leuk hoor saskia! nou ben ziek geweest en nu langzaamaan op aan het knappen. buikpijn en naar, grieperig. mijn oudste ook, dus het was zwaar de laatste dagen. noralien gefeliciteerd janette leuke fotos, krijg zo zin om ook op vakantie te gaan cynthia knuffel van ons nynke ook een knuffel! duikster ik hoop dat deze fles chris blijft bevallen
kom alleen ff vlug langs om Noralien te feliciteren met de snelle verkoop van het huis... echt goed in deze tijd....het huis van onze buren staat al sinds januari te koop... doei doei
@Eve: Ik vind het erg rot om te moeten vernemen dat het momenteel niet lekker met je gaat. Ik zou je graag een opbeurende knuffel geven, maar helaas woon je daarvoor te ver bij me vandaan. Maar deze is ook welgemeend... Enne... énige collage van Fynn en een heel subtiel gefotografeerde 'Mister X'... @Janette: Jullie zij zo te zien ook met Go Best op vakantie geweest. Ons is dat al twee keer goed bevallen... @Noralien: Super nieuws! Wat een opluchting... gefeliciteerd! @Slingding: Is jullie huis al officieel in de verkoop? Enne... jou wil ik ook graag nog eens even knuffelen... @Nynke: Aangezien ik uit eigen ervaring weet hoe slopend het is om ieder maand teleurgesteld te worden, leef ik erg met je mee. Ik hoop dat jullie wens een heel stuk sneller uit mag komen dan de onze destijds... @Melliemel: Wat is een 'seo'? @Noura: Ook al buikgriep? En dan een 'echte' zo te lezen (niet zo'n ééndagsgriepje als wij hebben gehad). Gelukkig lees ik ook dat je alweer aan het opknappen bent ! Hier verder niets bijzonders te melden vandaag, of het moet zijn dat Jasmijn verkouden is. Ik ben benieuwd of het net zo gaat als vorig jaar (lees: één lange verkoudheid die duurt tot de zomer... )
@Saskia: Fijne verjaardag! @Noralien: Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! @Lola: Thanks voor je hug en je lieve sms. Doet me goed! Enne...Fynn is ook weer verkouden. Ben benieuwd wie van de 2 het dit keer het langst volhoudt @Janette: Mooie vakantiefoto's! En wat een happy ecard Doen we!
Lola ja het was met gobest, me schoonouders zijn nu in totaal 3x in het hotle geweest....helaas was teun nog te klein om in de kidsclub wat te doen...maar de glijbaan vond hij heel leuk en het speelhuisje.... dus wij zaten dan heerlijk in het zonnetje en hij maar spelen...... eve graag gedaan.....hoort er toch bij!
Lola: het huis staat al in de verkoop, maar nu nog onder de makelaars. en 16 oktober komt hij op het internet te staan. en 25 oktober in het krantje hier. de glaszetter komt zo, kailynn heeft de ruit in de deur van de gang naar de keuken afgelopen vrijdag kapot gegooid. wij hadden de krappaal van de kat achter staan en ze gooide zo hard de deur er tegen en toen was het krak. eve: ik denk aan je! ik hoop dat je een beetje vande mooie (weer) dagen kan genieten. ik blijf het zeggen ik vind het super hoe jij het allemaal doet. ik zou het niet kunnen denk ik. Ik ga vanmiddag alvast wat inpakken voor de vakantie. hopelijk wordt deze vakantie leuker dan de vorige. iemand nog tip om dingen te doen rond weert? dierentuin/park oid
saskia gefeliciteerd! nou lola ik weet niet wat het was, wel heel felle buikkramp maar geen dia... het is in ieder geval over gelukkig. lola hoe gaat het met inbakeren? hier gaat het heel goed, ben er echt blij mee. we zijn vorige week toch met de doeken begonnen want haar armpjes bleef ze loswriemelen. nog een tip, als je een foto stuurt naar de site inbakeren.nl krijg je 5 leuke slabben opgestuurd. ik kreeg ze van de week tot mijn grote verrassing
Ik kan wel foto's maken van de kamer van Demi, maar dat is eigenlijk niet zo leuk om dat het nog niet af is . Er hangen nog tijdelijke gordijnen, er hangt nog niks aan de muur etc. Dus die houden jullie nog tegoed, ok? @Noralien: Met de trap gaat het nog niet zo goed . Kortom, het schiet maar niet op en die man is nog steeds ziek. Hopelijk komt hij morgen ofzo, maar ik ben het vertrouwen een beetje kwijt. Het vervelende is dat de vloer en plafonds en zo ook nog gedaan moeten worden en dat we pas verder kunnen als de trap staat. Wat super dat je huis in principe verkocht is! Dat is echt megasnel. Maar ik vind het ook een leuk huis om te zien, tegen een aantrekkelijke prijs volgens mij. Wauw wat een mooie keuken. En met dat andere louche bedrijf zou ik maar niet in zee gaan. Als het zo moet @Lola: We hebben inderdaad de mammutserie gekocht, het bed, de kast en het ladenkastje. Ik ben blij om te horen dat het zoveel beter gaat met Emma. En waar dat dan uiteindelijk door komt is eigenlijk niet zo belangrijk, toch? @Janette: Dat klinkt als een prima vakantie , en de foto's bevestigen dat. Lekker hoor. Ben jaloers. @Eve: Wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Ik had al zo'n vermoeden omdat ik je alleen zag reageren op anderen en niets over jou en Fynn las. Dikke knuffel van mij en Demi. En die fotocollage met Fynn en z'n papa is super. Ik vind echt dat je mooie foto's maakt, maar dat heb ik geloof ik al heel vaak gezegd. @Otje: Succes met je werk, je moet vast nog even in het ritme komen. Komt goed! @Duikster/Melliemel: Ik bedoel inderdaad moxa-therapie, volgens mij icm accupunctuur. Het fijne weet ik er ook niet van. @Duikster: Wat fijn dat Chris steeds beter drinkt. Dan ga je toch geruster werken. @Vales: Jammer dat je je rijbewijsplannen nu even moet opschorten, maar een ander huis is natuurlijk ook heel fijn. @Cynthia: Oeps, die Kailynn, nu al ruiten kapot gooien. Dat wordt nog wat
Slingding alvast een fijne vakantie gewenst Saskia van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maar er een mooie en fijne dag van Eve: Thijmen is ook erg verkouden en ik ook helaas, maar wat wil je met dit weer he. Verder gaat het hier goed, vandaag weer lekker oppaskindjes de hele dag haha. En Speciaal voor Eve, Nynke, Cynthia en de rest die het nodig heeft
voor de meiden die op hyves zitten: http://december06.hyves.nl een hyves van/voor kindjes die in dec '06 geboren zijn.
