@Slingding: Pffft, dan was jij inderdaad ook laat thuis... Dan zat jij dus bij Duikster toen wij getuige waren van dat ongeluk. Weet je, we waren onderweg al meer gekken tegengekomen (PSV-supporters die vanuit Amsterdam naar huis reden...) en toen zei ik nog tegen Roy: 'Dan moet jij maar voor twee opletten, want er letten een hoop mensen niet op vandaag...' Gelukkig heeft Roy dus ook voor twee opgelet !
Wat een eng verhaal zeg, gelukkig ging het allemaal goed. Herinnert mij opeens aan iets wat ik nog niet heb verteld. Toen wij op vakantii waren in Spanje, was Pieters broer ook gekomen, samen met een vriend. Toen wij naar huis gingen, hadden zij nog een week vakantie en gingen op weg naar Valencia. Kregen we onderweg een telefoontje van Pietrs vader dat Pieters broer en de vriend een ongeluk hadden gekregen. Dirk (de vriend) reed en probeerde op een tweebaansweg een andere auto in te halen. Hij had alleen een tegenligger over het hoofd gezien. In een poging die te ontwijken heeft hij de auto van de weg af gestuurd, daarbij rakelings een boom ontwijkend... De auto was helemaal total loss, Marijn had niks maar die andere jongen had een gbroken voet en hand. Maar ze hadden echt allebei hartstikke dood kunnen zijn. Op de foto's zag het er wel uit als een gezellig feestje, jammer alleen dat Jikke weer ziek is, zeg. Saskia: wat een prachtige garage zeg! Echt iets om nooit weg te doen! Ik begin hier trouwens weer een beetje te balen, niet van Pieter die niet belt, maar van onze nieuwe bovenburen, de studenten. Ze maken echt veel lawaai; gooien met de deuren, harde muziek en heel hard stampen op de vloer. Het trappenhuis is een zootje (laatst telde ik 4 handdoeken, 2 boxerschorts (gatverdamme) en 4 paar stinkende hockeyschoenen. Het wordt dus echt tijd voor een goed gesprek. Thijs is nu ook al drie keer wakker geworden uit zijn middagslaap door geluid van boven. Lies
Hallo allemaal, Hier een erg onrustige nacht achter de rug. Ik ben zo vaak wakker geweest dat ik me werkelijk gewoon niet meer kan herinneren hoeveel ik geslapen heb. In ieder geval te weinig... Gisteravond tegen 20.30 Koen in bed gestopt. Dat ging in eerste instantie goed maar begon na een tijdje toch te huilen. Dus maar weer even eruit gepakt. Toen heeft hij nog een tijdje beneden gespeeld. Op een gegeven moment zat hij op de bank te spelen met een autootje en hoe het precies gebeurd is weet ik niet maar hij valt ineens achterover van de bank af en knalt echt keihard met zijn achterhoofd tegen de salontafel. Het gaf me een slag zeg! "Gelukkig" begon hij direct heel hard te huilen en na 5 min. huilen en knuffelen bij mama was het ergste leed voorbij. Uiteindelijk is hij tegen 22 uur naar bed gegaan en wij 1 uurtje later. Ik geloof dat het 1.30 was toen hij weer wakker werd. Hij wilde niet meer in zijn eigen bed dus bij ons gelegd. Het was echt zooo zielig. Je ziet/merkt gewoon dat hij ontzettend veel jeuk heeft want hij kon gewoon niet ophouden met wrijven. Boven zijn linkeroogje en in zijn oortjes heeft ie behoorlijk wat waterpokken zitten. Echt zo sneu om te zien. Moet zeggen dat ik op een gegeven moment ook echt heel moe er van werd want hij