December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Melliemel: Nee toch... wat vervelend! Nu schaam ik me bijna voor mijn gezeur over slaaptekort en een 'lastige' Jasmijn.
    Ik vind het echt heel erg voor je dat de laatste weken van je zwangerschap niet langer onbezorgd zijn.
    Maar neem je laptop maar mee naar bed en wij kletsen je wel door deze moeilijke weken heen. Nogmaals een hele dikke knuffel van mij!

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi allemaal,

Pfffff net een heftige discussie gehad met Sara. Ik wist dat peuterpuberteit lastig kon zijn maar (bijna) echte pubers ook zeg... :( Ze had voor het eerst huiswerk gekregen. We wilden haar daarmee helpen maar mevrouw wist het allemaal zelf wel en nog een grote mond ook. :x

Net Koen in bed gelegd die vanaf vanmiddag 13.30 wakker is maar hij vind dat het blijkbaar nog geen tijd is want hij huilt enorm. Ik ga zo maar eens even kijken.

Hopelijk dan eindelijk rust! :rolleyes:

Noralien: Oei, vervelend die rampnacht gisteren. Hopelijk ging het vannacht beter.
    Wow dat klinkt nog als een hele berg, wat je allemaal moet doen voor je opleiding! Succes hoor.

Lola: Oooh das balen dat de VK niets voor je kon betekenen. Vind het wel leuk dat ik je nu zaterdag nog zie.
    Mooi dat je morgen al bij de gyn terecht kan! Ben benieuwd.

Duckie: Bij de post is het werk altijd 's middags. Hij gaat dan 2 middagen naar het kdv en 2 middagen naar mijn moeder. Op zaterdag is Steef meestal thuis.

Saar: Ik haal de (reeds gesorteerde) post op met de fiets hier zo'n 10 minuten vandaan en bezorg deze te voet en tussendoor stukjes fietsen.

Melliemel: Jeetje wat schrikken dat je kindje een groei-achterstand heeft! Doe rustig aan hoor!
    Oooh ik lees nu je vervolg-bericht. Wat vervelend allemaal zeg. Al is het natuurlijk wel het beste voor je kleintje! Nou, sterkte hoor en jammer dat je er zaterdag niet bij bent maar ja... dat is vanzelfsprekend nu natuurlijk. We denken aan je!

Duikster: Waar ga je ook alweer op vakantie? Sorry ben t ff kwijt hoor :oops:

Ik ga maar weer eens naar boven. Koen schreeuwt nog steeds :(

Groetjes Otje

3. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje, Saskia, dat is schrikken zeg..... Kunnen ze al zeggen of dit tot het einde van de zwangerschap moet, of kan de situatie nog zo verbeteren dat het niet meer nodig is? Vind het echt heel vervelend voor je.

Lola: jammer dat er niet gestript kon worden. Ik wilde nog vragen hoe het met het slapen ging, maar ik lees nu dat het nog steeds niet goed gaat. Lijkt me ook bijna niet vol te houden... Ik heb deze week twee erg slechte nachten gehad en voel me na 2 nachten al brak, ik wil niet weten hoe jij je nu voelt....

Noralien: ik vind de opdrachten erg leuk, maar wel heel veel.... 15 weken had je ervoor, is dat tot het einde van het jaar?

Bianca: wat ziet Lynn er goed uit zeg! Ik vind het echt weer de Lynn worden van voor ze ziek werd!

Vandaag een leuke, maar wel pittige dag gehad. Ik wilde profiteren van het mooie weer en lekker naar buiten. Vanmorgen dus al rond tienen op de fiets gestapt naar het Amsterdamse bos. Daar eerst naar de geitenboerderij en daarna ihebben we in een pannenkoekenrestaurant een lekkere pannenkoek gegeten. Op de terugweg naar huis viel Thijs is slaap, thuis wilde hij niet meer slapen, dus op dat halve uurtje heeft hij de hele dag moeten teren.... 's middags nog naar een speeltuintje in de straat. Lekker veel buiten geweest dus, nu het nog kan.
    Ik ben wel erg moe, zoals ik al schreef heb ik erg slecht geslapen en ben ik de laaste weken steeds erg moe van het werk. De nieuwe klas (die behoorlijk pittig is) vraagt veel van me. Daarnaast hebben we op woensdag een behoorlijk intensieve nascholing en sport ik sinds een paar weken op dinsdag van half 6 tot half 7 op school, leuk, maar wel ook een lange dag.

