Lola, ik hoop ook voor je dat je je meisje in je armen mag houden zaterdag. Dat is nog leuker als lunchen met ons . Vindt het wel stoer van je dat je nog mee wilt naar de meeting als je nog niet bevallen bent. Ik maak me niet zo druk over het breken van de vliezen in onze auto hoor (en ik heb ook nog wel een kraammatrasje), ik dacht dat het voor jou misschien relaxed was als je niet meer zover hoefde te rijden. En ik wil je ook best voor de deur afzetten. Maar als ik op de website kijk dan kun je volgens mij vrij dichtbij parkeren.
@Eve: Ik vind het niet raar, vindt het juist super leuk voor Fynn dat hij met z'n vader en moeder op de foto mag
Lola, ik hoop echt voor je dat je voor zaterdag je dochtertje in je armen mag houden...ben namelijk ook reuze benieuwd hoe ze eruit zal zien en haar naam uiteraard. Zie je erg tegen de, naderende, bevalling op? Duckie, gelukkig dat Demi zich weer beter voelt. Hoe gaat het nu met jouw misselijkheid? Pfft...wat een lange vertraging . Hopelijk verloopt de rest van haar vakantie een stuk beter. Eve, ik kan me voorstellen hoe blij je bent dat Fynns papa ook mee gaat naar de fotoshoot. Balen dat het verder geen geslaagd dagje was ...had iets in Brabant opgezocht, hier is het heel de dag drooggebleven en was 't vrij zonnig. Vales, wat een schitterende foto's van Wessel (en jullie uiteraard). Jullie mogen trots zijn op zo'n knappe jongen. Hij heeft zo'n guitig, open gezicht . Noura, hoe gaat het nu met Anissa? Otje, heel herkenbaar, de driftbuien . Laatst hebben we het meegemaakt bij de Mac. Ik stond met Lynn in de wagen voor de kassa en Michel ging alvast Gijs de fles geven. Ze wilde persé uit de wagen, maar dat vond ik geen goed idee. Dat ze gaat brullen begrijp ik, maar waar ik me aan ergerde, was dat werkelijk iedereen in de rij om bleef kijken. Oké, dat je een keer kijkt wat er aan de hand is, snap ik, maar om te blijven kijken . Uiteindelijk was ik 't zo beu, dat we zonder eten naar buiten zijn gegaan. Ik baal vreselijk. Ik had me ingeschreven bij een loopclub en afgelopen dinsdagavond ben ik begonnen. Eerst met wandelen en dat ging buitengewoon goed. Woensdag had ik wel wat last van m'n knie, donderdag werd het steeds erger. Donderdagavond ben ik wel naar de club gegaan, maar halverwege moest ik stoppen van de trainer. Ik kón niet meer. Vrijdag naar de huisarts geweest en hij denkt aan een meniscus. Ik heb al sinds de zwangerschap vage knieklachten, maar niet echt bijzonder. Waarschijnlijk is, door het actieve bewegen, het nu doorgezet. Moet volgende week naar de orthopeed toe. M'n knie is nog steeds dik en ik kan 'm niet tot 90 graden strekken. Waarom laat m'n lichaam me toch steeds zo in de steek .
Hoi hoi, Parkeergarage La Vie in Utrecht ligt het dichtst bij Restaurant Delphis. Parkeergarage La Vie Ingang st. Jacobstraat 1 325 parkeerplaatsen Geopend: maandag t/m donderdag van 7.00 uur-24.00 uur vrijdag en zaterdag van 7.00 uur - 01.00 uur koopzondagen van 11.00 uur - 19.00 uur Tarieven: 3,00 per uur ( tja, tis Utrecht he?) Maar hoogzwangeren kunnen we ook voor de deur afzetten natuurlijk Lola: Als je mee gaat, rijden wij vanaf jou adres of mijn adres samen richting Den Bosch en dan daar met z'n 3-en verder? Weet even niet wat het handigste is. Groetjes Otje
Wat grappig.... Toen ik nét wist dat ik zwanger was (en jij nog niet) dacht jij te zien dat ik zwanger was. Je zei daarna "dat wordt een jongen" . We zullen zien, maar dan zal ik het voorlopig op een meisje houden . Wat jammer dat jullie dagje uit niet goed bevallen is. En over de fotoshoot...je moet wel met héle vreemde dingen aankomen, willen jij en Mr X me nog verbazen . Leuk dat ie mee gaat! Lola, gaaf kamertje van Jasmijn . Ik wilde ook barok behang voor het nieuwe kamertje van Jikke, hetzelfde bedje in het zwart (beide afgekeurd door vriendlief) en vond dat stoeltje wel heel erg gaaf toen