Lieve Cynthia, Ik had je al gefeliciteerd per sms, maar wil hier ook nog even een 'kaartje' voor je posten... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
hi hi, debbie; ik lees het dan wel ja noura; wat een onwijs leuke foto's zeg en ja dat is ook supernieuws natuurlijk, wat zit saf stoer onderin , hihi hassan is hassan niet haha, nou wie weet vangen we ooit een keer een glimp op van hem op een foto zoo lekker zeg zo een huis ach zo heeft iedereen vast wel iets wat hij/zij niet zou doen met een eigen bouw toch?! lola; ja hij was dit keer echt best heftig hoor het bevallen zelf is me gelukkig 200% meegevallen en verliep dus super. de aanloop was gwoon heeeel irritant, enne ik ga je adres idd van jouw kaartje noteren slingding; dit lees je niet meer maar gefeliteerd met je verjaardag meid. ik maak me 'hopelijk' te bezorgt, ik vind nml dat valerius best geel ziet vandaag. en heb blijkbaar echt een trauma overgehouden van orlando destijds, want denk gelijk al dingen als, ik wil hem niet ook alsnog moeten brengen naar het ziekenhuis....nou we houden het in de gaten. morgen hielprik en dan prikken ze gelijk ook evt zijn bili gehalte. gr saskia
@Slingding gefeliciteerd met je verjaardag! @Saskia klinkt wel echt als een fijne stuitbevalling Wessel was ook geel wij moesten toen de wieg voor het raam zetten zodat hij veel licht opving misschien een tip voor jou. Als Wessel niet minder geel werd moesten wij namelijk ook naar het ziekenhuis maar dat is gelukkig niet gebeurt. Ik zou ook graag een echt kaartje willen krijgen zal zometeen even mijn adres pben. @Noura wat super dat de echo goed was En leuke foto's..wat een groot vakantiehuis hebben jullie zeg Fijn dat het gesprek goed is gegaan en idd neem maar lekker de tijd om te orienteren. Wij hebben net een houtenspiraal voor Wessel opgehaald. We hadden al op mp gekeken maar we kwamen maar niks tegen dus naar van die winkels gegaan waar ze speciaal houten speelgoed hebben maar of ze hadden ze niet meer of ze waren heel erg duur. Vandaag heeft Johan er 1 gevonden op mp voor maar 4 euro en hij is echt groot Toen Wessel dat ding zag was hij super blij die ogen werden helemaal groot en er kwam een super glimlach op zijn gezicht..echt geweldig In de apotheek bijv staat ook zo'n tafel met spiraal en hij vind het zo onwijs leuk dus ben echt blij dat we er nu 1 hebben gevonden.
Lola: Fijn dat Roy Jasmijn naar het kdv kan brengen. Zo kan jij het even rustig aan doen met Emma. Lijkt me toch wel wennen in het begin met 2 van die kleintjes. Fijn dat het sollicitatiegesprek goed ging! Nu maar hopen dat ze jou willen aannemen. Wat voor functie/bedrijf is het? Heb je inmiddels al iets meer gehoord? Kan me voorstellen dat je liever na de feestdagen begint. December is al druk genoeg Noura: Kan me voorstellen dat je schrok na het ophogen van de medicatie. Balen zeg. Wat fijn dat er goed nieuws was na de echo! Ben blij voor je. Mooie foto's! Die met die ganzen is echt leuk zeg. Wat is Saf alweer veranderd zeg. Mooi ventje. Eve: Haha, ik was er ook hoor (in Amersfoort) maar sta nooit graag op de foto Volgens mij kunnen we die rol behang hier allemaal wel eens gebruiken. Hier ook hoor! Noralien: Ja dierenpark Amersfoort was echt heel leuk. We waren er nog nooit geweest. Is ook wel een eindje weg (bijna 1 1/2 uur) maar zeker de moeite waard. Oooh wat leuk zeg dat het nu zeker is dat jullie een 2e dochtertje krijgen. Leuk voor Jikke! Duckie: Fijn dat Jeroen die ochtend mee gaat naar het ziekenhuis. Wel spannend allemaal zeg. Gelukkig komt ze nog dezelfde dag thuis. Melliemel: Oeps het valt wel op he dat we geregeld naar de mac gaan? Nou, eigenlijk valt het best mee maar vaak na een dagje uit is dat wel steevast de afsluiting ja Wat lief van je dat je meteen komt reageren hier. Ik heb net je bevallingsverhaal gelezen. Mooi om te lezen maar zo te horen is het wel heftig geweest zeg en duurde ook best wel even. Wel super dat de stuitbevalling zo geweldig goed ging! Wat leuk om te horen dat Orlando zo lief is voor zijn broertje. Ik zou het ook leuk vinden om een kaartje te krijgen (mits je er over hebt). Ik stuur je wel een pb. Vales: Leuk zeg die houten spiraal. Ja ze zijn inderdaad prijzig. Koen heeft er vorig jaar een gehad voor zijn verjaardag maar was wel een kleinere dus ook niet zo duur. Wat leuk dat je die voor 4 euro hebt kunnen kopen.
