Lola, wat een leuke foto's. Vind ze allebei wel erg lief! Slingding, zijn de onderhandelingen voor dat ene huis nog bezig? Werk ze! Vales hopelijk voor jullie ook al snel een verhuizing voor de boeg. Ik duim voor jullie. Wonen jullie nu in een appartementje? Duikster, klinkt druk, die verjaardag. Mijn duimen draaien toch al, dus ik duim meteen ff mee dat Chris zijn flesje drinkt! Melliemel, veel succes vandaag! Jikke heeft vannacht flink gespookt en heeft uiteindelijk tussen ons in geslapen. Dat komt echt bijna nooit voor. Vanmiddag gaat ze naar het kdv. Daar slaapt ze nooit, dus ze zal wel bekaf zijn vanavond. Wij hebben vanmiddag de echo. Vanavond naar Yoga. Tussendoor nog ff kijken of ik tijd heb voor wat opdrachten. Komend weekend hebben we een (verplicht) praktijkweekend op schiermonnikoog. Erg leuk, maar ik heb al gehoord dat de hoeveelheid opdrachten daar ook voor nogal wat druk zorgt. Ben benieuwd....
Noralien veel plezier met de echo, en vanavond met de yoga. En wat leuk een weekendje schiermonnikoog, hopelijk levert het niet teveel druk op succes
Hallo, Wij gaan straks naar een vriendin die is verhuist dus we gaan even haar huisje bekijken. @Lola leuke foto's van Jasmijn in de AH En die foto van jullie 3en is ook erg leuk. Wij hebben trouwens bijna dezelfde ketting ik hem alleen met andere kleur kralen(bruin/groening) @Karin wat lastig zeg dat Chris niet de fles wil hopelijk helpt Lola d'r folder je. @Noralien heel veel plezier bij de echo en bij Yoga! En ja we wonen nu in een portiekflat op de 1ste etage. We hebben nu wel 2 grote slaapkamers van 12 vierkante meter maarja we willen graag een tuin en natuurlijk een slaapkamer erbij Onze huiskamer is wel erg klein maar 18 vierkante meter dus dat is wel te klein zeker met alle spullen wie we hebben(salontafel,bank,stoel,computer en eettafel+nog de box) In het huis waar we hebben gekeken zaten ook 2 grote slaapkamers en 1 iets kleinere de woonkamer is super groot en de tuin is ook geweldig O,ja wij hebben trouwens nu 2 weken vakantie en ik 3 weken (komt zo uit met me rooster en vind ik natuurlijk helemaal niet erg ) Enne ik ben nog steeds niet ongie geworden is het langste tot nu toe. Nou wij gaan er vandoor,fijne dag allemaal.
Vales, veel plezier met je vakantie. Hopelijk wordt het wat met huis! Ik zal voor je duimen dat de eerste kandidaten het niet willen! Jullie zijn toch nog niet bezig met klussen eh? Of kan het stiekem al wel zijn? Noralien, wat leuk een stageweekend! Klinkt echt fijn. Geniet er van! En van de yoga straks ook.