Ik ga nu even TV kijken (vind "ik vertrek" altijd wel leuk) en dan ga ik nu eens echt al om half 10 naar bed.

Lies

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    melimel: wat een schrik heb ik van jou bericht.
    Ik herken jou hele verhaal van mijn zwangerschap.
    Ik wil jou heel veel sterkte wensen.

otje: gefeliciteerd met je nieuwe (rijdelijke) baan.
    Ja jij hebt 2 pubers lees ik.

Lies: klinkt vermoeiend maar heerlijk buiten dagje.

lola: balen zeg dat je niet gestript kon worden.
    succes moergen bij de gyni.

Karin: prettige vakantie.

Noortje: klinkt leuk de opdrachten maar wel heftig.

Zo ik heb de huiskamer in de witte latex (op 1 wantje na) dat is beter voor de verkoop.
    We zijn toch weer erg bezig met het huis naast mijn ouders.

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @noralien: Goh, je krijgt het inderdaad nog druk zeg, wel leuk!

@melliemel: Gatsie, wat een rotnieuws heb je gehad vandaag. Ik ben blij dat het kindje wel in goede conditie verkeerd en ik hoop voor je dat de bedrust gaat helpen. Je krijgt een hele dikke knuffel van Demi en mij en ik leef vanaf hier met je mee.

@lola: Wat fijn dat je morgen al terecht kan! Ik ben heel benieuwd wat de gyn zegt. Ik wist wel al dat je zo oververmoeid was hoor, maar ik dacht dat inleiden ook niet echt een optie was omdat strippen ook niet ging. Maar dat is dus blijkbaar niet zo. Sterkte, ik hoop ook dat de gyn inziet hoe zwaar het voor jou aan het worden is.

@Cynthia: Wanneer komt jullie huis in de verkoop?

Ik heb ook een vermoeiend dagje achter de rug. Demi heb ik vanochtend al om 7.30 uur afgezet bij het kdv en ik ben gelijk doorgereden naar Zwolle, voor de cursus. Ik was om 18.00 uur weer thuis. Gelukkig had jeroen al gekookt. Toen gegeten en toch maar gaan zwemmen en nu ben ik dus echt doodop. Helemaal weekend heb ik ook nog niet want morgen om 11.30 uur heb ik nog een afspraak voor m'n werk.

Ik maak me een beetje zorgen over Demi. Ze is nog steeds wel heel stil op het kdv en de leidster zei vandaag ook tegen Jeroen dat ze eigenlijk helemaal niet praat. En dat terwijl ze thuis er flink op los babbelt. De leidster heeft vandaag met jeroen afgesproken dat ze wat meer ƩƩn op ƩƩn zullen proberen met haar te praten en zei dat wel meer kindjes er last van hebben. Maar toch zit het me niet helemaal lekker. Het is trouwens ook niet zo dat ze het niet naar haar zin heeft, want ze vindt het altijd prima als ik haar weg ben. Ik denk meer dat ze zo rustig wordt omdat er zoveel om haar heen gebeurt. Ook samenspelen is er nog niet echt bij.
    Het gekke is dat ik het idee heb dat Demi echt ƩƩn van de weinige kinderen is die zo rustig is. Ik lees hier namelijk vooral verhalen van drukke, ondeugende kids die allerlei streken uithalen op het kdv ;)
    Ga het volgende week toch nog een keer met de leidsters bespreken.

6. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @lola: had je dit al gezien? Jij heb toch bij Jasmijn ook deze pijnstiller gehad?
    http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/1 ... ijk__.html
    De luier kun je in je eigen onderbroek leggen, dus als je vliezen al zijn gebroken. Ik heb toen heel wat kraamverband, onderbroeken en gewone broeken kunnen gebruiken omdat het gewoon overal doorheen lekte. De tip kreeg ik pas na een paar uurtjes :(
    Maar misschien ook handig met autorijden om op je stoel te leggen, haha... Als je baby is ingedaald, dan plonst het er toch niet in een keer uit, dus dan voel je het wel (ik dacht dat ik urine lekte, is een rare gewaarwording) en dan ben je op tijd om maatregelen te nemen.
    Succes morgen bij de gyn.

