December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het heet hier gewoon brooddeeg of zoutdeeg.... net als saar zegt gewoon bloem zout en water mengen tot een deeg...ff laten rusten en spelen maar....Saar doe jij dit gewoon op tafel of in de keuken op het aanrecht?

2. wij knutselen aan het plastic ikeatafeltje dat we hebben. We hebben er zo twee mamutstoeltjes met leuning bij en ik moet zeggen dat die goed zitten. Nadien handig af te vegen met een natte doek.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben weer thuis hoor:

ik kom gauw een reageren hoor...
    hier de liink van ons huis waar we nu wonen:
    http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject
    het staat er sinds gisteren op en maandag krijgen we kijkers.

we zijn op de terugweg gezellig bij lola geweeste n haar lieve meiden... verslag volgt

Enne bedankt voor de lieve, berichten, kaartjes en sms'jes voor mijn verjaardag!

4. Deze dag begon met een bezoekje aan het consultatiebureau. De kinderarts was erg tevreden over Emma. Ze is goed gegroeid en weegt nu 4345 gram bij een lengte van 54 centimeter. Ze is dus maar liefst 1180 gram aangekomen in een maand!

Ook de kinderarts vindt dat Emma nog steeds wat onrustig is en raadde ons aan om voorlopig zeker nog door te gaan met inbakeren, vooral omdat Emma het erg prettig lijkt te vinden.

Er is ook nog even naar Emma's sleutelbeentje gekeken en er zit nu een bobbeltje in plaats van een kuiltje. Dat wijst er dus op dat het sleutelbeentje inderdaad gebroken is geweest...

Rond 10.30 uur stonden Cynthia, Arno en Kailynn voor de deur. Jasmijn was nog op het kdv, maar daar zat Kailynn niet zo mee. In je eentje kun je ook een 'bom' laten ontploffen ;) ! Jasmijn keek met ontzag naar de speelgoed-chaos en samen deden de dames er nog een schepje bovenop.

Erg leuk om te zien hoe de dames nu écht samen gaan spelen en op elkaar reageren. Zo aapten de meiden elkaar na tijdens het eten...

http://s177.photobucket.com/albums/w220 ... 004avi.flv

Of samen de poppenwagen duwen...

http://s177.photobucket.com/albums/w220 ... 006avi.flv

Noortje zou rond 13.00 uur arriveren, maar vanwege files waren zij en Jikke pas om 15.15 uur bij ons :confused: ! Helaas begon Jasmijn het gebrek aan middagdutje op te breken, dus zij lag niet lang erna in bed. Jikke en Jasmijn hebben dus niet zoveel kans gehad om samen te keten...

Meiden (en heer... ;) ), erg gezellig dat jullie er waren!

Ik heb ook de datum van het tweede sollicitatiegesprek doorgekregen: vrijdag 31 oktober om 14.00 uur... :D

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    leuke filmpjes lon...

6. Hoezo, de zusjes kunnen goed nuffig kijken... :D ?

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ben ik ook weer even;
    hier gaat alles goed, gisteren hielprik gehad, zielig weer hoor maar hij deed het goed.
    bili prikken vond de vk niet nodig, ze vond hem wel geel maar niet abnormaal geel, positief dus

orlando heeft vanaf dat valerius er is weer 3 nachten doorgeslapen, daarbij ook 's middags in zijn eigen bedje 8) hopelijk zet hij dit voort. allen vannacht werd hij huilend wakker droom wss en was valerius op dat moment ook aan het miepen elke keer dus was het voor ons een zware nacht, dus heb vandaag bijgetankt, dat is wel lekker dat de kraamhulp er nog is. zij is zondag voor het laatst. ben benieuwd hoe het vanaf maandag gaat. dan sta ik er weer alleen voor met 2 kids en een hond....

ik had net op iedereen gereageerd en toen ging de laptop uit, batterijen op :rolleyes: vandaar dat ik nu alleen ff kort reageer hoor

vales; leuk die spiraal
    duckie goed dat je je ziek hebt gemeld. wat een mooi koppie heeft demi toch zeg en dat haar van haar geweldig! leuk die avatar zo
    nynke; hier draaien de duimen voor jullie, hoop echt dat het op de natuurlijke manier spontaan gebeurt hoor en anders dat het iig vlot gaat lukken
    duikster; ja als je dan naast de driftbuien die leuke dingen ervaart ben je het zo weer vergeten he
    otje ik hoop dat sara de wii wint, dan kun je duo wii-en ;)
    saar; jeetje dat is idd een gedoe geweest omtrent de trein zeg, achh die tisse, zo dat is al snel zeg. succes

dukie; echt onwijs schattig zeg die collage heeel leuke foto's mooie meid heb je hoor!

ff dit plaatsen voor het geval dat....

