@Bianca: Jeetje, wat ontzettend balen dat Lynn zo slecht gaat slapen Zou het een reactie kunnen zijn op alles van de laatste tijd? Of gewoon een fase (die dan wel erg lang duurt )? Het feit dat ze bij opa & oma wel gaat slapen geeft denk ik wel een beetje aan dat ze jullie wellicht toch aan het uitproberen is. Mss dat ze er ook wel aan gewend is geraakt om bij jullie te slapen ('s nachts) en dat nu dus ook 's avonds wil. Pffff, vind het heel moeilijk om een goed advies te geven. Naar bericht van de buurvrouw Was ze al oud? En ik kan me voorstellen dat je blij was weer buiten te staan. Ik heb dat ook een keer gehad. Op de een of andere manier voelt dat gewoon niet prettig. @Duckie: Denk dat je nu echt helemaal aan jezelf moet gaan denken hoor! Als ik het allemaal zo lees dan doe je er volgens mij echt beter aan om je rust te nemen! Kun je niet op je werk afspreken dat je op vrijwillige basis blijft werken? Ik bedoel: dat je komt als je je okay voelt? Maar wss is dat voor een werkgever te vaag... @Janette: Gefeliciteerd! Echt hartstikke leuk dat het gelukt is. Op welke dagen ga je werken? Gelukkig ben je dan van het serveren van hapjes af want dat lijkt me echt een irritant baantje De blaasjes in Fynn z'n mond zijn volgens mij zo goed als weg (voorzover ik het kan zien). Hij heeft er nu 3 op z'n handje. Verder geen koorts meer. We zijn dus naar het zwembad geweest zoals gepland (met papa). Hij ging daar echt uit z'n dak. Zo lachen Rende meteen naar het zwembad en liep er linea recta in terwijl hij hardop riep: ZWEMMEN! Leuk om te zien hoe hij steeds vrijer wordt in het water. Toen we weer gingen aankleden moest hij heel hard huilen. Ik dacht dat het door vermoeidheid kwam of dat hij niet weg wilde ofzo. Ben dat nml niet van hem gewend. Heb hem toen een fruitreep gegeven ter afleiding en die was binnen 2 seconden op en toen was het weer goed. Dat arme kind had dus gewoon honger
wah! mijn grote kleine man heeft net voor het eerst op zijn potje gepoept! Hij keek nog wel heel eng naar het resultaat en wilde bijna gaan huilen. Met een heleboel goedzo's en duimen kon hij toch wel weer lachen!
hi hi, otje; het etentje was erg lekker maar orlando was een beetje sikkeneurig dat was iets minder slingding; he wat vervelend zeg weet je ook waardoor/waaraan, lola; dan ga ik eens kijken wat dat inhoud 8) otje; ach die foto's van koen hij zit wel onder he saar; he balen zeg van de laptop ik begrijp hoe je je voelt en helemaal balen dat hij van ben zijn werk is noura; ik ben wel benieuwd hoor wat ze zeggen enne lekker zo lang slapen lola; hoezo nesteldrang eve; balen joh dat fynn de ziekte te pakken heeft beterschap duikster; wat een doerak zeg, moet zeggen dat dit soort dingen hier ook geregeld voorkomt hoor bianca; ik kan me voorstellen dat je dan weinig fut hebt hoor het is hier nu natuurlijk ook beetje lastig met slapen, vandaag zo erg dat hij dus nu net pas in slaap is gevallen na 3 pogingen in de wagen en vervolgens is hij in de auto (laatste poging) in slaap gevallen kan me ook heeel goed voorstellen dat je geen fut hebt ook om hier te reageren duckie; he getver beterschap dan maar he janette; gefeliciteerd met je job bianca; gecondoleerd zeg lijkt me niks duikster; NICK GOED ZO GROTE JONGEN HOOR ik heb ff kort gereageerd want heb zoals jullie kunnen lezen erg veel moeite moeten doen om orlando te laten slapen. ben zelf ook erg moe dus ga ff plat vanochtend bij de vk geweest, bloedruk was voor mijn doen ietwat aan de hoge kant maar volgens de vk was het 'normaal' 130/70 (ik heb normaal altijd rond de 110/55a60) weeg nu 77 kg dus nu 8 kilo aangekomen. beebje ligt goed en is al iets ingedaald. dit heb ik afgelopen do/vrij/za gevoeld. en dus ook aangegeven. ze voelde ook dat mijn buik niet heel ontspannen aanvoelde, al met al nog rustiger aandoen dan ik al doe. bloed getest was goed 7,6 en urine getest op suikers en eiwitten en was allemaal goed. ik ga nu even plat. gr saskia