@melliemel: balen zeg. Wel fijn dat je thuis mag blijven. Sterkte.
    Ik bedoel inderdaad zo'n lijntje, net als een hond ;)
    Een HSG wordt gedaan om te kijken of de eileiders niet verstopt zitten. Ze spuiten contrastvloeistof in je baarmoeder en dit loopt dan via de eileiders in de buik. Ze maken dan rƶntgenopnamen.

@Otje: leuk dat je een baan hebt. Lijkt me wel fijn, 2 uurtjes per dag.

@duckie: Jiri is ook niet zo'n held op het kdv. Hangt erg aan de leidsters en bekijkt zich alles van een afstandje. Hij vermaakt zich goed alleen, zoekt niet echt de drukte van een groep op. Ik denk dat het gewoon het karakter is en waarschijnlijk heeft ze tijd nodig om zich op haar gemak te voelen. Hoe vaak gaat Demi naar het kdv?

Mijn HSG vandaag viel echt mee. Had me er wel druk om gemaakt, had gelezen dat het best pijnlijk kan zijn. Het was wel pijnlijk, maar best te doen. Een bevalling is vervelender :)
    Het was verder in orde en in oktober hoor ik wat we verder gaan doen.

Op het kdv mag Jiri nu oefenen bij de peutergroep. Hij gaat er in november definitief naar toe. Dus nu mag hij ook zijn melk niet meer uit de fles drinken. Is het beleid.
    Uit een tuitbeker drinkt hij zijn melk niet, dus vanmiddag heeft hij geen melk gehad. Baal er wel van. Het lukt gewoon niet, dus had ik zoiets van het komt wel, het maakt mij niet zoveel uit. Maar nu gaan ze op het kdv daar moeilijk over doen. Weet niet wat ik moet doen. Of thuis ook volhouden en dus maar geen melk als hij niet uit de beker wilt drinken. Of dan maar 3 middagen geen melk op het kdv. Ooit zal hij natuurlijk van die fles af moeten, weet ook niet of dat beter gaat als hij wat ouder is en het meer snapt. Is het ook niet verwarrend als hij 's avonds wel uit de fles zijn melk met pap krijgt en overdag alleen uit de beker?

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Saskia: heel veel sterkte met de bedrust. Helaas weet ik hoe het voelt. Toch is het inderdaad het enige wat je kunt doen, want in het ziekenhuis gaan liggen is nog minder prettig. Dus laat je niet verleiden om toch dat wasje even te doen. En hopelijk lukt het jullie om goede opvang voor Orlando te vinden, want de zorg voor hem zal echt juist te veel zijn. pfff....ik krijg spontaan flashbacks als ik je verhaal lees over bedrust. Ik gun het je echt dat het kindje in elk geval door de rust nog effe flink gaat doorgroeien.

Lola: ieder heeft zijn eigen verhaal, maar zo weinig slaap is ook echt funest, dus ook dat is zeker een aandachtspunt in je zwangerschap.

pff die tweede zw.schappen lopen toch zo hier en daar flink minder vlekkeloos dan onze eersten....

Otje: een echte puber dus! sterkte. Laat ons nog even in de waan dat het allemaal mee gaat vallen....:) (enne..ik ga naar Drente)
    en wow een nieuwe baan! toch lekker om even bezig te zijn en vervolgens maar verder zoeken. Heb je nog contacten met het UWV?
    Wat heerlijk trouwens zo'n zelfstandig mannetje op de film...

Noralien: je opleiding klinkt echt tof! maar het lijkt me inderdaad wel zwaar zoveel opdrachten. Het wordt in elk geval flink ontdekken en je kent straks de camera echt van binnen en buiten. Zat net te denken...je had een hele tijd terug aangeboden om de basismap te kopieren voor de zus van Saskia meen ik...Frank heeft uiteraard ook interesse, dus mocht je in de gelegenheid zijn....
    Hoeveel tijdsinvestering staat er eigenlijk voor, want dit klinkt aardig als een bezigheid voor de hele week...