hi hi, allereerst, helaas is de draaipoging niet gelukt, was ook niet echt een fijn gevoel moet ik zeggen, vooral de medicatie om de baarmoeder te verslappen heb ik nu nog last van, toch volgende week kijken ze op nieuw om het te proberen, en anders gaat het zeker een stuitbevalling worden, mocht het zo zijn dat ik morgen erge last heb van dit alles annuleer ik de draaipoging. heb me er eigenlijk al een beetje op ingesteld dat het een stuitbevalling gaat worden. noura; nou in mijn geval dus niet helaas, denk dat het mss ook aan je buik zelf ligt, bij mij is het natuurlijk grotendeels alleen maar kind, heb best een strakke buik mss dat dit ook scheelt(als je dus meer vel over hebt zeg maar en meer vruchtwater etc etc.) dat lijkt me idd ook niks als je pal naast je woning een paar kippen hebt die je wakker maken......maar saar heeft een mooie grote tuin beterschap hoor otje; jaaaa ik heb iig het termijn van orlando gehaald(36 wk2dg beviel ik natuurlijk , dus nu gaan we iig voor de 37 wkn) saar; ben benieuwd naar de kippen, en hoe vinden ze hun hok. vales; lekker kort koppie dus weer voor wessel, klinkt leuk die aktie vwb foto's. lekker hoor dus jullie hebben grotere kansen straks vwb huizen? spannend. leuk dat wessel het zo goed doet in zijn bedje lola; zijn de tussendoortjes jouw afgekolfde melk? en je geeft dus op schema bv nu? of deed je dit al vanaf het begin? lekker dat het goed gaat zo duikster; he wat vervelend zeg dat chris zijn flesje niet drinkt, wel fijn dat hij het op deze manier toch inhaalt, tja beter zo dan helemaal niet. fijn dat je uitje geslaagd was, op de negatieve verhalen na dan natuurlijk lola; wat leuk! die foto's schattig hoor. enne wat zie jij er goed en stralend uit zeg noralien; de geslachtsecho? leuk spannend weer? of zijn jullie toch wel een beetje overtuigd dat het een meisje word? lijkt me erg interessant zo'n praktijkuitje. ik ga donderdag wel vragen of ik 1 keer mag gaan kijken bij de yoga, als ik het zelf natuurlijk trek vales; 28 dgn is niet heel lang vind ik persoonlijk. is 'normaal' geloof ik. toch? eve; thnx voor je sms-je en iedereen die hier mij heeft ondersteund met een berichtje erg lief hoor doet me goed. nou ik ga nu nog even een paar blaadjes lezen van het ziekenhuis uit, mbt stuitbevalling en keizersnede en dan hoop ik te kunnen gaan rusten. heb nog steeds de uitwerking van de medicijnen die ik voel(opgejaagd gevoel, echt zo'n adrenaline stoot) ik denk dat het ook komt omdat ik nooit caffeine drink ofzo want mijn lichaam reageert er dus heel heftig op. ze hadden het erover dat het na 2 uur wel weg zou zijn, nou dit is inmiddels het dubbele . ff onthouden voor volgende week, mss kunnen ze me minder geven qua dosis gr saskia
Saskia jammer dat de draaipoging niet gelukt is zeg, maar als je morgen nog zoveel pijn hebt dan zou ik denk ook die van volgende week annuleren hoor.
saskia: balen dat het niet gelukt is. kailynn hebben ze niet eens geprobeerd te draaien, en ik kreeg oopp de mogelijkheid niet op gewoon te bevallen. mag jij kiezen? noralien: ja we zijn nog aan het onderhandelen ja.
@Saar: Fynn is gek op kippen. Ik denk dat hij graag een keer wil langskomen Verder is hij erg gecharmeerd van de foto van Liene die op z'n fotowand hangt. Die wijst hij altijd als 1e aan en zegt dan met een big smile: Liene! En als ik dan vraag: Wie is het liefst van allemaal?, dan zegt hij: Liene! (sorry voor de rest ) @Karin: Voel je iets voor een vrouwelijk biggetje? Is wel lekker roze tussen al die mannen En het schijnt heel trendy te zijn om ze aan te kleden.... Jeetje, Chris heeft wel lang gedronken zeg. Maar kan me voorstellen dat het wel een onrustig gevoel geeft als je weet dat je kind de fles niet wil. @Lola: Wat een superfoto's van Jasmijn achter haar winkelwagentje Echt zoooo lief! En een erg gaaf jasje ook! De foto van jullie 3en vind ik helemaal mooi. Je ziet er echt supergoed uit. @Noralien: Veel plezier bij de echo! En zo'n weekend klinkt toch wel leuk hoor. Wordt vast gezellig (als je niet in een stapelbed in een jeugdherberg hoeft te slapen )! @Vales: Fijne vakantie! @Saskia: Wat zonde dat de draaipoging niet is gelukt. Zeker omdat het ook niet echt prettig was allemaal. Hoop dat je er niet lang last van zult hebben!
wat een complimente allemaal, voor onze tuin en voor onze dochter. Straks mogen de kippen los en dan zal ik foto's maken. Jammer dat de draaipoging niet gelukt is, Saskia.
