Goedemorgen! Vales: Ja ik baal er ook echt van dat ik moet wachten want kan dat dus bijna niet. Helaas heb ik weinig andere keus... Vervelend zeg dat je zo'n last had/hebt van die schimmelinfectie. Veel beterschap! Saar: Gefeliciteerd met je geslaagde presentatie! Dat is positief, dat nieuws over de opleiding. Nu ben je er straks toch korter mee bezig. Wat erg voor je vrienden Weer niet zwanger. Kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet zeggen. Misschien een kaartje sturen? Zullen ze vast erg waarderen. Hoeveelste poging was dit? En gaan ze nu nog door? Eve: Oei, zo te horen was het een erg onrustige nacht. Vervelend voor Fynn dat hij pijn heeft met eten en drinken. En natuurlijk voor jou omdat je moet werken. Succes vandaag. Koen lag gisteren pas weer om 21.45 in bed Nou, hij lag er al eerder in maar het huilen stopte niet dus maar weer even eruit gehaald. Na wat krentjes en gespeeld te hebben en een beker warme melk werd hij gelukkig wel slaperig. Toen kon ik hem zo in bed leggen. Was wel lief... toen ik hem instopte begon hij uit zichzelf te zwaaien. Zo van: tis goed mama, daaag! Nu slaapt hij nog maar ik ga hem zo wakker maken. Hoop dat het een beetje goed gaat en dat hij niet sjaggo wordt. Maar wil dat hij weer een beetje in een normaal ritme terecht komt. Groetjes Otje
Oja, wil nog even iets met jullie delen. Iemand vroeg me laatst hoe oud Koen nu was. Dus ik zei: bijna 20 maanden. Nou Koen is dus morgen 20 maanden en de rest van de kindjes hier zijn dit bijna allemaal al geweest (behalve Jikke 1 dagje later ). Maar jeetje... ze worden gewoon al 2 dit jaar! Over zo'n 4 maandjes! Wat gaat het toch ontzettend snel he? En wat hebben we al veel lief & leed met elkaar gedeeld. Maar ik ben het nog lang niet zat hoor! Bedankt voor jullie vriendschap en steun!
Hier ben ik! Bedankt voor je lieve woorden, zo denk ik er ook over. Hier zelfs bijna 21 maanden... ongelooflijk toch! Vandaag is Liene wel met koorts opgestaan... Niet zo leuk, want we zijn dat direct heel erg bang! Ze speelt goed, maar nu zelfs met perdolan, heeft ze 38.5. Dus dat vind ik maar niks...
Saar: Kan me voorstellen dat je er van schrikt, nu Liene koorts heeft. Hopelijk knapt ze snel weer op en als je het niet vertrouwd, gewoon snel de dokter bellen. Wat is perdolan? Het was vanochtend niet nodig om Koen wakker te maken. Hij werd zelf wakker om 8.45 uur. Echt heel happy is hij niet. Beetje zielig huilen de hele tijd en soms gaat ie gewoon plat op de grond liggen huilen. Net stond ik in de keuken en zie Koen ineens gewoon op de grond gaan liggen. Zag er eigenlijk heel zielig uit. Heb hem toen opgepakt en hij bleef zo lekker hangen bij mij. Duidelijk dat ie moe was. Dus nu ligt hij alweer in bed. Hij heeft geen koorts. Misschien toch nog n beetje ziek van de waterpokken?
een soort van paracetemol. Een koortswerend middel dus. Zo zielig voor Koen. Hier is het dus net het tegenovergestelde, wel koorts, maar niks ziek gedrag. Net heeft ze mijn hele portemonnai uitgeladen. Alleen zijn wij er zo bang van... Dikke kus voor Koen en hopelijk is hij snel beter.
ik ben idd een beetje druk, we zijn heel erg aan het plussen en minnen mbt tot het andere huis. er moet toch zeker wel het eea verbouwd/vernieuwd worden. Onze maandlast gaat dan ook verdubbelen dus veel stof tot nadenken. saar:L: gefeliciteerd met je mooie resultaat van je presentatie: beterschap voor liene. otje: bedankt voor je lieve woorden, kailynn is idd ook alweer 21 maanden. kailynn is hier ook erg verkouden en gisterenavond en vannacht flinke koorts maar vanmorgen was de koorts weg. dus hier een onrustig nachtje gehad. ze gaat nu niet naar het kdv. kom later weer terug hoor....
