December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik sta hier wel voor open!

@Otje: Ik stel de hapjes ook nog even uit tot na onze vakantie. Op de dag dat we thuis komen, is Jasmijn precies 6 maanden oud.
    En wat die parkeerbon betreft: Daar had je een mooi setje babykleertjes van kunnen kopen!

@Vales: Jasmijn heeft een heel droge huid. Het cb raadde me aan geen Zwitsal producten meer te gebruiken, maar Balneum.

Vandaag onverwacht uit eten geweest! Vanmiddag gingen we wandelen en daarna even op de koffie bij mijn moeder. Op een gegeven moment komt het gesprek op uit eten gaan. Mijn man ik keken elkaar eens verlekkerd aan en toen mijn moeder vervolgens zei dat we Jasmijn en de hond wel voor een paar uurtjes bij haar konden laten, hebben we ons geen moment bedacht...

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    @Noura, succes met het fotoshoppen verder ;)

@Slingding, Ja idd, Saartje is al een tijdje niet geweest.
    Lekker in bad.....ben jaloers op je.

@Otje, balen zeg. Daar had je idd een heleboel kleertjes voor kunnen kopen :(

@Vales, leuk is dat hé, als ze hun eigen lichaam gaan ontdekken.
    Jikke heeft gisteren voor het eerst echt een hele tijd naar een knuffeltje liggen graaien dat aan haar mobiel boven de box hangt.

@Lola, lekker hé, weer eens ff met z'n tweetjes weg.
    Ik ben volgende week zaterdag jarig en dan komt mijn moeder bij ons logeren. Vandaag hebben we met goede vrienden van ons geregeld dat zij die avond op Jikke passen. Wij gaan dan met mijn moeder en de ouders van Robert naar de Japanner.....Hmmmm (ben echt gék op japans eten :) )
    Oke, dat is niet met z'n tweetjes, maar wel leuk en lekker om weer eens uit eten te gaan.

3. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi meiden,

Zo weer terug van een weekje centerparcs...
    Heb het heerlijk gehad en vond het ook geweldig om lekker met mijn mannentje te zwemmen, hij vond het ook heerlijk. Ik vond het ook wel een beetje spannend hoor maar eigenlijk ging alles lekker en ook met de borstvoeding!

Iemand vroeg of er ook nutrix in de borstvoeding kon, ja hoor dat doe ik ook en Rick vind het erg lekker en hij doet het erg goed daarop...
    Ik doe op een fles van 150 cc borstvoeding 4 theelepels nutrix vanille, goed schudden en dan kan hij het gewoon met speen 2 van de aventfles drinken...

Bedankt meiden voor de felicitaties, ik heb een fijne verjaardag gehad!

Liefs Kim (Irma)

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @kim: fijn dat centerparcs goed bevallen is. Wij willen misschien in september een paar daagjes gaan.

@lola: jij woont toch ook in limburg? Wij wonen nu nog in maastricht maar hebben een heel mooi huis gezien in sittard, hopelijk is ons appartement snel verkocht, zodat wij ook definitieve plannen kunnen gaan maken.

@slingding: ik heb ook best veel last van mijn buik. Zelf denk ik dat het ook door de vermoeidheid komt. Of zou het kunnen dat je buik nog steeds herstellende is van de zwangerschap?

@eve: gelukkig is het meegevallen je eerste werkdag. Ik heb ook wel zin om te werken, maar voel me ook een beetje schuldig dat ik jiri dan moet wegbrengen. Heb gelukkig wel nog 4 weken vrij.

Jiri heeft vannacht "doorgeslapen". Heb wel van na 3 uur tot half 7 zijn speen steeds in zijn mond moeten stoppen. Gelukkig ligt hij nog in de wieg naast me, zodat ik alleen maar hoef te graaien naar de speen. Als ik dit nu een paar nachten volhoud, dan snapt hij misschien dat hij geen eten meer hoeft te krijgen 's nachts. Helaas is dan half 7 wel erg vroeg voor zijn eerste fles. Ben benieuwd hoe ik vandaag ga uitkomen met 5 flessen.....

Misschien een erg intieme vraag, maar is de sex bij jullie ook nog steeds een beetje pijnlijk? (was trouwens ingeknipt) Ik heb altijd het gevoel dat de buitenkant/rand erg strak is en doet ook wel ff pijn, maar na een tijdje dat gaat het wel weer. Vind het daardoor toch iedere keer weer een drempel om het te doen.

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Irma! 's nachts al weer kijken op zwangerschapspagina! maar je hebt van je vakantie genoten zie ik. Mooi.
    Ik dacht laat ik deze week maar weer eens gewoon meteen na de 1e voeding op gaan staan, want ik moet toch weer in het ritme komen voor als ik ga werken volgende week. Vrijdag is nog niet zo erg, want dan is Frank nog thuis....
    Ga zo even naar de dokter met mijn hoest, want het is echt niet leuk meer. Ik kan er gewoon niet van slapen en Frank was vanmorgen ook al heel chagerijnig.....