Hallo hallo! Koen heeft vannacht wederom goed geslapen. Ging wel pas laat slapen gisteren (tegen 22 uur) en sliep vanochtend daarom ook tot 10 uur. Wel lekker hoor maar ik sta toch tegen 7.30 op voor Sara en zo heeft ie een heel ander ritme. Nu ging hij bijvoorbeeld om 14 uur pas naar bed en dan gaat ie vanavond automatisch ook weer later. Nou ja... we zien wel wanneer het weer "oud" ritme wordt. Hij zit nog steeds vol met waterpokken maar is er gelukkig niet meer ziek van. Vanmorgen was de buuv hier op visite met haar zoontje die ook de waterpokken heeft. Hij kreeg het 1 dag eerder dan Koen en ze zijn al een beetje aan het wegtrekken bij haar kindje. Ik zou vandaag iets horen over mijn sollicitatie, helaas nog niets gehoord. Ik wacht nog maar even af. Tis nu na 15 uur. Het kan nog natuurlijk. Wat zouden jullie doen? Even afwachten of toch maar bellen? En dan vandaag of morgen? Eve: Haha dat wordt dan echt een "pokken-collage"! Vervelend zeg dat Fynn de HMV-ziekte heeft. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Veel beterschap! Lijkt wel een beetje op waterpokken, of niet? Saar: oooh balen van je laptop. Succes met je presentatie of ben ik al te laat? Nynke: Kan me voorstellen dat je nu niet zit te wachten op een ziek kindje, net voor je vakantie. Hopelijk krijgt hij niks. Lola: Hihi, beetje last van nesteldrang? Gezellig even shoppen zonder kind. Duikster: Oei, dat is schrikken zeg, bovenop de kinderstoel! Als je wil dat Nick de waterpokken krijgt kom je nog maar even koffie drinken of zo hoor Gratis verkrijgbaar hier. Wat knap van Nick, op het potje gepoept. Hij was er blijkbaar ook zelf erg van onder de indruk! Bianca: Jou verhaal met moeilijk gaan slapen is zooo herkenbaar. Koen gaat ook steeds rond 20 uur ongeveer naar bed maar dan is het huilen/schreeuwen/krijsen en na dat even aangehoord te hebben gaat ie er meestal toch nog wel een keer uit en dan een uurtje later weer erin en dan gaat het meestal wel goed. Lastig is het wel hoor. Hij was altijd zo lief. Naar bed, 5 min. mopperen, slapen. Nu gaat dat even anders... Succes ermee! Oooh wat naar dat je buurvrouw is overleden. Was ze oud/ziek? Duckie: Oooch heb echt te doen met je. Was je weer ziek Nou, heel veel beterschap en wel fijn dat je goed hebt kunnen uitrusten. Succes met de arbo-arts! Janette: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Weet AH het al? Melliemel: Jeetje, je kleintje al ingedaald? Das best snel toch? Nou doe vooral rustig aan he. Een beetje te vroeg is niet erg maar nu is toch wel erg vroeg. Goed dat je even gaat rusten.
Otje, ik las het idd van mamaatjevan5, maar ik vond het wel raar dat ze de dag voor haar mans dood nog lekker een muurtje heeft geschilderd: vandaag even heel gek gedaan we (lees ik en mijn vriendin) hebben 1 muur in de woonkamer lime groen geverft en het is geweeeeeeeldig heb ook nieuwe bamboe lammelen dus ik bevind me in de natuur in huis, ik had een hele grote wandkast die hebben we even lekker gesloopt haha en daar komt nu een dressoir voor in de plaats voel me zoo lekker net of ik in een totaal nieuw huisje zit Mss raar, maar dan heb ik er een raar gevoel over . Kom straks weer reageren...