Vandaag dagje weg geweest. We zijn vanochtend rond 10 uur richting Eindhoven gereden waar mijn schoonmoeder woont. Daar even op de koffie geweest en nog wat gewinkeld bij winkelcentrum Woensel. Dat was echt niet zo geslaagd. Koen houd dus absoluut niet van winkelen. Zodra je met de wagen rijd of met hem bezig bent is het redelijk oke maar als hij gewoon heel even moet wachten wordt hij direct boos of gaat gillen. Ik snap ook wel dat een ventje van bijna 2 niet zo'n zin heeft om steeds stil te zitten maar ja... soms moet het gewoon. Hoe gaat dat bij jullie kindjes trouwens? Hij gaat soms ook wel uit de kinderwagen maar ja... hij loopt de hele tijd weg dus dat is ook niet erg handig. Rond 16 uur zijn we naar huis gereden en waren iets voor 17 uur thuis. Koen heeft in de auto nog een half uurtje geslapen. Blijkbaar veel te kort want hij had de hele dag nog niet geslapen. Thuis was hij echt ontzettend humeurig (waar was de rol behang?) Gelukkig gaat het inmiddels weer iets beter. En net, echt zo leuk! Sara zat aan tafel te kleuren. Ze had een kleurplaat gekregen bij H & M en de hoofdprijs is een WII! Die wil ze natuurlijk heel erg graag winnen Koen stond de hele tijd langs de tafel te gillen dat hij er ook bij wilde dus Sara liet hem even bij haar op schoot en mocht hij ook wat kleuren. Inmiddels zit hij in zijn kinderstoel langs Sara zelf op een blaadje te kleuren. Echt zo'n leuk gezicht! Lief. Jullie moeten trouwens nog de groetjes hebben van Bianca. Ik had haar gisteren gesmst en kreeg nog een reactie. Het gaat helaas nog niet zo goed. Lynn krijgt a.s. maandag een lactosetest, aangezien ze steeds diaree krijgt als ze melk drinkt. Met Gijs gaat ze dinsdag naar een manueel therapeut. Hij is zo onrustig en hyper dat ze denken dat hij misschien het kiss-syndroom heeft. Hij slaapt zo onrustig dat Bianca helemaal op is. Vandaar dat ze ook geen fut heeft voor het forum wat natuurlijk heel begrijpelijk is. Bianca: Heel veel sterkte met alles! Zo, vanavond rustig avondje. Koen gaat denk ik zo naar bed en wij hebben vanmiddag Pirates of the Caribean 3 op dvd gekocht dus die gaan we straks kijken. Ik heb er nu al zin in! Morgenochtend ga ik met Koen zwemmen en daarna nog een paar uurtjes werken. Hopelijk valt het mee met de voorspelde regen Ik heb trouwens gisteren mijn nieuwe camera binnen gekregen. Echt een mooi ding. Moet nog veel leren hoor en eens rustig er voor gaan zitten met de gebruiksaanwijzing maar daar kon ik nog even de tijd niet voor vinden. Groetjes Otje
Even nog een vraagje. We willen misschien Koen een loopfietsje cadeau doen voor zijn 2e verjaardag. Nu zag ik deze net op http://www.hoplakee.nl//product_info.ph ... cts_id=613 Wat denken jullie ervan? Heeft hij hier nog veel aan? Bij leeftijd staat: vanaf 1 jaar maar ik denk zelf dat Koen er nu nog niet veel mee zou kunnen maar denk dat het volgend jaar voorjaar wel heel leuk is en met die bak voorop is wel leuk om speelgoed en zo in te doen. Groetjes Otje
Otje wat een geweldige loopfiets zeg, ze hebben echt hele leuke dingen op die site hoor. En wat lekker een daggie weg, en wat een naar bericht van Bianca zeg. Wens er maar heel veel sterkte
