gaat net de bel staat er een leuke man aan de deur met een mand in zijn handen. vraagt of ik Janette ben... ik ja.... heb ik dus een prijs gewonnen met de prijsvraag van Margriet....allemaal spullen van uncel bens win nooit wat maar nu dus wel
Van de trap gevallen soms... ? Er zijn maar weinig ziekenhuizen waar ze de verschillende afspraken allemaal achter elkaar maken. Volgens mij doen alleen de speciale kinderziekenhuizen dat. Het zou inderdaad handiger zijn als ieder ziekenhuis zo zou werken... @Eve: Ik vind Ouwehands wel een leuke dierentuin. Maar onze favoriet is en blijft het Noorderdierenpark in Emmen... @Irma & Duckie: Voor zover ik weet heb ik ook gewoon de standaard uren gekregen die staan voor een tweede kindje en borstvoeding (voor die twee dingen krijg je namelijk extra uren), maar voor de rest is er met mij niets geks geweest, waardoor ik meer uren kreeg... 24 uur na een keizersnede vind ik ook erg mager. Of krijg je daarnaast aanvullende huishoudelijke hulp? Ik weet dat ze op sommige plaatsen in Nederland het tekort 'oplossen' door de thuiszorg de huishoudelijke karweitjes te laten doen... @Lies: Jasmijn roept ook vieze woorden zonder het zelf te beseffen. Zo heeft ze maanden 'kutje' gezegd in plaats van 'kusje', omdat ze de 's' niet kon uitspreken. Nu heeft ze nog steeds problemen met de 'v', waardoor 'bah vies!' klinkt als 'bah pies'... Maar kinderen papegaaien inderdaad alles na, waardoor je inderdaad op je woorden moet gaan letten. Zo liet Roy zich laatst het woord 'nondeju' ontvallen, waarop Jasmijn dus ook prompt begon te 'vloeken'. Maar de dag erna was ze dit nieuwe woordje alweer vergeten. Zo'n stoorzendertje in je klas lijkt me erg vermoeiend... @Noura: Leuk idee om elke week een foto te maken op dezelfde plek. Ondanks dat Anissa veel spuugt en huilt, vind ik dat ze er erg goed uitziet! @Janette: Die man mag vaker aanbellen, dus... @Noralien: Pffft... 3 uurtjes , ik weet helaas nog héél goed hoe dat voelt... Hier hebben we een hele goede nacht achter de rug. Na de laatste voeding is Emma snel gaan slapen en rond 5.00 uur meldde ze zich met honger. Ik heb haar liggend gevoed en in die houding zijn we allebei in slaap gevallen . Rond 6.00 uur werd ik wakker en heb ik Emma maar weer snel in haar wiegje gelegd. Vervolgens werd ik om 9.00 uur als eerste (!) wakker. Nou, daar knap je van op hoor...
@Janette/Noralien: Het zal idd wel de garage worden. Ik zie me nml nog niet achter Fynn aan rennen op straat Mss beter om zo'n loopfiets voor z'n 3e verjaardag te geven....in de hoop dat hij dan beter luistert en op de stoep blijft... @Saskia: Succes bij de vk! En dank voor je pb. @Noralien: Pfff, wat een nacht Is Jikke nu ook helemaal op of huppelt ze vrolijk rond? Slaap ze straks! @Janette: Gefeliciteerd! Dat wordt smullen vanavond @Lola: Ongelooflijk dat jullie weer zo'n slaapkopje hebben. Ik heb toch echt iets verkeerd gedaan destijds Emmen vind ik samen met Burger's Zoo tot nu toe het mooiste dierenpark. Maar in Emmen zijn we pas geweest en is ook wel een eind weg voor een dagje. Ach, eerst maar ff afwachten hoe het zaterdag met m'n moeder gaat want die heeft nu de buikgriep
ja lola ze groeit ook erg goed, volgens de kinderarts had ik supermelk, 550 graam aankomen in 12 dagen is heel netjes hihi lies moest stiekem lachen om het fok geroep, mischien wil die gewoon een vork? saskia succes bij de vk eve die loopfietsen zijn erg leuk, maar volgens mij moeten ze er wat ouder voor zijn? haha jasmijn ook al zo`n leuke woordenschat, ik zit hier echt in mijn eentje te grinniken. mijn neefje had een vriendje, en die heette nick, hij noemde hem pik. dat vriendje zei als die bij de bakker of slager wat kreeg netjes dankuwel, maar dat klonk als dikkelul , tja.... maar wel super grappig voor anderen
@Noura: Ben blij dat je weer een banner hebt! Vond het maar ongezellig zonder. En je hebt wel gelijk wat betreft de loopfiets. Maar ik zie regelmatig jongetjes die even groot zijn als Fynn op z'n fiets. Vergeet dan alleen dat die jongetjes toch wel een jaar ouder zijn...Fynn is gewoon een grote vent. Enfin, heb ik vast een leuk kado voor volgend jaar En nu je het zegt: 'fok' kan idd 'vork' zijn. Bij Fynn klinkt dat nml ook zo Dus Lies, ik denk (hoop) dat het is opgelost!
haha eve ik was te lui voor een banner, maar deze is maar tijdelijk hoor. wil wel weer iets met safouane er ook op. de 2 groten hebben al heel duidelijk gezegd dat hun niet op een banner hoeven. janette super zeg die prijs, lekker ook of niet?