Bianca: Ik had dit nog niet gelezen maar dat is wel een beetje raar ja... Want als je leest in de lounge is die man overleden aan een ziekte en dan zou je toch denken dat ze erbij was...
ff vlug Otje Ah weet het nog niet ga ik morgenochtend vertellen en dan werk ik deze week daar nog uit eve ik ga op woensdag ( 13-18)/donderdag(12-18) en vrijdag(9-18) werken begin dus volgende week woensdag al. wel ff wat omgooien met d eboodschappen maar ik kan natuurlijk altijd na het werk ff de super in ga me ff bezig houden met teun kom later weer
Goh, een hoop slecht slapende mama's en kids afgelopen nacht... Hier was het helaas niet anders. Om 2.00 uur ben ik zelf opgestaan, omdat ik erg veel spijt had van het handje chocoladerozijnen dat ik gisteravond had gesnoept (ik kan al wéken niets meer eten na de warme maaltijd en vannacht wist ik dus weer waarom... ) en 5 minuten later begon Jasmijn te huilen. Toen ik haar uit bed haalde voelde ze heel warm aan en ze bleek ruim 39 graden koorts te hebben. Ze wilde ook niet drinken en dat is bij haar altijd een veeg teken, dus ik verwachtte eigenlijk dat ze zou gaan spugen. Maar beneden viel ze al snel in slaap op de bank, dicht tegen me aan. Ik heb twee keer geprobeerd om haar terug in bed te leggen, maar ze wilde schijnbaar alleen slapen als ze mij kon voelen. Maar omdat ik nog steeds zo'n vol gevoel had, was haar in ons bed nemen geen optie. Uiteindelijk ben ik tot 6.30 uur (toen stond Roy op) met haar beneden geweest en heb ik af en toe een hazenslaapje gedaan. Daarna terug in bed gekropen en samen met Jasmijn nog tot 9.30 uur geslapen. Vanmorgen had ze nog steeds koorts en ze is de hele dag huilerig en hangerig geweest, maar ik weet niet wat er - behalve de koorts - mis is. Nu ligt ze voor het eerst in haar eigen bed te slapen, ik hoop dat het haar goed doet!
ik krijg net een berichtje dat iemand schijnbaar mijn fotos uit mijn album copieert. ik baal hier van
Lola: Oei, vervelend zo'n onrustige nacht. Beterschap met Jasmijn! Noura: Kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Is het iemand van het forum?
haha, hier gister ook , safouane was overduidelijk aan het poepen, en ik gauw zijn luier uit en op de pot, en hij wou niet huilen maar kon net voorkomen dat die ermee wou gaan kleien janette gefeliciteerd lola beterschap met jasmijn duckie beterschap gatsie al weer een naar bericht op het forum. ga straks eens lezen fijn dat koen weer goed heeft geslapen hier geen slaapproblemen met safouane alleen het kleine dametje moet haar avondritme nog vinden het cb heeft gebeld toen ik weg was, en die bellen morgen weer de osteophaat belt vandaag nog even terug. saar hoe was je presentatie en balen van de laptop saskia, lekker rustig aan doen hoor! ai bianca knieschijf, dat klinkt pijnlijk en is de post al geweest?
ja heb net een bericht terug gehad dat het van iemand is die op het forum komt, dat moet ook wel anders kanje geen albums bekijken. ik heb gevraagd wie het is, want dat wil ik wel weten. en vind ook dat de mods getipt moeten worden. maar die persoon haalt dus bij meerdere mensen fotos weg.
