December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
  2. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd Duckie!

3. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Duckie meis, van harte gefeliciteerd, hoop dat je een leuke dag hebt!

Rick en Irma.

4. Duckie, van harte gefeliciteerd! Geniet er van!

Irma, leuk je weer (even ;)) te zien!

Voor de rest reageer ik straks want ben (nog steeds :oops:) boven aan 't poetsen. :D Al 3 dagen met bezig dus ;).

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie felicitaties hier en voor de kaarten en e-cards! Erg leuk!

Ons feestje gisteravond was gezellig. Ik was blij toen iedereen weg was om 00.30 uur. Maar verder was het heel leuk. Ben flink verwend. Vannacht was Demi echter al niet helemaal lekker, we hoorden haar een paar keer jammeren in de babyfoon en dat doet ze echt nooit. Vanochtend had ze koorts, maar was nog redelijk fit. We hebben nog gezellig cadeautjes uitgepakt op bed, maar vanmiddag ging het bergafwaarts. Om 17.00 uur ging het echt niet meer, ze krijste het uit van de pijn en kon niet eens stil blijven liggen. De huisarts gebeld en we mochten langskomen, en die constateerde oorontsteking en een ontstoken keel. Dat kan er ook nog wel bij :cry: . Ze heeft nu weer antibiotica en ook een neusspray. Ze is zonder eten en ook zonder drinken (daar maar ik me meer zorgen om) naar bed gegaan, en ligt nu gelukkig rustig te slapen. Baal zo dat ze dus weer aan de antibiotica is en dat het ziek zijn dus echt nog niet over is. Ben benieuwd wat de KNO-arts zegt volgende week, want het blijft echt tobben zo.

Dus zo zag mijn verjaardag er vandaag zo'n beetje uit ;) .

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Duckie: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! en wat vervelend dat demi nu weer ziek is. het wordt inderdaad echt tijd voor de KNO arts. Hopelijk biedt die uitkomst.

Eve: de Tram....ja daar zal Nick nog effe geduld mee moeten hebben...
    enne dat rookverbod....ja daar heb ik ook al van genoten.

Irma: hoe is het met jou? je bent ook echt aan het aftellen he!

pff Saar ik bewonder je poetsdrift! hier is die niet echt te bekennen, al zijn ook wij eindelijk wel wat aan het opruimen in huis.

Wij hebben vandaag besloten dat we woendagavond ondanks dat de schouwburg is afgeblazen toch gewoon lekker effe samen weg gaan. de oppas is toch al geregeld dus nu gaan we maar op ons gemak een avondje eten....

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    En nu natuurlijk nog even op jullie reageren:

@Lola: Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal door heen zit. Ik hoop echt voor je dat het strippen succes heeft woensdag. Hopelijk kom je morgen een beetje tot rust als Jasmijn naar het kdv is? is de boekenkast af?

@Eve: Die pagina krijg ik afgebeeld door met Alt+printscreen de afbeelding te kopieren naar paint. Vervolgens opslaan als jpg bestand en dan uploaden in photobucket.Veel plezier morgen, ik duim voor droog weer!

@Janette: Wat een puinhoop op je oude werk. Wat is nou een assurantiekantoor zonder schade-afdeling?

@vales: Heb je de foto's weer uit je album gehaald? Ik zie ze namelijk niet. En ik ben wel heel benieuwd :D

@Duikster: balen van dat koelkastje, maar wel leuk dat het een gezellig dagje uit tot gevolg had :D

@Nynke: Ja, het weer was niet helemaal fijn de afgelopen week. Maar gelukkig hadden jullie een heel groot binnenbad. Fijn dat het geslaagd was.

