December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saar: Veel plezier met je (vloekende :eek: ) kippen. Ach ja... als Liene ze maar mooi vindt he? hihihi.
    Ik skype trouwens eigenlijk alleen maar met mijn zus. Ze is ook mijn enige contactpersoon in skype.

Vales: Fijn dat het zo goed ging bij de kapper. Koen vind de kapper redelijk oke maar alleen als ie bij papa of mama op schoot mag hoor. ;)
    Wat een leuk idee, die kerstshoot! Niet duur ook.
    Succes met het huis! Hopelijk gaat het door.
    Fijn dat Wessel zo goed slaapt in zijn autobed.
    Geniet van je vrije weken. Heerlijk!
    Ben je trouwens al begonnen met je theorie?

Lola: Fijn dat het al wat beter gaat met Emma! Maarre... ik begrijp dat je nu dus volledig afkolft of drinkt Emma ook nog echt aan de borst?
    Woow zeg, wat heeft ze lang geslapen! :confused:
    Fijn dat Roy zich alweer beter voelt. Hopelijk wordt Jasmijn niet ziek.
    Koen had gisteravond ook ineens spontaan diaree. Verder vandaag niets meer gemerkt.
    Wat een leuke foto-collage van jasmijn in de supermarkt.
    Die van jou met je 2 dochters is echt heel erg mooi! Ik vind jou ook wel een echte meiden-mama.
    Dat die ketting fout zat was me niet eens opgevallen hoor.

Duikster: Jeetje lijkt me erg vermoeiend dat je na een lange zware werkdag meteen heel lang moet gaan voeden. Ja, je doet het natuurlijk graag voor je kleine mannetje maar zou handig zijn als ie toch ook uit de fles wil drinken. Sterkte hoor!
    Kolf je trouwens wel af op je werk? Want kan me voorstellen dat het anders voor jou ook niet prettig voelt?
    Oh ik lees nu het bericht van bij de gastouder. Fijn zeg dat hij toch uit de fles is gaan drinken. Lieve geduldige gastouder!

Slingding: Succes met de huizenjacht! Wat heb je op het oog?

Melliemel: Oooh balen zeg dat de draaipoging niet gelukt is. Helemaal vervelend dat je er nu ook nog zo'n last van hebt. Kan me goed voorstellen dat je overweegt om de eventuele 2e draaipoging niet te laten doen. Wel fijn dat je nu toch al langer zwanger bent dan bij Orlando.
    Hoe gaat het nu met je? Nog last?

Noralien: Wat super, een bod op jullie huis! En dat maar een klein beetje onder de vraagprijs! Succes met onderhandelen.
    Jammer dat de echo niet door ging. Was dat trouwens voor een pretecho of bij de VK/Gyn?
    Oei, vervelend zo'n onrustig nachtje. Al was het uitslapen wel weer lekker natuurlijk!
    Jeeeeeeeeeeeeetje wat een mega-bedragen zeg voor die keuken! :confused: En dan ook nog zo'n arrogante verkoper. Bah bah daar zou ik ook geen zin in hebben hoor.
    Mooie keuken op het plaatje! Fijn dat die keukenboer wel met jullie meedenkt en leeft.

Duckie: Wat fijn dat Demi zo goed heeft geslapen in d'r nieuwe bedje! :thumup:
    Oei, wel vervelend dat je jezelf niet zo heel goed voelt. Misschien toch eerder (volledig) stoppen met werken? Doe rustig aan hoor! Ik zou het wel aankaarten op je werk.

Janette: Welkom terug in herfstig Nederland! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. En de reis ging ook prima lees ik. Super toch.

Eve: Wat een ontzettend leuke foto's van Fynn op het strand. Ik vind zijn jas echt heel erg leuk! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? En ik ga er even van uit dat het een winterjas is?
    Lief die rode laarsjes!

Zooo, ik plof op de bank. Ben echt moe en duik er lekker vroeg in vanavond.

Groetjes Otje

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo

met oma in het hele koude zwembad...we zijn er daarna ook niet meer ingeweest...de zee was warmer en het aparte kinderbad met glijbaantjes was ook heel koud en het water kwam teun tot de borst...niet echt kinder dus

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

Met papa dansen in de kinderdisco....

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

ja wel ook wij hebben wat mindere dagen gekend...zelfs 1 dag wat regen

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

met ko en kiki op de foto

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

extra knuffel van kiki

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

toen het regende heb ben ik maar in bad gaan zwemmen

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

maar dit is beter hoor...lekker naar de zee met opa en oma

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

nog ff spelen met de poolballen

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

met mijn vriendje en vriendinnetje Luc en Noura

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

elke morgen dit uitzicht...ik mis het nu al ;)

nu stop ik hoor....anders word het jullie te veel.... :)

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Kom heel even melden dat ons huis verkocht is \:D/ .
    Het is nu natuurlijk nog spannend vanwege de ontbindende voorwaarden, maar het is ip verkocht!

