December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

en eve.....wat word het van mijn zusje? :)

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi,

Zooo, eventjes rust hier nu. Koen was vanochtend al om 7 uur wakker. Steef hoefde pas later weg want die moest vandaag voor zijn werk naar Amsterdam met de trein. Koen en ik hebben hem vanochtend op de trein gezet en uitgezwaaid. Koen vond het echt prachtig! :D Einde ochtend heb ik Koen naar het kdv gebracht en ben zelf even flink wat boodschappen gaan doen met de auto. Heb zowat alles al binnen voor de rest van de week. Lekker handig, dan hoef ik niet zo veel te halen te voet of met de fiets.

Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties trouwens! Ik kijk er zelf ook erg naar uit eerlijk gezegd. En eerlijk gezegd moet ik toegeven dat het ook best wel eens misschien zo zal zijn dat ik Koen eventjes beu ben ;) maar mijn ouders wonen in de buurt en die nemen Koen ook wel eens mee dus heb ik toch even tijd voor mezelf. Ook ga ik Koen van de week aanmelden voor de peuterspeelzaal. Waarschijnlijk kan hij dan na de zomervakantie er heen.

Oh heb trouwens nog even ander nieuws over werk! :) Jullie zullen wel denken: He :(: :rolleyes: Nou, ik zag vorige week op de site van een uitzendbureau dat ze een baliemedewerkster vroegen voor op het postkantoor in Venlo voor 20 uur per week. En dat leek me eerlijk gezegd wel heel erg leuk (leuker dan post bezorgen) dus gesolliciteerd. Nu werd ik net terug gebeld en heb morgen een gesprek bij het uitzendbureau en dan misschien woensdag al op gesprek bij het postkantoor! Ben benieuwd. Tis sowieso een tijdelijke functie want dat postkantoor gaat einde dit jaar dicht (net als velen postkantoren :) :(: )

Duckie: Zo heej, je hebt het maar druk zeg met de afspraken in het ziekenhuis voor Demi. Gelukkig ging het goed.
    Oei, wat vervelend dat ongeval (en die file).
    Gezellig dat jullie naar Overloon zijn geweest. Wij moeten ook weer eens. Tis al best lang geleden dat we geweest zijn en tja... dit jaar kunnen we nog voor niks zeg maar.

Irma: :) Moest ook wel lachen om het aanzoek van John. :)

Noralien: Wat leuk dat jullie het naar je zin hadden in Dierenpark Amersfoort en mooi om te horen dat het er zo leuk is. Wij gaan er waarschijnlijk in de herstvakantie heen. We hebben namelijk nog vrij kaartjes.

Slingding: Succes met onderhandelen! De aanhouder wint ;)
    Geniet van je rust! :D

Melliemel: Echt heel erg leuk, die foto-shoot met je zwangere zus! Prachtige foto's hoor. En eerlijk gezegd zie je die 9 weken verschil helemaal niet goed hoor. Lijkt net ongeveer gelijk qua buikjes! Mooi hoor!

Eve: Nu ben ik wel benieuwd naar jou laarzen! Die van Sara zijn trouwens van Geox. Die van jou ook toevallig?
    Zal met Steef overleggen of hij het goed vind dat jij en Fynn met ons mee gaan naar Duitsland ;)
    Leuk dat je zaterdag een dagje weg gaat. Apenheul is vrij klein en heb je na 3 uurtjes (of sneller?) wel gezien dus daar zou mijn keus niet direct heen gaan. Ouwehands en Burgers Zoo zijn beiden erg leuk. Amersfoort ken ik (nog) niet. Wij gaan er in oktober heen.

Janette: Wat een leuke foto's van Teun op de kinderboerderij! Het ziet er echt heel mooi uit daar.

Zo, ik ga nog maar eens wat in huis doen. Tis nodig zeg maar. En heb ook nog een groooooote berg strijk liggen. Vrijwilligers mogen zich aanbieden! :)

Groetjes Otje

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    boven is mijn buik onder is mijn zus d'r buikje

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    links moi, rechts mijn zusje

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    beetje gek doen...

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Janette, dankjewel voor de moeite! Superfoto's van Teun.

