@Bianca: Ik bedoelde eigenlijk een foto van je nieuwe muur... Vind de stoel er erg mooi uitzien. Maar eerlijk gezegd een beetje te mooi voor zo'n kleintje. Vraag me nml echt af of ze daar in gaan zitten?! Of is ie bedoeld voor als ze groter zijn? Zou em dan wel zonder licht randje aan de bovenkant nemen en ook zonder naam. Dat gaat nml snel vervelen als je er lang tegenaan kijkt. En welke naam zou je er dan op willen zetten? Lysje? Of neem je er twee? Als je er echt voor gaat zou ik de hocker er wel bij nemen. Die zijn altijd handig!
Goedemorgen allemaal, Koen heeft gelukkig weer een beetje normaal ritme terug geloof ik. Gisteren heeft ie geslapen van 11.30 tot 13.30. Daarna de rest van de dag wakker geweest en gisteravond iets na 20 uur heb ik hem in bed gelegd en dat ging vrijwel zonder mopperen. De rest van de nacht is het heerlijk rustig geweest en nu slaapt hij nog... Saar: Hoe is het nu met Liene? Nog koorts? Slingding: Oei, gisteren onrustige nacht lees ik? Hopelijk ging het vannacht beter met Kailynn. Beterschap! En succes met het huis. Oei, de maandlasten verdubbeld. Ja das wel een hoop zeg. Lola: Prettig om te lezen dat Jasmijn ook zo was als Koen tijdens de waterpokken. Ik ging al bijna denken dat er nog iets anders bij was gekomen. Oh gelukkig dat Jasmijn weer van de koorts af is. Oeps, ik lees nu dat ze opnieuw koorts heeft gekregen. Dat is minder leuk zeg! Veel beterschap met d'r en hoop dat je een rustige nacht hebt gehad. Hihi, die babyhoodkap is wel erg leuk he. Melliemel: Hoop voor je dat alles goed is bij de groei-echo. Maar het duurt nog eventjes zie ik. Noura: Succes vandaag met Anissa bij de huisarts. Vales: Oooh nu al niet meer slapen? Poeh, lijkt me best vermoeiend. Ik geniet best nog even van die 1 of 2 uurtjes die Koen 's middags nog in bed ligt. Gelukkig doet Wessel het af en toe nog. Ooh dat spul wat je beschrijft voor in je mond! Ik heb dat ook ooit gehad. Is echt een hele tijd geleden. Toen was Sara denk ik de leeftijd van koen nu. Bleeegghhh wat was dat vies. En je moet het idd die tijd in je mond houden. Sterkte! Eve: Jij ook altijd met je 'flauwe' grappen Oooh vervelend dat Fynn niet wilde drinken op het kdv. Wel raar dat ie thuis ineens wel ging drinken. Ook lastig voor jou omdat je aan het werk was natuurlijk. Is ie misschien erg gehecht aan zijn eigen beker? Oh ik lees nu uit dezelfde beker! Misschien wilde Fynn graag naar jou? Bianca: Erg leuke stoeltjes zeg! Eeuuuh, die lichte stukken op het stoeltje maken het leuk speels maar wordt natuurlijk wel sneller vuil met 2 van die kleintjes. Persoonlijk zou ik kiezen zonder naam. Als jou kids er straks zijn uitgegroeit en je wilt hem bijv. doorgeven/verkopen aan iemand anders dan staat er een naam in. Wat is een hocker? Oh ik zie het al, een soort voetenbankje/poef. Is misschien wel handig als extra zitje. Maar ja...dit is mijn mening erover. Keus blijft natuurlijk bij jezelf. Oh dat scheelt lekker die 20 %! Succes bij de orthopeed en werk ze vandaag. Hoop echt dat ik vandaag iets hoor van mijn sollicitatie Heb nu toch wel lang genoeg gewacht he? Groetjes Otje