Hoi allemaal, Ben net op gesprek geweest bij Tempo team ivm die baan bij het postkantoor. Ben eigenlijk niet veel wijzer geworden maar ja, het is dus voor 20 uur per week en sowieso tot aan het einde van dit jaar en misschien nog iets langer eventueel. Dat postkantoor sluit waarschijnlijk in juni 2009 en tis even de vraag hoe lang ze nog iemand nodig hebben. Nou ja, ik zie dan tegen die tijd wel wat ik doe. Als het goed is hoor ik vandaag of morgen meer wanneer ik op gesprek zou mogen bij het postkantoor zelf. Mijn moeder was zo lief om op Koen te passen. Nou, echt veel oppassen hoefde ze niet want Koen sliep van 12 tot 15 uur! Ze was zo lief om mijn grote berg was weg te strijken! Toch fijn, zo'n mama. Hihi. De kids zijn nu allebei even bij mijn moeder. Steef is rond 18 uur thuis en vanavond gaan we met mijn zus en haar vriend wokken! Soort van afscheidsetentje omdat ze over 1 weekje (1 okt) richting Curacao vertrekken. Komt nu wel dichtbij! Ik heb er zin in! (in het wokken he) Melliemel: Wat leuk dat je nu van beide zwangerschappen zo'n gipsbuik hebt! Vind het een erg leuk idee om deze op de slaapkamer te hangen. Janette: Leuk zeg, dat cadeau voor Teun. Zal ie vast nog veel plezier van hebben. Dat was een leuk onverwachts bezoekje vandaag! Gefeliciteerd. Noura: Echt superfijn om te horen dat het al wat beter gaat met Anissa! Dat moet je zelf ook goed doen. Wauw, alweer 2 maanden. Ja de tijd gaat hard. Mooie foto's hoor! Echt een schattig meisje. Lijkt wel op Saf maar ook weer anders he? Lies: Wat vervelend dat het zo'n rotdag was in je klas. Hopelijk gaat het snel wat beter. Ik denk dat je niet te veel moet zoeken achter dat "fok". Misschien bedoelt hij heel iets anders Voorbeeldje: Bij mijn moeder was laatst een kindje op bezoek van 2 1/2 jaar en toen gingen ze buiten kijken bij de schommel en hij wilde dus schommel zeggen maar kon het niet goed uitspreken dus riep heel hard en vaak: Homo! Homo! Moest er wel een beetje om lachen (niet dat hij het zag natuurlijk) Saar: Sterkte met de drukte thuis en met school. Doe rustig aan, we zien je vanzelf wel weer verschijnen. Duckie: Oei, vervelend dat jullie trappenmaker even niet vooruit kan :x Kan me voorstellen dat je baalt van de zoveelste keer naar het ziekenhuis te moeten. Eve: Heb niet zoveel ervaring met een loopfiets maar Koen heeft vorig jaar december de garage gehad van Little People. In het begin snapte hij het nog niet goed maar nu heeft hij er al maanden ontzettend veel plezier van. Voor ons een goed cadeau dus! Irma: Jeetje 24 uur kraamzorg! Wat weinig zeg. Maar snap ook niet waarom er nu vakantie-tijd is? Je zou toch denken dat ze het het drukst hebben rond de zomermaanden of in december. Noralien: Oei, dat klinkt echt als een drama-nacht zeg. En Robert ook nog ziek. Beterschap voor hem en hopelijk heb je nog even kunnen rusten vandaag. Lola: Klinkt als een heerlijke goede nachtrust! Geniet er maar van hoor. Slaapt Emma trouwens in het wiegje bij jullie op de kamer of op haar eigen kamertje? Groetjes Otje
Oja, nog even over de meeting in oktober. Ik heb al een heel aantal reacties binnen maar nog niet allemaal. Bianca, Lianne, Saar, Valeska, Gnessy: Laten jullie aub nog even weten of jullie wel of niet mee willen met de meeting en welke datum (11 of 18 oktober) je het beste uit komt? Van Duikster heb ik uiteraard ook nog geen reactie maar die is op vakantie dus dat komt tzt nog wel. Groetjes Otje
