Hey saar, ja nu je het zegt, zie je ook wel als je lang kijkt dan het liene is hoor. Maar idd wat lijken ze dan op elkaar zeg, eigenlijk moet je nu ook nog zo een foto met Tisse plaatsen he hahaha.
Goedemorgen. Gisteravond lekker gaan uit eten met z'n tweetjes. Het is echt zó'n lekker gevoel dat de hypotheek rond is. Het was nog spannend of het wel ging lukken. Nu is er echt een last van onze schouders afgevallen. Laat de mensen morgen maar komen..... Eve, wat leuk een opa & omadag! En wat lief van je vader dat hij daar speciaal voor heeft vrij genomen. Wat Robert er van vindt?....hij is heel eerlijk dat hij een jongen wel heel erg leuk had gevonden. Maar het is geen teleurstelling voor hem hoor. Hij is veel te blij dat het kindje er gezond uitzag en vindt het ook wel erg leuk nu te weten dat hij nog een dochter krijgt. En hij had er ook wel op gerekend "gedoemd" ( ) te zijn tot een huis vol vrouwen (zelfs de twee katten en de hond zijn vrouwtjes). Hem is twee keer voorspeld twee dchters te krijgen... Vales, veel plezier op de kermis. Saar, ik wist wel al dat Liene en Tisse erg op elkaar lijken, maar je ziet idd het verschil bijna niet. Echt leuk om te zien!
Noralien: Gelukkig is de hypotheek rond, hopelijk is jullie huis snel verkocht en hebben jullie spoedig iets nieuws gevonden.
Bedoel je met iets nieuws gevonden een nieuw huis? Dat hebben we nl al. We hebben een nieuw huis gekocht en hebben daar de hypotheek nu van rond.
Oops sorry, ik d8 dat het iets met je oude huis was hihi sorry nogmaals. Maar dan is het helemaal geweldig natuurlijk he, kunnen jullie snel beginnen met klussen in het nieuwe huis denk? Moet er veel gebeuren of niet? En dan maar snel jullie oude huis verkopen he, maar moet wel lukken denk. Vind het een heel mooi huis, en wat een grote tuin zeg.
Maakt niet uit hoor Debbie. Maar wist niet zeker of je dat bedoelde. We moeten nog ff op ons nieuwe huis wachten. Volgend jaar juli is de overdracht. Dat geeft ons natuurlijk wel tijd voor de verkoop van ons oude huis. En nee, in het nieuwe huis hoeft niet zo veel te gebeuren. Buiten het gebruikelijke behang- en schilderwerk komt er een nieuwe keuken in en moet er boven laminaat gelegd worden.
aha oke vandaar, duurt nog wel ff dan he. Maar inderdaad dan hebben jullie wel ruim de tijd om je oude woning te verkopen, en dat is ook wel lekker denk. Oww dat scheelt wel dat er niet zo heel veel hoeft te gebeuren he, want zeker straks met zo een klein poppetje erbij krijgen jullie het lekker druk hihi.
hallo dames, Gisteren een optreden gehad voor 300 mensen. het zelfde als die filmpje van zaterdag maar dan in een theater. Ik ben moe en versleten, het lijkt of er een vrachtauto over mij heen is gereden. noortje: leuk een meisje! en gefelicitterd met de afronding van de hypotheek. Succes morgen met de open huizen route. Eve: ik wens jou sterkte. net al mij heb je weinig fut. vales: ik dacht gisteren nog aan je hoe het met jullie was. karin: hoe gaat het nu met drinken uit de fles bij chris? Noura hoe is het met saf? Otje: ik kan definitief 11 oktober niet. en als we het uit steelen is kidscity weer open hoop ik. Is je zus goed aan gekomen. duckie: fijn dat de kamer van demi opschiet alleen jammer dat de trap niet zo snel gaat. Saar: ik heb op de mama meeting al gezien dat tisse veel op liene lijkt! Ik ga nog een half uurtje liggen voor kailynn wakker wordt.