Melliemel: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt, ondanks het feit dat je het rustig aan moet doen... Spannend! Ik hoop dat de verkoop bij jullie net zo snel gaat als bij Noralien! Per ongeluk of peuterdriftbui? Ik hoop voor jullie dat het mooi weer is, het Leudal is erg mooi! Enne... shoppen in Roermond is ook erg leuk... In de buurt van Roermond zijn ook twee binnenspeeltuinen: De Ballon en PeeWee. De laatste is ook erg leuk bij mooi weer, want er staan ook erg leuke toestellen (die geschikt zijn voor kleintjes...) buiten. Jasmijn vindt het daar geweldig! En niet duur: 3,00 per persoon en Kailynn mag gratis naar binnen... En niet te vergeten: De IJzeren Man in Weert zelf! http://www.ijzerenman.nl/ @Noura: Emma vindt het inbakeren erg prettig, dus ik ga er zeker nog een poosje mee door. Bijkomend voordeel is dat ze zich niet in het gezichtje kan krabben, ik weet nog dat ik het bij Jasmijn altijd zo zonde vond dat ze zichzelf zo 'toetakelde'. Thanks voor de tip, ik ga ook maar eens een fotootje sturen... @Duckie: Vervelend dat jullie verbouwing nu stil staat. En natúúrlijk wachten we wel op de foto's van Demi's kamertje (ik kan moeilijk anders zeggen, want ik heb jullie ook lang laten wachten... ) Nou, Jasmijn is dus meteen mega verkouden! Vannacht is ze zeker 5 keer huilend wakker geworden. Of wakker... eigenlijk huilde ze meer half in haar slaap. We wilden haar dus niet écht wakker maken, maar ik vond het wel erg zielig (en heb zelf dus ook slecht geslapen vannacht...) Gelukkig werd ze vanmorgen vrolijk én zingend wakker, dus ziek voelt ze zich niet!
Het Noorderdierenpark in Emmen, maar dat ligt nu niet bepaald dicht bij Weert... Wat ook leuk is, is Zooparc Overloon. Maar Overloon is vanuit Weert nog wel een klein uurtje rijden. Eindhoven heeft trouwens ook nog een dierentuin...
oei je zal wel geschrokken zijn cynthia van het glas, hoop dat niemand zich verwond heeft lola hier is geadviseerd 6 weken in te bakeren, geloof dat het niet langer mag... zal het nog eens navragen nou cynthia heb me aangemeld, leuk duckie balen zeg van de trap. hoop dat diehem toch snel komt zetten
hi hi, ben weer terug van het ziekenhuis, ben erg blij met het nieuws wat ik te horen heb gekregen, nee hij is niet gedraaid helaas maar de kleine man is goed gegroeid word nu geschat op 2358gr dus al zwaarder dan orlando was met een week verschil dus ziet er goed uit, hij heeft echt een groeispurt gemaakt. verder zag alles er goed uit, enige weinig vruchtwater maar niet 'te' weinig. draaipoging ben ik nog steeds niet over uit, aan de ene kant denk ik liever niet omdat de kans toch erg klein is, aan de andere kant stel dat het wel lukt is de bevalling natuurlijk ook weer 'makkelijker'.....pfoe hee, nou ik heb het weekend nog... noura; hoe gaat het nu met je? alweer helemaal beter? lola; seo is de artsen term voor screeningecho , tja ik kijg nu zoveel termen rond om me heen geslingerd dat ik er kundig in begin te worden eve; ik stuur je bij deze een virtuele hug hoor, hoop dat hij aankomt iedereen bedankt voor al jullie felicitaties zo voel ik me toch nog een beetje jarig slingding; zo dat is wat, had kaillynn niks verder? ik hoop met je mee vwb de vakantie hoor, het is je gegund iig duckie/duikster; ja van de moxatherapie heb ik idd gehoord en dus ook geinformeerd maar dit moet je dus iig 2wkn doen om resultaat te kunnen boeken vandaar dat men adviseerd om in die periode te starten en dan hebben 75 procent van de mensen een positief resultaat lola; aaagh die jasmijn weer verkouden, nou ik hoop iig dat ze het dit keer niet lang volhoud en dat ze lekker kan slapen, ik heb hier nisykind fort in huis gehaald en dit werkt erg goed moet ik zeggen, vorige week werd orlando verkouden en nu is hij bijna niet verkouden meer. het is een kuur van 7dgn en dan moet er een pauze ingelast worden mits het nog niet over is dus mss een tip zo ik ga nu weer liggen ben echt blij en opgelucht hoor, gr saskia