Mijn moeder belde net. Was helemaal verbaasd, want ik was in de veronderstelling dat ze zo ongeveer zou gaan landen op Gran Canaria. Ze zouden vanmiddag om 15.00 uur vliegen, maar nu is er een vrachtwagen tegen het vliegtuig aangereden en is de vlucht gecancelled. Vannacht moeten ze de nacht in een hotel doorbrengen en misschien dat er morgen om 17.00 uur een vlucht gaat, maar dat is dus nog niet eens zeker. Maar dat zijn dus al zeker 26 uren vertraging. Ik hoorde allemaal huilende kinderen op de achtergrond, kan me voorstellen hoe ellendig dat dat is als je daar op het vliegvled kan gaan zitten wachten.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Duckie dat is naar voor je ouders! is dat vanaf Schiphol of elders vandaan?

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    vanaf eindhoven. Ze is met een gescheiden vriendin, mijn vader is thuis. Doen ze ieder jaar in september. Mijn vader is geen zon-zee en strand vakantietype en op deze manier kan mijn moeder toch gaan.
    In principe is ze in ruim een half uur thuis, maar ze wilden het risico niet lopen dat ze dan dadelijk vanuit het hotel te horen zouden krijgen dat ze toch eerder kunnen gaan en dat ze dan thuis is.

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Duckie gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat zielig zeg dat Demi weer zo ziek is :(
    En wat naar zeg voor je ouders dat ze zo lang vertraging hebben.
    Ja ik had ze er gisteravond laat al uitgehaald zet ze er wel nog een keertje voor jou er in.

@Lola ik kan daar ook zo van genieten als Wessel zo lekker tegen me aan ligt.
    Vanochtend kwam hij even lekker bij ons in bed liggen en hij kroop helemaal tegen Johan aan was echt een heel lief gezicht :D

@Eve wat jammer dat het zo saai was en idd een sportkantine is ook niet echt sfeervol.
    Veel plezier morgen in Avifauna hopelijk krijgen jullie mooi maar vooral droog weer.

@Karin wat vervelend van dat koelkastje zeg.

@Nynke wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in Duinrell.

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    nog effe klagen: Chris weigert al de hele week fatsoenlijk uit de fles te drinken, eigenlijk heeft hij het nog maar 1 of 2 x goed gedaan. We oefenen nu toch echt regelmatig, maar ik hoop toch echt dat hij binnenkort wat beter zijn weg ermee vindt want eind deze maand moet ik toch echt weer gaan werken :(

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Oh Duckie, wat balen voor je moeder en haar vriendin zeg! Zijn ze inmiddels al vertrokken?
    Ik geloof dat je wel geld terug kan vragen als je langer dan 24 uur vertraging hebt?!
    En Demi alwéér ziek :cry: . Jikke geeft haar een dikke knuffel.

Duikster, wat vervelend dat Chris niet uit het flesje wilt drinken. Hij zal uiteindelijk wel moeten denk ik. Als jij er niet bent en hij krijgt honger...

Lola, fijn dat er tegenover de afwijzende momenten van Jasmijn van die heerlijke knuffelmomenten staan. Ik kan daar ook zo ontzettend van genieten :D
    En nog ff volhouden, het einde is in zicht....Hoop dat het strippen woensdag effect gaat hebben!

Nynke, klinkt als een leuke vakantie!

Hier geen gek van auto's, trams of vliegtuigen (die hier toch wel héél regelmatig overkomen). Jikke is helemaal gek van koeien en paarden :D

Gisteren lekker uitgeslapen en daarna Jikke opgehaald.
    Ze hadden haar meegenomen naar de open dag van de manege waar mijn schoonzusje werkt en de hele familie paardrijdt.
    Jikke was echt hélemaal enthousiast toen ze ons weer zag, maar nog meer onder de indruk van alle paardjes :D . Ze wilde alle paardjes aaien en erop zitten / rijden. Ze heeft haar ogen uitgekeken en de hele tijd "ooohh paardje, aaien....zitten" geroepen.
    Van alle indrukken en het missen van haar ochtendslaapje, viel ze uiteindelijk bij mij op de arm in slaap. Echt héél lief en vertederend, maar ook erg zwaar :rolleyes: .

