December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo,

Wessel is gelukkig weer beter :D
    We zijn vanmiddag even naar de stad gegaan op de fiets,me nichtje is jarig dus we hebben wat kado's voor haar gekocht.
    We gaan morgen even op visite.

Wij zijn ook onwijs geschrokken dat Ernst-Paul Hasselbach overleden is :(
    Expeditie Robinson zal nooit meer hetzelfde zijn maarja het is toch helemaal verschrikkelijk voor zijn vriendin en kinderen :cry:

@Lola veel succes met het zoeken van een nieuwe baan!
    Pff lekker stom zeg van je schoonmoeder ik had mijn kind er gewoon niet ingelaten ook al had ze 20 euro voor een kaartje betaald! het is gewoon super gevaarlijk om een klein kind in zo'n ding te doen idd ook omdat ze in paniek kunnen raken.
    Het is geen aanval naar jou hoor maar ik vind het gewoon stom van je schoonma en dat ze niet naar jou luisterde vind ik ook echt erg.

@Duckie wat spannend zeg dat Demi op 21-10 word geopereerd.
    Fijn dat alles goed was bij de gyn :D
    Ja hij was onwijs verkouden(hij heeft nu nog een snotneus maar niet zo erg)en volgens mij had hij ook keel en hoofdpijn.
    Hij wilde ook bijna niet eten en dat is niks voor Wessel want hij wil altijd eten.

@Slingding ik ben een beetje laat maar fijne vakantie.
    Leuke banner heb je.

@Karin gefeliciteerd met je nichtje!
    Wel vroeg idd maar gelukkig is alles goed.

@Saar wat een super leuke foto's :D
    Ik had dat idd ook toen ik de banners zag,het is gewoon al bijna zover dan zijn onze kindjes gewoon alweer 2 jaar!

@Eve Leuke foto's van Fynn.
    Vervelend zeg dat Fynn soms zo dwars is,Wessel zit nu ook een beetje in die periode maar gelukkig gaat het over het algemeen goed en luistert hij ook wel.
    Ik heb echt respect voor jou dat je het allemaal alleen doet :thumup:

@Noralien volgens mij heb je een heel leuk en leerzaam weekend gehad maar ook best zwaar dus rust maar lekker uit.

@Otje leuke foto's van de dierentuin :D

@Noura wat een shitnieuws :( hopelijk krijg je na de echo goed nieuws.

Ik vind het trouwens niks voor Saskia om niks te laten horen van zichzelf.

2. Tja... aangezien in ons hele huis slechts twee muurtjes zijn behangen, heb ik alleen maar wat restjes. En die denk ik eerlijk gezegd zelf ook hard nodig te hebben ;) , al moet ik eerlijk zeggen dat Jasmijn de laatste twee weken echt heel erg lief is. Nu is het ook zo dat ik de laatste tijd ook weer meer kan verdragen. In de laatste weken voor de bevalling lukte tot 5 tellen meestal al niet meer... :(
    Maar je moet maar denken: Gedeelde smart is halve smart!
    Ik denk trouwens dat het juist goed is om een kind even te laten uitrazen. Ik heb dat met Jasmijn tot nu toe twee keer gedaan (ook door haar in bed te zetten) en toen hielp het ook...

@Duckie: Ik heb het Kiddy Board nog niet uitgeprobeerd. Morgen... :D

Het sollicitatiegesprek verliep heel positief! Afwachten dus maar weer. Het voordeel is nu wel dat ik haast geen 'achterstand' meer heb op de rest. Daar bedoel ik mee dat wanneer ik geen bevallingsverlof zou hebben gehad, ik met ingang van 1 december beschikbaar zou zijn (ik heb 1 maand opzegtermijn) en nu ben ik beschikbaar vanaf medio december, want dan eindigt mijn verlof. Over die twee weken zal toch niemand meer vallen, hoop ik. Zelf begin ik natuurlijk het liefst pas ná de feestdagen...

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Saskia, Melvin en Orlando,

Gefeliciteerd met de geboorte van Valerius. Veel geluk samen!

4. keizerin

@Duckie na jou bericht ben ik gelijk wezen kijken op d'r hyves :D

@Lola spannend weer zeg,ik ga voor je duimen!