lag gewoon geen minuut stil. En je kan natuurlijk niet boos worden op zo'n klein ziek ventje maar ja... op een gegeven moment heb je het echt gehad. Geloof dat we hem nog een keer hebben terug gelegd in zijn eigen bed maar dat duurde niet lang dus maar weer bij ons. Geloof dat ik vanochtend nog wel wat uurtjes slaap heb gehad en werd om 9.30 wakker en Koen en Steef ook. Toen opgestaan en ontbeten en Koen heeft net alweer (ja met havermout) in bad gezeten. Nou dit was een verslag van de nacht. Oja, vergeet ik nog helemaal... Gisteravond (koen was nog wakker) zagen we onze buren thuis komen (die met t kindje van 1 jaar). Ik had hem de nacht ervoor al veel horen huilen dus dacht: loop even naar buiten, eventjes kijken/vragen. Nou, het werd mij helemaal duidelijk toen ik buiten kwam Je raad het al he? Ook de waterpokken. Hij gaat trouwens naar het zelfde kdv als Koen. Melliemel: Wat een prachtige garage heeft Orlando gekregen zeg. En ook zo precies voor hem met al jullie dingetjes erop. Super zeg. Daar kan ie nog lang plezier van hebben. Over skype gesproken. Het is idd te vergelijken met MSN en een webcam en microfoon. Alleen had dit eerst gedaan met mijn zus en daarna skype geinstalleerd en dat werkt toch beter naar mijn idee. Het geluid is beter en de snelheid ook. Lies: Ooh gelukkig dat Pieter inmiddels gebeld heeft, en 3 x nog wel! Ben je nog geslaagd voor slofjes/vestje? Jeetje dat was ook schrikken zeg, dat ongeluk met Pieters broer en vriend. Pfff... kan me goed voorstellen dat je baalt van je bovenburen. Zou er gewoon aankloppen hoor. Daar moeten ze maar rekening mee houden. Erg vervelend als Thijs er wakker van wordt. Lola, Duikster en Slingding: Mooi dat jullie het gezellig hebben gehad bij Noortje. Jammer dat Jikke nog ziek was Noortje wel oke? Lola: Jemig wat schrikken zeg van dat ongeluk! Je wil niet weten wat er allemaal had kunnen gebeuren zeg. Gelukkig zijn jullie er heelhuids van af gekomen. Pff... dat was wel een late thuiskomst. Slingding: Jeetje je was ook laat thuis zeg. File gehad?
pff kippevel bij het lezen van je verhaal lola leuke fotos trouwens! en lekker verlof saskia leuk die garage! het voeren van de nutriton met een lepeltje gaat goed, maar daarstraks kwam er toch nog aardig wat voeding uit met een boog. morgen eens zien wat het cb zegt, want ze bellen me morgen. ik zit er ook over te denken om langs de ostheophaat te gaan, hoor daar goede dingen over. maar vanacht heeft ze geslapen van de laatste voeding van 23.00 tot 6, dus heel netjes. otje heel veel beterschap voor koen, die rotwaterpokken. en wat een schrik zeg die val. arm jochie hoop dat je vandaag en zeker vanacht aan je rust kan komen lies ik sluit me aan bij otje, gewoon aankloppen jeetje jullie ook al zo`n eng verhaal, gelukkig is dat goed afgelopen mischien dat wij ook wel een hekje plaatsen bij de keuken, want ook al heeft hij geen interesse in het fornuis, het hoeft maar 1x te gebeuren. de familie is weer terug uit marokko, behalve mijn schoonouders. en straks even langslopen met de wagen als het droog blijft. moet zeggen dat de duowagen heerlijk loopt en safouane en anissa zitten en liggen er heel goed in.