ik het bij loods 5 zag staan. Dat vond Robert ook wel. Hetzelfde tafeltje met stoeltjes van ikea staan nu beneden, maar omdat het blad licht beschadigd is, wilde ik dat ook naar haar kamertje verhuizen. Het was dus nog bijna "zoek de 10 verschillen" geworden . Ik zou het erg leuk vinden je zaterdag te zien. Maar ik hoop eigenlijk dat je er niet bij bent . Ik duim voor je mee dat je dan met je kleine meid(en) gelukkig zit te wezen . Otje, fijn dat Koen vandaag weer lief was. Dat maakt de "lastige" momenten weer goed. En wat goed dat je vriendin van de IC is. Nu hopen dat ze snel opknapt en het kindje aansterkt. Duckie, gelukkig dat het vandaag weer beter ging met Demi! Lies, wat een fijn systeem, mee mogen zwemmen als je entree betaalt. Zou ik hier ook wel willen. En ja, ik voel me eigenlijk wel heel goed. Nu de moeheid een beetje minder is geworden en ik steeds vaker wat voel bewegen, kan ik lekker gaan genieten. Heb wel veel last van mijn banden, maar dat kan haast niet anders als je bekijkt hoe mijn buik de afgelopen 2 wkn is gegroeid. Dat hoort er gewoon bij. Hoop nét zo'n tweede helft van mijn zwangerschap te hebben als bij Jikke .
Wij moeten straks naar de tandarts. Omdat Robert nu dus niet vroeg op zijn werk hoeft te zijn ontstond gisteravond een grappige discussie, "wie staat er op voor Jikke?" Over en weer werden wat argumenten aangevoerd waarom wel of niet. Uiteindelijk stelde ik voor dat ík op zou staan als ze vóór 7 uur en Robert als ze ná 7 uur wakker zou worden (ze wordt nu meestal zo tussen 6.30 en 7.30 wakker). Laat ze zich om 6.59u (!) horen . Kon er ook wel om lachen . Bianca, wat ontzettend balen dat je knie nu opspeelt .
I'm not there, maar ken utrecht wel dus dacht kan ik misschien inschatten of het loopbaar voor je is...
vanaf la vie is het ca. 1 km lopen. Let wel op met afzetten voor de deur dat je in utrecht niet in het eenrichtingverkeer vastloopt...
Geen 'boem' gehoord vannacht en Jasmijn heeft lekker tot 8.30 uur geslapen, daar was ik erg blij mee. Want net als bij Jikke schuift het tijdstip van wakker worden van Jasmijn ook steeds verder op naar voren. Wat ik ook erg leuk vind aan haar nieuwe bedje, is dat ik er zelf even bij kan gaan zitten voordat ze echt opstaat (Jasmijn heeft altijd even tijd nodig...) en dat we dan samen wat 'kletsen'. Eerder ging ik altijd op de zitzak naast haar ledikant zitten, maar samen op bed is natuurlijk veel leuker... @Otje: Leuk hè dat die schatjes van ons ook ineens weer héél erg lief kunnen zijn. Van die momenten geniet je dan dubbel! Het 'veiligste' is dat jij naar mij komt en we van daaruit verder rijden met Roy's auto (is goedkoper... ) Mocht er iets gebeuren onderweg, dan ben ik elk geval nooit alleen. Ik 'mag' van Roy trouwens ook alleen maar mee wanneer ik mijn 'vluchttas' meeneem... @Duckie: Zelf rijden gaat nog prima hoor! Net als de vorige keer vind ik het nog steeds fijn om te rijden. Mijn dikke buik zit dan niet in de weg en in een autostoel zit ik prima! @Bianca: Verdikkie, nu weer een opspelende meniscus ! Ik kan me voorstellen dat je even goed baalt van je eigen lijf. Wil je weer eens lekker sportief gaan doen, krijg je dit. En wat die mensen bij de Mac betreft: zeker vergeten dat hún kinderen ook ooit zo'n buien hadden... Of ik opzie tegen de bevalling? Eerst wel, maar nu ben ik het inmiddels zo beu, dat ik de bevalling als een opluchting zie. Wel handig geregeld door moeder natuur, moet ik zeggen... @Noralien: Oeps, dat gaat bij jullie straks nog pittige discussies opleveren als de kamertjes moeten worden aangekleed en ingericht in het nieuwe huis... Ik had trouwens ook niet verwacht dat Roy akkoord zou gaan met dergelijk behang, maar de waarheid is zelfs dat hij dit behang zélf heeft uitgekozen... Enne... wie is er nu opgestaan om 6.59 uur...? @Duikster: Ach, ben jij er niet bij zaterdag. Dat vind ik jammer...