@Bianca: Ik heb ook even gekeken: 1. Ik zou de stoel met lichte zitting én randje nemen (zoals hij op de foto staat dus...) 2. Ik zou de namen van je kids er wel in laten zetten. Leuk voor later om je kids mee te geven als ze uit huis gaan... 3. Ja, ik zou er zeker een hocker bij nemen! Ben benieuwd wat het gaat worden... @Otje: Koen is weer bijna in zijn gewone doen, lees ik. Fijn! Jasmijn heeft nog steeds hoge koorts. Ze heeft gelukkig goed geslapen, ik heb haar alleen twee keer zachtjes horen babbelen. Vanmorgen om 7.30 uur was haar temperatuur 39,2 en toen ik haar een half uurtje geleden naar bed bracht was haar temperatuur 39,0. Ik heb haar - net als vannacht - een zetpilletje gegeven. Als de koorts morgen nog niet weg is, ga ik de huisarts bellen... Ze maakt overigens geen zieke indruk, ze is hoogstens wat hangeriger dan normaal. Ze heeft ook gewoon haar boterham met melk gegeten vanmorgen. We besloten haar daarom mee te nemen naar de verloskundige voor de liggingsecho en daar was ze gelukkig ook vrolijk. Het is nog steeds een meisje ( ) en ze ligt keurig met haar hoofdje vast in mijn bekken. De verloskundige schat dat dit kleintje minder zwaar zal zijn bij de geboorte dan Jasmijn (3.890 gram). Bloeddruk en alles was verder in orde. Ik heb alleen sinds een paar dagen erg veel last van mijn rug, maar ook dat hoort erbij...
@Otje: Tja, zelf ook weer eens slecht geslapen... Ik bedoelde natuurlijk 7.30 uur (heb het inmiddels ook in mijn berichtje aangepast...)
En hoe was het met Jasmijn? Hier was gisteren de koorts een beetje onder controle, maar 's avonds ging het weer omhoog naar 39.6. Dan weer iets gegeven om half 10 en bed in. Deze nacht om 5u weer temp genomen en toen was hij 38.6. Toch maar iets gegeven en daarnet om 10u was hij 37.5. Nu gaat ze zo slapen en tempen we nog een keer. Hopelijk is hij nog laag en is het over nu. Morgen vertrekken we namelijk op weekend. Morgen eerst naar de efteling en dan naar ons hotek tot en met zondag. Nu ga ik met Tisse de moedergroep doen. Dus even geen tijd om te reageren. Otje, nog iets gehoord van de baan? Was het niet vandaag? Bianca, ik ging voor de beige zit, maar geen beige leuning. Wel de naam erin. En met voetenbankje.
hi hi, noura; en heb je een afspraak kunnen maken bij de ha of inmiddels al bij de kinderarts? vales; zo dat is wel vroeg toch? niet meer willen slapen tussen de middag? ja mijn moeder gaf dit ook al aan mbt orlando, omdat hij gisteren en eergisteren pas om 3.15 sliep maar dan slaapt hij vervolgens toch wel 2,5 uur dus denk hier dat orlando het nog wel nodig heeft, en zo niet dan kijk ik wel wat hij doet als hij weer doorslaapt, mss dat hij er dan ook sneller aan toe is om geen slaapje meer te doen en dan om 19.00 uur al voor de hele nacht gaat ofzo, ben benieuwd naar hoe wessel het evt doet bah lijkt me niets hoor zo'n zalfje, heb je wel gevraagd hoe het kan dat de infectie in je mond zit? eve; haha je bedoelt de geb datum van orlando in vergelijking met die van koen?! verschil dan weer he? ach balen zeg, maar aan de andere kant beter dat ze je hebben gebeld slingding; he bah vervelend zeg dat kaillynn ook nog niet in haar hum is lola; getver gaat bijna standaard klinken maar ik meen het allemaal oprecht hoor, wens jasmijn heel veel beterschap toe nee idd ik maak me vwb de groei ook niet druk, meer om dat ik niet veeeel te vroeg wil bevallen, kijk 36 weken vind ik niet erg maar 31 weken tot 34 weken liever niet zeg maar bianca; ziet er wel heel strak uit moet ik zeggen, als ik zou kiezen zou ik kiezen voor zoals eve ook zegt een neutrale bank zonder naar en idd geen licht randje. succes met kiezen. blijf de sit 'n joy ook gwoon errug leuk vinden otje; al weat gehoord van je sollicitatie? hihi grappig gezicht wel leuk trouwens dat ze beetje van dezelfde leeftijd zijn lola; balen van de koorts maar idd fijn dat ze verder niet veel last heeft. he lekker om te weten dat het nog steeds een meisje is 8) hihi. dat ze al goed in het bekken vast ligt en natuurlijk met het hoofdje, en het laatste is wel fijn voor jezelf lijkt mij om te weten ivm bevallen zelf