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Leuke vakantiefoto's. Teun heeft het erg leuk gehad zo te zien.

Noralien: Wauw! Gefeliciteerd hoor! Nu maar hopen dat het 100 % door gaat! :whistle:

Groetjes Otje

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Slingding fijn dat het werken ging.

Lola: super dat de BV weer liep. Wellicht toch de regeldagen weer voorbij. Hier heb ik tot een week of 2 geleden telkens maar 1 borst per keer gegeven. Momenteel wil hij er soms nog maar 1 en soms wel 2, die krijgt hij dan ook.
    Fijn ook dat Emma rustiger en tevreden is geworden! en waar het aan ligt...dat maakt toch niet uit uiteindelijk.

Vales: Nick was een ideale baby die meteen de fles en de borst goed pakte. deze troubles met Chris was ik dus ook echt niet op voorbereid...

Saar het is prettig te lezen dat ik niet de enige worstelende moeder ben....maar een echte oplossing behalve volhouden staat er ook niet tussen

Eve: ben ook echt superblij met mijn gastouder! dat was ik altijd al, maar nu helemaal.

Noralien: naar dat Jikke weer aan het spoken is. Levendige dromen misschien? fijn dat ze je vanmorgen weer even liet bijtanken.
    Spannend hoe het nu verder loopt met het huis. Ik hoop dat jullie er snel uit zijn. Denk toch dat die tuin van jullie het huis zo mooi mee verkoopbaar maakt!
    Ik duim verder voor jullie. wow duimen is niet meer nodig op de ontbindingsvoorwaarden na! super!
    Apart verhaal van die keukenman. en ook wel vreemd dat hij zo bijna 17000 euro van een prijs af kan halen.....klinkt niet echt betrouwbaar zijn verhaal.
    de keuken die je nu laat zien is al wel erg mooi. Ben benieuwd hoe het er straks uit komt te zien in je nieuwe huis als jullie hier mee verder zouden gaan.

Duckie fijn dat het allemaal vordert in huis! verbouwen tijdens je zwangerschap is niet ideaal weet ik uit eigen ervaring.

Saskia: naar aanleiding van Duckie: volgens mij bedoelt zij moxa-therapie. Je zou er eens op kunnen googlen.

janette fijn dat de vakantie geslaagd is geweest!

Eve: dikke knuf voor jou! en Fynn is echt een superwijs mannetje met zijn laarsjes!

pff vandaag weer gewerkt. Chris heeft zich voorbeeldig gedragen, zowaar vanmorgen 80 +40 cc gedronken. Na de eerste 80 bleef hij simmen dus toen heeft de gastouder hem nog wat extra gegeven en dat dronk hij dus grotendeels ook nog op. Vanmiddag heeft hij 90 op. Hopelijk zet het zich zo door. HIj drinkt nu uit een difraxfles. Ik ben nog niet meteen helemaal enthousiast want een week of 2 terug dronk hij ineens ook een dag uit de tommy tippy fles en da tis daarna ineens drama geworden en daar wilde hij helemaal niets meer uit dus....ach we zien wel. Nick had zich vandaag in elk geval prima vermaakt bij oma. Toch zal ik blij zijn als de situatie straks weer genormaliseerd is hier en beide kids 2 dagen naar de gastouder kunnen. Scheelt een hoop geren en gevlieg voor ons.

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Duckie wat fijn zeg dat Demi gelijk goed ging slapen in haar nieuwe kamer en grote bed :D

@Noralien nou ja zeg wat een kwal ik zou daar dus ook echt geen keuken meer kopen.
    Mooie keuken hebben jullie nu gevonden en bij aardige verkopers :)
    Gefeliciteerd wat super dat jullie huis zo snel verkocht is :whistle:

@Lola wat heerlijk dat Emma rustiger en fijner in haar vel zit :D

@Janette welkom terug!
    En de vakantiefoto's zien er super uit :D

@Eve wat schattig en cool is Fynn met zijn rode laarsjes 8)

@Saskia ja idd ik zou ook geen stuitbevalling doen als het voor de baby gevaarlijk zou kunnen zijn(mindere conditie kindje enz al hoewel ik dan denk dat een gyn je geen stuitbevalling laat doen)
    Ik zie een kz wel als laatste optie maar als de gyn zou zeggen tegen mij een kz is veiliger zou ik het natuurlijk doen maarja misschien zeg ik wel als ik in jou schoenen kom te staan doe maar gelijk een kz en durf ik geen stuitbevalling aan,maar nu denk ik dat ik een stuitbevalling zou kiezen(hopelijk kom ik gewoon nooit voor zo'n beslissing te staan)lijkt me heel vervelend als je voor die beslissing staat.
    Luister goed naar je gevoel over nog een draaipoging,succes met je beslissing!

