December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Otje: Het is toch hartstikke fijn dat jullie financieel in de gelegenheid zijn om te kiezen voor het fulltime moederschap? Ik zou er voor mezelf niet aan moeten denken, zou gillend gek worden denk ik. Maar een ieder moet doen waar hij/zij zich het beste bij voelt. Ik vind het wel een heel goede zet om erbij te gaan studeren, dat vergroot je kansen straks op een leuke baan alleen maar...

@Slingding: We hebben een heel lieve kraamhulp gehad. Ze had soms wel de neiging om dezelfde adviezen drie keer te geven (vooral wanneer het over borstvoeding ging), maar het feit dat ze werkelijk stapelgek op Jasmijn was, maakte dat meer dan goed. Ik vond het fijn dat ze er was, maar het is ook fijn om weer onder ons te zijn...

@Vales: Ik heb het verhaal gelezen ja. Er heeft een link gestaan naar de Hyves-pagina van de betreffende persoon, maar die is helaas door de moderators weggehaald. Ik vind het nogal zielig, eerlijk gezegd... :( (en dan bedoel ik met zielig niet dat ik medelijden met diegene heb...)

@Duckie: Wat een dag, die cursusdag! En wanneer je dan toch al niet fit bent... :rolleyes:

@Eve: Smullen hoor... die foto's van Fynn! Ik denk dat Jasmijn Avifauna ook wel leuk zou vinden, ze is namelijk helemaal gek van 'pietjes'... :D

@Irma: Ik heb 59 uren kraamzorg gehad. Maar de vakantieperiode is nu toch wel voorbij...?
    Inderdaad een gek idee: Onze uitgerekende datums lagen erg dicht bij elkaar en nu heb ik het al achter de rug. Op mijn uitgerekende dag liep ik te shoppen met mijn baby... :D
    En wat je aanzoek betreft: Ik had zoiets natuurlijk wel gedacht, maar wilde toch graag het naadje van de kous weten... ;)

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Whahahaha...sorry Irma, maar moest echt ontzettend lachen om je verhaal over het aanzoek. Maar oke, het is wel origineel. Ik heb zoiets iig nog nooit eerder gehoord :) .

Otje, klinkt goed, zoals jullie de keuze hebben overwogen...wel of geen derde! En lekker dat je straks van Koen kan genieten zonder de druk een baan te vinden.

Noura, hoe gaat het nu met Anissa. Hoop dat ze de opgaande lijn vasthoudt en het alleen maar beter met haar gaat!

Cynthia, spannend allemaal. Ben ook wel nieuwsgierig of er wel een tegenbod is gekomen.
    Denk je dat jullie uit de vraagprijs gaan komen of moet er een stuk overbrugd worden?

Lola, ik heb je gister nog gesproken. Echt fijn dat het zo goed gaat allemaal. En ik zou idd ook eens naar de steopaat gaan. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
    Ik heb zelf met mijn compactcamera altijd alleen maar op automatisch gefotografeerd. Maar als je de belichting handmatig in kan stellen (zonder flits), kun je de grijskaart wel gebruiken. Je houdt de grijskaart voor het onderwerp beeldvullend in beeld. Dan stel je de belichting in en houdt deze vast als je het onderwerp fotografeert.

Nynke, AUW!
    Maar als dit pas je eerste mishandeling is, loop je nog een beetje achter op mij. Jikke is ook niet altijd even handig ;) .

Eve, mooie foto's / collages heb je weer gemaakt. Ik vind dat je altijd zón mooie plaatjes schiet, en dan die mooie blauwe ogen van Fynn....

Duckie, kan me voorstellen dat je geen fut hebt altijd te reageren.
    Ik hoop echt dat Demi snel weer "de oude" is.

Wij zijn gisteren lekker een dagje naar de dierentuin in Amersfoort geweest. Vind dat zó'n mooi park!
    Jikke was de hele tijd lekker vrolijk en vond alle diertjes even mooi en lief (zelfs de houten dierenfiguren van Dick Bruna :D ).

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Irma dat snap ik wel maar toch zou ik er gewoon niet voor kiezen maarja dat is gewoon persoonlijk ;)
    Johan vroeg mij ook ten huwelijk in bed wij lagen alleen in bed en waren niet bezig :) ik dacht eerst ook dat hij het niet meende omdat hij altijd zei dat hij niet wilde trouwen.
    Hij wil niet in de belangstelling staan en ja dat doe je toch als je gaat trouwen.

