Lola: Ja klopt idd. Sommigen in zijn gezicht wel. Bij de "nieuwe" die er gisteren nog bij zijn gekomen zitten nog veelal blaasjes. Ik schrok net gewoon met die 2 foto's hoe groot het verschil was tussen zaterdag en nu. Zaterdag was het nog eigenlijk heel beschaafd maar nu...
hi hi, vales; thnx, en ja vwb certificaat idd wel vaag dat ze er niet naar vragen maargoed vind zelfs mbt instructie bewijs dat ze heel scheef controleren hoor maar dat is weer een ander ding lies; ja gaat rap he. haha ach ja zo nu en dan doe je iets waarvan je achteraf denkt wrom heb ik dit gedaan, wel leuk dat je voor een fleece truitje en pyama bent geslaagd ben je niet voor niets geweest iig noralien; fijn dat het ondanks het ziek zijn van jikke geslaagd is geweest. enne wel balen hoor voor jikke weer last van haar oortjes. hoe ishet verder met jouw? noura; en? wat zij het cb ? duckie; aaahhhhg wat leuk gefeliciteerd joh en wat een klein hummeltje dan weer he, leuke foto van jouw en demi zo trouwens. ja het ongeluk was heel heftig ja, enne vwb filmpje wat een schattig filmpje zeg erg leuk toestel ook die glijbaan leuk. wat een bos haar heeft demi trouwens zeg, erg mooi duikster; ja is zo hoor hij was wel al bijdehand vanaf het begin maar zo bijdehand haha meiden reageer later weer moet echt weg om te gaan werken gr saskia
@Saskia: Nog gefeliciteerd met jullie 4-jarig huwelijk. Leuk hoor @Lies: Ben nu wel erg nieuwsgierig welke jas jij voor Fynn hebt gezien... Over 2 weken ga ik ook weer es naar H&M. Vind het altijd heerlijk om daar ff in m'n eentje rond te struinen. Op de kinderafdeling dan hoor. Voor mezelf vind ik er nooit wat. @Noralien: Echt balen dat Jikke ziek was op je feest. Gelukkig klinkt het allemaal toch wel erg gezellig. Hoe gaat het nu met haar? En ben je zelf weer helemaal opgeknapt? @Duckie: Ach, wat een lieve foto's met Emma. Jullie kijken er allemaal echt heel blij bij Jeroen voelt zich zo te zien ook weer helemaal op z'n gemak met een baby. Die 1e foto van Demi en jou is echt heel mooi! Demi kijkt altijd zo lief en onschuldig @Karin: Ik bedoelde ook eigenlijk biebboeken voor Fynn...Voor mezelf zou ik ook niet zoveel kopen hoor. Heb een paar favoriete schrijvers waar ik alles van wil hebben maar daarbuiten houdt het op hoor. Heb wel het geluk dat ik in een boekhandel werk en zodoende leesexemplaren krijg van de uitgevers Maar waar haal jij de tijd vandaan om zoveel te lezen? Ik heb sinds Fynn geboren is maar 1 boek gelezen terwijl ik er vroeger ook wel gemiddeld 1 per week las. Ik mis het echt maar kom er nooit aan toe Heb je het jubileumboek van Dikkie Dik gekregen (met dat bewegende plaatje voorop)? Heb ik nml ook gekocht en is idd erg leuk! Hoe gaat het nu met Nick? @Cynthia: Ik heb Irma toevallig eergisteren een sms gestuurd. Alles gaat gelukkig goed met haar en de baby. Er zijn alleen wat spanningen om hen heen maar daar ging ze verder niet op in. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet. @Otje: Wat een leuke pokkenfoto's van Koen. Vooral de 'zoek de verschillen' foto is erg melig Gelukkig is hij er niet zieker van geworden. Mss is het trouwens een idee om een keer een collage te maken van alle pokkenfoto's...!?
Hallo, ik zit hier helemaal te balen, ik heb nl net de laptop stuk gemaakt. Ik had een berg papieren afgedrukt en die er tussen gestopt en nu is het scherm stuk... En morgen heb ik mijn presenatie... Ben is nu erg boos op me, want de laptop is van zijn werk. Hij had ook beloofd elke dag even zijn mails te lezen en nu moet hij dat dus in de bureau doen en niet meer in de zetel bij ons... Nu is hij de laptop bij zijn zus lenen, want ik moet er dus wel een hebben morgen... Bah bah bah, waarom heb ik niet snel een kaftje genomen... Ben ook zo boos op mezelf nu. Reageer later... Tisse is helemaal beter trouwens.