Lies: klinkt als een heerlijke maar vermoeiende dag.

Slingding: harde werker!

Nou dames als jullie gaan bevallen veel succes! en laat het even weten aan mij Slingding, Lola of Noralien, jullie hebben volgens mij mijn actuele gsmnummer....
    Tot over een dag of 10-11!

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Melliemel, jeetje wat schrik ik van jouw bericht :( .
    Zorg goed voor jezelf en je kindje en neem de rust die jullie nodig hebben! Fijn te weten dat 't wel in goede conditie verkeert.
    Heel veel sterkte en lucht hier je hart maar als je dat prettig vindt hoor.
    Dikke knuffel...

Duckie, vervelend dat Demi zichzelf niet is op het kdv. Zolang ze er met plezier heen gaat, zou ik me er niet te veel zorgen om maken. Kindjes zoeken hun eigen weg in een groep en voor sommige kindjes betekent dit dat ze zich wat afzijdig houden. Misschien willen ze eens een stukje voor je filmen zodat je zelf in kan schatten of ze zich wƩl prettig voelt?!

Nynke, Jikke krijgt haar papfles ook uit een tuitbeker. Er zijn tuiten waar dat heel goed mee gaat. Misschien is het een idee voor Jiri?!
    Dan is het idd minder verwarrend en weet hij dat hij niets krijgt als hij niet uit een tuitbeker drinkt. Als ik Jiri was zou ik dan heel snel uit een tuitbeker gaan drinken ;)

Lola, fijn dat je afspraak morgen al is. En na het berichtje van duikster blijf ik gewoon voor je hopen...

Slingding, dus jullie zijn ook al aan't klussen voor de verkoop. Ik hbe hier vandaag ook nog staan verven :D

Lies, vind je je groep wƩl leuk ondanks dat het een heftig groepje is?
    En het klinkt als een actief, maar erg leuk dagje. Beter dan verven ;) .

Jikke was vandaag niet helemaal in haar doen. Ze heeft veel geslapen, maar als ze wakker was zat ze zichzelf een beetje in de weg. Nu ligt ze lekker te slapen. Hoop dat dat tot morgenochtend zo blijft.
    Vannacht was ze ook weer wakker. Ik had zo'n hoofdpijn en was zo moe, dat ik Robert op heb laten staan. Dat gebeurt normaal nooit. ALs hij moet werken, gun ik hem zijn rust. Gelukkig is het bij een kort wakker moment gebleven.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Duckie: is Demi niet gewoon een kindje wat observeert en opslaat in een wat grotere groep. Volgens mij is dat gewoon karakter.

Nynke: als Jiri eens wat minder melk krijgt is niet zo erg geloof ik. Nu is zo'n 300 cc op een dag aan zuivel voldoende, dus ook inclusief toetje en zo. Maar je zou het eens kunnen proberen om gewoon een dag of 5 echt geen fles te geven, denk dat hij dan wel omgaat, zeker omdat hij wel uit andere bekers kan drinken.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Duikster, er staat 16 tot 20 uur voor, buiten de lesuren om (die gemiddeld ook een uur langer gaan duren dan er officieel voor staat).
    Ik denk dat ik daar ook wel aan ga komen. Denk dan aan het uitwerken van de opdrachten en plannen, foto's maken, bewerken en uitprinten. Dit enkele keren om te verbeteren. Daarnaast de werkstukken en presentatie. En in de 15 weken zitten twee toetsen.

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Dan is het maar goed dat Jikke naar het KDV gaat!

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vanaf 21.15 werd het gelukkig eindelijk rustig hier :D Sara was weer lief en inmiddels naar bed. Koen hebben we rond 20.30 nog even uit bed gepakt maar na 21 uur toch maar weer terug in bed gelegd. Hij huilde nog even maar het was snel stil.

Lies: Klinkt als een heerlijke dag! Mmmm lekker hoor pannekoeken. Krijg er meteen zin in!
    Sterkte met je klas.
    Wat doe je voor sport?