Vannacht een héérlijke nacht achter de rug! Gisteravond hebben we Jasmijn om 18.30 uur wakker gemaakt om te zien of ze wat wilde eten. Ja, dus...! En tegen 20.00 uur lag ze er weer in. Ze heeft vervolgens geslapen tot 10.00 uur (en ik dus ook, zálig... )! Ze had vanmorgen ook geen koorts meer (36,9) en is weer zichzelf. Wat het nu geweest is... ? @Saar: ! Ik zal vrijdag voor je duimen... Ik kan me voorstellen dat jullie meteen schrikken van koorts, hopelijk blijft het voor Liene hierbij! @Otje: Ik ben jou (en de rest... ) ook nog lang niet zat hoor! Wie weet houden we dit wel vol tot onze kids op een leeftijd komen dat ze eerst willen checken wat we over ze schrijven... Zoals jij Koen beschrijft, gedroeg Jasmijn zich ook toen ze de waterpokken had. Niet ziek, maar ook niet zichzelf... @Slingding: Ja, bij het kopen van een ander huis, ga je niet over één nacht ijs. Ik ben benieuwd wat jullie uiteindelijk gaan beslissen... @Noralien: Bij jullie nog geen nieuws over de hypotheek?
Ik heb nu ook schimmel in mijn mond heb net de dokter gebeld met mijn klachten en die denkt dus dat het ook in mijn mond zit. Ik heb niet zo met spruw witte vlekjes of een waas maar de zijkant van mijn tong is helemaal rood dik en opgezwollen en mijn keel doet zeer Nu kan ik vanmiddag een gel halen en zie daar al tegen op want volgens mij is dat echt ranzig Ik snap er echt niks van waarom ik het in mijn mond heb @Otje ik ben het helemaal met je eens we praten gewoon al 3 jaar met elkaar en ik ben jullie ook nog helemaal niet zat! @Slingding hopelijk komen jullie eruit. @Saar beterschap met Liene! @Lola wat heerlijk dat je zo'n goeie nacht heb gehad Wessel werd vanochtend om 9 uur wakker dat doet hij nu al ruim een week zo dus ik vind het heerlijk
hi hi, otje; dus jij had gisteren 2 pokkekindjes over de vloer? ja is heeel vroeg, bij orlando was het al heeel vroeg met 32 weken(34 weken volledig ingedaald) dus nu helemaal heb het wel gelezen ja heel heftig lola; getver niet echt fijn dus zo te horen mss virusje van de verjaardag meegenomen? noura; he bah, nou mss verwijder ik dan ook wel even al mijn foto's van het album. is niet netjes en heb me dan ook 'netjes' uitgedrukt zeg maar goed van safouane dan, hihi kleien lola; ja het ik had het gister ook ff gehad hoor, daarbij ook hele doomscenario's dat ik veeeel te vroeg zou gaan bevallen enzo....maar gaat nu wel weer otje; he balen nog weer 2 dgn in spanning vales; ja dat is beetje makkelijk gedacht dan maargoed voordeel voor je zus. enne ik weet het niet hoor, van de zw.schap van orlando was ik ook nog niet op mijn oude gewicht(bij orlando woog ik voor mijn zw.schap 65 en nu moest ik er dus nog 4 kwijt) maar ik hoop het natuurlijk wel en dan het liefst weer terug naar 63/64 wat mijn 'normale' gewicht is. he vervelend zeg een schimmelinfectie, hoe gaat het nu? saar; goed joh gefeliciteerd iig voor je presentatie nu nog spannend voor je laatste cijfers, enne valt weer mee dan qua opleiding lijkt me leuk hoor. ik begrijp dat je je niet zo goed raad weet met hoe je moet reageren af en toe word je het een beetje beu dat de wereld zo krom in elkaar zit dan he?! eve; he bah bah, ook voor jouw weer een onrustige nacht vervelend hoor otje; ja hier over 2 maanden alweer!en bedankt voor je lieve woorden, heb hetzelfde gevoel ook hoor saar; voor jouw ook natuurlijk enne balen zeg getver hoest nu? slingding; kaillynn ook virusje meegenomen? lola; he fijn zeg hoop dat het voor kaillynn net zo gaat, idd ben ook benieuwd naar noortje hier nog ff snel dat ik was vergeten te zeggen dat ik ook een groeiecho in de planning heb staan, 9/11(lekkere datum ik weet het) ivm groei placenta. daarbij gaf de vk aan dat ze iig goed kon voelen dat het beebje kleiner is dan gemiddeld maar niet zorgwekkend ofzo. al met al wss zelfde groei als orlando daar ga ik dan maar vanuit, zo ga gauw weer aan het werk moet tot 5 en heb examen van me schoonmoeder gr saskia