@cynthia: gefeliciteerd met je verjaardag. @otje: wij hebben al vanaf begin dit jaar zo'n bakfiets en Jiri kan er steeds beter mee uit de voeten. Dus ik denk dat Koen er nu zeker al mee kan rijden. Jiri rijdt er alleen in de woonkamer mee, vind het zonde van de rubberen banden om er buiten mee te rijden. Ze kunnen er tot een jaar of 4 op rijden. Wij hebben hem via http://www.doeppiedee.nl/webwinkel/producten.php?id=2 Gisteren zijn we bij de gyn geweest. Uitslag van HSG was goed, maar dat wisten we al. De zaadkwaliteit is redelijk, goed genoeg om spontaan zwanger te raken, zoals al bewezen is. Ze zei dat de kans om spontaan zwanger te raken groter is dan bij IUI (hier word ik al niet vrolijk van, aangezien we al 19 rondes bezig zijn), dus moeten we 6 maanden zelf proberen. (nu nog 5, aangezien de HSG alweer een maand geleden was). Dus als ik niet zwanger raak, mogen we in maart terug voor IUI met hormonen. Zij nemen dan mijn hele cyclus over en wordt alles voorbereid voor inseminatie. Als we wel spontaan zwanger raken, mogen we al bij 6 weken een echo laten maken. Dat is dan wel weer leuk. Nu hopen dat het voor maart gaat lukken.
@Lola: Fijn dat de dames zich voorbeeldig gedroegen gisteren @Noralien: Dus nu echt zeker een meisje . Ik twijfel nog steeds over een 3d echo, maar aangezien ik volgende week al 30 weken ben, zullen we vaart moeten maken als we het nog willen. @Noura: Ik ben blij dat de echo er zo goed uitzag zeg. En wat een enorm groot vakantiehuis . Is dat van je schoonouders. Hebben jullie al plannen om er naar toe te gaan? @Melliemel: Wat ontzettend fijn dat het stuitbevallen uiteindelijk zo goed ging, al was de aanloop toch nog wel lang voor je. Die pijnlijke draaipoging is je in ieder geval bespaard gebleven. Leuk dat Orlando zo goed op z'n broertje reageert! Balen dat je je zo'n zorgen maakt. Kunnen ze dat bili gehalte gelijk zien? Ik hoop dat de kraamzorg gelijk heeft en dat het allemaal meevalt. @vales: Ik heb ook zo'n houten spiraal, Demi vindt 'm prachtig. @otje: Demi vindt winkelen altijd wel gezellig geloof ik. Wat balen dat ze nu ook nog denken dat Gijs misschien het Kiss syndroom heeft. Bianca krijgt het wel voor haar kiezen zeg @Nynke: Ik hoor vaker dat de kans om zwanger te worden met IUI eigenlijk niet zo heel groot is. Op zich is het natuurlijk positief nieuws dat je spontaan zwanger moet kunnen raken, maar je geduld wordt zo wel heel erg op de proef gesteld zeg . Kan me voorstellen dat dat wachten slopend is. Hopelijk hebben jullie de komende maanden meer geluk! Vinden jullie kids het ook zo leuk om te knutselen? Ik heb met Demi nou een paar keer geverfd en gekleid, en ze vindt dat echt heel leuk. Kleuren vindt ze ook leuk. Ik had het volgens mij nog niet verteld, maar ik heb me deze week ziekgemeld. Gisteren en eergisteren heb ik eigenlijk bijna alleen maar geslapen. En ik ben nog moe. Het niet slapen 's nachts is me echt aan het opbreken. Vandaag twee vriendinnen op bezoek gehad, samen met Emma van 7 weken. Was heel gezellig, maar toen ze weer weg waren was ik dus ook weer helemaal op en ben ik met Demi weer naar bed gegaan. Ik moet nog eens hard denken wat ik na deze week ga doen, want officieel moet ik nog 4 weken werken.