@Eve: Ik had ook nog nooit van HMV gehoord. Het klinkt in elk geval nogal naar, al lees ik gelukkig dat Fynn er niet veel last van heeft. En ja... zwemmen maakt hongerig, daar heb ik zelf ook altijd 'last' van... @Duikster: Nick is dus gelukkig weer zijn eigen zelf ! En dan meteen ook weer van die boevenstreken uithalen... Ik vind - net als jij - ook nog steeds de tijd om te lezen, maar ik ben dan ook geen televisiekijker. En wat lees ik nu? Op het potje gepoept...! Grote kerel! Tja, ik zou ook zuur kijken als mijn 'prestatie' zomaar door het toilet wordt gespoeld... @Bianca: Ja, zo'n bumperklever kan erg intimiderend overkomen. Ik ben dan zelf zo'n type dat dan nét een klein beetje langzamer gaat rijden óf - mits er niemand achter de bumperklever rijdt - héél eventjes de rem aanraakt, zodat mijn remlichten gaan branden... Het drama dat jij beschrijft met Lynn hebben wij een maand geleden of zo gehad. Gelukkig gaat Jasmijn tegenwoordig weer 'gewoon' slapen... Ik krijg wel een beetje het vermoeden dat ze jullie aan het uitproberen is, aangezien ze bij je (schoon)ouders wel zonder moeite gaat slapen. @Duckie: Wat ontzettend vervelend voor je! Heb je nog gedacht aan mijn tip met betrekking het uurtje extra pauze? Al denk ik wel dat jij beter af bent wanneer je voor 50% ziek gemeld wordt... @Janette: Wat fijn voor je dat je de nieuwe baan hebt gekregen! Maar kun je bij AH dan al zo snel weg? @Melliemel: Het slapen gaan gaat bij Orlando ook niet echt beter hè? Het lijkt me voor jou erg zwaar, zeker omdat de laatste loodjes er ook voor jou aan zitten te komen... Goh, jouw beebje daalt inderdaad megasnel in. De mijne deed dat met 32 weken en dat vond de verloskundige al héél vroeg... @Otje: Ik zou altijd het initiatief aan mezelf houden en dus bellen, of dat nu vandaag is of morgen. Dat komt beter over dan 'lijdzaam' afwachten. Ik heb even naar je link gekeken, maar heb verder geen reactie geplaatst. Het heb dat in het verleden twee keer gedaan en beide keren bleek het bericht nep te zijn. Ik vind het heel erg voor diegenen die werkelijk iets vreselijks overkomt, maar zoals zo vaak verpesten de kwaden het voor de goeden... @Noura: Nou, lekker dan (niet dus... )! Gelukkig is mijn album leeg...
Even snel een berichtje... ben druk met koken... Ik heb heb net gebeld. Hield het bijna niet meer van de spanning. Ik kreeg de secretaresse aan de telefoon. Ze ging het even navragen... Ze zijn er nog mee bezig en waarschijnlijk hoor ik donderdag meer. Pfff... nu weet ik dus nog niets Nog 2 dagen in spanning!
@Duckie wat een super schattig filmpje van Demi op d'r glijbaan @Slingding jeetje wat erg zeg @Otje ach die foto's van Koen. Pff nog 2 dagen wachten,ik kan helemaal niet tegen wachten hopelijk kan jij er beter tegen. @Saskia ze hebben er wel naar gevraagt en toen zij zei dat ze er geen 1 had hebben ze daar niks aangedaan Gelukkig was alles goed bij de vk en doe maar lekker rustig aan want we willen natuurlijk dat alles goed blijft gaan. Netjes zeg nog maar 8 kilo bijgekomen ik denk dat jou kilo's er ook zo weer vanaf zijn als je baby geboren is. @Saar bah wat rot zeg dat de laptop kapot is,hoezo kan je er geen blaadjes tussen doen dan?ja ik heb nog nooit een laptop gehad dus ik weet niet dat dat niet kan,blaadjes er tussen doen. @Noura ben benieuwd naar de foto van je duowagen. Ik snap er niks van hoe weet diegene nou dat iemand foto's uit je album jat? Ik heb gelijk Wessel zijn foto's uit mijn album gehaald er staat er nog 1 in met Johan. @Lola jij heb duidelijk last van nesteldrang Ach Jasmijn ook al niet lekker,beterschap en hopelijk heb je vannacht een goeie nacht. @Eve hé bah heeft Fynn het toch gekregen beterschap! @Bianca Wessel wil ook niet slapen en hij gaat meestal spelen in zijn bed(soms gaat hij schreeuwen omdat hij aandacht wil maar dat nergeer ik)ik laat hem gewoon