hoe rustig hier... Buiten zijn jullie vast niet, tenminste als het weer daar zo is als hier. Daarnet zijn we de kippen gaan kopen op de dierenmarkt. Gelukkig tussen de buien door. Ze zaten per kleur gesorteerd in hokken en ik had mijn oog laten vallen op een grijze en een witte met een grijze nek. Past mooi samen . Maar toen ik aan Liene vroeg: 'welke kippen gaan we kopen?', koos zij de witte met grijs en een zwarte met goud. Heel resoluut met handgebaar erbij. 'Die!' En ik vroeg: 'welke nog?' 'Die!'. Dus hebben we maar geluisterd ! Nu 'vloeken' onze kippen wel ! Ben is nu nog wat aan het hok bezig. De kippen zelf zitten nu en dagje in hun huisje en morgen mogen ze los. Straks gaan we pizza eten met mijn vader en stiefmoeder. Eerst wat werken voor school. Liene en Tisse slapen nu. Otje, veel plezier met skype. We hebben dat hier ook gehad, maar kenden niemand die het ook had, dus de lol was er toen snel af. Noura, veel uitrustplezier! Hopelijk genezen jullie vandaag allemaal verder. Lola, hoe gaat het bij jullie? Is Roy beter? Zo, ga beginnen.
Hey saar, Nou hier is het weer bar slecht hoor, het regent en het stormt echt heel erg. Echt zo een saaie thuis blijf en opruim zondag haha
Hallo meiden, Gister is Wessel naar de kapper geweest normaal knipt mijn vriendin zijn haar maar ze is nu zwanger en doet geen knipbeurten meer buiten haar werk om dus vandaar dat we gister naar de kapper zijn geweest. Ze hebben hier een kinderkapper op woensdag en zaterdag zitten in een kinderkledingwinkel dus daar zijn we geweest. Hij bleef heel netjes zitten(met speelgoed op zijn schoot)en hij was echt snel klaar. Zijn haar is weer heel leuk en lekker kort. 1 november hebben wij trouwens een kerstshoot de fotograaf waar wij elke keer heen gaan doet op 1 en 2 november een kerstshoot dan krijgen we 5 foto's voor 25 euro dus dat is heel erg leuk. Wij laten dan ook door haar een kerstkaart maken. @Lola leuk foto van Jasmijn bij de kapper. Beterschap met Roy! En wat vervelend zeg dat de bv niet helemaal vlekkeloos verloopt. @Noralien wat fijn zeg dat de open huis een succes was hopelijk krijgen jullie snel een super bod! @Noura hé wat naar zeg dat Saf als hij boos is zijn hoofd had op de grond laat vallen @Saskia heel veel succes morgen met de draaipoging,ik hoop dat ze hem kunnen draaien en dat hij dan lekker goed blijft liggen. @Saar wat leuk dat jullie kippen hebben gekocht. @Otje ik lees dat jij aan het werk bent..post lopen toch? Fijn dat je zus is aangekomen. En Gecondoleerd met je opa,ga je wel naar de begravenis? Hé bah wat lees ik nou over Irma Irma beterschap! Wij zijn trouwens ook bezig met huizen. We zijn nu ergens ingeschreven voor een eensgezinswoning en we staan nu 2de. We weten dat er een man weggaat die heeft nu urgentie maar het is afwachten wanneer hij weggaat en of de 1ste mensen dat huis nemen zo niet dan krijgen wij hem zo wel dan staan wij gewoon 1ste voor het volgende huis die vrijkomt,dus het is afwachten. O,ja vorige week hebben we Wessel zijn ledikant weggehaald en hij is zonder problemen in zijn autobed gaan slapen. Hij slaapt nu zelfs beter hij is ook helemaal trots als hij er in ligt 8) We hadden het ledikantje gewoon gelijk weg moeten halen denk ik want het ledikantje was weg en hij bleef gewoon in zijn auto liggen en toen die er nog stond was dat niet zo.
Vales echt tof zeg dat wessel het zo leuk vind in zijn autobed, en wat heerlijk dat ie er gewoon lekker in slaapt. En jullie ook al op huizenjacht toe maar hoor, hopelijk zijn jullie ook snel aan de beurt voor een leuke woning. Slingding lekker hoor ik bad, soms denk ik had ik dat ook maar hihi. Werkse morgen
@Noralien: Jeetje, want een enthousiaste kijkers! Nu maar duimen dat ze ook enthousiast zijn gebleven... En wat de borstvoeding betreft: ondanks het feit dat ik er op deze manier weinig plezier aan beleef, heb ik sterk de neiging om het toch zolang mogelijk vol te houden. Het is en blijft immers de beste voeding voor een kindje, zeker als er allergieën in het spel zijn zoals bij ons... @Melliemel: Succes morgen met de draaipoging. Ik hoop voor je dat het lukt! @Slingding: Hoe gaat het de verkoop van jullie huis? @Otje: Mooie banner! @Saar: Leuk, 'vloekende' kippen... @Vales: O, bij jullie staat er dus ook binnenkort een verhuizing voor de deur! Ik duim dat jullie een leuk huis toegewezen krijgen...