ach otje wat ziet koen eruit, en moest wel lachen met die foto van zoek de verschillen. hopen dat het maar gauw over is. fijn dat die doorgeslapen heeft, zowel voor jullie als voor hem duckie gefeliciteerd met het kindje van jullie vrienden, prachtig die fotos. eve hebben jullie ook dat grote boek van rupsje nooit genoeg met die grote rups, die vind ik zo leuk en wil die gaan halen. ze hadden hem hier laatst in de boekwinkel, een speciale grote uitgave. saskia, het cb heeft nog niet gebeld. ik heb wel contact gehad met de osteophaat en word nog gebeld voor een afspraak. ze heeft daarstraks een paar keer gespuugd dat het echt met kracht en een grote boog er uit spoot, en dat paar keer achter mekaar. en gister heeft ze geslapen van 20.00 tot na 2 uur. en daarna weer een aantal uren. heerlijk. ik kwam lianne gister tegen toenwe liepen met de duowagen. maar zal binnenkort eens fotos maken noralien hoe is het met de oorontsteking? duikster hoe is het met nick vandaag? cynthia wat een nachtmerrie als een kind zo jong haar vader al moet missen
@otje: vervelend die waterpokken. Jiri heeft ze nog niet gehad en hoop dat ze deze week ook nog wegblijven. Het schijnt dat buikgriep heerst bij de KDVs, zei mijn schoonmoeder, dus maar hopen dat hij dat woensdag ook niet mee naar huis neemt We hebben wel een annuleringsverzekering, maar zou het wel jammer vinden als we niet kunnen gaan volgende week. @Lola: de stofzuiger van jiri zuigt een beetje, dat wist ik niet. Er is ook een bakje(stofzuiger zak) wat er uit kan, zag dat er laatst wat stof in zat Het is helaas wel een roze, girls only, staat erop Maar zag zo snel geen andere voor jongens. Maar ja, Jiri is er blij mee. Heftig hoor, dat ongeluk. @Duckie: leuk die foto's en het filmpje. Wij moeten ook nog steeds een speeltoestel in de tuin plaatsen. @Saar: balen van de laptop. Succes morgen met je presentatie. @Noura: hoop dat het spugen van Anissa snel minder wordt. Ik geloof dat als ze groter worden, het klepje beter gaat sluiten en ze er vanzelf overheen groeien. Maar misschien kan de osteopaat iets voor jullie betekenen. Jiri is er ook naar toe geweest, toen hij een paar weekjes oud was. Had een lichte voorkeurshouding. Jiri is zijn prik goed doorgekomen afgelopen vrijdag. Heeft niet eens gehuild. Hij heeft zaterdag wel wat meer geslapen en is verkouden geworden. Dat was bij de vorige prik ook. Zie je toch wat zo'n enting met de weerstand doet. Vandaag naar het Gaia Park geweest in Kerkrade. Vanochtend was er helaas motregen, maar jiri is goed in de wandelwagen blijven zitten. Na een uurtje was het droog en kwam de zon. Hij heeft ook nog een flink stuk gelopen. In de auto heeft hij 20 minuten geslapen, rond half 3. En nu ligt hij in bed. Hij heeft het erg goed volgehouden. Ga hem nu maar weer wakker maken. Hij slaapt alweer een uur. Anders wordt het vanavond niets.
Stuur maar door die 'pokkenfoto's'... ! @Saar: Oeps... Dat Tisse weer beter is, is gelukkig beter nieuws ! @Noura: Ik heb wel twee van die grote boeken van Kikker, ook erg leuk... @Nynke: Het is toch handig als zo'n speelgoed stofzuiger het ook echt doet? Scheelt jou weer werk... Ik hoop met je mee dat het buikgriepvirus aan Jiri voorbij gaat! Goh, ik heb echt van mijn rust genoten vandaag... NOT! Vanmorgen de trapkast eens flink uitgemest (kreeg daar spontaan zin in... ) en vanmiddag even met mijn moeder de stad in geweest. Jasmijn houdt niet meer zo van shoppen, dus het was wel lekker relaxed om eens zonder haar de stad in te gaan... Roy is haar nu ophalen van het kdv...
ook heb weinig van mijn rust genoten. Ik heb mijn broer even geholpen met schoonmaken van het huis van zijn (ex)schoonouders. Nu gaat hij voor 2 weken bij mijn ouders in huis en dan...