Melliemel, heb net je foto's bekeken. Ik vind dat je zus ze erg mooi gemaakt heeft, m'n complimenten.

Verder lees ik wel mee, maar heb ff weinig fut om te reageren. Heb sinds vannacht buikgriep en kan nog geen slokje drinken of het komt er langs boven weer uit. Lynn en Gijs zijn opgehaald door opa en oma, dus ik duik zo m'n bedje in.

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Eve, zéker weten dierenpark Amersfoort :D .
    Wij gaan daar regelmatig heen terwijl Artis voor ons veel dichter bij is. Het is gewoon ontzettend mooi aangelegd. Zo hebben een aantal verblijven een glazen wand zodat de dieren (beren, tijgers) echt "tegen je aan kunnen gaan staan. En een héél lief tijgerwelpje...
    En Rhene....dat is ouwehands.
    De apenheul is voor mij heel lang geleden, dus daar kan ik niets over zeggen.

Lola, geeft niet hoor, van de banner. Ik heb hem gemaakt voor de tijd dat je zelf nog geen zin, tijd of fut had om 'm te veranderen, niet om hem heel lang te gebruiken.

Janette, wat is Teun al groot zeg. Lijkt wel een kleuter in die trein, stoere vent hoor.

Slingding, zal idd wel anders zijn, overdag werken. Vind je het wel leuk?

Melliemel, gave foto's weer. Ik heb ze op je hyves gekeken, je zus heeft haar best weer gedaan.

Zo, de foto's van het huis zijn genomen. Dat hebben we achter de rug. Ons huis gaat morgen of overmorgen al in de verkoop.....Spannend!
    Hoop eerlijk gezegd niet dat er té snel mensen komen. We moeten nog wat kleine dingetjes doen.
    4 oktober is nationale openhuizendag. Daar willen we wel aan mee doen. Vooral omdat het zo laagdrempelig is. Mensen kunnen dan meerdere huizen op een dag bekijken zonder bij een makelaar langs te gaan. Ben benieuwd...

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Dat maakt de keuze dan wel heel makkelijk! :D Wil de bon graag hebben (als je zeker weet dat jullie em niet gaan gebruiken)! Fynn is ook dol op apen maar mama niet zo dus ik denk dat we Apenheul toch maar ff overslaan ;) Wat een lieve foto's van Teun. Vind het zo leuk dat hij altijd zo vrolijk lacht!

@Saskia: Fynn heeft idd een smaller koppie (maar geen smaller buikje ;) ) Ik vind dat hij met de dag verandert. En mensen die hem een tijdje niet hebben gezien vinden dat helemaal. Wel grappig hoor. Lastig om te zien wat je zus krijgt omdat ik niet weet hoe ze eruit zag voordat ze zwanger was. Maar m'n 1e ingeving is een meisje :D Erg mooie foto's trouwens. Super voor later! Enne...je mag je zus (de fotograaf dus ;) ) best een keertje naar Den Haag sturen... :D

@Otje: Vandaar! Mijn laarzen zijn ook van Geox :D En weeeeer ander werk...tjongejonge...nu moet je ff ophouden hoor :) ;) Ga weer voor je duimen!

@Bianca: Beterschap! Hoop dat je zometeen goed kunt slapen!

@Noralien: Okay, ik ben overtuigd! Amersfoort here we come :D

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bij ons worden morgen de foto's van het huis gemaakt.....
    ha, ik lig niet op bed want ik bedacht dat het mooiste beddengoed nu aan de lijn hangt te drogen dus dat moet er straks weer op voor de foto's
    verder ga ik kailynn haar kamer zo even een beurd geven, nu kan het en ligt ze niet op bed oid.

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Kan iemand me nog ff snel uitleggen hoe ik een foto verklein naar 10 kb (dus niet qua aantal pixels)?

Enne...niemand hier met een skinny jeans (behalve Lola)?