Emma heeft gisteren een beetje moeten 'afkicken' van het teveel aan voeding. We hebben haar twee keer een klein 'tussendoortje' moeten geven. Maar we konden wel meteen merken dat het beter ging. Ze spuugde nu geen voeding meer uit, maar gaf alleen nog maar het 'normale' mondje terug. Wel sliep ze vannacht erg lang. Toen ik wakker werd, zag ik tot mijn grote schrik dat het al 8.45 uur was. Aangezien Emma om 23.30 uur de laatste voeding had gekregen, had er dus veel te veel tijd tussen gezeten... ! Ook vandaag heeft ze bijna niets anders gedaan dan geslapen. Van teveel eten word je schijnbaar erg moe . Vandaag heeft ze zich netjes aan het nieuwe schema gehouden. Roy voelde zich gisteren na zijn middagdutje weer een heel stuk beter en de visite is dus gewoon geweest. Alleen had Jasmijn zojuist een hele vieze diarreeluier, dus ik hoop niet dat deze 'sh*t' nu weer van voren af aan begint... Mijn moeder beleefde vandaag haar toneeldebuut. Ik ben gaan kijken en heb foto- en video-opnamen gemaakt. Ik geloof dat ik zenuwachtiger was dan zij, maar ze heeft het heel goed gedaan!
Irma wat naar om nu nog in het ziekenhuis terecht te komen. Hopelijk is de ontsteking snel weg en mag je thuis gaan genieten van Tim Rick en John! Noralien waarschijnlijk een zusje voor Jikke dus! top. en de hypotheek rond en enthousiaste kijkers. Dat zijn goede berichten van jouw kant! Kan me Roberts reactie wel voorstellen. Stiekem had Frank wel heeeeel graag een dochter gekregen...maar nu Chris er is maakt het ook niets meer uit. Het is een heerlijk ventje...met een gebruiksaanwijzing....en dat vindt Frank ook Eve: ik vind die opmerking top van ben je lief, nee Fynn! heerlijk die eigenwijsjes van ons. Noura staan Saf's tandjes nu al uit het gelid Bianca fijn dat Lynn het nu zo goed doet, maar ik zou ook niet aan een glutenbelasting moeten denken als ik jullie was...pfff... Slingding heb je nu veel concerten staan de komende tijd? tja en Chris en fles....nog altijd geen maatjes.... ben maar weer een andere aan het proberen. Nog een leuk huis gezien? heb je eigenlijk nog iets op je tegenbod gehoord? Saskia: fijn dat de condities van je mannetje goed zijn. Nu nog duimen dat het morgen allemaal meevalt. Otje: postbezorgen...volgens mij is dat ook echt goed voor je conditie.... Ik kan wel 8 maar niet 15 november. Dan zit ik in Belgie... Eve: heerlijk dat de opa en oma dag leuk was. en ja die lieverds delen met anderen is natuurlijk voor Fynn geen optie, dan kan ik best begrijpen. enne als je Robert een mannetjes goudvis gunt, wat zou ik dan mogen? Lola: wow wat een mooie foto van Jasmijn's kapperavontuur! wat onthouden onze ukjes al veel he! Als ik met Nick brood ga halen bij de kraam op donderdag weet hij inmiddels ook errug goed dat hij een koekje krijgt. Vervelend als je zelf zo ziek bent als je BV geeft. Herinnert me weer aan een keer dat ik bij Nick zo ziek was....pfff....heb toen mijn moeder gebeld dat ze hem op kon halen en ben zelf ook echt helemaal knock out gegaan. en die TSR weg laten lopen....Lukt het niet om Emma aan te laten zuigen, dan er af te halen en het straaltje in een spuugdoek op te vangen? Dan hoef je niet perse te kolven. Zo heb ik dat bij Chris een tijd gedaan en nu incidenteel nog wel als het te snel gaat in het begin en hij daardoor moeite heeft met drinken. Veel meer dan die 1e stoot hoef je namelijk niet af te kolven om de vettere melk vervolgens te krijgen. Ik heb bij Chris een week of twee regelmatig dit moeten doen en toen was het beter afgestemd. Hoeveel voedingen krijgt Emma eigenlijk ongeveer? volgens mij zijn juist die tussendoortjes extra vet van melk. ik moet zeggen dat ik de eerste 5 weken ook weinig lol heb gehad aan