@Saar: Wie doet er nou ook papieren tussen z'n laptop.... Snap dat je er van baalt hoor. Kan ie nog worden gemaakt? En hoe was het babyfeestje met 350 man? @Noura: We hebben verschillende uitgaven van Rupsje Nooitgenoeg. Zelfs een rups van 2 meter Die is echt gaaf! Pfff, Anissa spuugt wel erg zeg. De Nutriton slaat dus kennelijk niet echt aan. Hoop dat er snel een goede oplossing voor komt! @Lola: Ga ff op zoek naar de foto's! En ach, de hele dag op de bank hangen is ook niks Je hebt iig ff wat voor jezelf kunnen doen en dat is ook wat waard. Dat is meer geestelijke dan lichamelijk rust maar wel relaxed. Toch? En tja, ik was er al bang voor maar Fynn heeft dus de HMV (hand-, voet-, mondziekte) Lang leve het kdv Er zitten een aantal blaasjes in z'n mond en op z'n billetjes allemaal rode pukkels (ziet er heel anders uit dan luieruitslag). Op z'n handje ontdekte ik net het begin van een blaasje. Verder heeft hij 38,2 en is wat hangerig. En hij kwijlt echt heeeel erg. Het is hier echt dweilen met de kraan open. Zo erg heeft hij zelfs niet gekwijlt met het doorkomen van tandjes. Het stroomt er letterlijk uit. Vanmiddag zat er een grote blaas op de zijkant van z'n tong en hij praatte toen alsof z'n mondje was verdoofd ofzo. Echt heel raar. Ben benieuwd of de ziekte zich verder gaat verspreiden...
wat erg voor Fynn. Duurt het lang die hmv? De laptop kan alleen gemaakt worden door een nieuw scherm, en dat kost ongeveer 200 euro...
Nou Nick was vanmorgen weer vrolijk kiekeboe aan het spelen toen hij wakker werd. weer helemaal zijn eigen ondeugende zelfje. Van mij had hij nog wel wat langer mogen slapen, maar.... Vanmiddag toen ik terug kwam van het wandelen met Chris en Nick had ik Nick uit de wagen gehaald en was ik bezig Chris eruit te halen. Ik liep naar de kamer toe en kreeg weer eens de schrik van mijn leven. Hoe Nick het gedaan had weet ik niet, maar hij was in zijn kinderstoel geklommen en stond er dus boven in en riep 'eten' Snel Chris maar weggelegd en mijn boef uit de stoel gehaald. Daar was hij het niet mee eens want hij wou dus eten. Helaas was het avondeten nog lang niet klaar. Toen maar een soepstengel gegeven. Vervolgens wil hij natuurlijk zijn avondeten niet meer opeten toen het voor hem stond...grrr...eigenwijs kind... Otje: wanneer hoor jij eigenlijk iets terug van je sollicitatie? mooi pokkenkindje heb je hoor! pff slingding: heftig zo''n bericht. Heb je nog foto's van Kailynn met de beroemdheden? Eve: ik heb inderdaad de jubileumuitgave van Dikkie Dik gekregen. Errug leuk! en ja waar haal je de tijd vandaan....Ik neem die gewoon. Maar ik kijk dan bv. erg weinig tv of zo. Ik heb altijd al heel veel gelezen. Geloof dat ik als 8-9 jarige al 2x per week naar de bibliotheek ging om boeken te halen. Mijn moeder heeft me toen heel snel de weg geleerd zodat ik zelf kon gaan.... Ben nu boeken aan het lezen van 24 (van de tvserie) die vind ik ook erg leuk. En ik moet wel zeggen als ik eenmaal aan het lezen ben in een goed boek dan kan ik ook echt niet stoppen. Dus dan kan het wel eens laat worden... en zielig Fynn weer eens ziek dus. Ik had echt nog nooit van de hvm- ziekte gehoord....Sterkte ermee. Saar Maar succes morgen met de presentatie. Fijn dat Tisse weer helemaal opgeknapt is. Noura: ik hoop dat snel duidelijk is wat Anissa heeft. Maar ik denk ook steeds meer aan het maagklepje/reflux als ik het zo lees. Nynke: fijn dat Jiri zijn prik weer gehad heeft en er lekker stoer onder was! Lola: je zou rust nemen! maar klinkt toch alsof het wel een lekker dagje was. ( ik denk trouwens dat Jasmijn het shopvirus ooit wel weer oppakt ) een pokkenkindjescollage...zou bijna tegen Nick zeggen dat hij nog maar even de waterpokken meot krijgen
@Saar: Oei, das een boel geld En de HMV duurt ongeveer 1 week. @Karin: Haha, dat klinkt heel bekend van de kinderstoel. Fynn haalt dat geintje ook zo nu en dan uit en staat dan heel triomfantelijk te kijken. Ik neem me ook iedere keer voor om te gaan lezen maar eindig dan toch futloos voor de tv Als Fynn 2 jaar is ga ik m'n leven beteren en me weer in de boeken storten En zo vaak is Fynn niet ziek hoor...maar helaas is dit een ziekte die eigenlijk alleen op het kdv (of andere plekken waar veel kinderen samenzijn) voorkomt en bovendien is ie erg besmettelijk.... Nou, ik ga in m'n stoel hangen en....tv kijken