Hallo meiden, Ff kort berichtje, ik ben zaterdagavond weer thuis gekomen uit het ziekenhuis en begin me weer een beetje betere te voelen. Tim doet het goed en ik zal ff kijken hoe het me lukt om een foto te plaatsen, misschien kan iemand ff helpen? Saskia, heel veel sterkte meid met de draaipoging van morgen! Ik hoop dat de pijn snel minder wordt... Lola wat een mooie foto van jullie drieen! En wijs hoor dat boodschappen doen van Jasmijn... Trouwens, de C1000 heeft een actie wanneer je net een baby hebt gekregen, lever een geboortekaartje in en je krijgt een doos met boodschappen... Er zit wel voor 25 aan spullen in, vanmorgen heeft John de doos opgehaald... Echt zeker de moeite waard. Noralien, ik ben benieuwd naar je echo... Laters... Irma.
Irma: Wat fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk gaat snel weer alles beter met je. Ik kreeg net je geboortekaartje binnen, heel leuk! Ik plaats de foto's van je hyves wel even hier, kan de rest ook mee genieten van je prachtige zoontje! Tim
Irma gelukkig ben je weer thuis en begin je je weer een beetje beter te vinden, en wat leuk van die c1000 pakket zeg. Helaas hadden we toen ik bevallen was van Thijmen geen c1000 in de buurt, maar bij een 2de vraag ik hem zeker aan :L) En ik vind het echt een mooi mannetje hoor, echt een binkie
Ik heb ff nog niets terug gelezen. Heb niet zoveel tijd. We hebben de hele middag bij een keukenzaak gezeten. Daar hebben ze een een 3D-animatie gemaakt van een keuken die wij héél mooi vinden. Maar zoals wij hem willen hebben komt hij stukken duurder uit dan de verkoper in eerste instantie dacht. Ook na onderhandelingen ligt de prijs eigenlijk nét ff te hoog . Daar kregen we telefoon.... We hebben een bod op ons huis \/ . En dat precies één week na het in de verkoop gaan. We weten nog niet precies hoe hoog. Die man die al aangaf dit huis te willen kopen heeft de makelaar gebeld om een bod te doen. Blijkbaar gaat dit via één of ander formulier. Het is dus nog heel even afwachten. We hebben die man zaterdag hier uitgebreid gesproken bij een kop koffie. Hij gaf zelf al aan dat de vraagprijs scherp is, dus weet dat hij hier niet heel veel onder kan bieden. De aanvaardingstermijn hebben we toen ook met hem besproken en dit was geen enkel probleem. We hebben dus hoop.... [-o< O ja, de echo ging vandaag niet door. Ze was ziek geworden en de afspraak is verplaatst naar volgende week dinsdag.
hi hi, slingding; was daar een reden voor? naar wat ik heb begrepen, is het zo dat mocht zijn conditie zo blijven zoals nu ik gwoon vaginaal mag bevallen. maar zodra hun enigszins denken dat het niet goed vordert, bv qua ontsluiting of dat het minder goed gaat met de kleine of met mij ze alsnog voor een spoedkeizersnede gaan. eve; nee ik hoop ook niet dat ik er lang last van heb, heb nu alleen last van mijn liezen/banden en een beurs gevoel bovenin mijn buik(waar ze het hoofdje duwde zeg maar). saar; het is gwoon zo joh 8) je mag ook zeker trots zijn hoor! irma;weet je ook wat de reden was van de infectie? en fijn dat tim het zo goed doet zeg. ik heb vandaag de draaipoging gehad en volgende week dinsdag evt nog een keer. jij hebt toch ook 2 draaipogingen gehad?hoe heb jij deze ervaren? otje; leuk dat jij ze even showt, ik heb ze op irma d'r hyves al gezien maar vind het nog steeds een mooi en gaaf mannetje om te zien hoor 8) noralien; ohhhh wat een goed nieuws zeg vwb het huis en nu al een bieding lekker zeg, hoop dat het de vraagprijs is of evt erboven voor jullie, kunnen jullie mss alsnog voor de keuken gaan 8) balen zeg dat de afspraak niet is doorgegaan van de echo... nou hier voel ik dus nu mijn liezen die een beetje beurzig aanvoelen beetje bandenpijn en beurs gevoel bovenin mijn buik waar ze het hoofdje duwde zeg maar, verder ben ik nu erg duf, zal de uitwerking van alles wel zijn. de kleine voel ik nog steeds hetzelfde als voorheen dus op hem heeft het niet veel indruk achtergelaten denk ik zo. spreek jullie weer gr saskia