het voeden van Chris....nu gaat het beter, maar is het nog steeds af en toe meer worstelen dan gezellig. Lekker dat ze zo lang had geslapen. dan is ze in elk geval voldaan geweest.... maar kan me voorstellen dat je even naar de wekker kijkt en schrikt. leuk zo'n toneelspelende mama! Saar: welke opleiding ben je nu gaan doen voor school? je had toen meerdere opties...en wanneer moet je weer stage gaan lopen? Noura fijn dat Saf weer aan het opknappen is! en dat hoofdbonken..auauau Vales: ook voor jou huizenspanning dus! pff vrijdag gewerkt....Chris weer flesweigerend. Was om 17.00 thuis Chris aan de borst met tussenpozen tot half 7. Toen was hij voldaan. Ik twijfelen want we hadden personeelsuitje en vanaf 19.00 eten. Ik had gezegd daar wellicht heen te gaan. Was erg moe, maar heb het toch gedaan. Had wel de behoefte aan even wat anders dan alleen maar denken aan de dilemma's van een flesweigerend kind. En meestal als hij in de avond slaapt, slaapt hij door en moet ik hem wakker maken voor de laatste voeding, dus ik was niet zo bang dat hij zou komen terwijl ik weg was. Was toch wel gezellig. Het is niet om mijn collega;s dat ik zo graag bij dit bedrijf weg wil.... Gisteren visite gehad en in de avond even bijgekletst met mijn broer en schoonzusje bij mijn ouders. Die hadden Chris al 6 weken neit meer gezien, dus die wilden wel weer effe knuffelen met hem. en mijn schoonzusje is nu 14 weken zwanger, maar heeft echt al een flink buikje. Volgens mij toch een gevolg van de hormonen die ze heeft moeten spuiten om zwanger te worden. Vandaag op verjaarsvisite geweest van mannetje van vrienden van ons. Was er erg druk, door het slechte weer konden de kids alleen binnen spelen en dat is toch snel een herrie. Chris vond het wat minder en was niet echt gezellig. Toen heb ik hem maar in zijn reiswiegje gelegd, want hij was ook echt moe. Zo onder zeil het mannetje, heerlijk. Nick liep er echt overal tussendoor te banjeren en heeft zich prima vermaakt. Effe gezellig bijgekletst met vriendinnen die er ook waren, hoewel daar minder goede berichten van kwamen. Een vriendin had een miskraam gehad, en een andere is al weer meer dan een jaar aan het proberen zwanger te worden. grr...dat raakt dan toch weer. Nu ben ik eigenlijk total-loss maar morgen begint het werken weer....Hoop doet leven en drinkt Chris morgen zijn flesjes....
Ik en mijn twee meiden... Let trouwens maar niet op mijn ketting. Ik had die in mijn shirt gestopt tijdens het verschonen. Maar helaas zijn mannen niet altijd zo attent om je daar even op te wijzen voordat ze een foto van je maken...
@Duikster: Ik heb een brochure met daarin een hele pagina vol tips om flesweigeraars aan de fles te krijgen. Wil je dat het even inscan en aan je doorstuur...?
als je het niet gezegd had, was het mij niet opgevallen! maar super die foto! Jasmijn zit ook echt lief met Emma op schoot
Lola wat een lieve foto zeg van Jasmijn die boodschapjes aan het doen is, ze vond het wel erg leuk zeker he? En wat een geweldig lieve en mooie foto van jullie 3tjes zeg, echt heel schattig. En nou nog eentje van jullie 4tjes he
Goedemogen allemaal, Lola, wat een leuke foto van jullie 3. De ketting was me ook niet opgevallen. De compositie van Jasmijn is super! Wat een grote meid al!
Duikster,ik volg nu een opleiding voor juffrouw lager onderwijs. Dit zijn kinderen van 6 tot 12. Ik moet 1 hele week stage doen in mei en nu in december en april losse dagen.
lola: wat een super foto van jullie 3'en! en jasmijn ie boodschappen doet is ook super. Saskia: ik denk aan jullie! karin: we zijn nog druk met de huizen bezig (koop en verkoop) morgen gaan we nog even naar een ander huis kijken ik ga werken! tot later.