Ben ik weer De bel gisterochtend bleek m'n vader te zijn die Fynn kwam ophalen. Hij was alleen wat vroeger dan verwacht. En toen ze weg waren moest ik ineens erg haasten om op tijd op m'n werk te komen @Lola: Hopelijk kun je gaan genieten van je verlof! Zal iig voor je duimen dat je beter gaat slapen. En jeetjemina, wat erg dat ongeluk wat je ziet gebeuren en bijna zelf bij betrokken raakt En wat kun je dan blij zijn dat alles goed is afgelopen. Pffff, denk dat jullie best geschrokken zijn. @Lies: Zou Pieter soms stiekum meelezen hier dat hij ineens 3x heeft gebeld? Ben wel blij voor je! Zo is je single weekend toch een stuk leuker @Otje: Arme Koen Echt ellendig om zo'n kleintje onder de pokken te zien. Fynn heeft destijds 1 hele nacht niet geslapen. Zelfs nog geen 10 minuten. Dat was echt zo zielig (en vermoeiend). Hij is toen pas de volgende middag weer gaan slapen. Bij Fynn heeft het bijna 10 dgn geduurd voordat alle blaasjes waren ingedroogd. Havermout had bij hem geen effect. Zinkzalf hielp wel goed. De bruiloft klinkt erg gezellig. Gelukkig hebben jullie er toch lang van kunnen genieten. @Saskia: Wat een verhaal van Melvin. Kan me heel goed voorstellen dat je nu ongerust wordt als je sirenes hoort. En wat enorm bijzonder dat hij er zo goed vanaf is gekomen. En wat is de garage megamooi! Ben er echt helemaal weg van. Zo supergoed gemaakt! Kan hij er niet meer gaan maken? @Lola/Cynthia/Karin: Errug leuke foto op de schommelbank! Verder houd ik het ff kort. Fynn slaapt wss nog een half uurtje en ik wil ook nog even gaan liggen (was vanmorgen weer es 5.45 )
@Eve: Gezonde Hollandse kinderen worden graag vies ! Je wilt niet weten hoe die van ons er gisteren uitzagen na een middagje tuinpret bij Noortje en Robert... 5.45 uur... pffft! Ik zou gaan overwegen in een andere tijdszone te gaan wonen (en dit Fynn niet te vertellen, natuurlijk)...
Hallo allemaal, gisterenmorgend werden we wakker en onze Tisse voelde helemaal warm aan. Koorts gemeten (39.1°) en dokter gebeld en we mochten direct komen. De dokter kon niks vonden, dus het was iets viraals en we moesten dus gewoon wachten. Overdag steeg de koorts nog naar 40.0° en toen hebben we maar perdolan gegeven. 's Avonds was de koorts gezakt tot 39.0° en toen hebben we nog één maal perdolan gegeven en gaan slapen (om 21u). Deze nacht om 4u werd hij wakker en hij was supervrolijk en koortsvrij. Tot 6u heeft hij gespeeld en toen weer geslapen tot 9u. Nu is hij nog net iets flauwer, maar heeft geen koorts meer. En daar ben ik nu zo blij mee. Als je kindje ziek is, dat is toch verschrikkelijk. Dus Otje, super veel beterschap voor de zieke Koen. Wij hebben ook een tijd getelefoneerd met skype, maar ik kende bijna niemand die het ook had, dus dat werkte ook niet echt. Maar voor jou en je zus zal het ideaal zijn. Saskia, ik kan me goed indenken dat je nu bang bent na zo'n belevenis. Gelukkig heeft Melvin er niets aan over gehouden. Maar die angst zal wel blijven. En die garage is gewoon supermooi. Wow, dat iemand dat kan, zoiets maken. Lies, ik vind de schoenen ook mooi. Ik vind dat kindjes met zoiets 'weg komen'. Later moeten ze nog genoeg 'standaard' dingen aandoen. Wij gaan trouwens volgende week schoenen halen. Gelukkig is je broer goed weg gekomen bij het ongeval. Duckie, ik vind het ook echt erg voor je dat je je nog steeds zo slecht voelt. Klaag er maar op los hoor! Lola, pfff, wat een avontuur. Gelukkig waren jullie al in de remmen aan het gaan. Je hebt toch echt gekken op de baan! Wat flink van Jasmijn dat ze het zo lang heeft kunnen uithouden. Wat een leuke foo's van het feest. Zeker die op de bank. Jasmijn heeft nu echt mooie haren zie ik. Noura, hoe is het nu met Anissa? Koortsvrij hoop ik. Wij hebben ook ostheopathie gevolgd ivm het iets scheve hoofdje en dat werkte super. Dus ik zou het zeker proberen. Baadt het niet... Vales, ook al zo'n horrorverhaal. Inderdaad niet zo slim om te drinken en rijden, maar dat ding moet daar toch ook niet zo liggen... Hier trouwens ook verlof. En hier wordt het zelfs mooi weer... Janette, kom op, nog 1 dagje doorbijten en je kan genieten van je werk!
