Lola: ik duim voor je! tot vrijdag! otje: mooie foto's van je kroost! noortje: wat een vermoeiend weekend zeg! zie ik je vrijdag ook nog? (wat vinden jullie van mijn banner?)
meiden we gaan inladen en weg wezen tot na vrijdag! en als er nieuws is hoor ik het wel van iemand op de sms.
Noortje wat een zwaar en vermoeiend weekend zeg, snap best dat het erg intesief was voor je Slingding ik vind je banner echt heel erg leuk, hele fijne vakantie en tot na vrijdag
@Slingding: Nogmaals een heel fijne midweek gewenst! Enne... ik zie helaas geen banner en die van Debbie is ook plotseling weg . Misschien zijn ze er straks weer...
@Slingding: O, nu zie ik de banners weer ! Ik vind 'm erg vrolijk, maar die had je twee dagen geleden toch ook al?
nou kom even snel verslag uit brengen, we komen net van de kinderarts. en laatste 2 wekenis ze minder gegroeid dan eerst, maar dat kan ook aan de weegschaal liggen bij het cb. ze wil vandaag of morgen nog een echo maken van de maag omdat ze bang is dat er mischien toch een afsluiting aan het ontwikkelen is. ik word daar straks over gebeld. verder wil ze de medicatie verhogen naar 2x 20 gram en daar schrok ik wel van omdat ze vorige keer zei dat 2x 10 het maximum was. toen aangaf of het niet te veel was zei ze dat het niet anders kon omdat het spugen de slokdarm anders kan beschadigen. in ieder geval eerst de echo maar afwachten nou kom later wel weer even reageren en teruglezen
He noura dat is nou niet echt positief nieuws he, heel veel sterkte meis. En echt balen dat die medicatie verhoogt moest worden, ik hoop zo voor je meisje dat het snel allemaal goed komt en dat de echo iets positiefs laat zien en dus niet dat er een afsluiting aan het ontwikkelen is. Nogmaals heel veel sterkte
@Noura: Verdikkie, dat is nu niet het nieuws waar je op hoopte. Zeker niet nu Anissa het voor jouw gevoel al een stuk beter doet dan eerst. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk allemaal wel blijkt mee te vallen...
@Noralien: Wat een goedgevuld weekend zeg! Kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment ff teveel werd. Ik vind de opdrachten wel moeilijk klinken hoor. En ben eigenlijk wel erg benieuwd naar het resultaat. @Otje: Groot gelijk dat jullie dit weekend al naar de dierentuin zijn geweest. En jullie (waar ben jij eigenlijk? ) zien er erg relaxed uit op de foto's Lekker geslaagd dagje dus. @Lola: Veel succes vanmiddag! @Noura: Oei, dat is echt balen van Anissa. Ik ga duimen voor jullie dat de echo goed is! Aan jouw zorg zal het igg niet liggen! Dikke knuf van mij. Heeft er iemand nog een rol behang over? Fynn is nml de laatste tijd heel erg bewerkelijk. Pfff, wat heeft dat mannetje een sterk eigen willetje. We leveren hier soms echt een strijd als meneertje iets niet (of juist wel) wil. En dan kan hij zich zo sterk verzetten dat ik echt geen grip op hem heb. En daarbij nog es ff heel hard krijsen met krokodillentranen. Ik moet dan echt tot 10 tellen want anders ga ik ook gillen Dan ineens kan ie heel erg lief zijn en vergeet ik die moeilijke momenten weer maar helaas zijn ze de laatste tijd wel erg talrijk....
ach lieve eve, zullen we samen plakken? hier namelijk nog een ventje die dat heel goed kan, dus snap heel goed hoe je je voelt. ik houdme maar vast aan de gedachte dat het periodes zijn, endat het ineens weer over is ik ga er gewoon vanuit dat de echo goed is, was die vorige keer ook. het kan zijndat zich dat ontwikkeld heeft, maar dat hoeft natuurlijk niet he. en wat betrefd de medicijnen, het spugen blijft en door het zuur wat omhoog komt word de slokdarm beschadigd, en dat moet voorkomen worden, vandaar de zuurremmers. daarom is de nutriton belangrijk, want hoe dikker de voeding is, hoe minder gemakkelijk hij omhoog kan komen. maar ja, het is lastig toedienen met borstvoeding. en volgens mij heeft ze al in de gaten dat ze het niet zo lekker vind. vorige keer kwam ze ruim een pond in 2 weken aan, nu is ze 200 gram aangekomen in 2 weken. ik zag trouwens fantastische fotos voorbij komen wij zijn gister naar de optocht van bokbierdag geweest, mijn man, ik en safouane. was erg mooi en leuk saskia heeft vandaag de 2e draaipoging of niet? spannend
Eve hier ook een mannetje met een sterk eigen willetje hoor, ik weet dan ook echt hoe je je voelt. En ook dat tot 10 tellen klinkt me erg bekend, ik hoop echt dat het maar een periode is
noura wat is bokbierdag? en ja volgens mij heeft ze inderdaad haar 2de draaipoging als ze doorgezet heeft, spannend hoor
nog geen nieuws van saskia? spannend bokbierdag word hier groots gevierd, er is een grote optocht met paarden en bierkarren. en in de binnenstad zijn de brouwerijen vertegenwoordigd en kan iedereen de eerste bokbiertjes van dit jaar drinken. een heel evenement, waar vanuit heel het land mensen op af komen. heb fotos gemaakt zal ze zo wel laten zien tot 10 tellen, soms is 100 hier nog niet genoeg ik zet (of leg) hem ook wel eens in de keuken met de deur dicht. dan heb ik het echt even helemaal gehad.