@Duckie, helaas veel te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd @Noortje lieve foto zo....welke manege waren jullie...weet dat er zondag in egmond aan de hoef een wedstrijd was @Lola dat is een echte meiden kamer al... @Eve hoe is het nu met Fynn? enne gaat mister X ook met hem op d efoto dan? kan iemand mij de tijd nog ff doorgeven hoe laat het zaterdag was? ik "moet" eerst nog ff zwemmen met Teun, wijnand gaat mee dus het aankleden gaat ff sneller maar dan thuis nog ff douchen en op d etrein springen dus wil ff weten hoe laat ik de trein moet pakken en of dta gaat lukken...komen doe ik hoor! Afgelopen zondag lekker wezen winkelen met Wijnand...had nog shirts nodig voor de vakantie en ja er was nog een beetje uitverkoop dus heb nog voor kleine prijsjes leuke dingen kunnen scoren...alleen op de terug weg naar de auto kwam het met bakken uit de hemel.... ook een shirt voor Teun gekocht is hij alleen veel te groot...was maat 98-104 het leek wel 116..had ook maat 98-104 bij H&M gekocht en die zijn wel goed..afgezien van te lange mouwen maar daar heeft hij altijd last van....dus straks maar ff op de fiets naar de stad..het zonnetje schijnt lekker en dan ff ruilen...hoop dat ze een maat kleienr hebben....
hi hi, eve; he balen dat het uitje beetje in het water is gevallen zeg maarre ik kijk wel uit naar je foto's hoor enne ook naar de foto's straks van de shoot! 8) lies; voor dat zwemmen is het hier hetzelfde, je betaald gewoon een kaartje en mag mee doen maar mag ook vrijzwemmen ideaal duckie; fijn zeg en ja dat is altijd zo apart bij kinderen het gaat zo snel weer over, wel lekker hoor enne wat een lieverd zeg ik ga as vrijdag voor het eerst naar zw,schaps yoga ben weer benieuwd vond het vorige keer ook geslaagd, ga nu met mijn zusje lola; ik wil graag na de bevalling 12 weken verlof dus wil ik tot 36 weken werken maw tot 1 okt en dan verlof maar mocht het door omstandigheden beter zijn eerder te stoppen doe ik dit hoor ik vind het super leuk als je komt maar kan me ook goed voorstellen dat je het risico niet wilt lopen zeg maar, enne denk dat er vwb afzetten voor de deur wel een mouw aan te passen is otje; leuk dat sara het zo naar haar zin heeft gehad, wil ze volgend jaar weer. lijkt me zowieso leuk voor de kids om zulke dingen te ondernemen. en fijn dat koen gezellig was scheelt een hoop stress, ik doe ook altijd mijn best om zo rustig mogelijk te blijven hoor en dat werkt meestal het beste het blijft moeilijk bianca; het getver zeg, wat onwijs balen zo, mss dat het met fysio wel kan herstellen ik hoop dit iig voor je noralien; vwb de voorspellingen van eve, zij zei in eerste instantie tegen mij ook meisje maar later jongen en ze heeft wederom gelijk gehad dussss 8) ach als het maar gezond is he? Wij moeten straks naar de tandarts. Omdat Robert nu dus niet vroeg op zijn werk hoeft te zijn ontstond gisteravond een grappige discussie, "wie staat er op voor Jikke?" Over en weer werden wat argumenten aangevoerd waarom wel of niet. Uiteindelijk stelde ik voor dat ík op zou staan als ze vóór 7 uur en Robert als ze ná 7 uur wakker zou worden (ze wordt nu meestal zo tussen 6.30 en 7.30 wakker). Laat ze zich om 6.59u (!) horen . Kon er ook wel om lachen . janette; leuk geslaagd hoop voor je dat ze hem in een maatje kleiner hebben, hier zit orlando in maat 80/86 leuk om te zien die verschillen zo bij de vk was alles goed, ben zelf niets aangekomen maar kindje groeit goed en ze vond mijn buik ook netjes, ze zei het lijkt een heeel klein bescheiden buikje maar je baarmoeder en kindje zitten gwoon gemiddeld qua groei, vond dit wel fijn te horen nu donderdag de groei echo nog. vanmiddag even naar mijn vriendin gaan we een stukje lopen. ik wil trouwens binnenkort ook eens even gaan kijken voor een leuke buikfotoshoot, wil deze evt weer