SASKIA Melvin en Orlando: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Valerius! en wat een mooi gewicht had hij nog! hihi chris was met 39 weken nog minder.... en wat een mooi mannetje. en de bevalling kllinkt ook goed! fijn dat je een natuurlijke bevalling hebt kunnen doen. Hopelijk valt zijn bili-gehalte mee als er geprikt wordt. Maar BV babies mogen best wat geel zien.... Cynthia: gefeliciteerd met je verjaardag! je grootste cadeau heb je al, dus geniet maar lekker van je weekje weg nog. droom maar vast van je nieuwe huis! Lola: dat was ook een snelle actie dat sollicitatiegesprek. Ik duim voor je! enne...na de feestdagen beginnen is wel prettiger, maar helaas hier niet gelukt.... enne: ik ben jaloers op jouw slaapkoppen....Hier wordt ik in de nacht nog vaak wakker rond half 4 van Chris, die wel weer snel slaapt als hij zijn speen dan krijgt en Nick is de afgelopen week vaak al om 6.15 paraat, dus mijn nachten zijn aardig gebroken Noralien: de voorspeller van Robert heeft dus echt gelijk gehad. een huis vol meiden! Noura: fijn dat de echo goed was! dat geeft toch weer wat minder zorgen. Die bokbierdag ziet er supergezellig uit! En Saf....hij heeft een leuk plekje uitgezocht onder in de Buz. Wat een enorm vakantiehuis hebben jullie zeg! Otje: ik vind het een superleuk ding! Nynke: sterkte met verder proberen. Wat apart trouwens dat de kans zo groter is dan bij IUI. maar ik hoop dat de hormonen je bespaart mogen blijven en je voor maart zwanger bent! pff....ik ben echt moe de laatste tijd. Veel gebroken nachten dus, Frank van het weekend ziek geweest en dan nog een paar keer naar veldhoven voor mijn schoonzusje....is niet zo goed voor mijn humeur op de lange termijn. Nick is wel superlief, maar af en toe wil ik dat behang ook graag hebben! Hij is iedere keer aan het uitdagen. Vragen wij waar beer is....weg....waar hond is....weg....waar papa is....die naast hem zit....hij met twinkelogen....weg....wie is er weg....Nick helemaal schaterlachend en kronkelend over de vloer....papa! heerlijk. Van die momenten kan ik echt genieten. Minder als hij dwingend aan mijn been hangt en me gewoonweg naar bv. de keuken toe duwt. als het dan niet snel genoeg gaat komt er zo'n heuse peuterdriftbui. Ook krijgt hij steeds meer het 'van mij' en wil hij alles hebben wat ik Chris geef.....en dat mag dus niet. Van de week erg gelachen. We zijn Nick aan het leren om niet met de auto's op tafel te spelen. Als hij ze er toch op zet, waarschuwen we 1 keer en daarna gaat de auto in de kast. Meestal maakte dit onmiddellijk indruk en was het huilen. Auto terug uit de kast en dan bleef hij ook wel op de grond. Van de week stond de auto dus weer op tafel. Vraag ik Nick: moet de auto in de kast? en....hij zegt: ja, loopt vervolgens braaf met auto naar de kast en krijgt bijna een driftbui toen ik niet snel genoeg was om de deur open te maken...Tja daar ga je dan....
@Melliemel: Emma zag ook best geel en vooral haar oogwit bleef lange tijd geel. Volgens het cb trekt het geelzien bij borstgevoede kindjes minder snel weg dan bij 'flessenkindjes'. Pas als het bij het eerste cb-bezoek (aanstaande vrijdag...) niet weg zou zijn, zouden er stappen worden ondernomen. Maar inmiddels ziet Emma allang niet meer geel en is haar oogwit nu ook echt wit... @Noura: Volgende meeting in 'jouw' vakantiehuis... ? @Valeska: Leuk, zo'n spiraal. Jasmijn speelt er ook graag mee. Maarre... je had niet zoveel moeite hoeven doen, hoor. IKEA heeft 'm ook en daar issie echt niet duur... @Otje: Ik heb momenteel drie sollicitaties lopen. Alledrie voor de functie van salarisadministrateur bij een accountantskantoor. Mijn absolute eerste keus... Jasmijn houdt helaas ook niet meer zo van shoppen. De ene keer gaat het goed, maar net zo vaak ook niet. Dan begint ze ook meteen te 'miepen' zodra de buggy stilstaat... Ik vind het loopfietsje heel geinig, maar denk wel dat het een beetje klein is voor Koen. Je hebt ook loopfietsjes voor kindjes vanaf 2 jaar... http://www.pimpidoe.nl/speelgoed/speelg ... cean-blue/ @Bianca: Ach, wat sneu om te lezen dat het (weer) niet lekker gaat bij jullie. Zo'n lactosetest heb ik zelf ook ondergaan. Ik moest eerst een drankje drinken en een uurtje later in een pijpje blazen (zoals bij een alcoholtest). Ik heb met Emma goede ervaringen met de osteopaat (ook een manueel therapeut), dus ik hoop dat Gijs er net zoveel baat bij heeft. Ik kreeg echt een veel rustiger kind terug. Ze kan nu lekker in de box om zich heen liggen kijken, terwijl ze voor het eerste bezoek alleen maar met haar handjes zat te maaien... @Nynke: Mijn duimen draaien voor jullie hoor...