Zo, hier ben ik weer eens...heb alles weer bijgelezen, maar een hoop vergeten Noura, heb je nog wat gehoord van het cb? Gijs is ook nog steeds zo'n spuger, soms wel tot 3 uur na z'n voeding. Heb dit al zovaak bij het cb aangekaart, maar zolang hij goed groeit, doen ze er niks mee en zeggen ze dat 't komt doordat hij zo beweeglijk is. Eve, wat lees ik nou ...wat zielig zeg voor Fynn. Ik heb zelf weleens aften in m'n mond en vind dat al behoorlijk pijnlijk, moet je nagaan hoe Fynn afziet . Geef je hem een megaknuffel van ons. Lola, wat een verhaal zeg van dat ongeluk. Ik kreeg er kippenvel van. Vind sowieso dat ze tegenwoordig erg roekeloos rijden. Had donderdagochtend een bumperklever achter me die zo dicht achterop zat, dat ik z'n lampen niet eens meer zag. Vervolgens ging hij naar links en rechts, groot licht aan en nog dichterbij. Dit voelde erg bedreigend. Was blij dat ik weer naar rechts kon, vooral omdat Lynn en Gijs achterin zaten. En wat lees ik nou: last van nesteldrang . Saar, balen zeg van het scherm...en alvast veel succes met de presentatie morgen. Ben je nog steeds vergeten te mailen, maar de 9e is prima hoor! Otje, wat zielig zeg dat Koen waterpokken heeft. Maar moest stiekum wel lachen met de 'zoek-de-verschillen' foto . Op het kdv hebben ze nogmaals genoteerd voor de andere leidsters dat Lynn glutenintolerantie heeft. Gelukkig heeft ze vrijdag geen last gehad. By the way...Eve, ik hou me aanbevolen voor titels van glutenvrije kookboeken. Ik vraag me af of het bij jullie kids ook zo'n drama is om te gaan slapen? Hier wel helaas. We hebben echt alles al geprobeerd, vroeg/laat naar bed, veel/weinig prikkels voor 't slapen gaan, licht aan/uit, haar niet mee naar beneden nemen als ze blijft huilen etc.etc.. Helaas, niks helpt. Elke avond is het een ramp. Ze gaat rond 20 uur slapen en om 21 uur huilt ze nog steeds. Dan halen we haar eruit, geven haar wat drinken en rond 21.30 uur gaat ze weer terug. Dan blijft ze weer net zolang huilen totdat we rond 22.00 uur weer bij haar komen. Weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk valt ze rond 22.30 uur in slaap. En dit gaat nu al een maand zo , vandaar dat ik weinig tijd heb om te forummen. Het gekke is dat ze bij mijn (schoon)ouders zonder moeite gaat slapen 's avonds ....
@lola: Nee hoor, wij wonen niet in zo'n huis met gekleurde zolder, de foto is gemaakt in de straat van onze vrienden. @otje: Och die koen met z'n pokken. Vorig jaar hadden we hier inderdaad bijna de verkiezing "pokken-kind" van het jaar uitgeroepen . Het zoek de verschillen plaatje is melig. @Saar: Oeps, laptop stuk. Balen. Maar Ben begrijpt vast ook wel dat jij dat niet met opzeg hebt gedaan @Nynke: Fijn dat de prikken goed gingen. @Eve: Ah, wat sneu dat fynn het nu ook heeft. Vooral die blaasjes in z'n mond klinken erg zielig. Ik hoop dat het niet erger gaat worden en dat hij niet al te ziek er van wordt. @karin: Nick in z'n kinderstoel geklommen , wat een acrobaat is het toch . Maar goed, erg grappig is het natuurlijk niet, vooral als jij net met Chris bezig bent. @Bianca: Hier nooit slaapdrama's 's avonds. Een tijdje geleden huilde ze soms een minuutje voor het slapen gaan, maar daar houdt mijn ervaring dan ook op, dus ik ben bang dat ik geen goede tips voor je heb. Maar het lijkt me voor jullie, maar ook voor Lynn wel lastig zeg. Het lijkt me ook frustrerend dat ze bij jullie ouders wel gewoon gaat slapen. En je laat haar ook al liggen, dus het is ook niet zo dat ze jullie aan het uittesten is denk ik. Sterkte ermee. Ik ben vandaag ziek thuis geweest, nadat ik weer een halve nacht wakker heb gelegen. Ben zo langzamerhand hartstikke moe, en dat doet dus weer helemaal geen goed voor m'n misselijkheid. Maar als ik misselijk ben slaap ik weer niet....afijn, negatieve spiraal dus. Ik zie nog zo op tegen die 12 weken werken die ik nog moet... Volgende week maar eens bespreken met de arbo. Heb vandaag praktisch de hele dag geslapen, dus ben inmiddels wel wat meer uitgerust. Wel naar yoga geweest vanavond. Wilde eerst niet gaan omdat ik me ziek had gemeld. Ben blij dat ik toch gegaan ben, want het was heerlijk.
