December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

irma; wat een mooi ventje zeg, gaaf koppie. heerlijk lijkt me zo'n snelle bevalling alleen balen van de naweeen lijkt me niks. spannende start zeg ff gelukkig ging het erna goed. geniet lekker van je ventjes

noralien; leuk joh 2 meiden maarre krijgen/willen jullie nog een pretecho maken? dan weet je het mss meer zeker? ik dacht ook een meisje maar zoals jij aangeeft van wat zij aangeeft kan natuurlijk nog steeds, lachu joh zo ;)

ik ga weer rusten,

gr saskia

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk zeg noralien! en ben ookbenieuwd of je nog een pretecho laat doen

maysa had haar beugel laten slingeren, komt safouane er mee aan lopen en wil het in mijn mond stoppen, hap hap.... nou dacht het niet....

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Noralien: Ja ben ook wel erg blij dat hij dit aangeeft hoor, want hij gaat vanaf 6 januari naar de psz. En misschien is ie dan wel nog niet helemaal zindelijk, maya er wordt wel aan gewerkt.

En wat leuk een meisje zeg, heb je straks 2 mooie meiden. En ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, ga je nog een echo doen?

Hahaha noura zie het al helemaal voor me, nee dat is niet echt de bedoeling he. Maar zou maar tegen maysa zeggen dat ze hem moet opruimen hihi, want die beugels zijn duur genoeg he

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hahaha die Saf. Zie het helemaal voor me :)

Ja, we willen met 28 weken een 3D-echo laten maken. Maar waarschijnlijk laten we van te voren nog een geslachtsbepaling doen. Nu wil ik het ook zeker weten 8).

Onze dag kan niet meer stuk!.....
    We kregen net bericht van de hypotheekadviseur, we hebben akkoord gekregen van de hypotheekverstrekker :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gefeliciteerd noralien

en debbie ja dat gaat ze ook zeker moeten want dat mag ze niet laten slinger, plus duur is het ook onhygienisch

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh en wie nog een lodger bunker wil, bij kinderen krijg je voor 63 euro een jaarabbonement plus de lodger. deze kost normaal 89,95

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik ben er ook nog lees wel steeds mee maar weinig tijd om te reageren.

Ben vandaag naar de gyn geweest en alles is goed :D ze vond het er goed uit zien en de kleur moet gewoon nog bijtrekken.

Met me nagels gaat het steeds beter en krijg het ook drukker.
    Ik heb maandag allemaal nieuwe spullen gekocht en gister een gellamp gehaald.

Gister heb ik weer een lekker hoop geshopt bij de H&M voor Wessel.

@Irma gefeliciteerd met jullie zoontje Tim :baby:

@Noralien gefeliciteerd en Joepie ik had het goed :p
    Op de echo zie ik duidelijk een hamburgertje ;)
    En Gefeliciteerd met jullie hypotheek!

We gaan nu even naar de Kermis het is nu droog en op buienrader zie ik geen buien komen dus hopelijk klopt het.
    Ik kom later weer een beetje reageren.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    fijn vales dat alles goed was!
    veel plezier op de kermis

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    safouane is ineens ziek geworden, 40 graden koorts

10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Vales gelukkig was alles goed, veel plezier op de kermis.

Noura jeetje das wel in ene hele hoge koorts he, heel erg veel beterschap

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Irma, wat een mooi ventje is Tim. En wat lief dat Rick zo zorgzaam is en hem wil verwennen met eten :D .

Noralien, wat leuk zeg, een zusje voor Jikke :) .

Eve, Lynn roept nu ook heel de dag haar naam met erachter wat ze gaat doen...heel grappig, ze noemt zich Lynne en haar broertje heet Jijs :) . Ze plakt nu soms zelfs 3 woorden achter elkaar.Ik sta er soms versteld van dat die kleintjes alles zo snel oppikken, echt superleuk!

Noura, beterschap met Saf.

Vorige week zijn we met Lynn bij de kinderarts geweest. Ze was enorm gegroeid (in de lengte en breedte) en weegt nu 12 kilo en is bijna 83 cm. Hij was erg tevreden en wij ook. Alleen vertelde hij dat Lynn volgend jaar een glutenbelasting zal moeten ondergaan. Dit doen ze standaard bij kinderen onder de 2 jaar met een glutenintolerantie. Het kan zijn dat ze een andere darmafwijking heeft en omdat een glutenintolerantie levenslang is, willen ze dit nogmaals checken, al is die kans wel superklein dat ze geen glutenintolerantie heeft. Vooral omdat er 5 gradaties zijn en Lynn de één-na-ergste heeft. We moeten in maart naar 't Sophia kinderziekenhuis toe en dan krijgen we uitleg. Ik moet bekennen dat ik er erg tegenop zie. Het gaat nu echt zo supergoed met haar. Ze slaapt goed, eet goed, drinkt goed, is supervrolijk. En we weten dat, wanneer ze weer belast zal worden met gluten, het weer een stuk slechter zal gaan. Een glutenbelasting duurt 6 weken tot 3 maanden :cry: .