hi hi, vanochtend bij de vk zag alles er goed uit bloeddruk goed 120/70 gew goed ben een kilo gegroeid, en zover ze natuurlijk kan voelen en meten is mijn buik ook nog steeds 'normaal' aan het groeien. ze vond iig niet dat ik een kleine buik had noralien; he vervelend zeg zo'n nacht bah bah, heb je een beetje kunnen uitslapen? janette; leuk toch dat je nu wat wint, wil ik ook wel hoor. bij de postcodeloterij ofzo lola; superrrrr joh ik hoop dat ik straks ookk zo'n slaapkoppie heb 8) otje; ideaal zeg van je moeder scheelt je weer een hoop tijd/werk lekker hoor vwb de buiken, het enige verschil wat ik naast de grootte van de buiken zie is dat ik nu breder ben zeg maar, maar verder is dus mijn buik van toen met orlando groter, (mijn borsten is het andersom ). ik wil de data van beide kindjes erop zetten, letterlijk op de buik. en dan inlijsten gr saskia
mooi hoor saskia! vind het wel heel bijzonder, en de buiken zijn anders. maar was orlando al ingedaald met het gipsen? want het lijkt ook of je buik nu lager zit, en dan lijkt hetmischien ook minder dik. fijn dat alles goed was bij de vk otje ik weet niet of ik kom naar de meeting. mischien word de verjaardag van mijn neefje gevierd die 1 word, en dat is toch bijzonder. en aangezien de kinderen maar eens in de 2 weken bij mijn broer zijn, kies ik dan toch voor de verjaardag. maar ik vind denbosch ook best een eindje van huis, en zeker met anissa nu weet ik het nog niet of ik dan zin heb om zo lang onderweg te zijn. lekker hoor dat je moeder de strijk deed,en super van koen zo lang geslapen nou we zijn bij de osteopaat geweest, en ze heeft uitgebreid in het rond gekeken en alles in zich opgenomen. de behandeling vind ze geloof ik altijd wel fijn. de eerste keer heeft toen wonderen gedaan, ze liet heel veel windjes en was ineens van de krampjes af erna. haar buik is daarna ook nooit meer gespannen geweest. haar werveltjes en schedel zijn ook goed en verder is ze gewoon goedgekeurd. dus zoals het nu blijft gaan hoeven we niet meer terug te komen
@Eve: Ik mag toch aannemen dat Fynn ook braaf weer ging slapen na zijn nachtvoeding toen hij 10 dagen oud was... ? @Otje: Het wiegje van Emma staat bij ons in de slaapkamer. @Melliemel: Leuk, die gipsen buiken! Ik krijg bijna spijt dat ik dat niet ook gedaan heb. Was al blij dat ik er nog net op tijd aan dacht om buikfoto's te maken... @Noura: Wat fijn om te lezen dat Anissa zo'n baat heeft gehad van haar bezoekje aan de osteopaat. Ik ben eens benieuwd wat hij voor Emma in petto heeft... Om even wat rozengeur en maneschijn weg te nemen: Emma huilt overdag helaas best veel. Ze gaat na een voeding óf meteen slapen en slaapt dan moeiteloos door tot de volgende voeding óf ze begint met huilen en houdt daarmee niet meer op tot aan de volgende voeding. Ik ben al begonnen met het geven van SAB Simplex. Het gekke is dat het iedere dag andere voedingen zijn die 'deze huiluurtjes opleveren. Ze huilt overigens niet aan één stuk door, maar met vlagen. Ze valt dan echter niet in slaap. Ik laat haar wel zoveel mogelijk in haar eigen bedje liggen tijdens deze huiluurtjes. Wellicht raakt ze overprikkeld in de box. Morgen komt de wijkverpleegkundige van het consultatiebureau, eens vragen wat zij ervan vindt. Ook het oogwit van Emma is nog steeds erg geel. Dit moet ik ook niet vergeten te melden... Even spammen... Tijd voor een dutje...
Melliemel, je ziet idd echt verschil tussen beide buiken. Wel errug leuk zo! Fijn dat alles goed was bij de vk. Noura, dat klinkt wel erg goed. Ben blij dat Anissa baat heeft gehad bij de osteopaat. Janette, als Teun Thomas de locomotief zo leuk vindt, 10 oktober heeft intertoys een aanbieding. Een speelgoedbaan van Thomas de locomotief is dan ipv 49,95 maar 29,95. http://www.publitas.nl/intertoys/Speelb ... .php#/f/8/ Lola, wat een mooie plaatjes van Emma! Ik vind het echt een poppetje om te zien . Kom snel een keer kijken hoor! En de foto van het bankhangen van Jasmijn met haar handje in de broekzak
Noralien bedankt voor de tip alleen staat hij nu al hier bij bart smit voor 34.95 dus waar ze de andere prijs vandaan halen?