hi hi, noralien; ohhh super zeg wat een top dag heerlijk hoor noura; goede tip hoor, moet er wel bijzeggen dat je maar 1 keuze dan hebt vwb soort bunker he?! ik heb er al een hoe is het nu met safouane zijn koorts? vales; lekker joh dat alles goed was bij de gyn bianca; jee wat is lynn goed gegroeid zeg, en wat een gewicht inene zeg, scheelt gwoon 2 kilo met orlando goed hoor. ik kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet hoor, zkr omdat je weet hoe lynn het nu doet saar; haha ach heb jij je uitgesloofd met een nieuw gerecht en dan smaakt het verschrikkelijk, lijkt me niet fijn maar iig duidelijk dat het niet smaakt zo hee dit is liene volgens mij ze heeft een smaller gezichtje dan tisse maar jee hee wat lijken die 2 op elkaar zag eve; lief zeg van opa, ben benieuwd hoor noralien; heerlijk he weer een 'last minder' fijn voor jullie hoor enne idd veel mensen maar ook echt gegadigden dan he?! slingding; maar het was wel een leuke uitvoering? je hebt wel lekkr kunnen genieten? hier zijn de condities nog steeds goed, flowmeting was ook goed en vruchtwater was nog steeds stabiel gebleven, as maandag willen ze een versie poging doen(draaipoging)moet er om 9 uur zijn. dan kijken ze met een echo hoe de kleine ligt etc vandaaruit ctg ivm conditie kleine en vervolgens besluiten ze of ze de versie gaan doen. dan krijg ik een spuitje om buik/baarmoeder te verslappen en doen ze de poging duurt hooguit 5 min begreep ik(2 a 3 keer proberen) en vervolgens zowieso aan de ctg en deze dan wat langer ivm reaktie van de kleine en hoe hij het oppakt. zo dat was weer een up-to date, hoop natuurlijk dat de versie lukt. maar zo niet iig hoop ik dat de kleine man het zowieso tot 37 wkn volhoud in mijn buik(minimaal dan he ) gr saskia
Hey Melliemel, Ik hoop echt voor je dat de draaipoging lukt, en zoieso ook natuurlijk dat ie nog ff lekker blijft zitten. Hopelijk groeit ie nog een beetje, of krijgt ie een flinke groeispurt als zal dit niet het geval zijn denk? In ieder geval heel erg veel succes en sterkte maandag, en zeer fijn dat alles nog steeds goed was natuurlijk zo moet het ook blijven he.
saar prachtig de gelijkenis van je kindjes saf is nog ziek, vanacht lag die te gloeien in bed toen ik om 4 uur ging kijken. hij was ook gewoon wakker, en heb hem ingestopt. anissa kwam om half 8 en ben daarna nog even gaan liggen. schrok wakker om 10 uur. ik durfde bijna niet bij safouane te gaan kijken het was zo stil. mij hij had vanmorgen 38,6 en is heel rustig. nu slapen ze allebei saskia fijn dat alles goed was, en superspannend voor maandag of niet? cynthia doe lekker rustig aan. en veel mensen zeg 300 noralien wat fijn dat jullie van die last afzijn, en heerlijk om dat te vieren met een etentje bianca, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. is ook niet niks. pfff eve ik vind de kinderboekenweek altijd heelgezellig. doet me ineens denken dat maysa vorig jaar haar fiets ermee gewonnen had
Noura heel erg veel beterschap met saf, hopelijk voelt hij zich snel beter. Ziek zijn is maar niks he, vooral voor die kleintjes niet
Saf, deze is voor jou... Cynthia, slaap lekker. Ik hoop dat je een beetje bijkomt. Ik ben nog nooit door een vrachtwagen overreden, maar het lijk me niet echt lekker . Doe maar een beetje rustig aan!
Hoi allemaal, Heb wel gelezen maar kan gewoon even de tijd niet vinden om te reageren. Doe ik snel weer! Hier alles goed. Vandaag mijn 1e dag gewerkt als postbezorgster. Ik ben echt doodop. Hopelijk went het snel. Mijn zus en vriend zijn goed aangekomen op Curacao. Alles gaat goed. Ze moesten wennen aan het hete weer (30 graden) Even over de meeting: Lijkt me toch handig een andere datum te prikken. En heel stom maar zit 11 en 18 oktober zelf ook wel lastig. Tis precies in de herfstvakantie en Steef heeft nog een aantal dagen vrij en we willen nog dagje(s) weg naar Dierentuin of iets dergelijks. Ik stel zelf nu zaterdag 8 of zaterdag 15 november voor als nieuwe datum voor de meeting. Laten jullie aub even weten wat jullie uit komt? Sorry voor het omslachtige gedoe. Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen Ik ga even liggen. Ben echt supermoe en erge hoofdpijn. Morgen weer werken en daarna snel naar huis want we hebben nog een verjaardag. Oja, vergeet ik nog bijna Mijn opa is gisterenochtend overleden. Hij is 90 jaar geworden. Ik vind het wel erg natuurlijk maar heb er toch een beetje raar gevoel bij. Heb hem al 20 jaar of zo niet meer gezien. Woensdag wordt hij begraven. Groetjes Otje, tot gauw!