@Noralien wat leuk zeg dat jullie naar de dierentuin zijn geweest :D

@Duckie pff wat erg zeg snap dat je dan geen fut hebt om hier te gaan reageren en schrijven.

Waar is dat topic nou gebleven van die Hyves? weet iemand dat?

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Was ook al aan't zoeken, maar kan het niet vinden.

5. Vreemd... ik zie het topic ook niet meer in 'de lounge' staan... :(
    Iemand van de septembermama's heeft de link naar de betreffende hyvespagina geplaatst. Ik heb hem als 'niet oké' aangemeld...

@Noralien: Het is absoluut geen ondankbaarheid hoor, maar ik vond bij de andere septembermama's de banner met teksten als 'X is 4 dagen oud' zó schattig, dat ik voorlopig weer even overschakel op een ticker banner...

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    De kopende partij heeft een tegnbod gadaan maar dit is nog niet in de richting wat wij voor willen geven dus, we gaan vandaag vrolijk verder met de onderhandeling.

zo naar mijn werk toe, het is best wel spannend.

over die topic,
    ik heb ook geen bericht er van gehad dat er een nieuw bericht geplaatst was.
    Ik denk dat ze de hele topic weg gehaald hebben omdat iedereen namen en links ging plaatsten.
    Het het assiosiaal en ziekelijk (van de mensne die het doen.) dat mensen dit doen maar je hebt vanuit het oogpunt van dit forum toch met privacie regels te maken.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de tijden van noortje en lola haar bericht is vreemd.
    (lijkt een uur voor te lopen)

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi

kom vanmiddag ff kijken ga nu weer liggen, maar wil deze link even met jullie delen weet niet of hij het doet....is van gisteren met mijn zussen(zus foto's gemaakt, heb ze zelf weer bewerkt, en zusje samen met mij op de foto, we schelen 9,5 week qua zw.schap)
    http://rhanibanani.hyves.nl/album/15787 ... nden/K_dJ/

gr saskia

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    bianca heb het stukje gemaild naar je hoop dat ik het juiste mail adrse had

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Ik vind Sara's nieuwe laarzen erg mooi! Ze lijken een beetje op degene die ik voor mezelf heb gekocht :D Landal Sonnenberg lijkt me een prima park. Ik wil best mee hoor ;) En wat goed dat jij en Steef zo'n weloverwogen besluit hebben genomen! Nu nog ff een paar maandjes werken voor wat extra centen (leuk voor de vakantie :D ) en dan lekker moederen en studeren. Ik vind je een topper (zou het zelf nml niet kunnen)!

@Duckie: Rustig aan! Haha, wat moet dat een grappig gezicht zijn geweest dat Demi schrok van de apen :)

@Irma: Jammer dat er geen camera bij was.... ;) :D Maarre...hoe ga je dit later aan je kids vertellen? ;)

@Saskia: Ik zie helaas geen foto...

Vind het overigens ook lullig dat iemand foto's jat op Hyves en ergens anders plaatst. Maar kan me er toch niet echt druk om maken hoor. Dat heb je nou eenmaal met internet. Dan kun je beter in een hutje op de hei gaan wonen ;)

Hier alles wel weer z'n gangetje. Ben nog niet echt de oude maar dat komt vanzelf wel weer.

Zaterdag willen we met opa & oma een dagje weg. Twijfelen tussen Dierenpark Amersfoort, Apenheul, Ouwehands of Burger's Zoo. De meeste stemmen gelden...dus kom maar op!

O ja, waar kan ik een skinny jeans kopen?

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saskia|: ook weer hele mooie foto's.

zo ik heb gewerkt.
    het is zo raar om daar overdag rond te lopen.
    maar ik heb het gered al ben ik wel erg moe en ga ik zo even rusten.
    (lijk wel bejaard)
    kailynn is naar het kdv.

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve ik heb nog een kortingsbon liggen voor dierenpark amersfoort 50% korting voor maximaal 5 personen.... gekregen bij de zeeman..."moet" ik hem opsturen?

ik zou zelf dan kiezen tussen amersfoort of burgers zoo...
    wij willen ook wel een keertje naar de apenheul hoor maar dat is meer omdat Teun helemaal leip van apen is... :)

Slingding zeker vreemd zou het zijn en dan ook nog overdag...rust lekker uit dan kan je er weer tegen als je meidje straks er weer is...

zou zo nog ff wat foto's spamen van gister van de kinderboederij en de speeltuin ernaast..