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ff snel, ik heb niets bijgelezen maar dat komt omdat wij vandaag de trotse ouders en broer zijn geworden van onze bink; VALERIUS MATTHEW.

en hij weegt wel 2640gr ja jullie lezen het goed
    bevalling verhaal vertel ik later show ff een paar foto's en kom later weer terug. stuitbevallen is goed bevallen iig. het bevallen zelf was binnen 3 minuten!

gr saskia

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saskia, Melvin en Orlando,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Valerius!
    Wat super dat hij meteen mee naar huis mocht. Geniet nu maar lekker samen.

Liefs Otje, Steef & kids

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  9. keizerin

Saskia,Melvin en Orlando
    Gefeliciteerd met Valerius :baby:

P.s ik vind het een hele leuke naam :D

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ooooh ik zie net de foto. Hoe klein! :D Ik smelt echt hoor.

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  12. keizerin

@Saskia wat een super lieve foto's :D
    En wat super dat de stuitbevalling zo goed is gegaan :thumup:
    En wat een super geboortegewicht heeft hij ook!

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    ik ga nu slapen spreek jullie snel

gr saskia

14. Saskia, Melvin en Orlando,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Valerius!
    Wat een plotselinge verrassing en dan ook nog zo'n mooi gewicht :D . Ik ben benieuwd naar het bevallingsverhaal.
    Geniet ervan...

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Otje, leuke foto's hoor! Ik herken de plekken waar ze genomen zijn.
    Leuk he, een dagje dierenpark AMersfoort?!

Lola, ik laat me ook niet meer overrompelen door spontane actie's van derden. Ik vind dat je altijd het recht hebt dingen wél of niet toe te staan als het om je kind gaat. Hoe leuk het ook bedoeld is!

Saskia, hoe is het gegaan?

Slingding, ik ben al te laat maar alsnog een leuke week!

Eve, haha ik dacht eerst dat je om behangrollen vroeg omdat je dat als tekenpapier voor Fynn wilde gebruiken (wij hadden vroeger altijd van die rollen).
    Maar oke, helaas ik kan je niet helpen :) .

Duckie, wat spannend dat het nu dan echt gaat gebeuren. Lijkt me echt niet fijn en zéker niet als je jezelf dan ook niet lekker voelt.
    Goed dat Jeroen nu mee gaat. Ben jij een beetje uitgerust om haar op te vangen als ze weer thuis is (of moet ze daar blijven?).

Saar, hihi over het washok...Jikke wilde laatst niet aan de kant waardoor de deur van de bench niet dicht kon. Toen heeft Robert de deur dicht gedaan terwijl zij erin stond (echt pikkedonker in een trapkast). Je zou verwachten dat ze ging huilen, maar nee hoor. Ze begon pas te huilen toen Robert haar er tóch uithaalde. Gek kind! :)

En dat van die toren van Pizza lijkt idd wel op een sequentie. Het zou dan alleen een serie foto's moeten zijn waarop het lijkt dat je de toren recht duwt. Ik heb gezocht op internet, maar kan alleen te kleine afbeeldingen vinden.
    Een voorbeeld...
    Hier lijkt het alsof de horizon als een soort rolgordijn naar beneden wordt getrokken.
    Je maakt dit soort series door te spelen met licht/schaduw, standpunt van je camera, zelf naar voor of achter stappen enz.

Noura, wat naar dat je nu in twijfel zit. Hoop dat de echo goed nieuws brengt, helemaal omdat het de goede kant op lijkt te gaan met Anissa. Ik duim voor je!
    En bokbierdag klinkt erg leuk!

Morgen heb ik de echo die uitgesteld is. Even kijken of ze nog steeds een meisje is ;)

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jeetje ik heb wat berichtjes gemist tijdens het plaatsen van 't mijne.

Saskia, Melvin en Orlando gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Valerius. Wat een mooi kereltje en wat fijn dat jullie alweer thuis zijn!
    Geniet ervan!

17. wat een nieuws! Proficiat en geniet er van!

18. Noralien, dan ben ik benieuwd naar jouw sequenties.

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Dat is dus één van de opdrachten die ik nog moet maken doordat ik zaterdag eerder ben afgehaakt. Als ze klaar zijn zal ik ze showen (als ze goed gelukt zijn tenminste ;) ).

Deel Deze Pagina