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    bianca; heel veel sterkte toegewenst. klinkt echt heftig weer ook voor jullie qua vermoeidheid zeg

duikster volgens mij bedoelt ze brooddeeg

noura; het is idd vervelend voor zowel jullie als voor hemzelf, het is hier nu momenteel, afkloppen, ff over maar ja wie weet over een paar dgn of weken wel weer
    uhm hoe zit het dan pcies, vwb registratie?
    ....dus als ik het goed begrijp, hebben jullie in de tijd dat jullie oudsten kwamen, ongehuwd naturalisatie aan moeten vragen, dit is gebeurt toen zodat jouw man hun kon erkennen, waarna hij ze heeft kunnen laten registreren met een marokkaans id. later zijn jullie getrouwd en nu heeft de gemeente de fout gemaakt waardoor de jongste 2 niet geregistreerd kunnen worden? :oops:

lola; superrrr spannend
    lies; ja we noemen hem voluit valerius ;)
    eve; melvin is erop gekomen, wij vinden valentino ook een mooie naam maar dat werd hem gwoon net niet voor ons ventje zeg maar. we wilden wel iets wat bij orlando pastte en aangezien orlando een italiaanse naam is en we elke keer ook uitkwamen in die trend qua namen, kwamen we hierbij tenminste melvin, valerio was weer gelijk zo tmf ;) ook leuk hoor maar zodoende. leuk, anders neem je hem vanacht stiekem mee :) leuk voor op zijn kamerdeur ;)

lola; leuke filmpjes hihi lachu die 2 fotootjes

zo ik spam nog even paar fotootjes en dan ben ik weer weg

gr saskia

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    [​IMG]eerbiedige foto :p

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

en vinden jullie hem erg geel? zo op de foto vind ik hem nml minder geel lijken dan in het echt

gr saskia

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nynke: Vervelend dat je nu weer een aantal maanden moet wachten. Lijkt me erg frustrerend. Hoop voor je dat het toch nog spontaan raak zal zijn!

Duckie: Oei, vervelend zeg dat je zo veel moe bent door de korte nachten. Ja dat breekt wel op en zeker ook nog met een peuter erbij. Groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld. Sterkte met alles.
    Wat een ontzettend leuke collage. En wauw wat is Demi veranderd zeg! Prachtige krullenbol hoor. Echt heel lief.
    Hopelijk ben je met de meeting fit genoeg. Lijkt me leuk om haar nog eens te zien.

Duikster: :) Moest wel lachen hoor om Nick's acties! :eek: Wat begrijpen ze toch al veel he? En sterke willetjes ook... :(

Lonneke: Bedankt voor de link. Had op een andere site ook al van die loopfietsjes gezien en dacht dat Koen er nog veel te klein voor zou zijn maar heb er over na zitten denken en met Steef over gehad en waarschijnlijk gaan we er toch zo een kopen (dus niet dat bakfietsje maar zo'n sesamstraat-loopfiets). Misschien kan hij er in het begin nog niet veel mee maar uiteindelijk zal het zeker leuk zijn.
    Overigens fietste ik met mijn 2 jaar al zonder zijwieltjes op een echt fietsje! Kan me daar bij Koen nog niet zo iets bij voorstellen :D
    Wat super dat je door bent naar de 2e ronde! :D En inmiddels staat de afspraak vast lees ik verderop. Ik ga echt voor je duimen hoor! [-o<
    Wat fijn dat Emma al zo goed gegroeid is zeg! Krijgt ze nu nog volledig BV?
    Wat lief die foto van Jasmijn als baby en Emma naast elkaar. Dan zie je toch echt wel dat het 2 zusjes zijn hoor. Lekkere bolle toetjes! :D

Saar: Poeh klinkt als een heftige rit met die trein zeg. Ik zou het ook heel wat vinden met een babytje en peuter met de trein. Knap van je!
    Heel veel succes morgen met je examens!

Noura: Hmm... balen zeg die fout van de gemeente. Hopelijk kan het opgelost worden zonder al te veel problemen?

Lies: Heej leuk dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat je door alle drukte even geen tijd had voor het forum. Hopelijk kan je nu een beetje uit rusten in je vakantie. Geniet ervan!

Eve: Leuk dat je ook zo'n loopfietsje gaat aanschaffen. Weet je al welke? Ik denk aan die rode met Elmo erop. Koen vind hem zo leuk. Eigenlijk is Tommie van sesamstraat zijn favoriet (heeft ie ook n knuffel van) maar daar hebben ze geen fiets van. :eek:

Slingding: Heej je bent alweer terug! Fijne vakantie gehad?
    Mooi huisje heb je hoor! Ziet er echt leuk uit. En zo snel al kijkers. Das mooi!

Lola en Slingding: Wat een leuke filmpjes van jullie meiden! Echt heel erg leuk om te zien.

Melliemel: Fijn dat alles goed gaat met Valerius en gelukkig is hij niet te geel. Kan me voorstellen dat je na een drukke nacht even moet bijtanken. Ja je bent ook nog maar net bevallen he? Zal maandag wel even zwaar zijn. Heb je wel iemand die je kan bellen als het even te veel wordt?
    Wat een lieve foto's zeg! Echt een mooi ventje. Ik vind hem op de foto's helemaal niet geel maar ja... foto's geven soms een vertekend beeld he?

