hi hi, slingding; nee is idd balen maar ga me maar eens beetje verdiepen in stuitbevalling en keizersnede, want daar ga ik dan nu maar vanuit dan kan het alleen maar meevallen mocht hij zich nog bedenken eve; ahhh nu fynn aan de diarree, hoe heeft hij het vannacht gedaan? vales; he toch nog niet weg, wat hardnekkig zeg wel balen maar aan de andere kant leuk dat je de gyn hebt die wessel heeft gehaald. orlando was 2265gr en 43 cm lang met zijn geboorte op 36wk2dg. en vwb keizersnede, weet ik dus nog niet vraag het volgende week aan gyn wat het meest veilig is voor de kleine maar denk dat zij mij ook een vaag antwoord gaan geven als zijnde bv, hangt van de conditie van jouw en het kind af ofzo, ik ga me iig beetje verdiepen hierin en dan mss zelf een beslissing nemen ofzo. melvin zij gelijk nou dan word het een keizersnede toch? hij had zoiets een stuit doet veeeeel meer pijn noralien; he bah, vervelend van je baal dag, dat afspraakje bij de vk maakt wel weer het een en ander goed lijkt mij? ik ben errrrug benieuwd hoor nog 2 weekjes wachten, vertel je het hier ook gelijk? lola; nee ik zal ook vast nog wel weer dipjes krijgen hoor mbt zoals het nu allemaal loopt maar voel me nu weer opgelucht en met een instelling ik zie wel hoe het nu allemaal loopt, want momenteel loopt niets meer zoals verwacht wat goed zeg dat emma het nu al zo goed doet, voor jezelf qua stuwing ff wat minder maar zo te horen gaat verder alles supervoorspoedig he? lekker hoor echt fijn voor je lianne; nee dat geloof ik gelijk hoor maar had in eerste instantie dit keer zoiets van nu gaan we iig voor de 37 weken en lekker gelijk genieten van de kleine, maar dat heb ik dus al naast me neer gelegd. zo zie je maar hoe ze kunnen zijn he. maar vreemde ogen dwingen meer af dan de bekendste he?! goed van je dat je het allemaal zo ingrijpend aanpakt dan kan het niet anders dan slagen joh, ik heb 'vroeger' ook gerookt, ben na 3 pogingen(zelf) wel gestopt. echt accuut alle keren hoor, de 1e keer dat ik stopte was meer omdat andere zeiden dat het me niet zou lukken(ik rookte toen 1 pakje marlboro 100's per dag en 2 pakjes shag per week ) na een jaar weer begonnen, volgende keer dito en laatste keer tot op heden gestopt. en moet zeggen ik vind het nu echt smerig om in de rokerslucht te staan of erachter te lopen, maar hoor dit vaker van mensen die gerookt hebben dat die de ergste zijn(qua zeiken over... 8) ) maargoed verder respecteer ik iedereen hoor, ook degene die roken slingding; dat is wel begrijpelijk hoor dat het spannend is, lijkt mss net op een nieuwe baan waar je voor het eerst heen moet, toch? een ander team etc? bianca; ja het lukt me aardig zo, en idd ik ben super blij dat ik zoveel hulp om me heen heb hoor. spannend dan ff voor je en als er een scheurtje in je maniscus zit wat doen ze dan? eve; ohh blij te horen dat fynn het vannacht wel goed heeft gedaan. enne denk dat het mss ook aan de weerstand momenteel ligt, zelf geef je al aan dat je mentaal en fysiek niet helemaal lekker in je vel zit en dat kan natuurlijk ook zorgen voor minder weerstand, mss beetje herfst/winter dipje? zijn meer mensen die hier erge last van hebben hoor otje; dit vind ik zelf een eng idee, een draaipoging, maar daar zullen we het vast as donderdag over hebben, ik was gisteren trouwens voor de echo/flowmeting en ctg, dus niet voor een controle, heb nog een paar 'bewerkte'(door mezelf ) foto's die ik graag ff wil showen. mijn zus heeft de foto's gemaakt gisteren, en zoals je kunt zien. zou je niet zeggen dat de kleine een groeiachterstand heeft gr saskia