saar; jeetje na zo'n medicatie pas omlaag hoop dat het zo blijft en dat jullie kunnen genieten van jullie uitje, leuk hoor weekendje weg. mijn vriendin is hier nu voor mij de badkamer aan het schoonmaken, vind het wel een lekker idee hoor. moet er wel bijzeggen dat ik me daarentegen ook wel weer schuldig voel dat ik niks aan het doen ben. is allemaal erg dubbel want liep alleen even naar boven en naar beneden en had gelijk harde buiken, dus blijkt maar weer hoe rustig ik het moet doen best wel irri dus. ik ga even googlen voor leuke kleding voor orlando, hij kan qua broeken nog in 80 (sommige merken niet meer) maar voor truitjes wil ik zeker maat 86 aanschaffen, nu heb ik tot en met maat 80 continue van een kennis extra kleding gekregen ivm haar zoontje en ga nu toch voor een hele nieuwe garderobe voor hem omdat ze nu niet veel meer schelen zeg maar. scheelt denk wel een hoop, vind het ook wel erg leuk, dan is het echt helemaal mijn keuze gr saskia
Ben net gebeld door het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb. Helaas... weer niet... BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL als een stekker
@Lola zo'n kap is ook wel errug leuk,weet je al welke je gaat nemen? Beterschap met Jasmijn,hoe was het bij de dokter? Gelukkig is alles goed met je kleine meid @Bianca die site staat in mijn favorieten ik vind die stoeltjes echt super leuk Ik zou wel het bovenste randje en zitting licht doen. Ik zou er wel een naam in laten zetten(dat maakt ze ook zo leuk en speciaal) Ik zou er ook een hocker bijnemen. Wel fijn zeg 20% korting! Ik vind die roze ook super cool voor een meisje en die lichtblauwe voor een jongen. @Otje nou jij weet dus hoe vreselijk dat spul is,ik moet er steeds elke keer bijna van over mijn nek. Ik heb net de dokter gebeld omdat het daarna ook zo gaat branden maar dat is goed en ik mag ook minder nemen maar moet het wel ongeveer een week doen. Wat een schattige foto's van de 2 pokkekindjes Hé bah wat lees ik nu weer geen baan @Saar wat leuk naar de Efteling(ik wil ook nog steeds een keertje gaan dit jaar)hopelijk is Liene dan wel beter. @Saskia kan me wel voorstellen dat je je schuldig voelt dat zij aan het schoonmaken is en jij zit maarja zij weet ook dat je je rust nodig hebt dus eigenlijk is het nergens voor nodig om je schuldig te voelen. Ja naar mijn idee is dat ook heel erg vroeg dat hij niet wil slapen in de middag maarja als baby wilde hij ook al snel minder slapen dus ik denk dat het gewoon bij hem hoort. Ja dat is een goeie vraag hoe ik er aan kom waarschijnlijk is mijn weerstand erg laag en ben ik gevoelig voor zulk soort dingen. De vrouw in de apotheek zei ook als je te schoon bent heb je ook weer meer kans op zulk soort dingen. Je kan het ook krijgen van uit iemands anders glas drinken maar dat doe ik nooit ja van Johan maar die heeft nergens last van. Ik kom er gister achter dat mijn zwager het ook heeft tenminste hij moet nog naar de dokter maar hij heeft echt dat witte/gele in zijn mond en dat heb ik niet(waarschijnlijk ben ik er ook op tijd bij)maar hij heeft het waarschijnlijk gekregen van de bijwerkingen van medicijnen.
ook ik ben net gebeld door het kdv of ik kailynn wilde komen ophalen ze had 38.8 koorts, dunne luier en hangerig. zo was ze dinsdag ook maar gisteren en vanmorgen helemaal niet. eten wen drinken gaan wel dramatisch maar dat kan ook een fase zijn. net een sinaspril gegeven en ze is nu aan een waterijsje bezig, misschien heeft ze wel keelpijn oid. ik was de boel een beetje aan het doen bij die vrienden die net een kleintje hebben. maar het grootste werk was gedaan dus....