Tot later

Karin

6. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Karin: ik sta al een paar weken na de eerste voeding op. Dus om 7.30 uur. Bevalt erg goed. Afgelopen weekend zijn we zelfs op zondag om die tijd opgestaan. Terwijl ik Mika voedt heeft Steef een heerlijk ontbijt klaargemaakt. Deze week ga ik zelfs nog vroeger op. Mika om 6.45 uur voeden en dan kijken hoe zijn dagritme wordt, want vanaf volgende week krijgt hij de eerste voeding om 6.45 uur, want dan moet ik om 7.30 uur de deur uit! Ben benieuwd.

Nynke en Slingding: ik heb ook nog regelmatig last van mijn buik. Sowieso van de ks (blijft allemaal gevoelig daar), maar ook van mijn darmen nog steeds regelmatig.

Eve: gelukkig is je eerste werkdag meegevallen. En veel sterkte met het op een rij zetten van je gevoelens!

Nynke: ik heb nu (pas) een keer weer sex gehad en dat was niet zo prettig, ondanks dat ik zelfs een ks heb gehad. Het schijnt dat je door de hormonen wat droger bent, lang leve het glijmiddel, maar ook de zuurtegraad is nog anders. Ik had daar wel last van in ieder geval.

Karin: een meeting bij jou thuis zie ik meer zitten dan in Utrecht. Ik ben absoluut geen ov mens en zie met een kleintje dat gereis al helemaal niet zitten. Geef mij maar gewoon een plek die per auto te bereizen is.

Vales: Mika heeft ook droge schrale plekken op zijn buik en benen. Ik ga vanmiddag naar de dokter met hem vanwege de knobbeltjes in zijn nek (hij heeft er twee) en dan vraag ik hem hier meteen naar.

Otje: shit zeg van die parkeerbon. Daar ga je dan met je goede bedoelingen.

De oefeningen met Mika gaan eindelijk de goeie kant op. Hij draait nu uit zochzelf richting een speeltje als ik die rechts van hem houdt. Alleen in bed liggen doet hij nog steeds op links. Ik heb een aantal keren geprobeerd zijn hoofd in zijn slaap te draaien. Soms lukt dat, maar hij wordt ook wel wakker dan.

Telefoon gaat, tot later!

7. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    O ja Karin: Mika schrikt ook altijd als ik moet hoesten of mijn neus snuit terwijl ik hem aan het voeden ben.

Het ziet ernaar uit dat Mika eindelijk leert om overdag te slapen. Gisterochtend heeft hij na de eerste voeding tot 12.00 uur geslapen en nu slaapt hij ook nog steeds, terwijl ik hem om 6.45 uur al gevoed heb!
    Kan ik eindelijk eens wat nuttige dingen doen. Ben nu de vriezer aan het ontdooien. Was hard nodig zeg.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    suusje: ik sta ook al een tijdje na de eerste voeding gewoon op, maar afgelopen week toen ik me zo beroerd voelde niet meer. Kon wel wat slaap inhalen.... Maar ik wil nu toch echt weer ritme opbouwen, want anders gaat het helemaal niet lukken om vrijdag weer te werken...

fijn dat het met de fysiooefeningen van Mika de goede kant op gaat. en wat fijn dat hij overdag ook wat gaat slapen zeg. Nick is gelukkig een redelijke slaapkop.....

Net bij de dokter geweest en codeine tabletten gekregen voor mijn hoest... Ze zijn niet heel goed in combinatie met borstvoeding, maar ja.... je moet toch wat he. Dit gaat ook niet goed zo... Maar niet teveel innemen en hopen dat het snel overgaat....

enne suusje als zelfs jij naar Brabant wil komen.... jij woont toch een heel eindje gaan, deventer toch als ik het me goed herinner? Volgens mij woon je bij Noura in de buurt dus wellicht kunnen jullie samen komen....

Karin

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noura wat heb jij trouwens een mooie avatar.... was me nog niet heel erg opgevallen...

Karin

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dank je wel karin, ik vond hem zelf ook mooi, toch handig die telefoontjes met camera ;)
    ik hoop dat de codeine tabletten je helpen. het is een redelijk sterk spulletje.
    ik woon in de buurt van deventer, en arwen geloof ik woont ook indeventer (of heb ikhet nu mis) en lianne woont een paar straten bij mij vandaan

wat leuk is dat he vales, als ze hun handjes ineens ontdekken.

ik heb voor mijn dochter toenertijd lanette creme gehad van de dokter. erg fijn spul, en gebruik het nu nog steeds voor droge plekjes.

gister was mijn neefje hier van bijna 9 maanden, en we wouden ze op de foto zetten. nou, toen trok mijn neefje safouane dus aan het haar...... was dus niet zo geslaagd haha, en brullen.... stout neefje

11. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi meiden,

hier een rustig dagje, want Dain is vandaag een hele dag naar het kinderdagverblijf. Ik dacht dat ik er niet zo moeite mee zou hebben, maar toen michel vanochtend wegging, mijn gezicht zag en vroeg hoe het ging, moest ik toch ineens huilen, zag er toch wel tegenop dus! Nu hij eenmaal daar is valt het wel mee, ik probeer zo weinig mogelijk te denken wat hij nu doet, anders word ik gek! Ik was van plan om vandaag een hoop in huis te doen, maar ik ben helemaal niet lekker, pijn in mijn hoofd en keel, dus ik ga zo lekker nog even slapen denk ik. Vannacht was Dain al om 5 uur wakker, ik heb m wel tot 6.15 met mijn pink zoet kunnen houden, maar zelf voel ik me dus niet zo jofel.