gebruiken voor het kaartje maar zoals de vorige keer moet dit wel op enigszins korte termijn gebeuren..... morgen een uitje van mijn vaders zaak, hij werkt daar al 25 jaar en had al een heeel leuk kadootje gekregen(een bruto maandsalaris) en was daarnaast dus ook uitgenodigd om mee uit eten te gaan met zijn hele gezin. dus dat is morgen, we nemen orlando niet mee ivm het te druk zijn en nu helemaal voor hem is het niet fijn, stel je voor dat hij dan ook nog eens 'een bui' krijgt is het voor ons ook minder, dus komt mijn vriendin morgen oppassen hoop dat het allemaal een beetje goed gaat. gr saskia
Hallo Meiden, Ik heb net een kinderbestekje van Jip en Janneke gekocht en daar mag Wessel straks al mee eten. Ben benieuwd hoe dat gaat ik denk dat het wel beter gaat aangezien de lepels die ik nu had erg lang waren dus moeilijker om mee te eten voor hem. Ik zit trouwens te denken om zijn naam+geboortedatum in zijn bestekje te laten graveren. @Saskia wat fijn dat alles goed was bij de vk Alvast veel plezier morgen en dat is altijd fijn een extra maandsalaris @Lola wat fijn dat Jasmijn zo lang heeft geslapen. Gaat de vk morgen nou bij jou kijken of ze je kan strippen? @Noralien haha die Jikke toch om 6.59 wakker worden. Ik ben erg benieuwd of Eve en ik gelijk gaan krijgen over het geslacht van je baby. Wat denk je trouwens zelf? Hoe was het bij de tandarts? @Bianca lekker irri zeg die mensen bij de Mac Hé bah wat onwijs vervelend zeg van je knie en dat wat je zegt over je lichaam dat denk ik dus ook weleens..sinds ik zwanger ben geweest heb ik elke keer wel weer wat. @Otje wat fijn dat Sara het zo naar haar zin heeft gehad @Eve wat jammer zeg dat Avifauna zo tegenviel. En wat leuk dat Fynn zijn papa mee wil met de fotoshoot. @Duckie wat fijn dat de antibiotica zo goed aanslaat
Hallo allemaal, jeu de boules baan ligt er dus en we krijgen er gewoon mooi weer bij, dus we hebben al 2 avonden gespeeld. Erg gezellig eigenlijk. Er gaat nog een terrasje bijkomen, maar daarvoor moeten er klinkers opgebroken en verlegd worden en dat moet dus nog gebeuren. Half oktober krijg ik de tuinset van mijn schoonouders, en daarbij zit ook een bank. Die komt dan daar te staan. Dus daar kijk ik naar uit! Even bijlezen... Lola, hopelijk kan je toch nog genieten van je laatste loodjes. Straks mis je het waarschijnlijk . Of zo ben ik toch! Heel mooie kamer voor Jasmijn, een echte meisjeskamer. En de dure kast wordt gecompenseerd door zelf geschilderde meubeltjes. Zo moet het dus . Noralien, mooie buik heb je! Dat je zwanger bent, daar is geen twijfel meer over mogelijk. Dat gaf mij altijd een goed gevoel. Niet zo leuk voor de makelaar idd, maar voor jullie ook niet... Veel geduld gewenst. Vales, nu ben ik dus te laat voor de foto's . Liene heeft ook een kinderbestekje van Jip en Janneke. Otje, zulke stappen staan ons dus ook nog te wachten. De eerste keer op kamp! Wat zul je je wel trots voelen op je dochter, maar het lijkt me toch ook erg spannend... En goed nieuws voor je vriendin. Van de IC naar een gewone kamer lijkt me al erg goed. Heb je het kindje al gezien? Nynke, fijn dat jullie verlof zo leuk was. De batterijen weer helemaal opgeladen dan. Karin, ik heb ook al veel goeds gehoord over de tommy tippee fles... Misschien een idee? En bij ons op het kdv waar ik werkte, kwamen ook wel eens kindjes aan die niet van een flesje wilden drinken. Meestal, één keer niet, lukte het bij ons wel... Daar moeten ze wel eh, er is geen andere optie meer. Maar leuk is voor de mama's iets anders. Saskia, veel plezier bij de vk. Eve, wat jammer dat je uitje in het water is gevallen. Vier mensen is nu echt wel niet veel! Geniet van je fotoshoot met. Duckie, wat een lieve dochter heb jij! Dan is je pijn ook wel direct weg denk ik. Bianca, wat erg nou... Hopelijk is je knie snel beter.