Slingding is het werken gelukt? pff Noralien zwaar nachtje dus! Hier ook, vanaf drie uur was het prijs....en toen moest ik ook nog werken....grrr.... Hopelijk heb je een beetje fatsoenlijk weer op schiermonnikoog. Regen kan ook mooie plaatsjes opleveren, maar is toch minder. Lijkt me op zich wel superleuk om op die manier naar school te gaan. en een bod....spannnend! Wat jammer dat de echo niet doorging. Vales: kan me voorstellen dat je een huisje wilt. hopelijk komt het allemaal goed melliemel jammer dat het draaien niet is gelukt. Ik denk dat ik het niet nog eens zou laten proberen als ik jou was. Door het weinige vruchtwater is de kans van slagen volgens mij minimaal. en een stuitbevalling.....het is te doen hoor ik van meerdere mensen, zeker met zo'n ukkie als jij in je buik hebt. maar het is toch effe spannend dan. je mijlpaal heb je in elk geval gehaald. Je uk blijft langer zitten dan Orlando. Eve: roze! is mijn favokleur.... maar zo'n knorretje is vast leuk. Irma wat fijn dat je weer thuis bent. pff en nu genieten van je kraamtijd. pff vanmorgen heeft onze gastouder een uur met Chris gezeten en ....hij heeft 60 cc gedronken uit twee verschillende flessen. Vanmiddag 70 cc in een keer, dus hoop doet leven....
@Melliemel: Wat sh*t dat de draaipoging niet gelukt is. Ik geloof ook dat ik niet voor een tweede pogng zou gaan. Is de medicatie inmiddels uitgewerkt? @Irma: Fijn dat je weer thuis bent met Tim ! Wat een lekker knulletje trouwens! Enne... bedankt voor de tip, ik ga ook maar eens even naar C1000... @Noralien: Te gek, nu al een bod ! Misschien biedt hij wel zóveel dat die droomkeuken er toch in zit... @Duikster: Wat goed dat Chris vandaag redelijk uit de fles heeft gedronken =D> ! Vandaag gaat het trouwens weer lekker met de borstvoeding, ik heb iedere voeding één borst gegeven en daar was Emma telkens tevreden mee. Alleen nu ligt ze wat te protesteren in haar bedje. Ik hoop dat ze zo in slaap valt...
Hallo meiden, D'r huisje is echt heel leuk en gezellig geworden Ja we hebben zeker een grote kans op een huis we staan nu 2de. Het enigste nadeel die huizen komen niet snel vrij het is een hele populaire buurt mensen gaan er niet weg maar weer 1 voordeel er wonen nu veel oude mensen en ja de meeste gaan toch een keer naar een bejaardenhuis. Die man ook wie weggaat die is ook al oud zijn gezondheid zit niet mee dus daarom heeft hij urgentie gekregen(hij kan bijv moeilijk traplopen) Als we dat huis krijgen van die man moeten we alleen al die plavuizen eruit hakken want die zien er niet uit het is wit met dat oude kleur groen,echt heel lelijk. Wat ik ook zo fijn vind is dat als ik daar een huis krijg ik alleen de brug onder moet lopen en ik ben bij Wessel zijn school. Hij kan dus gewoon tussen de middag thuis eten als ik hier woon moet hij overblijven en het is makkelijker met vriendjes mee naar huis nemen @Saskia wat jammer zeg dat de draaipoging niet is gelukt Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk ik ook voor een stuitbevalling zou gaan een kz lijkt me helemaal niks namelijk. Het is ook niet lang en idd normaal maar tegenwoordig wel voor mij @Saar nee wij zijn niet stiekum aan het klussen @Irma fijn dat je weer thuis bent Leuk zeg dat bij de C1000. Lieve foto's van Tim @Noralien wat een super nieuws zeg Ben erg benieuwd of het bod iets is wat jullie willen. Jammer dat de echo niet doorging Ook jammer zeg dat de keuken te duur is. @Lola wat fijn ze dat de bv vandaag lekker ging @Karin fijn dat het iets beter gaat met Chris en de fles. Was het bij Nick nou ook zo moeilijk om hem aan de fles te krijgen?