Slingding: Succes met de koop/verkoop. Staat jullie huis nu al officieel te koop?

Duckie: Oei, dat was een lang dagje voor jou vandaag.
    Ik kan me voorstellen dat je je een beetje druk maakt om Demi op het kdv maar misschien is ze gewoon een wat stiller meisje in druk gezelschap en daar is natuurlijk op zich niets mis mee. Wel fijn dat de leidsters meedenken.

Nynke: Mooi dat de HSG mee viel. Heb je daar ook meteen de uitslag van of volgt die nog?
    Oei, vervelend dat Jiri geen melk wil drinken uit zijn beker. Ja als je dan toch van plan bent om standvastig te zijn zou ik hem 's avonds die fles ook niet meer geven want anders is het wel verwarrend voor hem. Succes ermee.

Duikster: Veel plezier in Drenthe! Waar zitten jullie ergens?

Noralien: Oei, Jikke toch weer iets onrustig? Koen heeft ook wel eens van die dagen...

Saar: Ik heb inmiddels al slofjes gevonden maar die ebay-winkel is wel erg leuk! Ga 'm opslaan in m'n favorieten.

Morgenmiddag gaat Koen weer naar het kdv. Hij heeft het er op zich goed naar zijn zin (dat is wat ik hoor van de juffen) maar moet toch bij het afscheid telkens heel erg huilen. Echt zielig en ook rot om steeds zo afscheid te moeten nemen. Laatst zei een leidster dat het misschien leuk voor ons zou zijn als zij een stukje filmen van de dag daar zodat wij ook kunnen zien hoe hij het daar heeft. Ik vind het echt een geweldig leuk idee. Had er zelf gewoon nog niet over nagedacht. Dus morgen geef ik de camera mee en dan morgenavond maar met spanning kijken. Ben nu al nieuwsgierig gewoon! :D

Groetjes Otje

13. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @otje: welke slofjes heb jij nu gekocht? Moet ook weer nieuwe, heb nu de bobux. Zijn prijzig en kan de volgende maat alleen nog maar via internet bestellen. Voor het kdv en nu met de winter in aantocht vind ik ze toch wel handig.
    De uitslag was goed. Maar hoe het nu verder moet, krijg ik pas in oktober te horen.

@Duikster: Hij zit met de melk (=wel soja) al op 450 cc per dag. Dus hij krijgt genoeg. Maar hij vindt het erg lekker. Hij weet precies wanneer hij het krijgt en vraagt er dan ook om. Ga anders maar eens een poging doen vanaf morgen. Zal eerst wel drama gaan worden.
    Fijne vakantie.

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nynke: Ik heb slofjes gekocht bij Villa Happ. Ze hebben er van 15 en van 20 euro. De grootste maat is XL en daar zit Koen nu in. Hij heeft nog 1 cm ruimte ongeveer.

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia en Lola:

@Otje: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@Noura: Hoe gaat het met Anissa?

Sorry dat ik verder ff niet reageer. Kom er de laatste dagen gewoon niet aan toe. Zie jullie morgen!

16. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @Otje: die had ik toevallig gisteren in de stad gezien. Ze hebben oxxy, maar XL is daar 13 cm en Jiri heeft nu al 14 cm in de L van bobux. En deze zijn hem nu dus te klein. Ik geloof dat er niet veel slofjes groter zijn dan 13 cm.

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @noralien/duikster/Otje/nynke: Jullie reacties doen me goed, want zo zie ik het zelf ook. Ze heeft gewoon een rustig karakter (ik was vroeger ook nooit de drukste en jeroen al helemaal niet) en vindt het gewoon fijn om te observeren. Maar soms ben ik dan ineens een beetje onzeker.

@nynke: Ben blij voor je dat de HSG goed was! Ik hoop dat het er inderdaad voor gaat zorgen dat het deze maand gaat lukken!
    Ze gaat 2 dagen. Ze hangt op zich niet heel erg aan de leidsters, maar is gewoon een beetje op zichzelf. Gaat liever in een hoekje met de blokjes spelen als dat ze drukke spelletjes doet met andere kinderen zeg maar.
    Wat raar dat het kdv voor jullie bepaalt dat er dus geen flesjes meer gegeven worden. Vindt dat toch eigenlijk een keuze van de ouders.
    Demi drinkt trouwens op het moment ook heel slecht haar melk en daar baal ik ook van.