gaan want anders gaat hij alleen maar lachen als ik hem steeds plat leg. De laatste 2 dagen ging hij gelijk slapen dus toen was ik erg verbaasd dat hij al om kwart voor 8 lag te slapen ben benieuwd of hij dat vandaag weer gaat doen. Gecondoleerd met je buurvrouw @Duckie als het echt niet gaat moet je gewoon stoppen met werken want dit gaat toch ook niet meer zo. @Janette gefeliciteerd met je nieuwe baan. @Bianca/Otje de man van mamaatjevan5 is al heel lang ziek dus misschien is hij opeens snel achteruit gegaan je weet het niet. Ik vind het ook niet gepast om te gaan zeggen dat het raar is dat ze een muur heeft staan schilderen de dag voor zijn dood iedereen gaat er anders mee om en misschien was er op die dag nog geen teken dat hij dood zou gaan. @Karin wat goed zeg van Nick Wij zijn hier nog niet bezig met zindelijkheid. Hier gaat het niet zo lekker Johan is niet lekker en ik zit al 2 dagen thuis met een super schimmelinfectie vrijdagavond kreeg ik opeens last en zaterdag was het al erg maar zondagavond was het opeens vuurrood en helemaal opgezwollen kan ook amper zitten Gister heb ik medicijnen gekregen en nu gaat het gelukkig iets beter ik kan in ieder geval al beter zitten en het doet niet meer zo veel pijn als zondag en maandag. Ik heb de nacht van zondag naar maandag ook amper geslapen omdat ik zo'n pijn had. Ik vind het zo raar dat ik dit opeens zo erg heb ik heb het nog nooit zo erg gehad.
Hallo, ik ben weer terug thuis... En ik ben geslaagd voor mijn presentatie! Een C wederom, maar dat is er dus wel door. Vrijdagnamiddag krijg ik ook de 2 laatste scores en dan bellen ze ook of ik mijn diploma krijg. Ook ben ik te weten gekomen dat de opleiding lager onderwijs geen 2, maar 1 jaar duurt en dat ik geen 3, maar 1 week stage moet doen dan. Nadien zijn we naar Brugge door gereden en hebben daar gewandeld en gewinkeld en nadien nog naar de mc donalds. Dus hier een geslaagde dag. Jammer genoeg kregen de icsi-vrienden vandaag hun uitslag en zijn ze weer niet zwanger... ik weet niet goed meer hoe ik moet reageren. Vind het zo erg... Otje, wat een vreselijk bericht mocht het waar zijn... Gelukkig schrijf ik niet mee met de aprilmama's, want dan zou ik het me verschrikkelijk aantrekken... Ik zal donderdag voor je duimen. Vales, veel betrschap in jullie huisje daar! Noura, ik begrijp het allemaal niet goed van de foto's, maar ik zou er ook boos van worden als iemand mijn foto's steelt. Bianca, veel sterkte met het slapengaan van Lynn. Ik zou ook niets meer kunnen verzinnen boven op alles dat jullie al geprobeerd hebben. Janette, een superproficiat met je baan! Eve, gelukkig is Fynn al veel beter. Ik zag dat het 6 dagen voor de zichtbare tekens al besmettelijk kan zijn... En wel 1 maand nadien! Dan kan je bijna niet anders dan besmet geraken als er iemand op het kdv het heeft. En ja, je moet die kinders soms eten geven ! Saskia, wat fijn dat je baby al is ingedaald. Of heb je er last van? Ik had ook altijd 14 over 7. Lola, wat een nacht heb jij achter de rug... hopelijk kan je deze nacht wat meer tot rust komen! Duckie, en ook jij veel rust toegewenst. Ik vind het zo jammer voor je dat je zoveel klachten hebt...
Hier ook een slechte nacht. Fynn heeft heel onrustig geslapen en is bijna ieder uur wakker geweest. Gelukkig viel hij wel vrij snel weer in slaap. Vanmorgen was hij wonder boven wonder heel vrolijk. Heeft nog wel blaasjes in z'n mond en zegt 'auw' tijdens het eten en drinken. Zie ook het begin van een ontstoken oog. Hoop dat alles goed gaat op het kdv. @Karin: Wat supergoed van Nick! Hier doe ik echt niks meer met zindelijk maken. Fynn is er duidelijk ook niet mee bezig. Zie wel wanneer dat weer komt. @Bianca: Foto! @Noura: Wat een raar verhaal. Hoe weten ze dat dan? En wat moet iemand nou met foto's van een ander? @Vales: Auw! Beterschap! @Saar: Proficiat!