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saskia wat een gave fotos zeg! ik gok op een meisje, weet niet waarom, kwam als eerste in me op
    maar echt super die fotos!

verder ook weer erg leuke fotos van teun en fynn!

otje wat een mooi laarzen hebbenjullie gevonden. wij moeten hier ook nog op zoek.
    aangezien ze nu steeds meer een eigen smaak krijgt en niet met rare dingen wil lopen zal het nog wel zoeken worden.
    had ik trouwens al verteld dat ze pas geleden ongesteld voor het eerst is geworden. vind het zo`n raar idee, mijn kleine meisje, de tijd gaat te hard denk ik wel eens

spannend cynthia het zoeken van een huis. wij hebben van de week een brief gekregen dat we ons huis kunnen kopen, we huren nu namelijk.
    hoe en wat verder krijgen we nog te horen.

anissa heeft zaterdag iets een terugval gehad, maar we hebben doorgezet en gister ging het al weer beter. eind v.d. middag een huiluurtje van 5 tot 7 en daarna is ze als een blok gaan slapen, en ik kreeg haar niet eens wakker voor de laatste voeding. heb haar uit bed gehaald en alles, maar nee hoor. dus heb haar weer in bed gedaan en ze kwam om half 4 weer.

nu nog wat streken die safouane heeft uitgehaald de laatste dagen
    omdat hij steeds naar buiten wil kijken hadden we het bed wat verplaatst zodat hij niet zou proberen te gaan klimmen op de rand van het bed.
    toen heeft hij besloten het behang van de muren te gaan trekken :(

volgende dag, kwam ik binnen en stond hij in zijn blote bips, hij had alles uitgedaan, en een grote plas gedaan op het randje van het bed.....

beddengoed eraf halen vind hij ook heel erg leuk, ik niet

ben benieuwd wat er nog meer te verwachten valt

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Melliemel: Ik zou ook een meisje zeggen bij je zus. Vind dat haar buik ronder is dan die van jou en bij rond zeggen ze vaak meisje, toch? Gaat ook niet altijd op natuurlijk. Weet ze trouwens wat het wordt of houd ze het geheim?

Bianca: Oei, vervelend dat je ziek bent. Fijn dat de kids bij opa en oma kunnen blijven. Veel beterschap!

Noralien: Succes met de verkoop! Spannend hoor.

Eve: Haha ja, ben nogal wisselvallig he?
    Das toevallig dat je ook laarzen hebt van Geox!
    Heb geen ervaring met een skinny jeans.

Noura: Ja hier ook een heeeeele duidelijke eigen smaak. We hadden in Venlo al heel wat laarzen gezien en veel die ik leuk vond maar zij niet. Uiteindelijk ietsje verderop geslaagd en deze vonden we allebei erg leuk gelukkig! :D
    Ooh je dochter al ongesteld! Ja dan gaat het hard zeg. Hoe oud is ze ook weer? Sara is nu 10 jaar en 9 maanden... ben benieuwd hoe lang het nog zal duren... (hoop nog even ;) )
    Ooh Safouane lekker aan het streken lees ik. Dat is minder leuk :( Slaapt hij nu trouwens in een peuterbed of ledikantje?

Groetjes Otje

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve ik heb 2 bonnen dus ik kan er 1 missen...hahaha om nou met 10 man op pad te gaan......
    enne de hema heeft woensdag een extra koopavond met extra korting.... ook op de internetsite.....wie weet is het weer opvoorraad....

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    :oops: :oops: pak net de bon... is het toch ouwehands dierenpark in Rhenen.... :oops: :oops:
    maar stuur hem toch naar je op.....

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Gelukkig dat het over het algemeen toch beter gaat met Anissa! En hoe oud is Maysa eigenlijk? Lachen die Safoune :) Hier is het behang ook niet meer heel. Maar alle uitdoen en plassen op de rand vh bed is toch wel heel apart :D

@Janette: Kreeg ook een email vd Hema. Zal morgenavond es kijken...alhoewel ik eigenlijk geen geld meer uit mag geven van mezelf...Oh, Ouwehands is ook prima hoor. Korting is altijd aantrekkelijk ;)

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha eve is niet leuk, het was zo tussen de matras en rand van het bed doorgelopen, alles nat.
    maysa word begin januari 12
    dit jaar is haar laatste jaar basisschool

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oh das handig te onthouden voor mij dat ze 1 jaar ouder is dan Sara. Die wordt half januari 11. ;)

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hebben alle hemas dat?

Deel Deze Pagina