een groeiecho, spannend, altijd leuk om je kindje weer te zien, en hopen dat hij toch mooi op gewicht zit ja eve en saar ik vind het ook wel raar, want degeen die het "gemeld" heeft, heeft op mijn vraag wie het was niets meer laten horen, wat ik op zich ook vreemd vind. saar kan me je angst goed voorstellen, beterschap jasmijn koortsvrij, fijn hoor lola kailynn ook beterschap meisje vales ai dat klinkt pijnlijk. daktarin smaakt zoet, als je dat krijgt tenminste ja otje, alweer bijna 2, wat gaat dat hard he koen beterschap ventje! consultatiebureau heeft gebeld, ze vinden dat anissa te veel spuugt, en aangezien ik alles heb gedaan wat hun aangaven kunnen ze niets meer adviseren behalve de huisarts te bellen en te vragen om verwijzing kinderarts. morgen moeten we naar de huisarts. het is hier grijs, niet normaal, moet bijna de verlichting aan doen
ik heb overigens het verhaar doorgespeeld aan de moderators. die vonden het ook vreemd dat het hun niet gemeld was, en gaan er nu ook melding van maken.
@Saskia ik ben benieuwd naar de groeiecho hopelijk heeft hij gewoon een goed gewicht. @Noura je mag gelukkig snel naar de kinderarts. En ik heb idd daktarin gekregen ben erg benieuwd ga het straks nemen. Ik vind het een raar verhaal hoor van die foto's. Wessel wil trouwens niet meer in de middag slapen,van de week heeft hij niet in de middag geslapen en vandaag ook niet maar hij is gewoon echt niet moe. Als baby was hij ook al snel met minder slapen maar ik vond het wel fijn dat hij nog 1 keer een uurtje sliep in de middag. Ik blijf hem wel in de middag naar bed doen want gister sliep hij weer wel in de middag(toen was hij ook best moe)en dat was zelfs anderhalf uur.
Ik heb het net genomen maar wat verschrikkelijk zeg..ik vind het echt super vies en moest er bijna van over me nek. Pff ik moet het ook nog eens 3 keer per dag nemen
@Otje: Pfff, ik ben jou eigenlijk wel heel erg zat hoor maar dat wist je al @Saar: Kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen maakt om Liene. Hoe gaat het nu met haar? @Lola: @Vales: Bah, wat lijkt me dat naar schimmel in je mond. En dan ook nog vies spul moeten drinken. Hoelang moet je dat innemen? En tja als Fynn om 9.00 wakker zou worden zou hij denk ik ook niet meer 's middags slapen. Maar kan me indenken dat jij het toch wel lekker vindt als hij 's middags een uurtje sliep. @Saskia: Lijkt me toch wel een geruststelling om een groeiecho te maken. Enne...ik moest ff denken over de datum hoor @Noura: Heb inmiddels ook m'n foto's verwijderd. Waren toch al sterk verouderd Ben wel benieuwd wat de moderators gaan doen. En wel goed dat je nu naar de ha gaat met Anissa. Hoop dat ze snel kunnen ontdekken waar het door komt want dit moet voor haar ook heel vervelend zijn. Maak je je erge zorgen? Werd om 16.30 gebeld door het kdv of ik Fynn wilde halen (was net heel druk op m'n werk ). Hij had nml de hele dag niets gedronken (zelfs niet uit de beker met speciaal zacht rietje wat ik had meegegeven) of gegeten en zei steeds: auw. Enfin, eenmaal thuis hem diksap gegeven uit diezelfde beker. En voila, hij dronk em achterelkaar op. En vervolgens nog een. Tja,.......
eve: vervelend dat fynn niet dronk op het kdv. Vales: sterkte met die gel, het lijkt mij ook geen pretje. ook ik heb mijn foto's gisteren gauw verwijderd ook de mijne waren verouderd. er staat wel iets over onder het kopje site ove de foto's. Kailynn lijkt hoofdpijn te hebben want ze zit steeds aan haar voorhoofd. en wil maar weinig zelfs eten wil ze al heel de dag niet op de papfles vanmorgen. niet in haar hum dat is duidelijk. gelukkig moet ik nu niet werken andes hadden wij ook een probleempje gehad met de opvang.