@Otje Wessel vind winkelen wel leuk en hij vind het geen probleem als hij moet zitten in de wagen maar ik moet wel zeggen hij is iets minder geduldig als vroeger. Ik hoop dat Sara de WII wint [-o< Ik vind de loopfiets erg leuk maar ik zelf zou het niet geven. @Nynke ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie binnen 5 maanden zwanger raken. @Duckie succes met een keuze maken ik kan alleen maar zeggen luister naar je gevoel en je lichaam! @Bianca wat vervelend dat het weer niet lekker loopt bij jullie ik wil je heel veel sterkte wensen! @Lola ik weet dat Ikea ze ook heeft maar Ikea ligt niet echt naast de deur en om er nou alleen heen te gaan voor een spiraal. Wessel heeft trouwens van mijn moeder een blokkenkar gehad van de Ikea maar de verf die op de blokken zit zie je er zo afslijten dus nu ligt hij in de kast.
Hallo allemaal, Saskia, wat een bevallingsverhaal! Het is wel zwaar eh, als het blijft duren. Ik vond mijn bevalling van Liene ook veel zwaarder dan die van Tisse. Geniet van je twee mannetjes. Hoe ben je trouwens bij de originele naam gekomen? Bianca, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk is de lactotest negatief, want nog iets schrappen van het dieet lijkt me erg zwaar. Ook voor Gijsje veel succes! Duikster, hier ook een erg grappig, maar ook driftig kindje. 't Is een leuke leeftijd, maar soms zie je gewoon dat ze geen blijf weet met zichzelf. Nynke, ik zal nog 5 maanden super voor je duimen zodat de mmm je bespaard blijft. En een echo op 6 weken klinkt idd leuk. Noura, voor mij twee weekjes in de zomer graag ! Ik ben alleen vergeten in welk land het huis staat , maar sowieso denk ik dat het dakje wel ee beetje buitenlands eruit ziet... En wat lijkt die optocht me super om te doen met Saf/Liene. Lola, was ook dag 2 meegevallen? Ik duim voor je mee ivm de sollicitaties. Otje, veel plezier met de camera. En hier wordt wel graag gewinkeld... Ik vind het loopfietsje leuk, maar ik denk dat je meer bent met iets met trappers. Ik denk eerder aan iets zoals dit: Debbie, ik heb je mail gelezen en ik moet zeggen dat ik het ongelooflijk knap vind dat je zo aan jezelf probeert te werken! Vele zouden naar iedereen wijzen om hun de 'schuld' te geven, maar jij kijkt eerst naar jezelf. Dat verdient echt respect. Je doet het super meid! Vales, leuk speelgoed, en idd erg goedkoop. Veel plezier voor Wessel. Vandaag zijn wij officieel mijn diploma gaan afhalen (met een hapje en een drankje). Liene, Tisse en ik waren naar Ben zijn werk getreind en dan zijn we met zijn 4'en met de auto doorgereden. Dat treinen was wel wat! Ik had de mc op de wielen gezet (want we hadden de mc nodig als zitje in de auto) en dan de buggyboard eraan. We moesten 1 maal overstappen, maar wat een gedoe was dat... Liene aan de hand buiten krijgen, maar ook de buggy. En dan nog al de trappen die je moet doen om van spoor te kunnen wisselen. Ik heb veel hulp moeten vragen overal, maar we zijn er geraakt! De terugweg was wat minder... Normaal is het 1u en 40 minuten rijden, maar nu waren er zoveel ongevallen gebeurt dat we 2u en half hebben moeten rijden. Tisse heeft daar zeker 1u van gebruld. We zijn dan ook geregeld moeten stoppen, maar 't was geen honger of vieze pamper... Hij wou gewoon uit de mc (hij zat er dan ook al van 15u in en we waren pas om 21.30u thuis). Vandaag ontdekte ik ook dat ik zaterdag al 2 examens heb, dus dat was ook even schrikken. Dus als je me de volgende dagen moest missen...