otje: gecondoleerd met het verlies van je opa. Als je hem een tijd niet gezien hebt kan ik me het voorstellen dat je niet je gevoel an plaatsen zeg maar. over de meeting. Mijn grootste voorkeur gaat naar de 15de maar de 8ste kan ik ook maar dan moet ik in de avond nog optreden.
Otje ik kan beide datum's niet helaas, want ik ga namelijk van 10 t/m 14 november een weekje weg en heb dus die dagen nodig voor het in en uitpakken van de spullen en dingen regelen omtrent katten en vissen. Gecondoleerd met je opa, snap inderdaad dat het moeilijk is om je gevoel te plaatsen
Kreeg een sms van Irma. Ze ligt in het zh met een baarmoederontsteking. Ze heeft veel pijn maar gelukkig is Tim wel bij haar. @Noralien: Heb toch wel een beetje medelijden met Robert hoor...al die meiden in huis Kun je niet een mannetjes goudvis voor hem kopen? @Cynthia: Kan me voorstellen dat zo'n optreden vermoeiend is! Nu lekker bijkomen. Hoe staat het met jullie (nieuwe) huis? @Saskia: Spannende dag maandag. Maar voor die tijd kletsen we hier gewoon gezellig verder! Gaat allemaal goedkomen. @Noura: Heeft Saf verder geen symptomen? Het schijnt dat er virusjes bestaan die alleen maar koorts veroorzaken En doet Maysa dit jaar nergens aan mee? @Otje: Gecondoleerd met je opa. Ook al heb je hem lang niet gezien is het toch een raar idee. Ik hoop niet dat je vandaag bent natgeregend Dat is wel een typerend beeld: een postbezorger op de fiets in de stromende regen Hier helaas nog eentje met hoofdpijn Op 15-11 kan ik niet. Moet ten 1e werken en ten 2e is de intocht van de Sint en daar wil ik wel bij zijn met Fynn (de stoet gaat gelukkig voor de boekhandel langs ) Op 8-11 kan ik onder voorbehoud (afhankelijk van m'n ouders). De opa en omadag (van 10.00-11.30) was gedeeltelijk geslaagd. Ze hebben gezellig koekjes gebakken Verder heeft m'n moeder nog voorgelezen en m'n vader met de andere kids gespeeld. Fynn had het er echter wel wat moeilijk mee dat hij z'n opa en oma ineens moest delen en begon op een gegeven moment heel hard te huilen. Eenmaal bij oma op schoot was alles weer goed. Toen ze weggingen moest hij weer huilen.
@Irma: Ik word helaas niet toegelaten op jouw hyves... Ik denk dat dit komt omdat ik zelf geen hyves heb... Oei, ik lees net het bericht dat je in het ziekenhuis ligt. Ik wens je heel veel beterschap en hoop dat je snel weer naar huis mag... @Noralien: Wat leuk, nog een meisje erbij! Ik ben benieuwd of ze een 'zij' blijft... En ook nog goed nieuws met betrekking tot jullie hypotheek... super! Gefeliciteerd... Succes met de open huizendag morgen! @Vales: Fijn dat alles goed was bij de gynaecoloog! @Noura: Beterschap voor Saf! @Bianca: Sh*t... zo'n glutenbelasting is inderdaad niet waar jullie op zitten te wachten. Het is eigenlijk niets anders dan je kind 'expres' ziek maken. Arme Lynn... @Saar: Ik denk ook dat het Liene is, Tisse is forser... @Melliemel: Bah, een draaipoging! Lijkt me niet fijn. Sterkte alvast voor maandag... @Otje: Gecondoleerd met het overlijden van je opa. Wat de meeting betreft: Ik kan wederom beide dagen...