Slingding: veel plezier met huis kijken vandaag! Bianca: wat lastig dat slapen van Lynn. Hier ken ik dat echt niet, dus helaas geen tips. Duckie: weer ziek dus. bah....hoop dat je er uit komt met de arbo. meer rust lijkt me noodzakelijk....
Gister toen ik klaar was met werken stond de Deen supermarkt op me voicemail of ik haar vandaag wilde terug bellen.... Heb net gebeld en ik heb een nieuwe baan als kassamedewerker! \/ \/ de AH had nu weer wat nieuws voor me bedacht dat ik 10 wkn lang op vrijdag met hapjes in de winkel "moest" staan en deze laten proeven..... vind ik leuk voor een paar uurtjes maar niet voor een hele dag en dan 10 wkn lang.... maar dat hoeft dus nu niet meer en ook waarschijnlijk niet meer op zaterdag! want ik wil deze week nog afmaken bij AH en dan maandag bij Deen beginnen.......... zo ff wat korte reacties Helaas het husi is nog niet klaar....moeten nog een paar afwerkstukjes geschilderd worden dus nog 1 dagje en dan is het echt af... Slingding veel plezier met huis kijken Bianca wij hebben dit ook gehad met Teun...niet zo lang maar wij lieten hem soms wel 3 kwartier huilen...oke helemaal overstuur laten wordne niet natuurlijk maar hij had het snel door dat papa en mama niet kwamen en we namen hem al helemaal niet mee naar beneden bleven op zijn kamer of gingen op onze kamer zitten en soms nog ff boekje lezen....en weinig licht aan deden alleen de ganglamp aan..... waarschijnlijk heb je alles al geprobeerd, mss kan je dan info halen bij het cb... tenminste als bij jullie het cb serieus is...bij ons wel... Duckie beterschap hoop dat je toch nog ff mag genieten... zo ga ff wijnand bellen met het goede nieuws...ja jullie weten het eerder als hij...kon hem net niet te pakken krijgen vandaar.....
Janette, gefeliciteerd met je nieuwe job! Duckie, jee zeg, nog steeds zoveel last van misselijkheid. Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet om nog 12 weken door te gaan met werken. De arbo zal daar, lijkt me, ook alle begrip voor hebben. Wat een leuk filmpje trouwens van Demi. Lynn heeft er ook met veel plezier naar gekeken. Duikster, en merk je al vooruitgang nu je bij de orthomanueel therapeut ben geweest? Ik merk nu dat ik m'n rug soepeler kan bewegen, maar heb nog veel last van de vorige behandeling, toen heeft hij m'n knieschijf rechtgezet. Eve, hoe is het vandaag met Fynn? Kreeg vanochtend te horen dat onze buurvrouw vannacht is overleden in 't ziekenhuis . Ben blij dat ik haar 2 weken geleden nog heb opgezocht daar. Moest vanochtend bij haar in huis zijn om de poes binnen te laten, moet zeggen dat ik blij was dat ik weer buiten stond. Zit nu op de post te wachten...krijg Gijsjes bumbo thuis en een vliegtuiglamp voor z'n kamertje.
au Bianca, je knieschijf rechtgezet. Ja dat doet zeer. Ik kan me al weer veel soepeler bewegen da tis echt prettig. Met name omdat het geen pijn meer doet... gecondoleerd met je buurvrouw. Naar hoor. ben benieuwd naar de bumbo, vind het aparte dingen. (kijk je nog effe naar je hotmail) heb net toch echt de eerste stappen gezet tot het afronden van de decoratie van Nick's kamer. De borden voor achter de tweety's staan aan 1 kant in de grondverf. Als Nick nu nog effe wil slapen dan kan ik de achterkant ook nog doen en dan kan ik vanavond of morgen het rood erop zetten en dan kan het eindelijk afgewerkt worden....