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    op de houte trein midden in de kinderboederij

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    net zo als de beestjes lekker klimmen

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    oeps zijn er wel een boel

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    samen met papa is het beter

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    veilig van d eglijbaan

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hij was wel hoog.....

zo wel weer ff genoeg Teun ;)

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ben ik weer ff, ben nu aan het eten en ga dan weer naar boven, kan ik dus nu ff bijlezen en reageren, :)

nynke; ahhhh mensen zullen je wel raar aankijken op straat ;) vooral als je er dan bij zegt dat jiri dit heeft gedaan 8)

lola; dat klinkt idd erg leuk, dit is iig iets wat ik ga onthouden :)
    wat super zeg dat emma zo goed op de sab simplex reageert, ik ga dt zekr ook proberen mocht het bij deze kleine man zover zijn. ik had abc dolpinus maar dat werkte niet optimaal, nu moet ik erbij zeggen dat het bij orlando meespeelde achteraf gezien natuurlijk dat hij een liesbreukje had wat wel degelijk pijn heeft gedaan ten tijde van...
    kan me voorstellen dat jasmijn daarom onrustig slaapt(door de gebeurtenissen) hopelijk is ze hier snel vanaf.
    enne dat is lekker zeg alweer op je eigen gew, voel je je er wel goed bij? omdat je het zo aangeeft als zijnde dat je het niet normaal vind? het is idd niet 'gebruikelijk' 8) maar wel onwijs lekker natuurlijk. hoeveel kilo's was je in totaal bijgekomen?

eve; wat een leuke collages zeg, fynn krijgt nu een smaller koppie he?! echt een peutertoetje schattig zeg en die laatste is echt lieff

otje; leuk joh die laarzen daar zal ze trots op lopen.
    lekkerrr zo uitslapen zeg en dan koen nog zo lang 's middags slapen heerlijk hoor, het landal park ziet er goed uit zeg.
    goed dat jullie een besluit hebben genomen omtrent evt 3e kindje, wie weet wat de toekomst verder brengt. en vwb werk... :) ....vind het wel grappig zo te horen hoe je met je werk ed bezig bent, en nu zoals je beschrijft over de planning klinkt goed en idd heb je meer keuze om dan te zoeken en meer tijd als koen naar school gaat, en voor die tijd kun je lekker genieten

duckie; jeetje wat een drukke dag heb jij gehad zeg, kan me voorstellen dat je erg moe was.
    veel afspraakjes omtrent demi nu, maar hopelijk na de evt operatie hoeft ze niet meer zo vaak en is ze minder ziekjes toch? ;)

irma; :) :) origineel is het zeker volgens mij :)

noralien; ohh ben erg benieuwd, as zondag gaan mijn zwager en zus er heen en nemen dan orlando mee, mijn nichtjes vinden dit ook helemaal geweldig(gaat echt onwijs leuk met hun drietjes :) ) ik heb het doorgegeven dat het een mooi park is, hun zijn er nog niet geweest en mijn zus had vrijkaartjes hiervoor. leuk dus

slingding; heb het al via hyves gedaan maar bij deze doe ik het nog eens, onwijs lief kaartje en berichtje hoor, lief van je :)
    spannend voor jullie nu dus...

tja vwb de hyves, kunnen alleen mensen die vrienden zijn via de hyves kijken dus ik ben aan het uploaden bij photobucket en zal er zo een paar spammen, voor alle foto's die ik op hyves heb staan kunnen degene die nog 'vriendjes' willen worden zich natuurlijk ff aanmelden ;)

eve; ik ben in amersfoort nog nooit geweest en de andere parken, moet je nagaan we zijn in rhenen geweest maar weet ff niet hoe deze heet :oops: qua dierentuin, moet wel zeggen dat ik dit een leuke dierentuin vond maar de speeltuin was voor het mooie voor fynn en orlando zijn leeftijd iets te 'groot' qua speeltoestellen dan zeg maar, je moet hem echt met alles dan helpen zeg maar

slingding; helemaal weer wennen zeker dan he?

janette; ze zijn erg leuk, leuke speeltoestellen ook :)

nou ik ga ook ff beetje spammen volgens mij kan ik er een plaatsen en voor de liefhebbers kunnen dan de rest via 1 foto bekijken toch?

gr saskia

Deel Deze Pagina