Vandaag druk dagje gehad. Ik heb weer een middagje gewerkt. Pff was echt zwaar. Vanochtend vanalles in huis gedaan en om 11 uur de post opgehaald. Het sorteren was nog niet helemaal af dus moest nog even wachten en daarna nog de post in de tassen doen en uiteindelijk was het 12 uur toen ik in de wijk stond. Heb er maar liefst 4 uur over gedaan. Ik baalde wel maar het schoot gewoon niet op vandaag. Ben ook echt blij dat het nu weekend is.
    Steef heeft Koen einde van de ochtend naar het kdv gebracht en is daarna met Sara naar de bioscoop geweest naar de film van het huis Anubis. Ze is echt helemaal weg van die serie dus wilde maar al te graag naar de film. Ze hadden het erg leuk gehad.

Morgen gaan we zwemmen in Eindhoven. Omdat wij met Koen waarschijnlijk voornamelijk bij het peutergedeelte te vinden zijn neemt Sara een vriendinnetje mee. Kunnen ze lekker samen spelen daar. Ik heb er zin in.
    Zondag hebben we nog een verjaardag van het dochtertje van mijn neef die 9 jaar wordt. En dan is de herfstvakantie weer bijna voorbij. Steef moet maandag weer werken. Sara heeft maandag nog 1 dagje vrij. En ik moet volgende week 4 dagen werken. Zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop want het is gewoon lichamelijk zo zwaar. Als ik thuis kom na 3/4 uurtjes ben ik echt zooo OP. :(

Ik ga nu wel mijn bed opzoeken want tis al 23.30 en wil morgen rond 10 uur weg...

Tot gauw en groetjes van Otje

12. @Melliemel: Wat is poepie is Valerius! Spreek je het trouwens uit zoals je het schrijft? Ik vind het geel zien wel meevallen...

@Otje: Met twee jaar al zonder zijwieltjes fietsen :confused: ? Knap hoor, dat zie ik Jasmijn ook echt niet nadoen.
    Emma krijgt meestal van de vijf voedingen op een dag vier keer moedermelk en één keer kunstvoeding. Dat komt omdat ik - vanwege kraamvisite en zo - toch best veel kolf en met kolven is de opbrengst toch wat minder en haal ik het vaak niet om alle vijf voedingen moedermelk te geven...

Nog even spammen...

13. Wat een rust hier vandaag...

Ik heb eindelijk de site van Jasmijn bijgewerkt. Omdat ik niet zag zitten om twee sites te gaan bijhouden, heb ik Emma toegevoegd aan de site van Jasmijn. Ik heb daarom wel de naam gewijzigd. Voor wie een kijke wil nemen:

www.jasmijnenemma.beebiesite.nl

Ik heb trouwens jullie felicitaties op deze topic naar aanleiding van de geboorte van Emma destijds al gekopieerd naar de beebiesite. Zodoende kon ik ze bewaren en gingen de leuke plaatjes die velen van jullie erbij plaatsten niet verloren...

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: top een tweede gesprek!
    en 5 a 6 uur slaap...ik wil ook...maar het goede nieuws is dat Chris mij vannacht voor het eerst sinds ik ben gaan werken weer een nachtje heeft laten doorslapen.
    8 november je gewonnen shoot! Ze is inmiddels verhuisd toch? ben wel heel benieuwd wat er dan voor mooie foto's van je meiden uit gaan komen.
    en wow 1180 gram in een maand! Emma krijgt pokon!
    ik wil emma ook nog een keer komen bekijken....erg nieuwsgierig namelijk.

Lies: heftig dat je zo'n 'wringende' klas hebt. Hopelijk gaat het tot rust komen!
    en koekjes bakken....dat ga ik binnenkort ook echt eens doen. Ik kan me dat nog steeds herinneren als echte topmomenten van mijn eigen jeugd. vormpjes uitsteken in het deeg en dan versieren met allerlei snoepjes! De bakset staat hier al een tijdje in de kast, maar nog steeds werkloos...

Cynthia: je huis staat in elk geval mooi op de foto! laat de kopers maar komen.

Melliemel: hoop voor jou ook dat Orlando het doorslapen volhoudt. Lekker dat Valerius het goed doet en ik vind hem niet geel op de foto, wel een schatje!

lekker gezwommen Otje?

Ik ben vandaag weer bij ons ieniminie nichtje geweest. ze doet het hardstikke goed en ligt inmiddels al in een gewoon warm bedje. Ook drinkt ze al best uit de borst. Waarschijnlijk mag ze volgend weekend mee naar huis als ze zo goed blijft doen wat ze moet doen.
    Morgen gaan we een dagje naar de Efteling. Heb er zin in....

oh nog even een raadseltje:
    enig idee wat een beerauto is?

ga ook nog effe spammen met mijn mannen!

Nick kijkt TV met beer

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

mijn drie mannen!

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

let op de tekst op het shirt...

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

ook hier komt het koppie inmiddels wel wat omhoog...

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

zwemmen met de onderwatercamera mee

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

eindelijk een lachje op de foto!

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

trots broertje! TEgenwoordig gaat Nick zitten, dan klopt hij op zijn schoot...kisje kisje...en waag het eens om hem niet bij Nick op schoot te zetten...

Deel Deze Pagina