@Eve dat is wel heel raar dat hij op het kdv niks wilde drinken. En je kan het niet drinken het is een hele dikke gel wat je in je mond moet doen en dan moet laten zitten en daarna doorslikken ale: ben er nog steeds misselijk van. Ik moet die hele tube opmaken dus dat zal zo'n 5 dagen zijn ale: @Slingding arme Kailynn,beterschap!
Helaas te vroeg gejuicht ! Jasmijn is vanmiddag bij opa en oma geweest en heeft daar gewoon gespeeld, gegeten en gedronken. Ze was wel erg moe toen ik haar ging halen, maar daar zocht ik niets achter. Meer voor de zekerheid heb ik toen ik haar rond 19.30 uur naar bed bracht nog eens getemperatuurd en toen bleek haar temperatuur tot mijn grote verbazing én schrik maar liefst 39,8 te zijn hock: ! Ik heb haar een zetpil gegeven en ben erg benieuwd hoe de nacht wordt... Ik had een los frame besteld voor de Bugaboo, zodat ik de reiswieg en de buggy-inzet los van elkaar kan gebruiken, zonder iedere keer de bekleding te verwisselen (veel werk). Vanmiddag kon ik het frame gaan halen en thuis besloot ik de reiswieg meteen in elkaar te zetten. Toen zag ik dat de oranje kap erg vaal geworden is ten opzichte van het wiegdekje , dat komt natuurlijk mede doordat de Bugaboo vorig jaar mee naar Corfu is geweest (als buggy). Een nieuwe bekledingsset kost 90, dus nu zit toch die leuke Babyhood kap door mijn hoofd te spoken (thanks Eve... ) @Vales: Hè bah! Dubbel gestraft... eerst met zo'n nare schimmelinfectie en dan ook nog eens zo'n vies drankje ! Beterschap... @Melliemel: Jasmijn kan het niet hebben gekregen van Jikke. Jikke heeft oorontsteking en dat is - bij mijn weten - niet besmettelijk. Ik denk eerder aan een kdv-virusje... Als dit kindje dezelfde groei heeft als Orlando, dan zou ik me ook niet ongerust maken... @Noura: Ik hoop dat de huisarts niet moeilijk doet over die verwijzing en dat je snel terecht kan bij de kinderarts. Sterkte ermee! @Eve: Oei, Fynn heeft een methode gevonden om mama snel bij hem te krijgen... Maar zonder gekheid: zeker wanneer je pas een nieuwe baan hebt, is het best vervelend om gebeld te worden voor iets dat thuis geen probleem blijkt te zijn... @Kailynn: Ach, arme Kailynn! Ook nog niet lekker. Konden die kleintjes maar eens zeggen wat ze voelden hè? Nu blijf je vaak zo gissen...
@Lola: Sorry... Er zijn ineens wel een boel kindjes ziek of niet lekker zeg. Het seizoen is weer begonnen Van het weekend maar ff met z'n allen naar buiten om nog wat zon-vitaminen te scoren! Voor alle schatjes hier iig:
Heb ff jullie mening nodig...ik kan nl. niet kiezen. Ik wil voor Lynn en Gijs een kinderfauteuil bestellen, maar ik twijfel nl erg. Zal jullie de link geven. http://www.ricusminidesign.com/pagina8.html Het gaat dus om het onderste stoeltje, de Bailley. Mijn vraagjes: 1. zou ik heel de stoel donker nemen en alleen het zitje licht, of ook het bovenste randje? 2. en zou ik er wel, of geen naam in laten plaatsen? 3. zou ik er een hocker bij nemen? Ben zo aan 't dubben, dat een beetje advies op z'n plaats is . Ga me nu gereedmaken om naar de orthopeed te gaan en vervolgens naar m'n werk. Vanavond een etentje, dus ik kom morgen weer op jullie reageren. Probeer vandaag op m'n werk nog wel ff te kijken naar jullie meningen en dan kan ik 'm hopelijk vandaag al bestellen. Diegene die de stoeltjes maakt, werkt nl. in hetzelfde gebouw en het fijne is dat ik 20% korting krijg. Enne Eve, is een filmpje van Gijs in z'n bumbo ook goed? ...moet ik 'm alleen nog uploaden...dus je houdt 'm tegoed.