Bianca: ik zou de stoeltjes doen met donkere leuning, licht zitje, met namen, echt super. Hocker geen mening over. Saar: mocht je Nick morgen in de efteling tegenkomen, doe hem dan de groeten. HIj gaat met opa en oma.... Veel plezier in elk geval. De paddestoelen in het sprookjesbos die langs de weg staan maken muziek, bij ons vroeger altijd garantie voor succes...Ook het carnavalfestival is niet te missen met zulke kleintjes! Otje: enorm balen dat het weer niet is gelukt.... zo hier vandaag lekker bij een vriendin wezen theeen, lekker....
vandaag naar de huisarts geweest, en hij heeft voor woensdag een afspraak voor een echo gemaakt, om half 8 verder heeft ze korreltjes voor het zure van het overgeven. en mag morgen een afspraak maken voor de kinderarts. verder heb ik me rot gezocht voor een vingerfeeding setje, bij apotheek wisten ze niet wat het was. heb nu de medela gemaild. saar veel plezier in de efteling, en nick ook otje wat een grappige fotos van die knulletjes met waterpokken saskia niet schuldig voelen hoor, rustig aan doen, het is voor een goed doel kailynn beterschap hoe is het met jasmijn? vales hoe is het met je mond? otje balen zeg bah vanmiddag begon safouane ineens heel hard te huilen in bed, had die zijn been eroverheen gedaan en zat met zijn voet klem... ik weet niet hoe die het voor mekaar kreeg. nou ga mijn kleine meisje uit bed halen
zoek eens via een lactatiekundige van de thuiszorg ofzo ik heb het toen van de lactatiekundige gekregen.
Noura: op deze site http://www.prettymum.nl/ en dan onder baby aan de borst en dan subje nog niet aan de borst staat een fingerfeed set. Ze leveren met 24 uur. Hier heb ik mijn kolf gekocht. Echt goede service.
Voordat ik met Jasmijn naar de dokter ging was haar temperatuur ineens nog maar 37,8! Hij dacht aan een blaasontsteking en stuurde me dus naar de apotheek voor 'plaszakjes'. Ik moest meteen aan Demi denken en de moed zakte me eigenlijk al bij voorbaat in de schoenen... Maar met het eerste zakje hadden we al beet! Dus hup terug naar de dokter, maar de urine bleek schoon te zijn. Hij wist nu eigenlijk ook niets anders meer aan te voeren dan 'een virale infectie' (oortjes, longen en 'de rest' waren 's morgens al gecheckt). Jasmijn is de rest van de dag vrolijk geweest en heeft goed gegeten en gedronken, dus ik ben benieuwd of ze morgen naar het kdv kan... Leuk was wel om te zien hoe 'groot' Jasmijn zich gedroeg bij de dokter. Ze wilde in de stoel naast me zitten en liet de dokter rustig zijn onderzoeken doen. Na afloop gaf ze hem ook braaf een handje... O ja... nadat we de urine hadden laten controleren, hebben we (mijn moeder was erbij) meteen maar eens mijn mamafiets opgehaald... @Saar: Dat pieken en dalen van de temperatuur is inderdaad heel typerend voor jonge kinderen. Bij Jasmijn daalde de temperatuur vanmorgen dus in nog geen 4 uur tijd van 39,8 naar 37,8... @Otje: Wat ontzettend jammer voor je, deze baan leek écht leuk. Ik baal me je mee... @Vales: Ik vond de delfstblauwe kap het leukst. Samen met het oranje wiegdekje wordt het dan een heel Hollandse wagen... @Slingding: Verdikkie... Kailynn nu ook al ziekjes. Lijkt wel een epidimie aan het worden... Beterschap voor je kleine meisje! @Noura: Fijn dat 'ze' er vaart achter zetten! Ben benieuwd wat er uit de echo blijkt...