@Duikster: veel plezier in drenthe!

@otje: Leuk dat ze een stukje van Koen gaan filmen. Ik zou het ook rot vinden als hij steeds zou moeten huilen bij het afscheid, maar waarschijnlijk is het dan ook snel weer over?

18. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik heb Noura eergisteren een mailtje gestuurd met de vraag hoe het met haar was, maar ik heb niets meer gehoord. Hoop inderdaad dat alles goed gaat met Anissa.

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

lola; je hoeft je niet te schamen hoor, is begrijpelijk dat je er doorheen zit en snap het wel denk ik hoe je je zal voelen lijkt me ook zwaar allemaal dus duim voor je vanmiddag. ik krijg een brok in mijn keel door het berichtje, vind het heel lief :)

otje; ja jij hebt dubbel puberteid nu he?! zal wel zwaar zijn zo

lies; ze bekijken het dus per week, en mocht er vordering in komen mag ik bwv na een week of 3 wel weer wat meer dingetjes doen ofzo maar iig moest ik echt min 2 weken volledig rusten en dan gingen ze kijken zeg maar hoe en wat. en gaat het dus minder, dat is de keerzijde, word ik alsnog opgenomen. maargoed daar ga ik niet vanuit want we doen ons best hier zeg maar, het beste voor de kleine.
    enne vroeg naar bed vanaav he ;)

slingding; mag ik vragen hoe dat bij jouw is gegaan? mijn geheugen laat me ff in de steek nml :oops:
    ja als je dan toch hebt besloten om voor een huis te gaan is het heel begrijpelijk dat je op zoek blijft gaan

duckie; ja het is echt ff flink balen maar ben blij dat ze er nu achter zijn gekomen en dat daarmee flink gecontroleerd word, ook mbt vroeggeboorte
    ik zou als ik jouw was idd ook gwoon je bezorgdheid uiten hoor, persoonlijk denk ik dat het niet heel erg is dat demi 'stil' is maar vind het een goed plan dat ze wat meer 1 op 1 gaan doen, is denk ik wel bevordelijk voor demi

nynke; nu je dit verteld, mijn vriendin haar zus, heeft dit idd ook gehad(ze heeft endometriose, en dit was allemaal losgebrand, en zit nu dus in de fase iui)maar fijn te horen dat jouw hsg vandaag goed was :)
    ik gebruik hier ook nog een fles en moet zeggen dat het meer gwoonte is dan dat ik mbt melk wat heb uitgeprobeert ;) ja uit een beker drinkt hij gwoon niet veel, moet het hem ook afleren zeg maar maar heb hier gelukkig nog een half jaar de tijd voor hij naar de peuterspeelzaal gaat :)

duikster; thnx voor de tip, ik ga iig mijn best doen om zo min mogelijk te doen, en ga zo bellen ivm huishoudelijke hulp.
    veel plezier verder met je gezinnetje as

noralien; thnx, he balen zeg, lijkt me verschrikkelijk als je zo vaak last hebt van hoofdpijn ook zeg. hoop iig dat jikke vanacht beter slaapt voor jullie beide

saar; leuke site zeg, ik zit zelf in dubio wat ik wil voor orlando, slofjes of slofjes met een hardere zool.....ja het was zeker schrikken maar heb gelukkig een hoop hulp om me heen.

en natuurlijk de mentale steun van jullie waar ik jullie heel dankbaar voor ben

otje; is idd een heel goed idee zeg, leuk hoor ben benieuwd het zal je wel op je gemak stellen denk ik

duckie; nou idd was ook al erg benieuwd naar een verslag van noura mbt anissa, jeempje mss ligt ze wel in het ziekenhuis :cry:

nou ik ga hier nu dus weer even naar de bank om te rusten en huishoudelijke hulp regelen

gr saskia

Deel Deze Pagina