Lola, vergeet ik je nog te feleciteren met je verlof. Nu begint het echt af te korten! Wij moeten straks naar een babyborrel waar 350 man is voor uitgenodigd... Kunnen jullie dat nu geloven?
Zo weer een dagje werk erop zitten nog 2 dagen en dan weer een dagje vrij @Lola pff wat een schrik zeg ! Ik ben blij dat er met jullie niks aan de hand is en Roy zo goed gereageerd heeft! Wel erg zeg voor die andere mensen,helaas kan je sommige dingen niet in de hand hebben en zeker niet doordat er zulke debielen op de weg rijden En dat van mijn zus is al jaren geleden @Lola/Slingding/Karin volgens mij hebben jullie het erg naar jullie zin gehad en de kids ook zo te zien Leuke foto's ook! @Otje ach die arme Koen zo'n jeuk van de pokken en ook nog van de bank gevallen geef hem maar een dikke knuffel van ons. @Noura ben benieuwd wat het cb gaat zeggen,mijn kleine nichtje spuugt ook veel het zijn steeds kleine beetjes maar mijn schoonzus moet haar een uur overeind houden want na een uur is het pas over. @Eve wat is die laatste foto toch een super foto @Saar gelukkig heeft Tisse geen koorts meer. Jeetje en een babyborrel met 350 man ik ken niet eens zoveel mensen
@Lola: @Saar: Gelukkig dat Tisse snel weer is opgeknapt! 350 man Ik ken ook echt niet zoveel mensen hoor. Maar volgens mij is dat typisch belgisch ( a la de familie Pfaff ). Fynn is net wakker. Heeft 3 uur geslapen Hoop niet dat hij morgen nog een uur eerder wakker wordt.... O ja, zag net weer een leuke jas voor Fynn. Dit keer voor 249 euro....haha...dat is toch niet normaal meer
hi hi, zo we hebben het over ongelukken en dan hoor ik het verhaal van lonneke, jeetje jullie zullen wel onwijs geschrokken zijn zeg, en wat een geluk hebben jullie ook gehad zeg, roy heeft iig een goed reaktievermogen vales; zo dat klinkt ook heftig zeg van je zus, en als ze drinkt rijd ze dan nog steeds op de brommer/auto/fiets? janette; en ga je het redden het verven als laatste dag? lola; na ja niet slim hangt ervan af hoe je het bekijkt want zoals je het verteld is dit wel het meest praktisch en zit je er ontspannender bij dan straks met een klein hummeltje ja toch. geniet straks lekker van je 'kindloze' dagen dat is wel even lekker lijkt me zo ja gaaf is ie he slingding/lola; zo te horen was het uitje naar noortje afgezien van hdet laatste gedeelte bij lonneke en roy, wel erg geslaagd. ook aan de foto's te zien, leuk hoor alle kids bij elkaar. balen alleen voor jikke dat ze toch nog koorts kreeg enne lola; je hebt nog steeds een heel mooi buikje hoor 8) lies; zo hee dat is ook een verhaal zeg van pieters broer, ook erg veel geluk gehad zo te horen. enne idd maar even aanbellen voor een goed gesprek want is niet fijn lijkt me otje; he getver wat een nacht voor jullie zeg, hopelijk is het aankomende nacht beter. enne ja zoiets heb ik ook begrepen ja nou lekker hoor zo heb je toch nog net iets meer kontakt dan met de telefoon en is goedkoper idd noura; ben ook erg benieuwd wat het cb zegt enne toch heeft ze het heel goed gedaan zo te horen qua slapen, gezellig weer ff bij iedereen op