Dit is ook alweer mijn laatste week verlof, ik wil ook steeds na de eerste voeding opstaan om vast te wennen, maar ik vind die paar uurtjes extra ook nog zo lekker en nu kan het nog!

Suusje, wij hebben nog steeds geen sex gehad! Sinds woensdag ben ik aan de minipil en we hebben nu vrijdagavond een date met z'n 2en, dus dan gaat het weer gebeuren, ben benieuwd! Fijn dat het met Mikas oefeningen goed gaat!

Karin, wat lief dat we bij jou mogen komen met alle kids, ik ben voor! Vervelend dat je zo'n last
    hebt van hoest.

Nynke, hopelijk leert Jiri nu snel dat hij 's nachts geen voeding nodig heeft, kun je lekker doorslapen. Dain heeft gisteren 5 voedingen gehad, maar hij was dus wel om 5 uur vanochtend wakker. Denk dus toch dat hij gewoon nog 6 voedingen nodig heeft. Zolang hij ze overdag neemt vind ik het prima!

Irma, fijn dat je een leuke week hebt gehad! Waarom doe je eigenlijk Nutrix door Ricks voeding?

Lekker Lola, zo onverwachts uit eten!

Noura, Dain heeft niet zo'n linea negra

Balen Otje, die parkeerbon. Dat zal je altijd zien, mensen die nooit een betalen krijgen nooit een bon en jij die het 1 keer vergeet krijgt er wel gelijk 1. zonde van je geld he

Vales, Dain vindt zijn handen en voeten ook errug interessant de laatste tijd. Hij kan ook heel driftig worden als hij zijn voet misgrijpt!

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    irma fijn dat je het leuk hebt gehad, ik heb ineens ook zin om nog een weekendje naar centerparks ofzo te gaan voor dat mijn verlof af is.

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij hebben trouwens nergens last van met gemeenschap. maar benook niet geknipt of gescheurd.
    wel heb ik vanacht erg last gehad van pijn in mijn onderbuik. en lichte misselijkheid. mischien dat de menstruatie eraan komt ofzo.

goh molly, ga nog lekker even slapen, en ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is om je kindje voor het eerst weg te brengen naar het kdv. maar straks mag je hem lekker weer ophalen.

leuk een date vrijdagavond!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Slingding, Debbie, Vales, Molly, Duikster en Lola: Sorry voor de vertraging maar de cd gaat vandaag op de post!

Gr Otje

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Goede morgen,
    Ben net uit bed (had eigenlijk nog geen zin om er uit te komen) wij waren altijd al gewend om 10 a 11 uur uit bed te komen.
    mijn man werkt in de middag en avond en ik in de nachten dus wij hebben nooit haast in de morgen.
    Nu kunnen we nog lekker uitslapen, straks niet meer.
    Kailynn heeft goed geslapen.

IK heb nog een leuke site gekregen
    www.historischekalender.nl
    daar ka je eens soort oorkonde laten maken met de geboorte, dan staat er op wat de hit in die tijd was, wat het brood kost, wie er nog op die dag jarig was, en wat er in de wereld speelde, kan ook voor verjaardagen en bruiloften.

Om 14.45 moet ik in het ziekenhuis zijn, ben benieuwd, tuurlijk laat ik weten hoe het is afgelopen. hoop dat het spiraaltje goed zit.
    zal je net zien dat ik allemaal bruine rommel aan het verliezen ben maar ja.
    tot later

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Geeft niks, ben al blij dat je het gedaan hebt voor ons! (je man dan)

17. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Geeft niks hoor otje, ben al heel erg blij dat jullie het zoieso hebben gedaan voor mij/ons

18. hallo,

hier nog eens een berichtje van mij...
    pff ik kan gewoon niet meer volgen hier, het gaat zo snel.

Ik ga weer wat proberen mee te lezen, want ik heb weer stage binnenkort en dan moet ik weer veel op de pc zijn.

Hier gaat alles goed. Liene groeit goed en begint meer en meer alleen te spelen. ik zal nog eens een foto plaatsen.

Groetjes,
    Saartje

19. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Saar, wat heeft Liene toch een mooie blonde bos haar zeg!

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ook al zo`n bos haar, mooi hoor! en ze begint heel veel op jou te lijken saar

nu gaik me maar eens aan kleden....pfff ik ben zo lui

Deel Deze Pagina