de winter of zijn dat echte zomerschoenen? @Noura: Nutriton heeft bij Jasmijn destijds ook goed geholpen, de voeding wordt er dikker door... @Otje: Denk je eraan om havermout op je booschappenlijstje te zetten ? @Lies: Ik vind de schoentjes eigenlijk wel leuk... En dan mijn nieuws van de dag: Ik heb - eindelijk - verlof! (Werd tijd ook...)
@Lies: Nee, helemaal niet nodig! Gewoon erg hip Hierbij een link naar de jas: https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[m]=265,264,15,214&af[t]=3&af[g]=1,2&af[sz]=2&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[m]=0&fs[t]=1&id=19671 @Vales: Het is een blaasjesziekte die in het mondje begint en vervolgens naar de hand- en voetpalmen verspreidt. Blaasjes kunnen erg pijnlijk zijn. Maar sommige kinderen merken er niks van. Maar aangezien Fynn zo ziek is geweest van de waterpokken ben ik gewoon bang dat hij hier ook last van zal krijgen. Nou ja, we hopen maar het beste. Er zijn overigens ook luizen geconstateerd dus ik kan m'n lol nog op @Janette: Weer onzekerheid dus Oeps, de bel. Ben zo terug.
eve: jij krijgt vroeg bezoek.... lola: probeer toch nog te genieten van je verlof ondanks je het onzettend beu bent. Ga me hier klaar maken voor vetrek.
[quote="Lola @Janette: Jasmijn is momenteel ook héél erg van het 'zelluf doen'! Eigenlijk wil ze nergens meer bij geholpen worden, zelfs niet bij het aantrekken van haar schoentjes! Ze kán het ook allemaal wel, maar het duurt soms wel erg lang en die tijd is er niet altijd... O, je weet dus nog niets, eigenlijk? Ik dacht dat ze je al min of meer een aanbod hadden gedaan... ?[/quote] Dat begreep ik dus ook maar niet dus... enne geniet van je verlof! Eve wel een stoere jas hoor...zit zelf ook aan zoiets te denken maar dan wel wat goedkoper hoor en vroeg hoor de bel of verwachte je iemand zo vroeg? net wezen zwemmen.... Teun moest weer ff wennen want ja het is toch anders dan spelen in het water maar aan het einde vond hij het toch weer leuk...volgende week weer....
Eve: ik had gisteren al even gegoogeld en bij deze jas dacht ik al dat het hem was. Ik begin je smaak al een beetje te kennen. Had Fynn vorig jaar ook al niet iets met zo'n kraag? Maar ik vind 79 euro ook erg veel geld voor een jas. Lola: heerlijk, verlof! Hopenlijk krijg je het toch nog voor elkaar om een beetje uit te rusten, ondanks de bewerkelijke peuter in huis. Ik neem aan dat ze wel gewoon naar het KDV gaat? Cynthia: wat leuk, jullie gaan het huis toch bekijken! Ik ben beniuwed of het wast is. Maar zouden jullie dan ook echt een bod kunnen doen? Ik baal nogal. Ik had met Pieter afgesproken dat hij, nu hij weer 4 dagen weg is, iedere dag even zou bellen. dat was hij gisteren dus alweer vergeten. Hij had vanmorgen de voicemail ingesproken "dat het er even bij ingeschoten" was. Het voelt zo kl@##$$te dat hij gewoon niet aan ons denkt als hij weg is. Want dat is het echt gewoon, hij denkt gewoon niet aan ons. Ik vind het altijd best hard werken zo in mijn eentje voor een kind zorgen (ja Eve, echt waar), maar het gaat goed en we hebben het leuk, en als ik dat even aan hem zou kunnen zeggen zou het wat mij betreft al goed zijn. Maar al jaren lang gaat het iedere keer weer mis met dat even naar huis bellen. Het is echt al de zoveelste scene erover. Bah. Die blaasjesziekte klinkt akelig. Toen ik in mei ziek was , had ik ook blaasjes in mijn mond en dacht ik ook aan deze blaasjesziekte, dat was het uiteindelijk niet hoor., maar had wel echt erg veel pijn in mijn mond. Ik hoop maar dat Fynn gespaard blijft.