visite?! eve; wel lekker dat je vader zo 'op tijd' was. hihi nou hij had wel al gezegd ik maak er niet nog een keer een want het was toch wel heel veel werk dus helaas, maar fynn mag er wel een keer mee komen spelen hoor hihi die foto's van de vla lachu joh. enne kunstwerken maken met krijt is erg leuk vooral die toepasbaar zijn op jezelf saar; he balen van tisse zijn koorts, gelukkig is het door de perdolan gezakt en is hij nu koortsvrij, idd is helemaal niks hoor als je kindje(s) ziek is(zijn) jeetje wat veel mensen zeg, zal wel heel druk worden nou hier hebben we dus geen uitje gedaan voor een hele dag(voor ons 4 jarig huwelijk 8) ), we zijn gaan zwemmen en daarna viel orlando heerlijk in slaap en heeft hij bijna 3 uur(op 5 min na) geslapen. zwemmen was ook erg leuk. we gaan nu even een leuk rondje lopen en daarna uit eten is ook erg leuk en lekker gr saskia gr saskia
@Eve dat is idd niet normaal voor een jas @Saskia gefeliciteerd 4 jaar getrouwd Ze heeft geen brommercertificaat of rijbewijs dus ze mag er niet eens op maar ik heb geen idee of ze dat nog doet denk het niet aangezien ze nu een kind heeft. Het rare vind ik trouwens toen ze dat ongeluk had gehad dat de politie er niks aan deed dat ze op een brommer zat zonder certificaat dat zou toch eigenlijk moeten neem ik aan.
Sakia: ook al weer 30 weken zwanger, wat gaat dat super snel zeg! Verder heb ik niet zo heel veel te melden. Net nog even naar de H&M geweest (en toen ik er was wist ik opeens weer waarom ik dat nooit doe op zondag, het was enorm druk) Ik wilde t-shirts met lange mouwen voor Thijs, maar dat is niet gelukt. Wel een leuke fleece en pyama. Zag wel leuke jas en vond het wel wat voor FYnn. Ga heel snel stoppen, want Thijs huilt (kan erg slecht alleen spelen de laatste dagen)
Hallo allemaal, Ik heb gister voor het feestje snel nog ff wat bijgelezen, maar ben weer vergeten wát allemaal . Jikke was gistermorgen koortsvrij. Helaas kreeg ze 's middags weer hoge koorts. Ik vond het vooral jammer omdat de andere kindjes (21) allemaal lekker aan't spelen waren en Jikke dat van een afstandje bekeek. Ze heeft de tijd dat ze niet sliep hangend bij oma op schoot doorgebracht. Vanmorgen had ze nog steeds 39,8 koorts en heb ik de hap gebeld. Vorige keer dat ze zo lang koorts had, had ze een flinke dubbele oorontsteking terwijl ze niet naar haar oortjes greep of zo. We moesten ff langs komen omdat dit de 5e dag met koorts is. Ze heeft dus idd een binnenoorontsteking aan haar linker oortje. Waarschijnlijk ontstaan na een griepje (omdat wij ook allebei niet lekker zijn geweest). Antibioticum gekregen, dus hoop dat ze snel opknapt. Nu is ze héél erg zielig aan't huilen, maar wil ze niet slapen . Ondanks dat Jikke niet in orde was, was het feestje geslaagd. Geboft met het weer. Op een paar spatjes na droog en soms zelfs zonnig 8) . Helaas ben je zelf op zo'n feestje altijd veel te druk met vanalles om écht de tijd te hebben met iedereen bij te kletsen. Nu de laatste spulletjes nog opruimen en dan lekker relaxen vanavond (als Jikke een beetje mee wilt werken).