Wauw Saskia, wat een mooie foto's! Ik vind vooral die eerste héél erg mooi . Wat fijn dat de echo goed was. Wel ontzettend balen dat je kleine ventje in stuit ligt. Hoop dat ie nog vanzelf draait [-o< . Mijn schoonzusje is "gewoon" bevallen van haar kindje die in stuit lag. Ze woog 6 pond en was er in 2 minuten persen uit. Totaal duurde de bevalling 5 uur (2e kindje ook). Zegt natuurlijk niet zo veel, het is bij iedereen anders. Maar misschien fijn om te horen dat het niet altijd een probleem is. En ja hoor, iedereen mag straks weten of het een jongetje of meisje is. Noura, Wat goed om te horen dat het met Anissa beter lijkt te gaan. Wordt er echt helemaal blij van . Slingding, hoe zit het dan met je eczeem? Wordt daar rekening mee gehouden als je overdag gaat werken? Lola, Emma nu al doorgeslapen . Lekker hoor! En je brengt pijnlijke (en verdrongen) herrinneringen bij me boven met verhalen over stuwingen 's nachts. Zie mezelf ineens weer liggen met BH, 4 borstcompressen en ton mijn middel in de melk Enne, wat mij betreft....foto's, foto's, foto's Lianne, het klinkt wel erg heftig. Kan me voorstellen dat je dit in combinatie met een nieuwe baan waar vanalles speelt, te veel wordt. Ik herken er wel één en ander in hoor. Jikke heeft ook zo haar periodes. Jikke heeft het nu dus al een paar dagen op de katten gemunt. Dat ging altijd heel erg goed, maar nu doet ze niets liever dan ze slaan of wegduwen . Voel me net een politieagent. Heeft helaas weinig effect, wat ik ook doe, ze doet het 5 minuten later gewoon weer. Vanmorgen om 5.30u meldde ze zich weer. Niet mijn tijd hoor!
Saskia: Wat een mooie foto's zeg! Die met Orlando er bij zijn echt heel mooi en vooral die ene waar je de buik ziet met jullie handen die vind ik echt heel lief! Noralien: Oei, lastig als ze niet luisteren. Koen vind onze katten ook steeds leuker! Alleen ze zijn nogal bang dus rennen normaal direct weg als Koen in de buurt komt. Maar laatst was het hem toch gelukt om een staart te pakken te krijgen! Hij hield 'm echt stevig vast. Vond het wel zielig maar moest ook een beetje lachen om Koen zijn gezicht want hij keek echt heel verbaasd! Vraagje aan jullie: We willen graag in februari (carnaval in Limburg) een midweek of weekje weg. Waarschijnlijk blijven we gewoon in Nederland of misschien net iets erbuiten (Belgie/Duitsland). Heeft iemand nog tips voor een leuk park? Naar Drenthe willen we nu liever niet want daar zijn we afgelopen zomer al geweest. Groetjes Otje
kon het niet laten deze ook nog te delen met jullie thnx iedereen voor de complimenten, noortje ik vind idd die eerste ook het mooist, vandaar die als eerste en vind het idd een lekker idee dat het dus ook 'makkelijk' kan gaan met een stuitbevalling..... otje; wij hebben het idee om naar belgie te gaan naar centerparcs......ff kijken hoor...erperheide http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/ ... eoordeling vrienden van ons zijn er nu heen en daar horen wij weer van of het echt zo leuk is als er omschreven word, zij hebben 2 kleine kids....maar mij lijkt het iig erg leuk, wie weet voor jullie ook? gr saskia
Ben een beetje bezorgd om Duckie. Ze zou vandaag komen, maar hoor er niks van. Ze reageert ook niet op m'n sms'en...
saar: wat vervelend... kan je haar niet op het thuis nummer bellen? Ze is ook gisteren niet op het forum geweest toch?
Saskia: Bedankt voor de link. Ik zal eens kijken op die site. Saar: Hmmm das vreemd zeg dat je niets van Duckie hoort. Ik heb ook haar thuisnummer. Zal ik je dat even pb-en? Groetjes Otje
Saskia: Heb net het park bekeken en het ziet er leuk uit maar vind het echt verschrikkelijk duur. Wij willen dan met de carnavalsvakantie gaan en dan maken ze het natuurlijk wat duurder in de schoolvakanties. De goedkoopste 4-persoonsbungalow is 879 euro!
otje: deze vakantie is altijd erg duur arno en ik zijn ooit naar dat park geweest in een 2 pers. huisje , nou het steld niks voor maar je betaald je overal blauw.