Daarna zijn we nog even met het neefje van Robert naar een binnenspeeltuin geweest. Ook dolle pret natuurlijk. Echt leuk om te zien hoe hard de ontwikkeling is gegaan sinds de laatste meeting. Ze ging als een speer. Overal zonder enige moeite opklimmen, overheen klauteren en afglijden :D.

Vanmiddag bouwkundig onderzoek van het nieuwe huis en daarna gesprek met de hypotheekadviseur. We hebben eindelijk alle papieren van de accountant binnen....

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    schattig noortje,
    succes vandaag met alles.

Karin, het zou idd handig zijn als chris uit een fles drinkt. (gelukkig ken ik onderhanden een hoop wegen om mama melk binnen te krijgen.) tot morgen.

Duckie: wat ontzettend vervelend dat demi weer ziek is.
    (hebben ze jou ook uitgelegt dat demi iets moet drinken na de inname van de inhalers?)
    en wat balen van je moeder haar vlucht, het brengt gelijk zo'n smet op de vakntie.

vales: ben je nu helemaal schimmelvrij?

otje: zijn jullie allemaal weer beter?

eve: ging je vandaag nu een dagje weg?

bianca: ik mail je nog even over zaterdag.

noura: hoe is het bij jullie thuis nu?

lies: het lijkt me erg zwaar zelf werken, kindje en een werkende EN studerende man.

Lola: gaat alles goed met jasmijn in haar nieuwe kamer....

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Mijn buik groeit trouwens wel errug hard :rolleyes: .
    Heb het gevoel dat mijn buik nu zo is als bij Jikke met 25 of 30 weken. Ik voel mijn baarmoeder ook heel hoog liggen.
    Ben benieuwd of dit zo doorzet...

En Eve...wat wordt 't ? 8)

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    De hypotheekadviseur belde net. De afspraak gaat niet door :( . Zijn schoonvader ligt op sterven.... Kan hij natuurlijk ook niets aan doen, maar baal er wel van :( .

17. @Duckie: Wat sneu dat je kleine meisje weer ziek is, het blijft inderdaad tobben zo. Jasmijn wenst Demi heel veel beterschap!
    Jeetje wat balen voor je moeder (en al die andere mensen...) dat hun vlucht gecanceled is... :(

@Duikster: Wat vervelend dat Chris niet uit de fles wil drinken. Is het geen optie om een dagje te kolven en dan alle voedingen met de fles te geven? Dan moet hij wel...

@Noralien: Balen dat jullie afspraak niet doorgaat. Kan me voorstellen dat je de zaken onderhand graag afgerond wilt hebben...
    Schattig (maar inderdaad erg zwaar) die foto van een slapende Jikke op je arm :D !

18. Jasmijn's nieuwe kamertje in eindelijk helemaal af, dus mogen jullie het nu zien...

Vanmorgen is Jasmijn trouwens voor het eerst uit bed gevallen (we hoorden de 'boem'). Gezien het feit dat ze slechts even jammerde, heeft ze zich niet echt pijn gedaan. Toch maar voorlopig iets zachts naast haar bedje leggen dus...

De commode is mijn oude babycommode. Héél vroeger was hij groen gebeitst, maar al jaren geleden heb ik hem eens wit geverfd. Nu hebben we hem nogmaals geverfd met kalkverf voor een ouderwetse uitstraling...

19. [​IMG]

De dure kledingkast uit de opruiming...

20. [​IMG]

Dit is een oude - grenen - boekenkast die van mijn schoonzus is geweest. We hebben hem in dezelfde stijl als de kledingkast geverfd...

Al met al vielen de kosten van het kamertje dus erg mee. Alleen de kast was best duur, het bedje is van Ikea en de commode en de open kast hadden we dus al... :D

Deel Deze Pagina