12. Hallo allemaal,

Irma, ik kan je foto jammer genoeg niet zien... Ofwel begrijp ik het niet, ofwel is hij weg...

Wat ik wel heb gezien, is deze foto van mij en... Jullie mogen raden wie het is!

foto komt zo, plaatje was te groot.

Otje, veel sterkte met het vertrek van je zusje.

Vales, was het leuk op de kermis?

Ik moet nu zo lachen. Ik had iets heel erg slecht gemaakt als avondeten en Ben kan er maar niet over stoppen. Nu is hij weer bezig dat het volgens hem een recept voor een hond is. :)

Noura, veel sterkte met Saf. Hopelijk niets te erg. Ben je al langs de ha geweest?

Lola, al iets van de wijkverpleegkundige gehoord?

Noralien, ik moest al niet meer raden, want je nieuwe banner stond al onder je bericht. Wel gefelicteerd trouwens, zowel met je dochtertje als met je huis.

Gnessy, groetjes aan je. Hopelijk heb je snel uitsluitsel met Jordy.

13. Bianca, oh wat erg nou... Als het dan zo is dat de glutenintolerantiediagnose (wat een woord!) foutief was, is het wel goed. Maar als het gewoon ter bevestiging is... :(

14. [​IMG]
    En wie is de baby?

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, volgens mij Liene...
    By the way....wat had je gemaakt als avondeten? Michel kwam laatst thuis van z'n werk en riep in de gang al dat het naar zweetvoeten stonk...het was kip tandoori :rolleyes: .

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Debbie: Goed om weer even van je te horen!

@Gnessy: Sterkte met Jordy! Klinkt echt heel vervelend allemaal. Houd je ons op de hoogte?

@Noralien: Tja, ik had al gezegd dat jij erg moeilijk in te schatten was ;) Ben ook echt geswitched van jongen naar meisje en weer naar jongen. Maar okay, ik geef toe dat ik uiteindelijk fout zat. Maar toch gefeliciteerd met dit mooie bericht en met het feit dat alles goed was met de beeb! Hoe vindt Robert het? En ook super dat de hypotheek accoord is. En geslaagde dag dus!

@Noura: Het is idd erg druk. Maar wel gezellig :D Hoe gaat het nu met Safouane? Hoop dat de koorts inmiddels is gezakt.

@Irma: Kan helaas de foto's niet bekijken :( Maar Tim is vast een prachtig ventje! Kon je telefoontje weer niet beantwoorden aangezien ik aan het werk was maar we spreken elkaar snel!

@Vales: Fijn dat alles goed was!

@Bianca: Ach nee, wat een vervelend vooruitzicht :( Hadden ze jullie dat niet eerder verteld? Ik moet zeggen dat ik het wel een erg grote belasting vind voor zo'n kleintje. Moet Lynn dan echt al die tijd gluten eten en daar ziek van worden? Dat kan toch niet gezond zijn :confused: Kun je er evt zelf voor kiezen om het niet te laten doen? Pfff, echt moeilijk hoor, aangezien de kans erg klein is dat ze het niet heeft. Alvast even een dikke knuffel x

@Saar: Ben nu wel benieuwd wat je voor avondeten had gemaakt....En jeetje, Tisse verandert echt met de dag :D

Morgen oma & opa dag op het kdv. M'n vader heeft speciaal een vrije dag genomen. Echt lief. Ben benieuwd hoe Fynn gaat reageren.

17. Het avondeten was tarwe met spinazie en daarbij vis met parmahesp(ham ;)). Het was echt niet te eten. Dat was nu echt 'geitewollensokkeneten'. :)

18. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ben ik weer kermis was wel okey maar we gaan morgen overdag heel even,we waren nu na een half uurtje weer uitgekeken ook door het weer maar gelukkig zijn wij goed droog gebleven door de paraplu's.
    Eerst even naar de optocht kijken en dan nog de kermis over en dan zijn we weer klaar voor dit jaar.
    Voor mij hoeft de kermis niet zo maar Johan vind het leuk.

@Noura beterschap met Saf,wel gek zeg dat hij opeens zo ziek is geworden.

@Bianca hé bah snap dat je daar heel erg tegenop ziet :(

@Saar leuke foto.

@Eve wat super leuk zeg dat ze opa en oma dag hebben op het kdv :D

@Otje leuk dat Life&Cooking leuk was,ik heb nog gekeken maar je niet gezien.
    Lijkt me erg leuk om er een keer heen te gaan.
    Pff lijkt me best pittig hoor om je zusje te moeten uitzwaaien op schiphol :(

Ik ga even Het zesde zintuig kijken.

19. Noura, hoe is het nu?

20. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Eve wat leuk zeg opa en oma dag op het kdv, zal mij benieuwen hoe fynn reageert.

Bianca ik snap dat je er heel erg tegenop ziet, heel veel sterkte en succes.

Saar leuke foto hoor, ik denk dat het tisse is klopt da?

Vales gelukkig hebben jullie het droog gehouden, ik vind kermis altijd heel erg leuk vooral de grijpautomaten hihi.

Deel Deze Pagina