@Noura: Ik was Fynn vanmiddag zo zat dat ik hem in z'n bed heb gezet met de gordijnen en de deur dicht. Heb hem toen ff laten uitrazen. Toen ik hem vervolgens weer ging halen was hij poeslief en werkte gewillig mee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit had gedacht dat ik dit soort maatregelen zou moeten nemen. En het voelt ook een beetje verkeerd als ik het doe. Maar af en toe is het echt het enige wat helpt
Eve, Liene 'moet' hier soms in het washok gaan staan. Ze speelt er dolgraag in, maar als het van moetens is... Maar dat is dus soms ook het enige dat helpt... Ik voel me dan ook niet goed, maar ja... Ik heb gelezen dat het tussen 1.5 en 4 de moment is om grenzen aan te leren en te zorgen dat je kinderen luisteren...Dus ik doe soms 'streng' omdat ik graag wil dat we straks een leuke meid hebben (nu ook al hoor ) En jij wil gewoon een toffe knul en geen vervelend kliertje... En daarom doe jij nu soms dingen die je niet zo graag doet. Lola, succes! Maar je bent al vast terug...Hoe was het? Noralien, klinkt, op de harde buiken na, als een superweekend. Ik ben benieuwd naar foto's. Is zo'n 'ikbendenaamvergeten', bijvoorbeeld zo'n foto dat je de toren van Pisa recht houdt? Of zit ik er volledig na. Otje, leuk zo'n onverwachte uitstap. Leuke foto's ook, vooral die van je kleine ondeugende aapje... Cynthia, amuseer je! Noura, niet zo'n goed nieuws, maar je verwacht dus een positief resultaat, dus zijn wij ook positief!
@Otje: Dolfinarium mocht inderdaad niet in juli en augustus, Dierenpark Amersfoort wel. Leuke foto's heb je geplaatst. Herkenbaar ook, ik heb van Demi ook een foto op die olifant. @Lola: Kiddyboard al uitgeprobeerd? Ik heb achteraf ook spijt dat we 'm niet op marktplaats hebben gekocht, heb daar helemaal niet aangedacht eigenlijk. Stomme actie zeg van je schoonmoeder, daar zou ik ook boos om worden. En last but not least......Hoe ging je sollgesprek? Vertel! @Saskia: Heb je vandaag de draaipoging nog laten doen? Ik ben benieuwd? @Duikster: Gefeliciteerd met jullie ieniemienie kleine nichtje! Dat moet schrikken geweest zijn voor je schoonzus en zwager. @Saar: Slimme vent hoor, die Tisse, nu al aan de puzzels @Eve: Ik schrok ook van het bericht dat Ernst Paul Hasselbach is overleden. Zo gek om dan 's avonds weer naar E.R. te kijken. Lastig dat Fynn zo dwars is op het moment. Volgens mij is dat echt iets van de laatste tijd, of niet? Ik meen me te herinneren dat je laatst zei dat je dat nog niet echt kende van Fynn? Ik ken het hier niet echt. Tuurlijk heeft ze ook wel eens een dwarse bui, maar dat is over het algemeen ook zo weer over. Geen tips dus, het lijkt me erg lastig. @Cynthia: Te laat, maar fijne vakantie gewenst! @Noralien: Heftig weekendje heb jij achter de rug! Klinkt allemaal ingewikkeld zeg, die opdrachten. Hoe gaat het met je zwangerschap? @Noura: Gatsie, dat zijn niet de berichten die je wilt horen. Ik hoop dat alles goed is met Anissa. Heb je nog contact gehad met het ziekenhuis? Ja onze kids worden al weer bijna twee. Voor je het weet is het december. En dat doet mij dan weer beseffen dat het ook al weer opschiet met mijn zwangerschap! Het is nu zo goed als zeker dat Demi volgende week geopereerd wordt. Dinsdagochtend om 8.15 uur moeten we ons melden in het ziekenhuis. Ze moet dan nuchter zijn ivm narcose. Eerst was het plan dat ik met haar zou gaan, maar aangezien ik me 's ochtends ook nog een wrak voel, gaat Jeroen ook mee naar het ziekenhuis en dat vind ik eigenlijk wel een geruststellende gedachte.
Volgens mij is Saskia bevallen! Op haar hyves wordt ze gefeliciteerd met haar zoon Valerius. Ik maak uit het berichtje op dat ze allebei al weer thuis zijn. Ik ben zooooo benieuwd!