@Otje klinkt als een zware middag.
    Wessel zat zelf op de stoel moest hem alleen wel tegenhouden met zitten want er zat geen steun voor :( niet echt handig voor een kinderkapper.
    Nee ik moet mijn rijbewijs nu opschuiven..we moeten nu echt hard gaan sparen voor als we een huis krijgen en de decembermaand komt er nu ook aan dus ik moet het gewoon weer op de lange baan zetten :(
    Ik moet ook zeggen dat ik teveel wil want ik wil ook super graag een nagelopleiding gaan doen maar dat zit er voorlopig ook nog niet in maar ik zeg altijd maar geduld is een schone zaak ;)

@Karin lijkt me echt lastig als je kind geen fles wil maar zo te lezen gaat het al wat beter,hopelijk blijft hij gewoon uit de difraxfles drinken.

Wat lief trouwens dat jullie allemaal zo voor me duimen dat we snel een huisje krijgen :D
    Dikke knuffel voor jullie van mij!

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Slingding hoe gaat het eigenlijk met jou?
    Zit je al wat beter in je vel?

17. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Noralien van harte gefeliciteerd, ik hoop echt dat her 100% doorgaat voor je.

Janette echt heel erg leuk en mooi die foto's zeg, en wat een uitzich joh hihi. En volgens mij heeft teun het echt reuze naar ze zin gehad he, en jullie ook volgens mij he ;).

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    vales: lief dat je naar mij vraagt.
    het gaat langzaam beterder, ik slik sinds een paar dagen geen slaapmedicatie meer.
    en k slaap redelijk.
    De spanning rond het huis doen mij niet erg veel goed maar we moeten er even door heen.
    ik heb wel veel last nog van swing moods en oil hoop dat die ook een beetje gaan stabieliseren.

noortje: super nieuws! gefeliciteerd.

janette: leuke foto's

19. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik lees wel mee, maar heb op het moment ff geen energie om te reageren. Zit in een dipje. Eigenlijk sinds de geboorte van Jiri gaat het op en neer met mijn gemoedstoestand en dat het nu niet lukt om zwanger te worden helpt ook niet echt mee.
    Zal proberen om toch regelmatig iets te laten horen.

20. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

otje; drukke vermoeiende dag zo te lezen, enne leuk dat koen zo vrolijk was tijdens het weggaan is idd fijner dan hem huilend achterlaten, ja ik heb nog wel een beurs/pijnlijk gevoel aan mijn buik bovenin en onderin verder gaat het goed hoor, op het krakkemikkerige na wat al 2 maanden zo is natuurlijk ;)

janette; wat een superleuke en scherpe foto's zeg, zo krijg je idd een heel goed indruk van hoe leuk en gezellig het was, leuk. die eerste foto vanuit het vliegtuig vind ik erg mooi

noralien; GEFELICITEERD JOH, echt superrrr

duikster; ja daar heb ik naar geinformeerd idd maar de uitslagen die zo positief zijn zijn dus wanneer je in die periode ong begint getest en daarna is niet bewezen dat het dan nog zo vaak lukt vandaar dat ik het niet heb gedaan :)
    wat fijn dat chris het wederom zo goed deed, ja dat is wel beter 2 kids op 1 adres

vales; vooralsnog ben ik(en normaal ben ik dit echt niet hoor)er vrij nuchter onder gebleven vwb de manier van bevallen, heb nml gelijk gezegd vanaf het moment ik weet dat het nog steeds in stuit ligt, mocht alles 'goed' zijn doe ik liever een stuitbevalling dan direct voor een ks te kiezen, maargoed wie weet verander ik wel op het laatste moment he(ik ben en blijf een weegschaal ;) 8) )

nynke; jeetje dit klinkt niet echt positief voor je, wens je iig heel veel sterkte en dikke knuf van mij hoor

ik ga nu weer rusten, ben benieuwd morgen, mijn zusje moet ook morgen om 11 uur in het ziekenhuis zijn. zij had nml een seo gehad maar die hadden ze zo afgeraffeld dat ze nog een keer mocht komen, haar kindje lag ook in stuit maar volgens de vk afgelopen dinsdag had hij/zij zich gekeerd! ben benieuwd of dit echt zo is, ze hadden dit tegen mij natuurlijk ook 2 keer gezegd, ik hoop het iig wel voor haar. mijn vader gaat ook mee, leuk kan hij beide kleinkinderen even zien :)

gr saskia

Deel Deze Pagina