Hoi hoi! Wat een weertje vandaag he? Heerlijk hier gewoon. De zomer is weer terug vandaag! Alleen Steef is ziek. Vannacht veel overgegeven en diaree. Zelfde als Sara en ik vorige week... Bianca: oooh bah vervelend zeg allemaal die blikken bij de Mac! :x Zou ik me ook dood aan ergeren. Wat jammer dat je nu niet meer kan deelnemen aan de loopclub Noralien: Die Jikke zeg, precies 6.59 wakker worden! Ze heeft jullie vast gehoord Lola: Fijn dat Jasmijn goed heeft geslapen in d'r eigen bed zonder te vallen. Lijkt me slim om idd een vluchttas mee te nemen als je zaterdag mee gaat. Je weet het maar nooit he? Ik pb je nog even... Janette: Duckie heeft gereserveerd bij restaurant Delphis om 12.30 uur. Melliemel: Fijn dat alles goed was bij de VK! Veel plezier morgen met het etentje van je vader. Leuk cadeau zeg! Vales: Klinkt leuk dat bestekje. Via internet besteld?
Afspraak is afspraak....ik dus 8) . Vales, is het bestekje van de hema? Jikke heeft dat ook en eet hier al heel lang erg goed mee. Het voordeel vind ik vooral dat het vorkje iets scherper is, van die plastick vorkjes...grrr....daar valt het brood al af voor het er goed en wel op zit. Leuk idee, om de naam erin te laten graveren! Of ik zelf een idee heb van het geslacht... Ik heb daar wat kromme redenaties in zodat ik zelf ook niet meer precies weet wat mijn gevoel zegt . Ik heb altijd gezegd dat ik wel twee meisjes zou willen. Bij Jikke dacht ik dáárom dat het wel een jongen zou zijn . Nu lijkt een jongetje me ook wel heel erg leuk. Daarom nu een meisje? Maar bij Jikke had ik het fout, dus wie weet dan toch een jongen? Is niet te volgen hé . We hebben al een jongensnaam. En stiekum betrap ik mezelf er wel eens op dat ik aan een jongen denk, bij b.v. de inrichting van het kamertje. Robert is twee keer voorspeld dat hij twee meisjes zou krijgen.... Conclusie: eigenlijk géén idee dus Otje, oei nu Steef ziek . Janette, wij waren in manege de eenhoorn in Hoorn. De zus van Robert woont in Hoorn, vandaar. Saar, wat leuk een privé jeu de boules baan . Lola, Jasmijn ook steeds vroeger op?! Gelukkig is ze niet weer uit bed gevallen. Zal wel toeval zijn geweest, vooral omdat er maar zo'n kleine opening is. Melliemel, wat fijn dat de verloskundige bevestigd dat je baarmoeder en kindje gewoon goed groeit! Wordt je erg onzeker doordat mensen zeggen dat je een bescheiden buikje hebt? Ik ben vanmiddag met Jikke naar de kermis geweest. Ze vond het echt helemaal geweldig. Ook hier merkte ik weer wat een ontwikkeling ze heeft doorgemaakt de afgelopen tijd. Waar ze alles eerst nog eng of niet interessant vond, keek ze nu haar ogen uit en wilde ze alles doen. De buggy's (van die autootjes op rails) vond ze het eerste rondje heel erg leuk, maar daarna moest ze heel hard huilen. Heb haar er toen maar uitgepakt. Blikgooien, toutje trekken en eendjes vangen vond ze helemaal leuk. Maar vooral het kraampje van play mobil waar je met water "brand moet blussen" viel in de smaak. Wat een lol
hi hi, nou de wandeling was erg geslaagd lekker weer gwoon weer ff zonder jas zeg maar heerlijk, hondjes hebben super gerend en gezwommen. vales; wat een leuk idee zeg bestek laten graveren saar; aha een jeu de boulesbaan leuk hoor enne idd volgende meeting bij jullie op de jeu de boule baan hoor otje; he balen van het overgeven enzo zeg, hier trouwens ook een (orlando) die nu sinds vanmiddag diarree heeft, echt waterdun, mss ook vanwege zijn kiesjes?! noralien; hihi ben je toevallig weegschaal?! we zullen zien wat het word wil je het straks bij de screeningsecho weten? vwb buikje, nee word niet onzeker van dat mensen zeggen wat een bescheiden buikje. vind het op zich wel grappig dat mensen dit vinden vind het nml zelf wel heel erg meevallen, heb zelf wel het idee dat ik een behoorlijk buikje heb nml. 8) jullie zullen het zaterdag zien zo ga even verder met koken gr saskia